al3xino Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Parca m-am cam saturat de R6... ma bate gandul la un R1. Pune genunchiul jos cu R6-le, scapa de "chicken strips" si apoi gandeste-te la "ceva mai bestial" cum ar fi un R1.parerea mea de incepator! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Parca m-am cam saturat de R6... ma bate gandul la un R1. I-ati un supermoto ( adevarat/pur sange ) nu ai cum sa te plictisesti, un 450 sau 525 "matura cu tine pe jos" fara sa fie nevoie sa sari de 100km/h. Daca ai facut sau faci 6000km inseamna (CRED) ca iesi doar sa te plimbi pe ici pe colo in jurul casei/orasului si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 asteptam cu sufletul la gura recomandarile comitetul de forumisti privind micul dejun de miine al OP-ului. speram doar sa nu fie prea tirziu. eventual si de cite ori e corect sa si-o scuture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Motociclistii si-o scutura? De-abia acum spuneti? Ce forum e asta .... ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Frumos Modelu asta R6 imi place arata bine. Nu conteaza daca e cald afara si porti costum sau daca ai R6 si mergi cu 80kh important este sa te simti tu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedCap Postat Mai 23, 2012 Autor Share Postat Mai 23, 2012 Schimba categoria! Eu am facut scoala pe chopper, primul motor sport, al doilea enduro-touring, al treilea touring, urmatorul...naked sa zic? Vedem zilele astea Oricum, ce mi-a placut cel mai mult - chopper PS: asta in doar 2 ani. Deci te inteleg cum e treaba cu plictisitul Pe un chopper am facut si eu scoala si acum sunt pe super sport, parca totusi nu as schimba categoria. tu vrei de fapt adrenalina, viteza, frane, curbe, noroaie? nu vrei sa te incerci pe un circuit? daca dai din tine ca R6 te-a plictisit...poate un ai talent deosebit si pe circuit, poate iti place si aia vrei de fapt (...fara caterinca). Fa cateva sedinte pe la tunari si vezi cum e. Poate te lasi de fitzele din capul tau gen: "R6-ele ma plictiseste dupa 6000km, vreau R1". asta e o fitza de terasa, de copii care habar nu au de capul lor (poate nu e cazul tau, nu te cunosc) Oricum, succes pe mai departe. Nu am fite stai linistit... vreau viteza si adrenalina si ideea cu circuitul este foarte buna, momentan problema mea este ca nu am unde sa imi tin motocicleta in Bucuresti asa ca sta acasa la ai mei in Ploiesti din nefericire. Pune genunchiul jos cu R6-le, scapa de "chicken strips" si apoi gandeste-te la "ceva mai bestial" cum ar fi un R1.parerea mea de incepator! Asfalt uscat! Cam periculos de pus genunchiul jos pe strada, strada nu este circuit in viziunea mea, tre sa ajung sa ma dau pe circuit mai bine. I-ati un supermoto ( adevarat/pur sange ) nu ai cum sa te plictisesti, un 450 sau 525 "matura cu tine pe jos" fara sa fie nevoie sa sari de 100km/h. Daca ai facut sau faci 6000km inseamna (CRED) ca iesi doar sa te plimbi pe ici pe colo in jurul casei/orasului si atat. De la sfarsitul lui iulie anul trecut si pana acum atat am facut, in ultima vreme ma plimb mai rar, nu am cand sa mai ajung si pe la ai mei sa iau motocicleta din garaj ca altfel as fi zilnic pe ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Aaa.. stai un pic, te-ai saturat de ea dar n-ai pus genunchiu' jos? Does not compute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Nu am fite stai linistit... vreau viteza si adrenalina si ideea cu circuitul este foarte buna, momentan problema mea este ca nu am unde sa imi tin motocicleta in Bucuresti asa ca sta acasa la ai mei in Ploiesti din nefericire. Pai ..si un R1 incape mai bine la ai tai in acasa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 plin de hateri...lasati omul sa faca ce-i place! 6000 km intr-un sezon e ok pentru o super sportiva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Io doar ziceam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedCap Postat Mai 24, 2012 Autor Share Postat Mai 24, 2012 plin de hateri...lasati omul sa faca ce-i place! 6000 km intr-un sezon e ok pentru o super sportiva... Sezon e mult spus de la sfarsit de iulie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Aaa, pai cam ala e sezonul. 6000 km sunt ok, dar hai sa nu ne flatam prea tare. Daca vrei R1, Bikeshop + R6 = R1 in garaj. E o ecuatie foarte simpla ce nu are nevoie de aprobarea colegilor de forum. Concluzia este ca tu , de fapt, vrei sa fii bagat in seama si mai putin sa-ti iei R1. Respectul se castiga pe strada, iar de matze dumbe, disperate dupa o tura cu R1 ,o sa te saturi relativ repede. Dar,trebuie sa treaca omul si prin etapa asta, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedCap Postat Mai 25, 2012 Autor Share Postat Mai 25, 2012 Nu vroiam sa iau acceptul nimanui, doar imi exprimam o idee ce ma tenteaza din ce in ce mai mult in ultima vreme, atata tot. Eu cand am zis ca imi iau R6 mi-am luat chit ca nici nu aveam permis inca desi toti ma credeau un troll asa ca si daca acum voi spune imi iau R1, asta voi face. P.S. Nu mai am 20 de ani sa vreau sa impresionez pe cineva cu motocicleta mea deci nu se pune problema de vai ca da mai bine un R1 ca un R6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Nu-i frumos sa te minti singur. Schimba mobra si gata. Daca nu-ti place, poti sa o schimbi din nou si tot asa pana gasesti ceva care sa te multumeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 (editat) . Wrong thread.Sorry Editat Mai 25, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Amice, ai trecut cu bestia pe langa mine azi E misto... nu stiu de ce te-ai plictisit tu de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 (editat) vreau sa-ti spun ca am avut 600,750si acum 1000 k5,tot ce este legat de miar este la superlativ,frane,suspensii,ciclistica,o sa te indragostesti de miar imediat mai ales de r1 modelul dupa 2005 chiar daca nu este cea mai usoara din anul/clasa ei,am mers pe una 2006 pe circuit zici ca ma cunosteam cu ea de 5 ani,o ciclistica extraordinara,frane excelente,am mers si pe r6 modelul tau ,pozitia este una de ... VARZA/panarama pot spune,obositoare si foarte inghesuita langa rezervor,franele mi-au placut insa eu la 1.74 nu pot vedea bine turometrul si km(stau prea in cap pe ea,parca usor dupa parbriz)trebuia sa las barbia putin in piept sa vad ce se intampla,eram doar curios cum urca in ture, nu puteam sa o tin mai jos de 10000-12000-14000 ture pe stilul meu,dar trebuie sa recunosc ca este nr1 @ frumusete dintre cele de 600 din anul ei,am 3-4 prieteni care au renuntat la modelul asta de r6 pt miar sau altceva din cauza pozitiei obositoare dupa 1,2 sezoane ,unde mai pui ca este si o motocicleta problematica care urca foarte rpd in ture si nu are un amarat de amortizor de ghidon din fabrica,asta este un mare minus pt ea dpmdv. numai bine Doamne ajuta. Editat Mai 26, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedCap Postat Mai 27, 2012 Autor Share Postat Mai 27, 2012 Amice, ai trecut cu bestia pe langa mine azi E misto... nu stiu de ce te-ai plictisit tu de ea Cand si pe unde ? Intr-adevar sunt inca pe la Ploiesti acum si ieri m-am dat asa putin cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Cand si pe unde ? Intr-adevar sunt inca pe la Ploiesti acum si ieri m-am dat asa putin cu ea. Ti-am dat PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Am de aproape 3 ani r1,o treaba vreau sa-ti zic : daca n-ai unde sa meri cu el,nu e recomandabil sa schimbi r6-le cu r1,r1 nu prea e compatibil cu mersul intr-un oras mare.e greoaie la viteze mici,se incalzeste rapid daca n-are ventilatie si o sa te doara mana de la ambreiaj dupa cativa km prin traficul din buc.r1 mai pt drumuri faine si neaglomerate.bine,partea buna e ca de plictisit nu prea te plictisesti pe ele Ti-as zice sa te uiti mai degraba la un streetfighter de 1000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedCap Postat Mai 29, 2012 Autor Share Postat Mai 29, 2012 (editat) Mana de la ambreiaj ma doare oricum si de la R6... nu e asta problema. As vrea sa ma dau cu un R1 sa vad care e diferenta intre cele doua sincer sa fiu... Am intrat la apa de nu m-am vazut de cand mi-am luat costumul actual asa ca de la marimea 56 cat aveam (XL) trebuie sa trec mai jos pe la un 52(L), ce ziceti de costumul acesta ? Sau acesta ? Diferenta dintre cele doua fiind ca primul este din doua bucati iar al doilea dintr-o singura bucata. Editat Mai 29, 2012 de RedCap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gestapo Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Sau acesta ? Diferenta dintre cele doua fiind ca primul este din doua bucati iar al doilea dintr-o singura bucata. recomand costum doua piese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedCap Postat Mai 29, 2012 Autor Share Postat Mai 29, 2012 Sau ar mai fi asta... tot din doua bucati. recomand costum doua piese... Hmmm... la doua piese ma gandesc si eu dar totusi arata prea bine cel dintr-o singura piesa de ma uit eu la el, de-asta l-am si pus aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Sau ar mai fi asta... tot din doua bucati. Hmmm... la doua piese ma gandesc si eu dar totusi arata prea bine cel dintr-o singura piesa de ma uit eu la el, de-asta l-am si pus aici. Nu conteaza cum arata, conteaza cum te simti, confortul. Pt SM am un costum din 2 piese, care prin fermoar leaga pantalonii de geaca si pot spune ca asa ai costum relativ dintr-o bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedCap Postat Iunie 6, 2012 Autor Share Postat Iunie 6, 2012 (editat) Asa e si costumul meu actual, stiu cum e unul din doua bucati. Comandat parbriz Puig dark smoked,vine în 1-2 zile, urmează 4 semnale Rizoma,dilema fiind dacă Action sau Graffio. După toate astea urmează evacuarea, acolo sunt mai mult decât nehotărât. Semnalele sunt cele puse de mine mai jos... astept ceva pareri, pe care sa le comand ? Primele sunt Graffio iar celelalte sunt Action. Daca imi pun o Yoshimura TRC carbon full exhaust oare trebuie sa pun si filtru de aer sport si sa fac si remapare la ECU ? Vanzatorul sustine ca nu e nevoie de asa ceva. Am ramas blocat pe aceasta evacuare, target fixation ii pot spune si tot o cumpar pana la urma. Imi poate da cineva un sfat ? Multumesc. Cam asa suna ce vreau eu sa imi iau, fix asta este modelul. http://www.youtube.com/watch?v=EnRV3UhLhmg Editat Iunie 6, 2012 de RedCap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.