1%1%1% Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 de la o manevra imprudenta,motocicl;ist tavalit extragem betacarotenul din anvelopa pacat ca nu a avut o ancora,un harpon,o parasuta,flapsuri si se deschidea si la jaka daca asta nu oprea pe neexperimentatul frinar de urgenta ca i se pune unuia pe chelie sa traga dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Parerea mea este ca riscurile in bucuresti sint enorme!...mai ales din cauza imbecilismului si inconstientei taximetristilor; este incredibil cite manevre ilegale si fara sa se asigure fac!...Am fost de multe ori pus in pericol de taximetristi!..cind de fapt ei fiind profesionisti, iar pasagerii lor incredintandu-le viata lor, ar trebui sa conduca perfect legal si prevenitor!...Nu am avut nici un incident, si sper sa nu am, dar sint excesiv de atent in apropierea taximetrelor, ori tasnesc si ma departez cit pot de repede de ele, ori incetinesc si-i las sa se duca dracului sau sa faca ce vor cit mai departe de mine...chiar merg cu 30 km/h daca e cazul, numai sa-l vad ca face ce vrea si scap de el...cred ca multi merg special intre benzi sau incearca sa ma inghesuie pe banda mea, desi are loc pe a lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endo_ro Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Cu ani in urma si eu am luat o tranta din cauza neacordarii de prioritate. Treaba e ca am franat cat am putut iar masina a apucat sa se incadreze pe banda (intorsese de pe celalalt sens) si am lovit in spate cu motorul. Viteze era aproape de oprire, dar tot mi-a cazut motocicleta si m-am dus taras. Omul si-a recunoscut vina din fericire, dar din nefericire eu am fost baiat bun cu el si am convenit sa zicem ca a schimbat banda, ca sa nu-i ia permisul, dupa care am ramas cu paguba... oglinda rupta, rezervor infundat, trei julituri usoare, zgarieturi pe partile lucioase ale motorului, toba etc... ca nu a mai vrut sa le plateasca, cum convenisem. I-am promis ca ii sparg nasul, dar am renuntat pana la urma, ca era un parlit. Sanatate motociclistului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 ....Am fost de multe ori pus in pericol de taximetristi!..cind de fapt ei fiind profesionisti... Asta este un mit prost. Conditiile minime de acordare a atestatului de taximetrist sunt sa ai 21 de ani si 3 ani de B. Combinati asta cu faptul ca majoritatea sunt de la tara, aka around Bucharest si vedeti ca iese cu minus la categoria "profesionisti"... Trebuie avut grija, in conditia in care ai loc in trafic sa fii atent la detaliile taximetrelor..daca merge prea incet...daca are becul verde aprins...in apropierea statiilor de taxi cunoscute...hoteluri...etc Ca regula generala personala, oricum trebuie sa conduci astfel incat sa ai loc de evitare...daca este loc...daca nu, poti sa dai si de cui in pixda. Alta "regula" safe de evitare nu am gasit pana acum. Plm...daca si Norick Abe a murit in oras intr-un kcat de accident moto...ce sa mai zicem de noi... Doamne ajuta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Eu vorbesc pe dinafara de ani de zile, baietii fara experientza cad ca mustele. Desteptii forumului i-i dau cu cauze necunoscute, binentzeles shoferii sint de vina, se stie de la inceput ca-s numai dobitoci pe 4 roti pe drum. Nu se invatza nimic de pe forumul acesta, daca nu ai bani sa-ti iei cauciucuri incepi sa urli disperat ca nu se justifica. Incepatorii va cred si continua sa ofere subiecte zilnice la aceasta rubrica a accidentelor. Cit credeti ca costa un implant de dinte? Credeti ca-i ultimul pe lista? Cine urmeaza? Fiecare care citeste acest topic absolut convins ca lui nu i se va intimpla, li se intimpla fraierilor doar, ghinionistilor. Promit ca nu mai aduc in discutie subiectul anvelopelor. O sa-i ironizez ca au economisit citiva euro la cauciucuri ca sa aibe bani de spaga la spital. Ca oricum acolo ajungeau, cu sau fara anvelope proaspete. Repet, poate sa fie DOT 2011, luna a 5-a, faceti experimentul cu frinatul brusc fara o incalzire imprealabila. Unii s-ar putea sa aibe surpriza sa alunece fatza si cind e caldutza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 astazi era sa faca o distinsa doamna dreapta peste mine , a semnalizat stanga , a facut stanga , eu m-am bagat pe banda ei , si s-a razgandit si a tras din nou dreapta , am tras de gas si am ridicat piciorul in speranta sa nu imi prinda shutii intre ea si motoreta , nu a schitat nimic , am fost foarte inspirat , si s-a incadrat la urmatoarea intersectie la stanga , din pacete nu a apucat sa ajunga cu mine in paralel sa ii iau oglinda , care oricum nu ii foloseste , este un accesoriu optional pentru unii puteam sa am si mama gumelor , a fost o inspiratie de moment si am bagat mana in ea , altfel va scriam din spital. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Poate ca a exagerat un pic JAGI, dar totusi are dreptate. Nu avem de unde sa stim exact cum s-a intamplat accidentul (viteza, distanta intre auto si moto, etc), insa ar fi mai bine sa-l ascultati, ca ce spune, spune foarte bine. Gumele alea sunt ok pt mers batraneste (si da, asta se poate vedea din poze; dupa profilul lor iti dai seama ce tip de guma e) si in nici un caz nu fac fata unei franari violente (franarea violenta in caz de impact, va fi mult mai violenta decat atunci cand exersati, va asigur eu). De data asta ati sarit in capul cui nu trebuia, pt ca a spus ceva perfect adevarat. Ce sa zic, bine ca spuneti AMIN, cand scriu toti dobitocii si dobitoacele (da, mai nou au aparut si reisaritze care ele merg tare dom'le) sa va feriti de sine de tramvai ca de dracu', sa nu franati in viraj ca o sa trantiti motocicleta sigur, sa scuipati soferii de Peugeout-uri ca sunt lucratura Diavolului, sa cititi Twist of the Wrist 1 si 2 ca de acolo se invata mersu' pe motocicleta, etc, etc etc... P.S. Nu sunteti motociclisti adevarati daca nu mergeti la intruniri si n-ati inceput cu 125cc, si ati continuat treptat cu 250cc, 400cc, 600cc, 750cc, 1000cc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Ca sa fie tacamul complet uite si un post de incepator. Din ce poti citii in posturile de aici poti trage lejer concluzia ca Bucurestiul este de fapt un circuit stradal unde nu ai ce cauta decat cu cauciucuri potrivite bine incalzite si pe care sa le si schimbi de doua ori pe an. Este evident ca in Bucuresti se conduce haotic datorita detinatorilor de masina si permis care nu au nimic in comun cu sofatul, dar si din cauza infrastructurii,asa ca parerea mea este ca trebuie sa te adaptezi traficului atunci cand mergi cu motorul si sa fi suficient de atent si la cretini. Se vorbeste aici de ca si cand ar conta mai mult de 75 %, ce cauciuc ai si cat de bine incalzit este,atunci cand la viteza de peste 80 iti franeaza brusc un taxi care a vazut un client,sau o/un sofer vireaza brusc si intra in fata ta sau mai rau da peste tine, ca sa nu vorbim de taiat calea atunci cand te astepti cel mai putin in max 2-3 metrii. Oameni buni atunci cand mergi tare trebuie sa-ti asumi riscul de a te intalni cu un dobitoc mai mult decat ai face-o atunci cand mergi mai incet. Stiu, acum vor sari doi-trei experti moto care vor spune ca sa mai merg ceva ani cu motorul si apoi sa-mi dau cu parerea,dar merg de 20 de ani cu masina prin Bucuresti si am vazut/patit destule cat sa pot emite o parere legata de cum trebuie sa conduci prin orasul asta "minunat" indiferent ca esti pe scaun sau in sea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Ca la orice topic de accident care se respecta, bataie de campi la greu. E suficient "un nebun" sa arunce prostia cu caucioacele pe care le-a vazut el din poze ca sunt praf si gata, toti "inteleptii" se inghjesuie la nesfarsit pe problema... Sunt curios cat o sa dureze pana o sa va plictisiti toti de batut apa in piua. In general, nu pe topicul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Se vorbeste aici de ca si cand ar conta mai mult de 75 %, ce cauciuc ai si cat de bine incalzit este,atunci cand la viteza de peste 80 iti franeaza brusc un taxi care a vazut un client,sau o/un sofer vireaza brusc si intra in fata ta sau mai rau da peste tine, ca sa nu vorbim de taiat calea atunci cand te astepti cel mai putin in max 2-3 metrii. Oameni buni atunci cand mergi tare trebuie sa-ti asumi riscul de a te intalni cu un dobitoc mai mult decat ai face-o atunci cand mergi mai incet. Pai cand ti se intampla ceva de genu', ai toate sansele sa franezi eficient sau sa eviti, in loc sa o culci pe-o parte ca ti-a fugit fata cand ai franat mai tare. Intelegi ? Nu a spus nimeni ca gumele bune sunt cheia mersului lipsit de griji, insa ajuta foarte mult, punct. Ca la orice topic de accident care se respecta, bataie de campi la greu. E suficient "un nebun" sa arunce prostia cu caucioacele pe care le-a vazut el din poze ca sunt praf si gata, toti "inteleptii" se inghjesuie la nesfarsit pe problema... Sunt curios cat o sa dureze pana o sa va plictisiti toti de batut apa in piua. In general, nu pe topicul asta. Nu e o prostie ce a spus JAGI. Nu inteleg de ce esti atat de incapatanat acum, ca de obicei esti baiat ok, deh, orgoliu asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Nu e o prostie ce a spus JAGI. Este o prostie in contextul in care sugerezi ca asta este cauza accidentului, in conditia in care optic, cauciucul este ok, fie el si sport touring. La fel de bine, orice ar putea sa spuna ca riderul era baut si avea carnet de-o saptamana si ca s-a bagat direct la SRAD...si ca avea franele la fier s.a.m.d. Mai comentam de media ca bate campii cu ocazia accidentelor, cand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Bai... hai sa nu o dam de gard. Ce a spus Jagi a fost ca motociclistu nostru accidentat ar fi evitat accidentul daca ar fi avut cauciucuri bune si nu lemnele alea din poza. Ei bine s-a dovedit ca are cauciucuri IN POZA AIA mai bune decit 99% din forumistii de pe aici. Ba mai mult, Jagi si-a corectat "observatia"... cauciucurile aparentu nu erau chiar proaste dar erau neincalzite... probabil tot in poza se vedeau. Nush daca la tine tine chestia asta dar la mine nu... ma bufneste risu si gata... nu am ce face. Sorry... io nus ca femeile alea de la stirile de la ora cinci care desi sint vinete in fiecare zi de la intilniri de gradul 3 cu barbatul ele continua sa creada ca "el" are totusi suflet bun. La mine alb cu negru da gri nu alb. Nu ma incalzeste deloc ca nushcare are x ani experienta, nu ma intereseaza ca da de baut la tot barul, sau ca are diploma in analiza pixelului turbat de pe cauciucuri... etc etc daca spune "grabeli" si nu are apoi curajul sa zica... "m-am pripit"... in loc sa ii dea inainte cu rationalizari, justificari, si "indreptare"... ca stii ca am vrut sa zic... etc etc. Treaba e scurta si la obiect. Nu cauciucurile au fost de vina acolo iar daca temperatura lor a fost un factor temperatura nu se vede in poze... post factum in lumina vizibila. Asa ca umflarea in pene "ca am zis eu" pentru ca "am diploma" fu gratuita si... asa cum probabil a constatat cu frustrare... STIRBESTE FAIMA. Draga Jagi... data viitoare... nu te mai grabi... sau daca o faci... nu pune la bataie experienta ta sau alte "credentials" ca daca gresesti... se duc de ripa. Am mai zis asta de ceva ori... Argumentele de tip "ad autoritatem" dovedite false duc la falsificare autoritatii aduse ca gaj. Exemplu. Daca eu iti zic ca am 3 facultati de zugravi si 100 de ani de zugraveala si iti garantez eu ca, desi nu iti pare, amestecul de culori pe care il fac acum va fi exact cum vrei tu... iar amestecul nu iese cum vrei tu... data viitoare cind iti voi spune iar ca am coispe facultati in meserie si 1000 de ani experienta ca sa "intaresc" vorbele/pretentiile mele... o sa imi rizi in nas. Indiferent daca am sau nu dreptate! Asa merg lucrurile. Martorul dovedit fals nu mai e niciodata de incredere. sanatate si virtute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Eu vorbesc pe dinafara de ani de zile, baietii fara experientza cad ca mustele. Desteptii forumului i-i dau cu cauze necunoscute, binentzeles shoferii sint de vina, se stie de la inceput ca-s numai dobitoci pe 4 roti pe drum. Nu se invatza nimic de pe forumul acesta, daca nu ai bani sa-ti iei cauciucuri incepi sa urli disperat ca nu se justifica. Incepatorii va cred si continua sa ofere subiecte zilnice la aceasta rubrica a accidentelor. Cit credeti ca costa un implant de dinte? Credeti ca-i ultimul pe lista? Cine urmeaza? Fiecare care citeste acest topic absolut convins ca lui nu i se va intimpla, li se intimpla fraierilor doar, ghinionistilor. Promit ca nu mai aduc in discutie subiectul anvelopelor. O sa-i ironizez ca au economisit citiva euro la cauciucuri ca sa aibe bani de spaga la spital. Ca oricum acolo ajungeau, cu sau fara anvelope proaspete. Repet, poate sa fie DOT 2011, luna a 5-a, faceti experimentul cu frinatul brusc fara o incalzire imprealabila. Unii s-ar putea sa aibe surpriza sa alunece fatza si cind e caldutza. chiar nu inteleg de ce te mai stresezi..esti neam cu ei?ti-s prieteni?nu mai poti tu dormi noaptea de accidentele lor?nu au de unde sa stie ce inseamna o guma atata timp cat stilul lor e unul drept on: sanatate maxima motociclistului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 nu au de unde sa stie ce inseamna o guma atata timp cat stilul lor e unul drept Ia-te fratioare cu drumul...ti-am mai spus si tie si lu' moto_2005 pe topicul ala ca nu ati inventat voi mersul pe doua roti si pana nu va vede lumea in MotoGP, macar la 125, sa lasati bashinile astea de mari raceri si ironiile de doi lei la adresa altora, pe care nu-i stiti cum merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Nici nu stim exact cum s-a intamplat accidentul, dar stim ca daca motociclistul avea cauciucuri moi, nu se intampla nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 OffTopic: @JAGI , @todea, etc. -> Un singur aspect: gumele "moi" si cu profile aproape deloc vor da in nas orice "reiseri" la orice franare brusca pe orice stropeala de pe strazi, pe orice scuipat de pe jos, pe/dupa orice ploaie (ca deja ploua zilnic). "Reisarii" care se dau "tare" numai pe vreme buna sa-si puna enspe mii de gume moi luate cu 10E dupa o cursa de pe circuite, oamenii care merg normal si isi folosesc mobrele sa se deplaseze zilnic, isi pun gume cu profile in functie de necesitati si merg 7 zile din 7, din martie pana in noiembrie. Ca sa nu mai zic de cati se cred invincibili si bazati cand isi pun o guma moale, de parca e lumea a lor ; iar la o frana pe ud sau la un viraj mai delicat cu pietris, pupa bordurile sau sar in prapastie (cazul de azi de pe Cheia) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Avea cam 40 la ora si taxi-ul de pe banda a2a a tras dreapta ca a vazut comanda.Cand a tras dreapta a pus si frana la 3 m in fata lui.Se observa acolo ca e banda continua in poza.Politia a dat dreptate motociclistului.Are asigurarea de la taximetrist. Cine vrea sa incercam sa vedem cum pune el frana de la 40 50 la ora dupa ce ii sare unul in fata la 3 m?Asta fara sa stie,sa fie si elementul surpriza ca este foarte important.Eu zic ca multi nici nu mai apuca sa puna frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 OffTopic: @JAGI , @todea, etc. -> Un singur aspect: gumele "moi" si cu profile aproape deloc vor da in nas orice "reiseri" la orice franare brusca pe orice stropeala de pe strazi, pe orice scuipat de pe jos, pe/dupa orice ploaie (ca deja ploua zilnic). "Reisarii" care se dau "tare" numai pe vreme buna sa-si puna enspe mii de gume moi luate cu 10E dupa o cursa de pe circuite, oamenii care merg normal si isi folosesc mobrele sa se deplaseze zilnic, isi pun gume cu profile in functie de necesitati si merg 7 zile din 7, din martie pana in noiembrie. Ca sa nu mai zic de cati se cred invincibili si bazati cand isi pun o guma moale, de parca e lumea a lor ; iar la o frana pe ud sau la un viraj mai delicat cu pietris, pupa bordurile sau sar in prapastie (cazul de azi de pe Cheia) Nu vorbea nimeni de gume date pe pista sau de slickuri. Sunt destule modele de gume moi care fac fata excelent si pe ploaie. Cel mai bun exemplu care imi vine in cap acum este 2CT-ul, care mi s-a parut foarte bun ca aderenta pe strada in toate conditiile. Avea cam 40 la ora si taxi-ul de pe banda a2a a tras dreapta ca a vazut comanda.Cand a tras dreapta a pus si frana la 3 m in fata lui.Se observa acolo ca e banda continua in poza.Politia a dat dreptate motociclistului.Are asigurarea de la taximetrist. Cine vrea sa incercam sa vedem cum pune el frana de la 40 50 la ora dupa ce ii sare unul in fata la 3 m?Asta fara sa stie,sa fie si elementul surpriza ca este foarte important.Eu zic ca multi nici nu mai apuca sa puna frana. Daca chiar avea 40 km/h, ar fi trebuit sa reuseasca sa evite accidentu' zic eu. Pentru ca taxi-ul se deplasa si el cu o anume viteza si nu avea cum sa opreasca instant ca sa vorbim de o distanta de franare de doar 3m. Banuiesca s-a panicat si s-a infipt in frane, care au fost mai mult sau mai putin eficiente. Acum vreo 3 ani am patit exact aceeasi chestie intr-un viraj destul de strans, viteza cam aceeasi si am reusit sa-l evit sarind o bordura si oprindu-ma pe trotuar. Daca nu eram inclinat si puteam frana ceva mai tare, cred ca as fi putut opri fara probleme. Poate baiatu' nici nu era foarte atent la trafic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 (editat) Vad o frustrare imensa a baietilor care merg INCET. Ar vrea sa mearga ,mai tare, nu au bani de circuit, cind posteaza un rider care merge ocazional pe pista e luat la misto instant. Cei ce-l iau la misto nici macar pe Amckart nu sint in stare sa se dezlipeasca cu bijuteriile de rezervor. Ca regula cei ce merg incet, sint si cei mai guralivi, ofensati. As propune ca cei ce mergeti cu touringuri, enduro, sa va abtineti de la datul cu parerea despre mersul cu supersport. Mai sint citiva si cu supersport care i-i dau tare numai la tastatura, mai vad citeunul din ei pe motoreta, cel mai elocvent e ca sta tzeapan pe motor si reguleaza rezervorul, parca ar fi o gaurica speciala facuta in rezervor. Adica- merge pe supersport, el crede ca se pricepe, i-si da seama la prima Cheie ca-i varza si dupaia ne povesteste cit de safe merge el. Discutia nu are nici o relevanza avind in vedere ca shefii in a da replici pe aici, nicidecum nu i-i desconsider ca MOTOCICLISTI, sint utilizatori de NON supersport. Majoritatea accidentelor sint facute de supersporturi. Majoritatea veteranilor pe supersport nu dau reply aici pe motociclism.ro, s-au scirbit de luatul la misto de catre "comunitate". Editat Mai 22, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorrian Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 Asa e romanul,in loc sa intrebe daca are nevoie de ceva,daca il poate ajuta cu ceva,NUUU el da CU CIOCU in coace si incolo.A ajuns topicul acesta o albie de porci si porcii suntem noi toti ROMANI F*****S in natia asta de MANELARI.Nu scriu nicio data aici pt ca sunt scarbit de toti PILOTI ASTIA care se cred ROSSI.Daca ai vreun enduro sau chopper nu te consideri motociclist,trebuie sa ai neaparat SuperSport ca sa sti sa pilotezi o motocicleta,eu am mers foarte mult in Germania si Franta cu motorul dar acolo mergi legal adica 50 nu 60 sau ca unii forumisti SUPER MEMBRI CU 150 IN ORAS,daca mergi normal esti dobitoc si nu ai experienta,CONCEPTII DE ROMANI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 Da de unde cunosti tu ca taxiul avea si el 40 la ora,poate avea 20 si se oprea pe loc.Toate accidentele sunt diferite si uneori nu prea mai ai ce sa faci.Multe se bazeaza si pe sansa.S-a mai spus ce cauciucuri sunt,aceeasi categorie ca 2ct-urile.Elementul surpriza in astfel de cazuri e foarte important,plus ca am inteles ca mergea si langa bordura,nu stiu din ce cauze.In oras tot timpul o sa se intample astfel de accidente.Daca mergi 90% in oras nu poti sa mergi cu cauciucuri prea moi ca se fac praf imediat,cine stie cunoaste.Nu intru in nici o polemica dar poti sa mergi linistit prin oras cu supersport cu 2ct,diablo rosso,powerpure plus inca cateva.Cine a mers cu supercorsa pe ploaie stie ca sunt praf din cauza profilului. Oricum in cazul franarii cel mai important din sistem e PILOTUL. Motociclistul e ok si nu il intereseaza ce se vorbeste pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 wawessh are dreptate, am fost acolo imediat(max 10 sec, lucram in curte) dupa ce s-a intamplat accidentul. Politistul care a facut masuratorile a spus ca nu a avut mai mult de 40 km/h, pe langa asta omul cu gxr-ul nu avea experiente din spusele prietenulul lui de la fata locului, iar ca faza s-a intamplat in felul urmator: taxiul a iesit de pe trotuar direct pe banda 2, cei 2 mergeau pe prima banda , a reusit sa treaca tipul cu cbr-ul iar cand cel de-al 2-lea a vrut sa treaca si el taxiul a intrat inapoi pe prima banda. Tin sa precizez ca taxiul avea in jur de 3-4 km/h (din spusele taximetristului), baiatul cu gixu a pus frana fata pe care a si blocat-o motorul s-a ridicat pana a ajuns cu parbrizul lipit de portbagajul taxiului iar cu capul la indoit. Si eu tind sa cred ca avea casca mai mare. Era un agv dar s-a prezentat destul de bine. Initial nici nu a vrut sa se duca la spital(pompa adrenalina in el), cred ca am fost vreo 5 persoane care am incercat sa-l convingem sa se duca. Acum sper sa fie ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 (editat) Vad o frustrare imensa a baietilor care merg INCET. Ar vrea sa mearga ,mai tare, nu au bani de circuit, cind posteaza un rider care merge ocazional pe pista e luat la misto instant. Cei ce-l iau la misto nici macar pe Amckart nu sint in stare sa se dezlipeasca cu bijuteriile de rezervor. Ca regula cei ce merg incet, sint si cei mai guralivi, ofensati. As propune ca cei ce mergeti cu touringuri, enduro, sa va abtineti de la datul cu parerea despre mersul cu supersport. Mai sint citiva si cu supersport care i-i dau tare numai la tastatura, mai vad citeunul din ei pe motoreta, cel mai elocvent e ca sta tzeapan pe motor si reguleaza rezervorul, parca ar fi o gaurica speciala facuta in rezervor. Adica- merge pe supersport, el crede ca se pricepe, i-si da seama la prima Cheie ca-i varza si dupaia ne povesteste cit de safe merge el. Discutia nu are nici o relevanza avind in vedere ca shefii in a da replici pe aici, nicidecum nu i-i desconsider ca MOTOCICLISTI, sint utilizatori de NON supersport. Majoritatea accidentelor sint facute de supersporturi. Majoritatea veteranilor pe supersport nu dau reply aici pe motociclism.ro, s-au scirbit de luatul la misto de catre "comunitate". Domnule pilot Jagi, daca intr-adevar ai fi avut suficienta experienta pe circuit, ai fi stiut si tu ca nu se compara cu strada, si ca pe strada, asa trebuie sa mergi, INCET, mai ales intr-un oras ca Bucurestiul. Ai fi stiut si tu ca intr-un accident in scurt, care nici macar nu sti cum s-a intamplat, un cauciuc care pe circuit ar fi facut diferenta, pe strada, exact in situatia asta, nu ar fi schimbat deznodamantul (citeste ce a scirs ctlnext, deci a avut aderenta cat sa faca stoppie). Ai vazut ca nu ai dreptate cu ceea ce ai spus tu, si ai inceput sa "dai tu in ei", in motociclistii care si-au spus si ei parerea aici. Ii apreciez pe cei care se dau pe circuit si isi vad de treaba (ex: Todea), dar ma bufneste rasul de voi care ati fost de mai multe ori pe un circuit, si deja va considerati piloti extraordinari... deja cei de pe strada nici nu ii mai consideri motociclisti... Pe tine, pilotul, te-as fi pus pe circuit cu un pusti cum a fost Peter Lenz (RIP) sa isi bata joc de tine din toate punctele de vedere. Si atunci sa iti dai si tu seama ca n-ai nicio sansa sa fi vreodata PILOT, si ca esti doar un motociclist care se da putin mai tare decat astia care zici tu ca stau cu oo-le lipite de rezervor. Daca te-ai fi dat pe circuit de la 7 ani, si in loc sa te joci cu copiii pe strada, sa fi stat la antrenamente sufocat in combinezon, atunci te-as fi considerat superior, si poate nici n-as fi indraznit sa te contrazic. Dar repet, cand va vad ca v-ati dat si voi pe circuit (prima oara in viata la varsta de 30 de ani) si deja va considerati piloti, ma bufneste rasul cat de penibili sunteti! Te cred ca nu te compari cu noi, cei care merg incet, tocmai de asta ti-am spus ca ar fi cazul sa te compari cu cineva ca pustiul din exemplul de mai sus. PS: Ar fi o idee buna sa procedezi la fel ca "veteranii cu supersporturi" Editat Mai 22, 2011 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 Da de unde cunosti tu ca taxiul avea si el 40 la ora,poate avea 20 si se oprea pe loc.Toate accidentele sunt diferite si uneori nu prea mai ai ce sa faci.Multe se bazeaza si pe sansa.S-a mai spus ce cauciucuri sunt,aceeasi categorie ca 2ct-urile.Elementul surpriza in astfel de cazuri e foarte important,plus ca am inteles ca mergea si langa bordura,nu stiu din ce cauze.In oras tot timpul o sa se intample astfel de accidente.Daca mergi 90% in oras nu poti sa mergi cu cauciucuri prea moi ca se fac praf imediat,cine stie cunoaste.Nu intru in nici o polemica dar poti sa mergi linistit prin oras cu supersport cu 2ct,diablo rosso,powerpure plus inca cateva.Cine a mers cu supercorsa pe ploaie stie ca sunt praf din cauza profilului. Oricum in cazul franarii cel mai important din sistem e PILOTUL. Motociclistul e ok si nu il intereseaza ce se vorbeste pe aici. Compari Diablo Rosso cu 2CT ? Mai bine nu mai postezi pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 (editat) Nu mai incercati sa dati sfaturi pe care daca o persoana nu il ia drept sfat, atunci incercati sa il bagat cu forta ca asa e bine cum zici tu. Daca omu isi ia cauciucuri noi de 10 mil dar mai dure, si vii tu si ii zici ca mai bine isi lua sh-uri de 3mil si erau muuult mai bune, nu cred ca ii convine nimanui.Mai bine zici ca data viitoare sa isi ia cauciucuri mai moi sau zici ca ar fi fost bine sa fie ceva mai moi... Si poate ca lui ii trebuie cauciucuri mai dure ca poate nu vrea sa puna cotu jos intr-un rond prin oras sau pe cheia. Eu stiu ca sunt bune cauciucurile mai moi (am invatat pe propria piele) da` tot corsa3(asa am cumparat-o) am pe mobra pentru ca nu sunt bani. Asa ca daca vrei sa dai un sfat (ca doar pt asta e forumu) spui o data si cine vrea il ia ca pe un sfat, cine nu il ia ca pe o vorba aruncata aiurea de unu care se crede mare racer. Parerea mea Editat Mai 22, 2011 de k-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.