edmondster89 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Ba voi nu sunteti normali la cap. In (cuvant urat) calului, e asa de greu de inteles ca ala n-a facut nimic gresit sau incorect? L-a omorat un (cuvant urat) cu ochi fara nici o vina. Nu ai de unde stii.Daca se confirma faptul ca mergea intr-o roata..mai poti spune ca "n-a facut nimic gresit sau incorect"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Cui ii pasa? Legea zice sa o tii (pe ea motocicleta) ferm lipita de pamant cu amandoua gumele. Eu apreciez cascadoriile astea doar pe la intrunirile moto cand se fac demonmstratii sau concursuri. Dar nu vreau sa vad nici demonstratii nci concursuri din astea pe strada sau pe autostrada, ca poate nu le iese alora si ies eu victima colaterala. Si nu ma intereseaza unde invata aia, e treaba lor. Nu instigam la mers pe-o roata . Scopul intrebarii mele era de a scoate in evidenta faptul ca foarte multi isi dau cu parerea despre lucruri care le-au vazut doar in filme si poze, nu le-au trait pe pielea lor. Unu' care se da pe-o roata, stie cum se comporta o motocicleta in acest caz (accelereaza in plm !!!!) si multe alte chestii la care am mai facut referire in celelalte posturi. Nu ai de unde stii.Daca se confirma faptul ca mergea intr-o roata..mai poti spune ca "n-a facut nimic gresit sau incorect"? Nu iti este destul de clar ca nu mergea pe-o roata? Ai dovezile in fata ochilor, tot nu intelegi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) La 50 km nu ai cum sa faci acident si sa mai si mori. A mai murit un baiat pe un bmw pe la inceputul anului si echipat full si nu a intalnit nici o masina... daca ai ghinion, gasesti cuie si in...stii continuarea Editat August 31, 2011 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_r1 Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 eu zic ca era pe o roat pentru ca uitati-va pe la secunada 3 sau 4 aproape de intersectie cum face balans st si dr si spre sfarsit o pune jos uitatiba la poza pe care am postato daca ii dai -Download si ii dai zum o sa vezi cat de sus este oglinda fata de pamant asta este parerea mea ca era pe o roata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blueenduro Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Din cauza unghiului de filmare,fata pare foarte inalta si prelungita de umbra,dar merge pe doua roti.Cel mai bine cred ca-ti dai seama dupa pozitia tobei.Oricum,la iesirea din cadru,ramane o dara de franare sau derapare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Nu mergea pe o roata, umbra e asa pt ca lumina e din spate. Toata filmarea e turtita, alungita sus-jos, daca va uitati la masini si ele sunt tuguiate, de asta impresia ca era pe o roata. - se vede clar ca nu e pe o roata - daca ar fi fost pe 1 roata ar fi mers muuult mai repede. m-am uitat de 6-7 ori la video, mergea cat se poate de normal pe 2 roti... si are cam aceeasi viteza cu masina care face stanga inainte sa treaca el.. cine plm merge pe o roata la 8 dimineata in drum spre servici.. sau scoala sau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 e posibil sa fie si o deformare data de optica din camera... m-am uitat la inceput unde trece peste trecerea de pietoni dupa masina care face stinga... am luat cadrul cu masina pe trecere si mobra pe trecere si suprapuse mobra pare la inaltime normala adica sub cea a masinii... si cum nu se ridica pe o roata de la trecere se poate deduce ca e pe 2 roti dar filmarea are deformare cumva. In ultima secunda se vede cum ii scapa piciorul de pe scarita probabil datorita frinarii violente cu fata care a urmat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Vedeti ca imaginile pot fi deformate din mai multe motive: format diferit, comprimare ulterioara, etc, etc. In restul discutiei nu ma bag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 astept cu interes concluzia juriului. rog introduceti si 2-3 motominori in juriu, nu doar motoretisti la serviciu, astia mici au okiul format la smekerii cu uili ON: nu il stie nimeni de baiat dupa nume? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) Radu Serban il cheama. Chema. Editat August 31, 2011 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) Logica: Daca mergea pe o roata cel din filmulet, avand in vedere viteza redusa cu care merge si echilibrul fara cusur era chiar profi. Cum accidentatul nu avea experienta prea multa, nu este logic sa mearga pe o roata (atat de bine, curat). Unghiul de filmare este inselator. Condoleante celor apropiati, Editat August 31, 2011 de ranga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) Am zis ca nu postez pe acest topic, insa observ ca expertii in anvelope intarzie sa apara... Un om a murit intr-un trafic in care poti muri si la 40km/h si voua va arde de teoria mersului p'o'roata analizand niste imagini obscure in care se vad doar un motociclist mergand legal... Si, uite, ca sa fiu "on-topic", eu cred ca a facut stoppie la cum intra pe frane la sfarsitul filmarii!! Se pune ?? Editat August 31, 2011 de Kosh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Cui ii pasa? Legea zice sa o tii (pe ea motocicleta) ferm lipita de pamant cu amandoua gumele. Eu apreciez cascadoriile astea doar pe la intrunirile moto cand se fac demonmstratii sau concursuri. Dar nu vreau sa vad nici demonstratii nci concursuri din astea pe strada sau pe autostrada, ca poate nu le iese alora si ies eu victima colaterala. Si nu ma intereseaza unde invata aia, e treaba lor. Dupa parerea mea, din tot acest topic e de invatat doar ce a postat mai sus Dl.Petru Moldovan (Stima!) In rest, sint doar pareri si dispute... Nu cred ca omul mergea pe o roata...nu cred ca avea viteza...a avut doar ghinion. Condoleante familiei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Pai el iar a priceput pe dos, ala nu facea nici o cascadorie, mergea normal pe strada.. si a facut poc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduG. Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) Salutare motociclisti de la un conservar vechi, sper viitor motociclist. Cateva detalii din Slobozia: Motociclistul mergea pe ambele roti. Realitatea este ca dobitocul cu duba a iesit in tromba, fara sa-l vada. Din pacate au fost mai multi factori (ca de obicei in cazul unui accident): - cel mai important, soarele care la 8 dimineata bate fix de-a lungul bulevardului (stiu pentru ca si eu am probleme dimineata sa ies la stanga pe bulevard, si seara la dreapta), dar asta nu este o scuza pentru dobitoc - motociclistul nu avea nici macar faza scurta aprinsa, poate ar fi fost vazut (slabe sanse dar posibil) - pe partea dreapta, de unde a iesit masina, sunt niste arbusti ornamentali care blocheaza complet vizibilitatea pentru ambele strazi - din imagini vad ca avea cam 60-70 la ora, poate daca ar fi mers cu 40-50 scapa doar cu un accident usor, dar cine sunt eu sa judec, din pacate tot ce se mai poate face este sa se traga niste invataminte pentru noi, restul. Daca doriti pot sa revin cu poze facute la 8 dimineata ca sa vedeti exact conditiile. Pe motociclist il stiam din vedere, nu personal, era viitorul ginere al primarului, o tragedie: http://www.independentonline.ro/2011/08/31/Slobozia-in-doliu_5254/ S-a oprit circulatia pe Matei Basarab, motoarele prietenilor au plans ambalate la maxim, toata lumea era socata... Editat Septembrie 2, 2011 de RaduG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Parerea mea,, este ca omul mergea pe-o roata,, , si io sunt mergator pe-o roata si din experienta mea, si din ce vad in film,,este ca omul venea pe-o roata,, poate ma insel,, imi dau doar cu parerea,, Dumnezeu sa-l odihneasca,, si pacat,, indiferent, daca mergea pe o roata sau pe doua sau chiar pe trei roti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Parerea mea,, este ca omul mergea pe-o roata,, , si io sunt mergator pe-o roata si din experienta mea, si din ce vad in film,,este ca omul venea pe-o roata,, poate ma insel,, imi dau doar cu parerea,, Dumnezeu sa-l odihneasca,, si pacat,, indiferent, daca mergea pe o roata sau pe doua sau chiar pe trei roti.. S-au dat deja 1000 de explicatii ce atesta ca nu mergea pe-o roata. Pt ce ai mai scris chestia asta? Ma indoiesc ca te dai asa bine pe-o roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 4, 2011 Autor Share Postat Septembrie 4, 2011 rog un moderator sa stearga toate aberatiile cu mersul pe o roata si altele. dupa ce va pune RaduG poze vom putea discuta. deocamdata sa elucidat cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Tot felul de pareristi si bagatori de seama nu fac cat o expertiza a politiei. Care a concluzionat ca motociclistul circula regulamentar si ca masina nu i-a acordat prioritate. Nu ca v-ar ajuta cu ceva, dar omul ala a murit fara vina, doar din cauza faptului ca motociclistii in orice oras si imprejurare sunt invizibili. Obisnuiti-va cu ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduG. Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 (editat) Ok, am revenit cu poze, facute pe 28 august, la cateva zile de la accident, tot in jurul orei 8 dimineata, conditii identice cu ziua accidentului. Prima este vederea din perspectiva conservarului, a doua vederea din perspectiva motociclistului. Cantariti, judecati si trageti concluzii si invataminte. Si o informatie neconfirmata, se pare ca motociclistul avea de putin timp carnet si a avut ceva probleme cu franarea de urgenta sau evitarea de urgenta, combinata cu lipsa de experienta.... dar e doar gura targului, va rog nu dati cu pietre. Editat Septembrie 5, 2011 de RaduG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Frumoase pozele. Nu am inteles niciodata de ce autoritatiile permite sa fie redusa vizibilitate la intersectii, cu copaci, panouri de publicitate, parcare de camioane si dube, ... Nu e asa ca scrie ceva despre asta in codul rutier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 5, 2011 Autor Share Postat Septembrie 5, 2011 Frumoase pozele. Nu am inteles niciodata de ce autoritatiile permite sa fie redusa vizibilitate la intersectii, cu copaci, panouri de publicitate, parcare de camioane si dube, ... Nu e asa ca scrie ceva despre asta in codul rutier? scrie in codul rutier, scrie inca foare multe, dar totusi traim in romania, iar cei ce trebuie sa puna regulile in functiune sau sa traga de pe urma neregulilor, conduc masini de/cu 5stele Euro NCAP. asa ca ei is Safe, noi .............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mein Herz brennt Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Frumoase pozele. Nu am inteles niciodata de ce autoritatiile permite sa fie redusa vizibilitate la intersectii, cu copaci, panouri de publicitate, parcare de camioane si dube, ... Nu e asa ca scrie ceva despre asta in codul rutier? Oricum nu conteaza, am trecut de multe ori prin Slobozia. Orasul ala are un singur bulevard mare si lat in care ai prioritate. Toate stradutele care dau in bulevard au cedeaza. Singura problema ar fi fost la iesire spre Constanta unde e o intersectie ciudata cu benzinarii pe stanga unde au fost destule accidente. Atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Oricum nu conteaza, am trecut de multe ori prin Slobozia.... Ma gandeam in general, nu la Slobozia. In codul rutier scrie multe, dar de ce e aplicat numai la soferi, si nici acolo consecvent, este o frustrare pentru mine. Au si autoritatiile responsabilitati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Frumoase pozele. Nu am inteles niciodata de ce autoritatiile permite sa fie redusa vizibilitate la intersectii, cu copaci, panouri de publicitate, parcare de camioane si dube, ... Nu doar permit, ci de multe ori chiar ele blocheaza vizibilitatea cu diferiti arbusti fix in coltul intersectiei. Si in cazuri tragi-comice, dupa ce au loc mai multe accidente din lipsa de vizibilitate in intersectia respectiva cauzata tocmai de arbustii lor, in loc sa scoata arbustii decid sa interzica intoarcerea acolo. Caz concret, fix in fata la Politia Comunitara S6. PS: si eu cred ca mergea pe o roata. 99% sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.