fedaykinn Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Salutare! E o prostie mare sa incerci sa indrepti un disc de frana, daca nu e foarte ovalizat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Poate sa il planeze la un strungar. Nu as recomanda asa ceva din moment ce discurile sunt elemente de franare. Nu e bine sa umbli cu jumatati de masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fedaykinn Postat Iunie 27, 2011 Autor Share Postat Iunie 27, 2011 As merge asa cu el pana iau altul, dar imi misca etrierul si ma tem sa nu dau in altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 La asta m-am referit si eu. Nu prea ai mult material pe care poti sa il indepartezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 daca misca etrierul e "un pic" mai mult stramb! franele si directia se "repara pe genunchi" daca nu e vehiculul tau sau nu mergi tu cu el! daca tii la viata si siguranta ta corporala schimba-l!!! cauta pe forum si gasesti 1001 variante si oferte de disc de frana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Salutare! E o prostie mare sa incerci sa indrepti un disc de frana, daca nu e foarte ovalizat? de obicei partea pe care prind placutele de frana nu se deformeaza ,se deformeaza interiorul discului adica acea parte care de obicei e vopsita (vorbim de discurile fata)si care e delimitata de acele nituri rotunde care prind banda pe care chiar se produce franarea . in cazul acesta se poate indrepta fara probleme ,dar daca e stramb chiar partea pe care prind placutele ,trebuie schimbat discul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 franele si directia se "repara pe genunchi" daca nu e vehiculul tau sau nu mergi tu cu el! d Nici nu prea poti sa indrepti un disc de frana cu genunchiul, e destul de rigid.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Am avut si eu discul stramb si am mers o saptamana asa - mare gresala. Fa un efort si schimba-l! Sau macar anuleaza un etrier si frnanezi doar pe un singur etrier/disc - dar va trebui sa mergi cu foarte multa atentie. Vezi ca Dihania de pe orum avea niste discuri de Suzuki de vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 De unde iau dop de anulat un etrier? ca si eu as vrea sa scot afara discul strimb ca sa se poata deplasa cu el cine imi cumpara moabra. La mine se poate anula toata linia catre discul sting pentru ca pleaca direct din pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 aha, banjo se cheama "surubul" ala care prinde cele doua... tije conectoare cu inel (eu credeam ca alea sint banjo-uri) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Da, exact. Pui surub mai surt si din pompa de frana iti pleaca doar un furtun catre etrier. Celalalt furtun si etrierul le dai jos, si iti ramane practic doar sistem de franre pe un singur disc. Mare atentie la franre cu improvizatia asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Inelu din capatul furtunului se cheama banjo, surubul cu gaura e.. surub.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 gata sefu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Inelu din capatul furtunului se cheama banjo, surubul cu gaura e.. surub.. Nem. Avem banjo si banjo bolt Apropo de discuri de frana, duminica can am iesit am vazut juma de disc de tir cred ca era, cam de 40 cm diametru, si era numa jumate, cum zic, ca un semicerc. Doua discuri ventilate prinse unu de altu. Dupa inca 10 km o aparut si cealalta jumatate, tot pe drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Bine ca n-ai patit asa: http://www.youtube.com/watch?v=jzlCttVu57E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Salutare! E o prostie mare sa incerci sa indrepti un disc de frana, daca nu e foarte ovalizat? Despre ce motocicleta este vorba? Discul de ote si suportul de aluminiu atasate cu nituri cu un mic joc formeaza discurile flotante. Daca suportul de aluminiu este deformat, atunci ansamblul (numit in general disc de frana, in engleza i se zice mai corect brake rotor) trebuie centrat. Chiar daca iei discuri noi noute, cand le montezi pe roata, daca vrei ca lucrurile sa fie 100% corecte, atunci ansamblul roata-discuri se centreaza. In cazul cand discul de otel este deformat, atunci se schimba tot discul. Deci corect este: discurile se centreaza, nu se indreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Nici nu prea poti sa indrepti un disc de frana cu genunchiul, e destul de rigid.. ti-au scapat din vdere ghilimelele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Si ale meeeeeeeeleee!!! Glumeam, evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 de obicei partea pe care prind placutele de frana nu se deformeaza ,se deformeaza interiorul discului adica acea parte care de obicei e vopsita (vorbim de discurile fata)si care e delimitata de acele nituri rotunde care prind banda pe care chiar se produce franarea . in cazul acesta se poate indrepta fara probleme ,dar daca e stramb chiar partea pe care prind placutele ,trebuie schimbat discul. Exact asa e, in general nu se ovalizeaza discul efectiv ci se stramba partea vopsita, caz in care se indreapta extrem de usor folosind un ceas comparator sau merge si la ochi dar trebuie sa ai un distantier ptr a-ti putea da seama exact unde e stramb, iar apoi folosind o tija tragi sau impingi unde este nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Exact asa e, in general nu se ovalizeaza discul efectiv ci se stramba partea vopsita, caz in care se indreapta extrem de usor folosind un ceas comparator sau merge si la ochi dar trebuie sa ai un distantier ptr a-ti putea da seama exact unde e stramb, iar apoi folosind o tija tragi sau impingi unde este nevoie. Iti poti da seama de asta cu ochiu liber sau trebuie sa te duci la cineva cu scule potrivite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 (editat) Iti poti da seama de asta cu ochiu liber sau trebuie sa te duci la cineva cu scule potrivite? Iti poti da seama daca discul e oval si la ochi, punand o rigla de exemplu pozitionata fix la o distanta mica de discul de frana si invartind roata si asa vezi daca sunt probleme sau nu; dar cel mai bine e cu ceas comparator Editat Iunie 28, 2011 de Bogdis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Exact asa e, in general nu se ovalizeaza discul efectiv ci se stramba partea vopsita, caz in care se indreapta extrem de usor folosind un ceas comparator sau merge si la ochi dar trebuie sa ai un distantier ptr a-ti putea da seama exact unde e stramb, iar apoi folosind o tija tragi sau impingi unde este nevoie. Foarte corect! Am indreptat (centrat)zeci de discuri pana acum,atata timp cat nu se deformeaza partea de otel ,unde ating placutele se indrepta ok. Nu sunt riscuri, doar putina atentie,un ciocan de cauciug,comparator sau cadru de invartit roata,si gata ai recuperat cateva sute de euro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.