ianachim Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Tu ai bot, eu sunt om nu catel . Esti cumva pensionar? Ce treaba au pensionarii aici? Nu sunt atotstiutor, iarasi ...........cineva care are o problema ar intelege asa ceva, sau s-ar gandi la asa ceva. Am si spus pt cei OBISNUITI cu anumite discipline moto ( nu are rost sa mai repet )ABS-ul e ceva......idiot proof cum bine a zis cineva pe forum mai devreme. Iarasi eu nu am dc sa ma compar cu nimeni la capitolul experienta si sincer nici nu ma intereseaza daca unu are mai multa experienta decat mine sau mai putina experienta decat mine.............ba nu stiu de unde e instinctul asta competitiv. Ce treaba am eu cu casca altuia? Banuiesc ca ai inceput pe ceva fara abs. Corect? Cum ti se pare pe o moto cu ABS? Nu ti se pare ca inveti din nou sa sa mergi pe moto, toate reflexele si "instinctele/simturile tale" se reseteaza, cand vine vorba de o frana mai serioasa. Bine spus, "desfiintez niste sisteme din prisma mea" am si dat exemplul meu R 1200 R comparat cu alte moto (personale nu din reviste sau teste), deci am facut comparatii obiective ( nu am mentionat ca sunt eu mare $$$$ "proprietar de posesiuni" , ca nu sti ce mai poate sa inteleaga lumea asta, orice dar nu subiectul principal ) Nu am zis, asa d-am**** ca m-am trezit eu stramb, ba ABS-ul e pt bunicute sau "pensionari" ca tot se simte(sau nu) BUDD. bula te a mancat in coor sa ti iei 3 moto acum nu mai ai bani de benzina si anvelope si o arzi...pe forum... ce dracu ai bafta la exam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iulie 5, 2012 Autor Share Postat Iulie 5, 2012 Mersi frumos! Doamne ajuta sa iasa bine! Stai ca miercuri termin cu totul, si in sfarsit ies din oras . De aceea ceream poze pe celalalt topic........sa am si eu la ce sa visez . Momentan stau cu "ASC-ul" deconectat si corectez cu ajutorul ABS-ului pe laptop lucrarea, la examen cred il pun la loc ASC-ul, just in case De ce crezi ca toate masinile sunt echipate acum cu ABS? pentru ca toata lumea e o masa de prosti? Nu are legatura masina cu motocicleta, masina poate sa aibe ABS pentru ca atunci cand franezi NU TE DEZECHILIBREAZA, stai in fund pe scaun si franezi(bine conteaza si experienta....dar e alt capitol), aia e, masina e mult mai grea are 4 roti deci alta amprenta pe suprafata de rulare...........chiar nu are rost sa discutam. Eu gasesc ca fiind excelent abs-ul la masini pe uscat si pe ud, dar pe zapada....... imi pare tot asa ca lungeste distanta de franare. Incearca sa iti pui motocicleta pe viraj, la sfarsitul perioadei de franare, cand ai ABS...... e ciudat, cand nu ai ABS o pui cum vrei si unde vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Deci pe tine te dezechilibreaza ABS. Mare-i gradina. PS: bot era o metafora. Nu mai pune botu' la bataie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 mai Labamare, nush cum se face ca ramii singurul om beat intr-un grup de treji. e usor sa intri intr-un cerc vicios. e suficient sa nu intelegi care e punctul in care mai bine pleci capul si recunosti ca orgoliul a luat-o inaintea ratiunii. dupa care nu mai trebuie decit sa persisti in exagerari si aiureli. esti un mucea de 20 de ani impotriva a mii de ingineri care iau in calcul niste parametri pe care mintea ta nu-i poate cuprinde. crede-ma, am lucrat in automotive si abia atunci am ajuns sa inteleg cit de complicate-s treburile. mult mai complicate decit mi-as fi imaginat. se calculeaza, masoara si simuleaza lucruri pe care tu nu ti le-ai imagina in vecii-vecilor. chiar si eu, care cit de cit am intrat in contact cu ele, abia am atins virful aisbergului. apai fa petitie online la BMW sa scoata ABS-ul. zi-le ca-s niste labe frustrate si fac motoare de pensionari. neuronu' tau confuz crede ca daca-l faci pe-un om frustrat cind nu e de-acord cu tine, devii automat triumfator. apai bai putzica, in special intr-o tara in care se folosesc materiale pt. marcaj stradal care chiar si perfect uscate luneca in draci, imi zici ca ABS-ul e inutil? te trezesti oricind ca ai sub roata cu care frinezi fix dunga de pe trecera de pietoni. se intimpla oricui. in afara de tine, clar. ce sa mai zic de autobuzele la mina a opta, care pisha ulei peste tot? stii ca mi s-a intimplat ca la semafor sa pun piciorul jos fix pe pata de ulei si sa fiu cit pe ce de-a scapa motorul pe jos? mucea, motoarele de MotoGP nu au ABS. da' e MotoGP. sint profesionisti care au ajuns la un nivel de indeminare pe care tu nu ai dreptul nici sa-l visezi. ala e asfalt special, au cauciuduri speciale si nu trece RATB-ul inaintea lor sa pise motorina si ulei pe asfalt. totul e controlat, reglementat, verificat la singe. strazile Romaniei sint fix opusul. E urâtã mobra. My 2 cents. te iubesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iulie 5, 2012 Autor Share Postat Iulie 5, 2012 (editat) Servetel, Eu nu am treaba cu Moto GP, eu am treaba cu enduro, poate ca tu esti prea mic ca sa incaleci o motocicleta de hardenduro sau SM, deci POATE ca nu ai idee cu despre ce e vorba. Din argumentele pe care tu le dai 70% cred ca nu ai avut treaba cu enduro. Cred ca daca ar trebui sa faci un traseu softenduro ai avea ceva de furca (nu pentru ca ai fi tu fraer, sigur asta ai intelege, fara explicatie) ci pentru ca nu ai fi obisnuit cu reactiile franei, si cu modalitatea de a frana pe pamant,noroi,iarba,frunze,nisip etc. Daca ai fi obisnuit ai intelege. Nu contest ceea ce zici tu despre Moto GP, nici nu am cum pentru ca nu ma interesaza fenomenul Moto GP deci nu am cunostiintele necesare. In automotive poti lucra si ca sofer si ca PR si ca inginer si ca vanzator si ca mecanic si ca lalea. Ai lucrat in domeniu, deci cunosti domeniul. Bravo! Insa nu spui ce ai lucrat . Un om isi da seama de multe, din multe domenii, problema e daca le nimeresti. Ai lucrat cu SIMULINK ? ( nu te intreb daca sti ce e aia ) . Ai facut o facultate tehnica si poti gandi, vedea o imagine de anasmblu asupra unei piese(bravo tie!) sau te-ai uitat prea mult la Discovery Channel? Iarasi ne abatem de la subiect, cata valva pentru un ABS. Sunt curios ce parere ai de unu care ajunge la Babele si se intoarce fara sa cada cu un Tenere(203kg la plin, non ABS) si cu pasager in spate,fara sa merg la relanti? De la Cuibul Dorului la statia Meteo din Sinaia ( sau cota 1400 ). Nu ma intereseaza pe mine sa fac petitie la BMW (buna asta) cumva il voi scoate sigur. Mie nu imi este asa de frica de traficul urban cum iti este tie. DC? Pt ca sunt mai smecher? Nu cred. Deja o rutina pentru mine traficul bucurestean, de aceea, cu tot cu asfalt jegos alunecos soferi neatenti etc, asta e, m-am obisnuit. Daca sustii ABS-ul( ca fiind extra mega util ) atunci ce parere ai de baietii aia cu scutere de pizza sau de "dementii" aia care fac enduro sunt eroi pe 2 roti?. Ce naiba? neuronu' tau confuz crede ca daca-l faci pe-un om frustrat cind nu e de-acord cu tine, devii automat triumfator. MAXIM...................... exact ce spuneam cu o pagina in urma. Eu nu impun nimic nimanui, insa sunt condamnat daca am o parere diferita de cea a majoritatii, parere argumentata cu exemple si comparatii din toate punctele de vedere, DAR daca majoritatea nu stie sa citeste (sau nu citeste tot) ce sa mai zici........ ... poti sa anulezi abs-ul doar pe roata spate. Cum? Editat Iulie 5, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 ca sa reduca riscurile de pierderi materiale si de imagine ,$$$EEE etc.... de a abandona cursa/calificarile cei din motogp sau alte competitii nu dau nume ,imi pare si sincer rau ca spun aceste lucruri pt ca suntem foarte departe de subiect cu asa ceva ,suntem pe langa subiect dar sa te linistesti facand genul asta de comparatii,crezi ca nu puteau sa le puna un amarat de abs motocicletelor sa nu mai piarda pilotii roata fata de N SI N SI N ori pe o franare mai accentuata/tarzie/aplecat cateva grade? Tu-I suspectezi inginere pe cei de la EBC “ca sunt vorba multa” si te apuci sa-i faci baiatului comparatie cu motogp`ul? trebuie sa intelegeti un lucru ,baiatul vorbeste de un stil de pilotaj in afara orasului care alaturi de abs,asc nu dau factorul de fun dorit de el,in cele mai multe cazuri il incurca,voi vorbiti de altceva pur mecanic,stiintific sau cum se numeste si chiar inteleg ca abs&asc`ul va/ne ajuta si este de ajutor in unele situatii insa voi vorbiti de mers cu motocicleta si plimbare in mare parte @peisaj,taraitul b3s1n1lor prin bucurestiul minunat sau orice alt oras,liniute intre semafoare cu taximetristii grabiti sa ajunga la comanda, fara curbe,apexuri,ace de par si mai stiu eu ce abordare corespunzatore a virajelor. aoleu nu avem abs, ce sa facem nu putem sa iesim din mersul nostru,nu putem sa ne autodepasim fara asa ceva,e cheia succesului,asta-mi lipseste ABS`ul in rest sunt SPIRT va rog eu ...terminati cu prostiile THE LIMIT IS YOURS,restul e cancan PUNCT sau daca nu ... mult mai agreatul Traction Control for $1,000! Plug and play TC for anyone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iulie 5, 2012 Autor Share Postat Iulie 5, 2012 chiar ca restul e cancan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 acum ti-am citit semnatura bec`ule ,am uitat INSTANT de toate rautatile =))) ,n1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 sint inca un bucurestean prost vrei un mar? Ai lucrat cu SIMULINK ? faptul ca un retardel ca tine stie cuvintul ala ma face sa fiu convins ca invatamintul romanesc a dat-o-n bara-n ultimul hal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Cat de inconstient sa fi ca motociclist sa franezi violent de la + 100km/h (numai zic de cazul in care ai + 200km/h )? Hai sa franez ferm mai zic, dar nu violent. Prietene nu trebuie sa fi inconstient, trebuie sa-ti iasa ceva in cale ca sa fi nevoit sa te opresti, sa te vad eu pe tine cum opresti fara ABS si cum opresti un motor cu ABS. La fel cum mergi cu unul cu ABS mergi si cu altul care n-are. Singura diferenta dintre cele doua este TIMPUL DE OPRIRE si SIGU-FUCKING-RANTA! In opinia mea ABS-ul este pentru motociclistii de duminica, ABS_ul nu face decat sa te iresponsabilizeze ca motociclist, ceea ce in opinia mea nu e de bine. OMFG - FFS - JFC ! Ne cerem scuze, noi astia care iesim duminica de dimineata de pe la 7 si facem 500+ km / zi si ne simtim in siguranta trebuie sa intelegeti un lucru ,baiatul vorbeste de un stil de pilotaj in afara orasului care alaturi de abs,asc nu dau factorul de fun dorit de el,in cele mai multe cazuri il incurca,voi vorbiti de altceva pur mecanic,stiintific sau cum se numeste si chiar inteleg ca abs&asc`ul va/ne ajuta si este de ajutor in unele situatii insa voi vorbiti de mers cu motocicleta si plimbare in mare parte @peisaj,taraitul b3s1n1lor prin bucurestiul minunat sau orice alt oras,liniute intre semafoare cu taximetristii grabiti sa ajunga la comanda, fara curbe,apexuri,ace de par si mai stiu eu ce abordare corespunzatore a virajelor. aoleu nu avem abs, ce sa facem nu putem sa iesim din mersul nostru,nu putem sa ne autodepasim fara asa ceva,e cheia succesului,asta-mi lipseste ABS`ul in rest sunt SPIRT va rog eu ...terminati cu prostiile Pilotajul se face pe pista, in afara orasului oricand esti expus sa iei curba si dupa curba sa apara un cal, o masina care trece de linia drumului, unul care depaseste si nu are timp sa te vada ca tu vi cu 200... Da noi vorbim de mers cu motorul, plimbare, sightseeing. Lucru ce nu are legatura cu "taraitul b3s1n1lor prin bucurestiul minunat sau orice alt oras" si urmatoarele cuvinte. Lucrurile acelea nu se fac cu un tourer de 250+ kg care fara abs... nu-l vad prea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 (editat) ma gandeam sa incep si eu un topic sa-mi prezint motocicleta, cu bune si cu rele, dar ma felicit ca m-am abtinut. chiar daca-si incepe unu toate propozitiile cu "in opinia mea, [...]" va fi luat in balon de cinstitii forumisti si i se va demonstra din plin ca indiferent ce spune/gandeste/vrea, e prost. mi-e o scarba de forumul asta si de transformarea lui, atat cat am prins-o ca nu sunt prea vechi in breasla, de nu va pot spune. teoretic ar trebui sa fie un loc de discutie pentru niste oameni cu scaun la cap si pasionati de 2 roti. Editat Iulie 6, 2012 de cnairda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 @bigfoot Daca vrei sa-ti scoti abs-ul incepe intai cu roata de spate, pe fata la sistemul telelever mi se pare destul de dificil de condus fara abs pentru simplul fapt ca nu "simti" roata. La motoretele usoare sm cross hard enduro abs-ul ar fi degeaba, nu i-as vedea rostul. La fel si la chopere care sunt facute pentru o plimbare linistita la final de saptamana. Treaba se schimba cand vine vorba de vaci peste 200kg si tourere mari cand iti cari casa dupa tine si mai ai si pasager. Consider ca nu o mai poti controla la fel de usor cu rotile blocate si de multe ori pe seaua pasagerului se afla persoana la care tinem cel mai mult si e de preferat sa o protejam cat putem de bine, n-ar avea absolut nicio vina ca eu am fost bou si am cazut ca am calcat marcajul cand am pus frana pe ploaie. Pe mine m-a scapat din rahat de maxim 5-6 ori in 80000km in rest nu il simt nu ma deranjeaza conduc ca si cum nu l-as avea pe motocicleta. Nu am inteles din descrierea ta cum te incurca atunci cand vi din frana puternica si o arunci pe curba.... Chestia asta cu abs-ul e bun sau nu este tare delicata, pot spune ca pentru mine e bun si imi place sa am un plus de siguranta. Tu l-ai incercat nu iti place pot intelege asta n-am cum sa te conving ca trebuie sa-ti placa tie ce-mi place mie Cunosc tot mai des oameni care nu au mers un km pe motocicleta cu abs insa stiu din start ca nu este bun ca nu esti "tru", ca esti "gay", sisteme pentru "femei", putin imi pasa, ei au motoarele cazute nu eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 (editat) Pilotajul se face pe pista, in afara orasului oricand esti expus sa iei curba si dupa curba sa apara un cal, o masina care trece de linia drumului, unul care depaseste si nu are timp sa te vada ca tu vi cu 200... Garcya in mare parte ai dreptate nu te contrazic si eu poate daca am posibilitatea de a da +1000E pt o motocicleta SS`iva echipata cu abs o sa dau ,pt ca inteleg ca este de ajutor in situatiile mentionate de mine + multe altele(nepravazutul) mersul pe circuit(pilotajul) te ajuta 1000% si pe strada,daca trebuie sa eviti un obstacol iminent si nu faci bodysteering poti sa te.... pe el de counter-steering in secunda 2 alaturi de ABS ,voi va bazati pe frana insa de multe ori va da dmg total cu sau fara abs,vedeti totul de evitat numai si numai prin franare nu prin tehnici de pilotaj ,unde gresesc cei care au cazut cu motocicletele echipate cu abs? ma retrag din discutie,ma scuzati ,imi cer scuze baieti&fete daca am deranjat cu ceva >< numai bine Doamne ajuta Editat Iulie 6, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 unde gresesc cei care au cazut cu motocicletele echipate cu abs? ABS-ul este un plus de siguranta doar la oprirea de urgenta nu te scapa de cazaturi decat in situatiile alea. ABS-ul nu tine loc de cauciucuri bune, de placute de frana bune, si nici nu iti aseaza motocicleta cu scarita in asfalt pe Cheia asta o faci tot tu pentru ca nu iti conduce un sistem electronic motocicleta Daca esti bou te faci praf indiferent de ce conduci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iulie 6, 2012 Autor Share Postat Iulie 6, 2012 (editat) Pasiune multa pe acest forum si multa educatie( din topor ). CalinD nu poti avea un dialog cu cineva decat daca jignesti, probabil ca asa te simti bine, iti invingi complexul de inferioritate. Tu esti savant vorbesti de Moto GP de industria auto........frumos.........cand vine vorba de ceva clar, concret, un exemplu credibil sau elocvent, te ineci la mal. Nu esti in stare(si nici nu vei fi) sa porti o discutie civilizata sau diplomata in contradictoriu cu cineva, nu sti ce e aia "argument" . Gandire de manivela, in spatele computerului esti un LEU dar in realitate(reiese din atitudinea ta) nu esti decat o PISICA care isi imagineaza ca iese la plimbare cu motocicleta din poster, de aici vasta ta experienta lipsita de argumente sau exemple concrete. Te-ai dat pompos, ti-am pus o intrebare directa pe subiect, nici nu ai stiut sa o citesti, ai un raspuns tipic de mahalagiu perisabil, care vorbeste mult si prost fara sa atinga vreun subiect. Incearca sa evoluezi, ca doar esti pasionat . Trebuia sa apara unu din sectiunea ZOO pe acest topic, altfel numai e FUN. Adrian B E greu sa accepti ca unul are anumite cunostiinte sau experiente, pe care tu nu le ai? Am zis Triumph vs Bmw pentru ca am mers pe ambele si pot sa am un punct de vedere. Tu probabil ca nu ai mers nici pe una nici pe alta, dar in schimb pierzi filmul.Sa mergi tu pe un R 1200 R cu ESA vs un Speed Triple, tare curios as fi sa aflu opinia ta la cald dupa test, sa vad si eu une este acea diferenta ca de la cer la pamant WOW. Nu ma dau atotpreastiutor, dar asta nu inseamna ca daca nu sunt TOPOR(ca altii, nu ma refer la tine) nu sunt demn de o opinie. E asa de greu sa vezi ca altul are o opinie diferita de a ta, culmea si argumentata, dar evident daca nu face parte din opinia maselor nu e bine. ( din ciclul multi da prosti, prosti da multi ) . Sincer cand il vad pe unu ca vorbeste sigur pe el din "reviste" fara argumente concrete, ma bufneste rasul. Cand e ceva care ma depaseste MOTO GP, zic , bre pana mea, nu stiu nici nu ma intereseaza fenomenul. Tu vorbesti de pista. Nu inteleg dc aduci vorba de pista. Poti sa inveti sa controlezi motocicleta si pe un camp la enduro. Bine daca vrei te poti duce pe AMCKART(sa nu imi spui ca e prea mic=irelevant) sau daca vrei ceva mai serios iesi in afara tarii. Bai nu inseamna ca daca altii nu au punctul de vedere al MASELOR sunt gica-contra. Eu am zis in opinia mea ABS-ul este ******* dar depinde de varsta stil si gusturi. Cum unii nu stie sa citeste, a sarit gradinita. Cata pasiune si cata.........las-o balta! Florin.Radu Ai dreptate referitor la trenul fata de la BMW, este o idee FALS, pentru ca se apleaca instant dar nu iti ofera tot feedback-ul de care ai nevoie, uneori. Asta se poate remedia cu ajutorul unui cauciuc moale pe fata, eu asa am facut si am compensat partial acest "defect". Te contrazic putin, referitor la ABS, ABS-ul tine cont de cauciucuri. Cand am avut Bridgestone(originale&intarite) ABS-ul intra "din reflex" pana si la o banala frana de la 50km/h. Odata schimbate cauciucurile ABS-ul nu a mai fost asa de prezent, dar in orice caz era acolo ca sa-mi strice planurile cand aveam chef de joaca. Referitor la abordarea curbelor, eu le abordez ca la SM/ENDURO(cand am chef de joaca), nu stau sa aleg trasa "ideala" sau "curata" o iau si o arunc in viraj, intra ABS-u care ma obliga sa merg "curat" si atunci il pacalesc retrogradand 1 treapta sau 2 in fucntie de turatia motorului, infranez roata spate o idee( exact cat sa nu intre ABS-ul) si apoi dau drumul la ambreiaj, asa intra in viraj de-a "latul". Miscare valabila, pentru virajele stranse. Cred ca sti la ce ma refer. Una e sa faci asta fara ABS, te incordezi putin pentru a mentine echilibrul , sti la ce sa te astepti, eeeeeee cand intra ABS-ul s-a dus naibii TOT te surprinde se te "corecteaza" nu se mai intampla ce vrei tu sa se intample, iar tu incordat fiind pentru a anticipa miscarea dorita, ABS-ul te prinde cu "garda jos" si te dezechilibreaza, pentru ca iti impune sa abordezi virajul conventional. Editat Iulie 6, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 omul care a bagat "metafore" in raspuns la un simplu comentariu neutru (care nici nu i se adresa), da lectii de buna maniere. cum ziceam: uite putzica niste exemple. tendinta la masinile de ultima generatie e sa se mearga pe servodirectie electrica. una din probleme, comparativ cu cele clasice, hidraulice, e ca feedbackul simtit in volan (haptics, cum zice francezu') e naspa. drept pentru care se dedica eforturi spre a emula din software senzatia cu care omu' e obisnuit. adica nu e vorba doar de-a cosntrui ceva conform unui model presupus perfect, se tine cont si de perceptia subiectiva. iti imaginezi ca producatorul e un lache care trinteste o piesa pe masina si zice "las' ca merge", asa cum ar face probabil 9,9 romani din 10? sint convins ca si ABS-ul ala de care te tot plingi e facut la fel. nu e trecut din laborator direct in productie fara ca unii in masura s-o faca (printre care niste piloti de teste profesionisti) sa-si dea OK-ul. tot ii dai in sus si-n jos ca-ti incurca mersul sportiv. apai ia dreq alta motocicleta fara ABS. sau dezactiveaza-l, sint convins sa se poate daca-ti bati capul oleaca. daca nu poti, nu mai plescai atita. serios, cind 10 oameni iti zic ca esti beat chiar e bine sa tii niste apa pe linga pat pt. a doua zi. si lasa dreq metafora aia cu lalelelelele, nu stiu cine plm ti-a zis tie ca e inteligenta si ca trebuie folosita cit mai des, da' a facut misto de tine. o sa vorbesc frumos cu tine cind o sa-mi poara misto motorul ala, si stii tu cind o sa se intimple asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Florin.Radu Ai dreptate referitor la trenul fata de la BMW, este o idee FALS, pentru ca se apleaca instant dar nu iti ofera tot feedback-ul de care ai nevoie, uneori. Asta se poate remedia cu ajutorul unui cauciuc moale pe fata, eu asa am facut si am compensat partial acest "defect". Te contrazic putin, referitor la ABS, ABS-ul tine cont de cauciucuri. Cand am avut Bridgestone(originale&intarite) ABS-ul intra "din reflex" pana si la o banala frana de la 50km/h. Odata schimbate cauciucurile ABS-ul nu a mai fost asa de prezent, dar in orice caz era acolo ca sa-mi strice planurile cand aveam chef de joaca. Referitor la abordarea curbelor, eu le abordez ca la SM/ENDURO(cand am chef de joaca), nu stau sa aleg trasa "ideala" sau "curata" o iau si o arunc in viraj, intra ABS-u care ma obliga sa merg "curat" si atunci il pacalesc retrogradand 1 treapta sau 2 in fucntie de turatia motorului, infranez roata spate o idee( exact cat sa nu intre ABS-ul) si apoi dau drumul la ambreiaj, asa intra in viraj de-a "latul". Miscare valabila, pentru virajele stranse. Cred ca sti la ce ma refer. Una e sa faci asta fara ABS, te incordezi putin pentru a mentine echilibrul , sti la ce sa te astepti, eeeeeee cand intra ABS-ul s-a dus naibii TOT te surprinde se te "corecteaza" nu se mai intampla ce vrei tu sa se intample, iar tu incordat fiind pentru a anticipa miscarea dorita, ABS-ul te prinde cu "garda jos" si te dezechilibreaza, pentru ca iti impune sa abordezi virajul conventional. Asta am zis si eu: abs-ul nu tine loc de cauciucuri bune ... Nu cumva motocicleta ta are controlul tractiunii?? ca ala iti taie gazul cand incepe roata sa derapeze. Stilul asta cu derapajele recunosc nu ma atrage, majoritatea timpului merg cu pasager si nu fac ghidusii cand am in maini viata altei persoane. Am patit de cateva ori sa ies din viraj cu motocicleta "dea latu" din curba pe cand eram mai incepator insa mai mult involuntar si nu mi-a placut momentul cand a prins aderenta iar. Ultima oara in iarna asta am prins o portiune de polei si o depasire la viteza mica s-a transformat in dirt-track atunci multumita abs-ului am pus frana pe ghetusu ala dupa ce am redresat-o fara sa cad. In schimb pe alte suprafete decat asfalt merge brici pe drumuri de pietris inveti derapajul involuntar mai ales daca mergi ceva mai repejor, si ma refer la derapaje mici nu la drifturi in toata regula, alea le las pentru motoare mai usurele si pentru oameni mai priceputi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 @ Bigfoot: De ce ti-e frica sa te duci la Bavaria sa le spui sa-ti scoata siguranta ABS? Eu cred ca ti-ai ales gresit motocicleta.Ideal asa e: sa mergi 200km in perfect confort pana la un drum virajat ,acolo sa te dai sportiv in stil SM,apoi sa virezi pe un drum secundar si sa faci si putin enduro,din pacate nu prea se poate asta cu o singura motocicleta. Cand mergi cu BMW mergi frumos,normal,cand mergi cu SM mergi ca huliganul.Daca aveai doar BMW-ul mai intelegeam ca vrei sa mergi sportiv ca e singura moto,dar cand ai altele de joaca de ce vrei tu sa faci cu ea altceva? Si sa ma bag putin in "mocirla" discutiei.Din ce zici tu se intelege cam asa "cine n-a mers pe teren accidentat e fraier si eu sunt cel mai tare ca am mers pe enduro,din motivul asta sunt cel mai tare si pe strada ca am mers pe enduro si stiu cel mai bine sa franez." Eu am ABS pe motocicleta si ghici ce,merg ca si cum nu-l am,vorba cuiva de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 stai ca mi-a scapat una: Sunt curios ce parere ai de unu care ajunge la Babele si se intoarce fara sa cada cu un Tenere(203kg la plin, non ABS) si cu pasager in spate,fara sa merg la relanti? De la Cuibul Dorului la statia Meteo din Sinaia ( sau cota 1400 ). am parerea ca e un semizeu si vreau sa-mi spui rapid cine e ca sa ma apuc urgent sa-i fac o statuie de gips in fata blocului. Mie nu imi este asa de frica de traficul urban cum iti este tie. DC? Pt ca sunt mai smecher? Nu cred. Deja o rutina pentru mine traficul bucurestean, de aceea, cu tot cu asfalt jegos alunecos soferi neatenti etc, asta e, m-am obisnuit. Daca sustii ABS-ul( ca fiind extra mega util ) atunci ce parere ai de baietii aia cu scutere de pizza sau de "dementii" aia care fac enduro sunt eroi pe 2 roti?. cine-a zis ba ca mi-e frica de trafic? ba tu esti complet incapabil sa rationezi. nu e vorba de frica, e vorba de momentul cind ceasu' rau pisica 13 si te trezesti intr-o situatie neprevazuta. stiu ca tu esti capabil sa controlezi tot ce se-ntimpla-n Univers, da' eu nu-s daca la inaltimea celor 12 ani ai tai crezi ca nu a existat si ca nu va exista vreodata o clipa cind treburile n-o sa-ntimple asa cum ti-ai planuit tu cind ai plecat de-acasa, e doar pt. ca n-ai patit pina acuma. aia care livreaza pizza pe scuter poate nu-s chiar asa de siguri ca o sa se intoarca intregi acasa in fiecare zi, asa cum presupui tu. tu te-ai gindit sa te apuci de scris literatura de fictiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 te iubesc. Cred ca nu are prieten. Insa e om politic, mare grija. Io-ti dau binecuvantarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 (editat) atata aroganta doar pe la baietii de bani gata se vede... Editat Iulie 6, 2012 de Saracie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iulie 8, 2012 Autor Share Postat Iulie 8, 2012 Fiecare intelege "what's all about" in functie de cat il duce "casca" . Observ ca unii inteleg.....altii nu. Faceti ce vreti, intelegeti ce vreti, luati-o cum vreti...............e treaba voastra. Sanatate si drum bun va urez! @ Bigfoot: De ce ti-e frica sa te duci la Bavaria sa le spui sa-ti scoata siguranta ABS? Nu am incredere in ei, sunt slab pregatiti. Cand voi iesi din tara, o sa ma opresc la un service Bmw sa vad ce pot face. Asta am zis si eu: abs-ul nu tine loc de cauciucuri bune ... Nu cumva motocicleta ta are controlul tractiunii?? ca ala iti taie gazul cand incepe roata sa derapeze. ASC-ul se poate decupla, in cazul meu. Drifturi(e mult spus) nu dau, adica e departe de ceea ce poti face in enduro cu un 450. Mai derapeaza ea(in functie de asfalt), nu mult, dar in orice caz derapeaza controlabil. Asc-ul intra de asemenea prematur, cand roata incepe sa "alunece"(nu neaparat sa derapeze) in timp ce tu accelerezi, iti da in nas.........mie nu imi place, e o senzatie urata + ca te dezechilibreaza atunci cand iti da in nas, pe viraje cand ai chef de joaca nu e asa de "frumos" sa ai ASC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 atata aroganta doar pe la baietii de bani gata se vede... Mai bine de atata nici nu se poate rezuma discutia. Asteptam sa apara semintele, pana una -alta forumul reuseste sa inlocuiasca cu succes parcarea de la victoriei. De la o polemica vizavi de un Abs, pana la infinitele declaratii "eu sunt Chuck Norris la ghidon", e distanta maare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 l am cunoscut pe DURACEL la arc parea un pusti haios si la locul lui am facut impreuna cateva mii de km de la 0 grade la 40 de la 0 m la 2800 altitudine deci nu intre romana si victoriei cum ar crede multi nu stiu cat de bine merg eu.... dar el ma "dovedeste" nu stiu cati bani are ca e foarte cumpatat dar clar NU ARE "valente" de baiat cu bani si chiar asa respect orice baiat cu bani care investeste in industria moto chiar si aia fara permis chiar si aia care o cumpara ... pentru ultimul drum macar nu sunt FATALAI sa stea intr o tona de fier tunata as vrea sa va vad la o tura pe ce traseu vreti voi mergand alaturi de el.... pana atunci mai usor cu afirmatiile eu pun benzina la bataie daca il luati si voi la fel daca pierdeti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 (editat) Hai sa ducem rahatul la nivelul urmator: ABS-ul e atat de prost implementat pe motociclete BMW incat cei care le conduc prefera/sunt nevoiti sa-l anuleze! Ne vedem in August la pagina 100, acelasi subiect, ca doar e vara! Editat Iulie 8, 2012 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.