Sari la conținut

Accidente, accidente, accidente...


d-rive
 Share

Postări Recomandate

Intru aproape zilnic pe forum si mare parte din stirile noi sunt despre accidente. Din ce in ce mai grave pe zi ce trece. Pur si simplu este infiorator.

 

Conduc (B) din 1990 fara vreun accident la activ. Am si am avut in familie motociclisti de cand ma stiu dar niciunul dintre ei nu e ingrozit cand stau de vorba cu el despre fenomenul moto.

Am prieteni, amici care au moto si la fel, sunt relaxati si calmi si nu au nicio frica atunci cand e vorba sa te urci pe moto.

 

Observ zilnic in trafic comportamentul majoritatii motociclistilor si pot sa spun ca deseori sunt dezamagit.

Unii confunda mersul in trafic cu un circuit?

 

In mod evident in Romania atat conducatorii de autovehicule cat si cei de moto nu au consideratie, respect, si nu dau valoare vietii.

 

 

Doar mi se pare mie sau rezultatul macabru din ultima vreme este o consecinta a modului GRESIT de abordare a traficului din Romania, atat din partea motociclistilor cat si din partea automobilistilor.

Eu am invatat o regula. Trebuie sa te inscrii in trafic, in mersul lui si atunci totul o sa fie ok daca esti atent, prudent, si iei lucrurile in serios.

 

Va rog frumos, pe cei mai experimentati, cei mai in varsta (in sensul de ani multi de mers cu moto), dati-va cu parerea despre ceea ce se intampla in prezent ca eu unul asa vremuri dure si macabre cu privire la trafic, nu stiu sa mai fi trait.

E drept, accidente grave se intampla si in randul automobilistilor dar parca la moto si mai si...

 

Vad ca Politia nu ia nicio masura, actiunile lor au caracter punitiv (te sanctioneaza doar) si nu preventiv. Haideti sa venim cu idei despre ce e de facut in situatia actuala, sa luam noi masuri pentru... noi.

 

P.S. am vazut topicurile cu sfaturi, etc dar ceea ce se intampla in prezent cred ca merita o atentie mult mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu are rost sa mai dam sfaturi. Cine n-i le mai asculta? Tinerii de azi sunt mai toti nascuti invatati, nu mai au rabdare sa aplece urechea la spusele celor care au anii de pilotat mobra mai multi decat au ei. Sincer nu am avut nicio intrebare de la vre-un tanar de genul: Tu cum ai supravietuit pana acum in trafic? Si nu cred ca voi da vre-un sfat de acum inainte pentru ca am fost luat in bascalie pe forum de diversi. Numit ,,guru", ,,tata motociclistilor" etc. Din partea mea sa se dea toti prin oras ca pe pista. Si unde vor ajunge in final? Vezi accidentul de ieri din Arad /index.php?/topic/665029-accident-infiorator-arad/. Eu la inceputurile oficiale cu mersul pe motocicleta ma uitam la cei mai in varsta pe mobra ca la un Dumnezeu. Ascultam sfaturile si povestile lor cu interes. Si le-am urmat. Oare cum am supravietuit pana acum (nu numai eu) timp de 27 ani cu mobra pe sosele? Nu mai spun la nimeni. Nu sunt un sfant, merg si tare (in afara de oras) intru si printre masini la semafor, injur, arat degetul mijlociu cand e cazul, dar asta numai daca sunt ofensat de cei de langa mine in trafic. N-o mai lungesc nici nu mai dau sfaturi. In ziua de azi fiecare pe barba lui. Pacat ca nu poti comunica cu zmeii tineri din ziua de azi. Aveti grija de voi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intru aproape zilnic pe forum si mare parte din stirile noi sunt despre accidente. Din ce in ce mai grave pe zi ce trece. Pur si simplu este infiorator.

 

intri aproape zilnic de cand? ca de nfiorat, forumul asta infioreaza cu accidentele de la nceputurile lui. numai ca acum e si normal sa nfioreze mai des, avand in vedere cate motorete sunt fata de 2004 de ex., cand am inceput eu sa cochetez cu fenomenul. la anu' or sa fie plin de ss uri la o mie de eur bucata si sa te tii atunci. asta e mersul normal al lucrurilor intr o tara cu motorete vechi/ieftine, legi de legi si plina de oameni de oameni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intri aproape zilnic de cand? ca de nfiorat, forumul asta infioreaza cu accidentele de la nceputurile lui. numai ca acum e si normal sa nfioreze mai des, avand in vedere cate motorete sunt fata de 2004 de ex., cand am inceput eu sa cochetez cu fenomenul. la anu' or sa fie plin de ss uri la o mie de eur bucata si sa te tii atunci. asta e mersul normal al lucrurilor intr o tara cu motorete vechi/ieftine, legi de legi si plina de oameni de oameni.

 

Pai daca nu ai d'o mie nu te plac fetele, tovarasii nu te respecta cand aud ca nu baga minim 300 si n-are minim 170 de cai.

 

Am avut bafta de a ma intalni cu un coleg de scoala si cu un amic de al lui intr-o zi cu soare. Eram fara mobra si mi-am permis sa intreb cate ceva despre SRAD-ul baiatului. Ce sa auzi, are 170 cai si e limitat la 300 , racheta :crack: .

 

M-am abtinut cu greu sa nu rad si l-am lasat in pace. Cine sunt eu sa-i stric fantezia omului?

 

Ai punctat f bine, suntem un film de Kusturiza, fara sfarsit. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are rost sa mai dam sfaturi. Cine n-i le mai asculta? Tinerii de azi sunt mai toti nascuti invatati, nu mai au rabdare sa aplece urechea la spusele celor care au anii de pilotat mobra mai multi decat au ei. Sincer nu am avut nicio intrebare de la vre-un tanar de genul: Tu cum ai supravietuit pana acum in trafic? Si nu cred ca voi da vre-un sfat de acum inainte pentru ca am fost luat in bascalie pe forum de diversi. Numit ,,guru", ,,tata motociclistilor" etc. Din partea mea sa se dea toti prin oras ca pe pista. Si unde vor ajunge in final? Vezi accidentul de ieri din Arad /index.php?/topic/665029-accident-infiorator-arad/. Eu la inceputurile oficiale cu mersul pe motocicleta ma uitam la cei mai in varsta pe mobra ca la un Dumnezeu. Ascultam sfaturile si povestile lor cu interes. Si le-am urmat. Oare cum am supravietuit pana acum (nu numai eu) timp de 27 ani cu mobra pe sosele? Nu mai spun la nimeni. Nu sunt un sfant, merg si tare (in afara de oras) intru si printre masini la semafor, injur, arat degetul mijlociu cand e cazul, dar asta numai daca sunt ofensat de cei de langa mine in trafic. N-o mai lungesc nici nu mai dau sfaturi. In ziua de azi fiecare pe barba lui. Pacat ca nu poti comunica cu zmeii tineri din ziua de azi. Aveti grija de voi!

 

hai, ma! te-ai suparat ca te-au luat in bascau citiva putzoi?

desi sint la o virsta si am inceput cu moto cam tirziu, mie unuia imi foloseste orice sfat ! am citit ce scria dan nastase si am vazut si comentariile tale, de acolo de la secretele frinarii eficiente si am incercat sa inteleg, mai apoi sa le aplic. sincer mi-a folosit.

iar un sfat dat, e pe gratis ce-i drept, dar eu zic ca nu te doare sa-l exprimi. unii stiu sa si asculte ! si le si urmeaza sfaturile(pe cit posibil). eu unul voi fi pe "receptie", ca esti tu sau altul, cu vechi state ...

apoi, e si exuberanta adolescentilor... tie ti se putea intimpla ceva la 20j de ani?

 

cu privire la accidente, da sint groaznice. e mult de scris si explicat, dar scurt, am mai zis-o pe aici: nimeni nu are nicio responsabilitate nimeni nu-si asuma responsabilitati !

si eu cred ca de la asta trebuie plecat:te-a prins cu peste 100 prin oras, pac o suspendare de 6 luni minim si apoi sa vezi ca te mai linistesti (de egzemplu).

multe ar mai fi de scris...

 

am vazut accidentul din arad, pe aici si pe net. urit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kato, exact de parerile celor care sunt de atatia ani pe moto am nevoie.

Pur si simplu sunt terifiat de ce citesc zilnic si stau si ma intreb daca lucrurile chiar sunt atat de grave, daca sa iesi cu moto pe strada e chiar o ruleta... ruseasca. Daca e doar o chestiune nu de a se pune problema daca o poti pati grav sau nu, ci CAND?

 

Bun, ok, sunt multi tineri. Eu nu mai sunt tanar de mult si ii intreb pe cei de varsta mea intre 35 si 45 de ani, e chiar asa horror sa iesi pe strada cu moto?

 

 

Poate par copilaresti si oarecum stereotipe problemele ridicate de mine dar nu, nu mai sunt la varsta copilariei si mi-am dorit moto de multa vreme si abia acum am putut sa o am...

Deci "veteranii" au prioritate pe topicul asta. Fara nicio gluma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are rost sa mai dam sfaturi. Cine n-i le mai asculta? Tinerii de azi sunt mai toti nascuti invatati, nu mai au rabdare sa aplece urechea la spusele celor care au anii de pilotat mobra mai multi decat au ei. Sincer nu am avut nicio intrebare de la vre-un tanar de genul: Tu cum ai supravietuit pana acum in trafic? Si nu cred ca voi da vre-un sfat de acum inainte pentru ca am fost luat in bascalie pe forum de diversi. Numit ,,guru", ,,tata motociclistilor" etc. Din partea mea sa se dea toti prin oras ca pe pista. Si unde vor ajunge in final? Vezi accidentul de ieri din Arad /index.php?/topic/665029-accident-infiorator-arad/. Eu la inceputurile oficiale cu mersul pe motocicleta ma uitam la cei mai in varsta pe mobra ca la un Dumnezeu. Ascultam sfaturile si povestile lor cu interes. Si le-am urmat. Oare cum am supravietuit pana acum (nu numai eu) timp de 27 ani cu mobra pe sosele? Nu mai spun la nimeni. Nu sunt un sfant, merg si tare (in afara de oras) intru si printre masini la semafor, injur, arat degetul mijlociu cand e cazul, dar asta numai daca sunt ofensat de cei de langa mine in trafic. N-o mai lungesc nici nu mai dau sfaturi. In ziua de azi fiecare pe barba lui. Pacat ca nu poti comunica cu zmeii tineri din ziua de azi. Aveti grija de voi!

 

 

mai sunt si tineri care stiu sa asculte un sfat si sa il aiba in vedere. din pacate cei mai multi se cred atotstiutori si ca nimeni nu mai e ca ei... nu e chiar asa, din aceasta cauza se intampla atatea accidente si noi numai cu R.I.P-uri pe aici. TRBUIE FACUT CEVA!!! dar CE??? daca nimeni nu ia nicio actiune in serios.daca se face vrun mars de protest ceva vin tinerii, tureaza putin motoarele sa ii vada gagicile si ziua urmatoare merg cu suta prin oras.

Sunt constient ca multi motociclisti au fost victime colaterale ale traficului pt ca asta este situatia, e ca un "lant trofic" sa spunem. Dar sunt si mai constient ca cei mai multi motociclisti au murit sau au avut accidente grave pe pielea lor/ riscul ror/ nebunia lor...

multa bafta si ASFALT USCAT!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca exista o legatura stransa intre caracter si condus.Caracterul pana la urma tine de educatie ,de toate informatiile pe care le-ai cules,filtrat si insusit de-a lungul vietii.Cum sa aiba respect pt ceilalti, unul care in loc sa-ti dea o mana de ajutor atunci cand esti victima unui accident,iti cauta telefonul ,ceasul ,verigheta sau ce mai ramane de colectat.Cum sa conduca normal un frustrat care a obtinut un lucru fara pic de munca,fara efort si caruia toate i-au venit de-a gata.Atunci cand te chinui sa obtii cinstit ceva in viata, incepi sa respecti si oamenii si munca lor.Asa ca toate pleaca doar de la felul in care gandesti si te comporti cu cei din jur.Exista si situatii care nu pot fi prevazute,insa din toate relele, astea sunt cele mai putine cauze care provoaca accidente.Daca peste toate astea nu exista si teama de pedeapsa ,nimic nu mai are nici o valoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e problema noastra pana la urma ? Ca mai crapa unul sau altul ? Ce ma deranjeaza, e ca ne baga lumea pe toti in aceeasi oala, atat. Am incercat si eu si incerc inca sa deschid minti, atat cat ma duce pe mine, cu un sfat. Ce ma deranjeaza, ca imediat esti luat la misto si pus la colt. S-a inversat scara de valori, batranii trebuie sa invete de la tineri. Nici pe departe nu am experienta lui Kato sau a altor motociclisti cu state vechi, imi vad lungul nasului si continui sa supravietuiesc si sa ma bucur de aceasta frumoasa pasiune. Si eu am fost putzoi dar conduceam Mobra 50. In 2006 am luat permisul si am facut un salt trecand pe CB 500 inca nu indraznesc sa ma urc pe 1000. Mai e timp, trebuie sa ma coc la minte. Peste inca 5 ani o sa fac urmatorul salt inca 500 cm. Vedeti, asta e diferenta intre unul de 50 de ani si unul de 18 sau 20.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e problema noastra pana la urma ? Ca mai crapa unul sau altul ? Ce ma deranjeaza, e ca ne baga lumea pe toti in aceeasi oala, atat. Am incercat si eu si incerc inca sa deschid minti, atat cat ma duce pe mine, cu un sfat. Ce ma deranjeaza, ca imediat esti luat la misto si pus la colt. S-a inversat scara de valori, batranii trebuie sa invete de la tineri. Nici pe departe nu am experienta lui Kato sau a altor motociclisti cu state vechi, imi vad lungul nasului si continui sa supravietuiesc si sa ma bucur de aceasta frumoasa pasiune. Si eu am fost putzoi dar conduceam Mobra 50. In 2006 am luat permisul si am facut un salt trecand pe CB 500 inca nu indraznesc sa ma urc pe 1000. Mai e timp, trebuie sa ma coc la minte. Peste inca 5 ani o sa fac urmatorul salt inca 500 cm. Vedeti, asta e diferenta intre unul de 50 de ani si unul de 18 sau 20.

 

 

Teoretic, toti ar avea timp sa invete. Unii, insa, se grabesc. Si cand te grabesti nu ajungi nicaieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum au simtit sau simt altii realitatea dupa ce au avut un accident cu motorul.Imi permiteam sa ma mai bag si eu in seama pe aici ,legat despre ce este bine sau nu e bine sa faci cand conduci motocicleta.Am fost aproape sa-mi inchei socotelile cu cele lumesti,si in afara de inmormantarea lui Radu nu m-a mai interesat nici un drum.Asa ca va doresc si celor linistiti si celor mai nazdravani sa nu aveti parte de evenimente ,pentru ca abia atunci puteti intelege ce se poate intampla cand se forteaza nota.Am scris asta pt 'categoria speciala ' de motociclisti,care cauta ceva si nu gasesc.De obicei, orice lucru pe care il cauti, il gasesti in ultimul loc in care il cauti.Pt ca dupa ce l-ai gasit, nu-l mai cauti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu daca imi luam moto la 18+ eram praf acum,nu eram copt.Ce e drept am avut un cbr,am picat de 2 ori cu el,de fiecare data cand ieseam trebuia sa fiu zmeu,daca se uita vreo pipita trebuia sa ii arat ca eu sunt gigi sportivu',dar per ansamblu ma manca foarte tare sa merg tare.Dupa a 2 cazatura mi-am zis Gata.Trebuie facut ceva ca nu ajung la 30 de ani.imi doresc o prietena stabila,o familie si in ritmul pe care il aveam atunci nu reuseam sa scap cu viata.acum am trecut pe o enduroaica-care nu fuge nici sa vreau mai mult de 140-150,lucru acum care pare WOW-140?!?!? cand pe celalalt zburam 230+(exterior numai,prin oras mers normal dar cu apucaturi de pana la 80-90 km/h).Cum zicea un coleg mai sus-tine si de ce ai in cap.acum sunt foarte multumit de alegere dar si pe cbr si pe enduroaica merg atent , chiar foarte atent.Acum o saptamana am scapat de la un accident foarte urat-un taxi a trecut pe rosu-am strans din fund de am lasat urma fundului pe sa :).de regula nu merg in grup-am incercat si au avut un ritm prea tare pentru mine sau poate nu am mers cu cine trebuie.cand mai organizati ceva iesiri as dori sa vin si eu dar sa mergem relax,nu sa ne alergam aiurea.

O seara buna tuturor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu incerc sa imi explic o chestie care contrazice regulile statisticii:

 

De ce politistii pe motocicleta nu au accidente? Statistic vorbind ar trebui sa aiba si ei, si totusi n-au (sau daca au, au in mod cert mult mai putine. Eu nu-mi aduc aminte sa fi vazut vreodata o moto de politie intinsa pe jos. "Civile", in schimb, am vazut (prea) multe.)

 

Sunt convins ca nivelul lor de pregatire ca motociclisti este similar cu al marii majoritati a motociclistilor. Motocicletele nu sunt nici ele iesite din comun. I-am vazut strecurandu-se printre masini fara girofaruri si sirene (si BMW-urile alea sunt silentioase, nu-i auzi apropiindu-se). Si totusi n-au accidente.

 

Hmmmm.... ma intreb de ce. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator sangerete
De ce politistii pe motocicleta nu au accidente? Statistic vorbind ar trebui sa aiba si ei, si totusi n-au (sau daca au, au in mod cert mult mai putine. Eu nu-mi aduc aminte sa fi vazut vreodata o moto de politie intinsa pe jos. "Civile", in schimb, am vazut (prea) multe.

a fost acum nu foarte mult timp un accident cu un moto-politist care a alunecat de la udatorii de strazi... :haha:

probabil acum e pe aici si strange lumea pentru un protest.

 

cam care crezi tu ca e proportia de politisti motociclisti raportata la numarul total de motociclisti din Romania?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tenx tu gad ca mai sunt si oameni cu toate tiglele pe casa... sper sa mai apara si sa dea si sfaturi ca in mod evident e nevoie :ok:

 

Am vazut azi in Galati pe faleza un coleg cu un Hornet din asta nou, negru. Casca si in rest pantaloni scurti si tricou... pai nu-i pacat?!? Macar mergea civilizat, cuminte, absolut in regula, asa cum multi dintre "noi" ar trebui sa o faca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intru aproape zilnic pe forum si mare parte din stirile noi sunt despre accidente. Din ce in ce mai grave pe zi ce trece. Pur si simplu este infiorator.

 

 

exact asta discuatm cu niste prientei dragi la bere..acum o ora.

 

si ...duminica seara, liniste, plec bine dispus si relaxat. un "dexazat " " croseteaza" e benzi, altul trece 3 semafoare pe rosu . taote astea in numai 2 minute.

ma inchin si incerc sa caut o explicatie- trafic nu e, e seara, e duminica, bulevarde importante.

parca a innebunit lumea, poate de la caldura. si fiind si cu pasagera si cu catelusa pe scuter, deci oarecum domestic, cand la semafor ii bat obrazul ca e magarel imi spune sa mi vad de treaba mea. concluzia mea - daca " ne vedem de treburile noastre " si ignoram specimenele ..ele prolifereaza.

 

singura varianta,pe cat posibil, este sa nu ne blazam. (da, stiu , tot acest forum arata ca pana si noi ne am blazat ) . si ca orice mic aport la cresterea sigurantei circulatie , cumulat, duce la salturi calitative

 

just my 2 cents..

 

Eu incerc sa imi explic o chestie care contrazice regulile statisticii:

 

Hmmmm.... ma intreb de ce. :)

 

din experienta personala - cand merg cu scuterila cu casca alba si cu "vesta" aia galbena. parca sunt VIP.

se arunca telefone, se agita lumea sa si puna centuri,. mi se face loc, se franeaza la " galbenul" fortat..etc

 

de ce...? e simplu, clar, si ..trist

 

frica..

pazeste pepenii.

 

 

daca sunt pe acelasi scuter, in adidasi si pantaloni scurti sunt carne de tun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai inseamna ca daca ar fi mai multi politisti pe moto, poate i-am mai educa pe consevari... :scratch:

 

deloc...dupa ce au realizat ca nu sunt politist "adevarat" , sa vezi cata carne aveam in frigider..

 

personal am ales

1. cainii latra ursul trece

2. conduc ofensiv - de ce in fata ma feresc singur, cine e in spate sa ma fereasca .

 

1, 2 - alegeri personale . nu generalizez.. fiecare are modul lui particular de a "supravietui".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..eu cred ca trebuie amintiti si ,,unii''-- birocrati, pe la banci, pe la firme, cu bani, care cum si-au luat permisul cu A au luat ,,ceva'' de minim 3-4000 euro (am vazut personal unul, el a dat 5 mii...)...reflexe minime, niste introvertiti, umilitzi, ies pe sosea si refuleaza....semne obscene, tupeu...daca s'au dat jos, le poti trage suturi in poponeata pana sughitza!...//deci// :moron:

..subscriu la treaba de mai sus, cu politistii--totusi, alea fiind de la serviciu, cred ca li s'a spus ca daca...le strica le platesc, plus...ca zboara... :baldy:

...apropos, ei or citi p'aci????i-o interesa?? voi stiti pe vr'unu'??? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai inseamna ca daca ar fi mai multi politisti pe moto, poate i-am mai educa pe consevari... :scratch:

 

Eu zic ca n-ar fi o idee rea daca ar aparea pe strazi citiva politisti "in civil" pe motociclete fara semne si le-ar mai altoi cu citeva amenzi pe ghertzoii din trafic.

In alte tari parca exista asa ceva...

 

 

..subscriu la treaba de mai sus, cu politistii--totusi, alea fiind de la serviciu, cred ca li s'a spus ca daca...le strica le platesc, plus...ca zboara... :baldy:

 

 

Din cite am vorbit si eu cu citiva motopolitisti, intretinerea si repararea motocicletei si-o platesc din banii lor.

Cu atit mai mult, daca o dau pe jos... nu cred ca le da cineva bani sa o repare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu incerc sa imi explic o chestie care contrazice regulile statisticii:

 

De ce politistii pe motocicleta nu au accidente? Statistic vorbind ar trebui sa aiba si ei, si totusi n-au (sau daca au, au in mod cert mult mai putine. Eu nu-mi aduc aminte sa fi vazut vreodata o moto de politie intinsa pe jos. "Civile", in schimb, am vazut (prea) multe.)

 

Sunt convins ca nivelul lor de pregatire ca motociclisti este similar cu al marii majoritati a motociclistilor. Motocicletele nu sunt nici ele iesite din comun. I-am vazut strecurandu-se printre masini fara girofaruri si sirene (si BMW-urile alea sunt silentioase, nu-i auzi apropiindu-se). Si totusi n-au accidente.

 

Hmmmm.... ma intreb de ce. :)

Politistii nu au obiceiul sa se laude pe forumul asta cand trag cate o tranta. In ultimii 2-3 ani eu am aflat de unul cu BMW in misiune (girofar si goarna) care a picat pe Lascar Catargiu alunecand pe laturi din Dambovita de la udatul strazii, de unul pe Mircea Voda care a fost pleznit deasupra pasajului Marasesti de un mos cu Dacie de tip ceaun ce nu i-a acordat prioritate, de unul care ca sa nu dea intr-o duba care a intors aiurea (nu pe unde trebuie) in Romana a dat cu BMW-ul de pamant, si cireasa de pe tort de unul pe scuter (ceva Peugeot de 250cc) peste care s-a urcat o blonda telefonista cu alt Peugeot (dar pe 4 roti) facand dreapta de pe DN1 pe Aerogarii peste el ca "nu l-a vazut"...

 

..eu cred ca trebuie amintiti si ,,unii''-- birocrati, pe la banci, pe la firme, cu bani, care cum si-au luat permisul cu A au luat ,,ceva'' de minim 3-4000 euro (am vazut personal unul, el a dat 5 mii...)...reflexe minime, niste introvertiti, umilitzi, ies pe sosea si refuleaza....semne obscene, tupeu...daca s'au dat jos, le poti trage suturi in poponeata pana sughitza!...//deci// :moron:

..subscriu la treaba de mai sus, cu politistii--totusi, alea fiind de la serviciu, cred ca li s'a spus ca daca...le strica le platesc, plus...ca zboara... :baldy:

...apropos, ei or citi p'aci????i-o interesa?? voi stiti pe vr'unu'??? :blink:

Da, mai intra unii pe aici, nu stiu insa cati moto-politisti. De exemplu pe la inceputul mersului la inmormantarea lui Raducu l-am vazut pe unul pe BMW pe care l-am mai vazut de cateva ori, practic nu-mi amintesc sa fi fost la un mars de protest sau ceva in Bucuresti si sa nu-l vad pe omul ala acolo, cred ca face schimb de tura si cere la seful sa fie el prezent pentru ca pur si simplu e pasionat. Vorbesc de unul carunt cu mustati, habar n-am cum il chama sau ce alias are pe aici.

Pe de alta parte stiu sigur ca diversi membri de pe aici sunt fie politisti de circulatie, fie fosti moto-politisti, fie politisti pasionati de moto care nu au lucrat in viata lor la circulatie. Oricum toti au influenta aproape zero asuprea sistemului ca legile naroade de circulatie le fac parlamentarii fara ca sa-l consulte nici macar pe seful de la Brigada Rutiera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..eu cred ca trebuie amintiti si ,,unii''-- birocrati, pe la banci, pe la firme, cu bani, care cum si-au luat permisul cu A au luat ,,ceva'' de minim 3-4000 euro (am vazut personal unul, el a dat 5 mii...)...reflexe minime, niste introvertiti, umilitzi, ies pe sosea si refuleaza....semne obscene, tupeu...daca s'au dat jos, le poti trage suturi in poponeata pana sughitza!...//deci// :moron:

..subscriu la treaba de mai sus, cu politistii--totusi, alea fiind de la serviciu, cred ca li s'a spus ca daca...le strica le platesc, plus...ca zboara... :baldy:

...apropos, ei or citi p'aci????i-o interesa?? voi stiti pe vr'unu'??? :blink:

 

 

3000-4000 de euro pentru A? :crack: Crede-ma, m-as bucura enorm daca ar fi asa, insa din pacate obtii A-ul si cu 150 de euro, suma confirmata chiar de politist dupa o tura de bere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3000-4000 de euro pentru A? :crack: Crede-ma, m-as bucura enorm daca ar fi asa, insa din pacate obtii A-ul si cu 150 de euro, suma confirmata chiar de politist dupa o tura de bere.

citeste cu atentie: ceva de 3-4000 euro se referera la obiectul moto nu la categoria permisului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...