danny_nt Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 am franat si am vazut ca nu am timp sa opresc si am culcat-o pe stanga tocmai ca sa nu intru frontal in masina Ce pagube ai? Parerea mea e sa nu te duci asa la politie ca doar ramai fara permis pentru autovatamare. Cand am "culcat-o" ultima oara adica pierdut fata, m-am ales doar cu scarita rupta, soferul care mi-a taiat fata n-a avut nici o treaba. Da macar m-a adunat de pe jos si pe mine si pe motor...multi fug si nici nu mai opresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 scutecul nu stiu cum se culca, dar motocicleta se culca asa Ce suflet rau poti sa ai! ...Da' spatele de ce nu il invelesti ?..daca raceste lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 scutecul nu stiu cum se culca, dar motocicleta se culca asa Excelenta poza!!! ..nota 10!!! . Nu stiu de ce...dar am impresia ca nimeni nu "culca" motocicleta, ci i se "culca" singura si atat de repede, si "pilotul" nici nu are timp sa afle ce i s-a intamplat...asta vorbind de alde noi, marea masa de detinatori de permis A...in mod sigur cei care sint profesionisti, alearga numai in locuri special amenajate, folosesc multe motoare de club, au sponsori, aceia au la activ multe "culcari" la antrenamente si pot sa o faca controlat... ...eu recunosc ca nu stiu ca culc nici o bicicleta, si nici nu sint tentat sa o fac...dar as fi vrut sa stiu care este adevarul cu "culcatul motocicletei" de catre neprofesionisti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Ce suflet rau poti sa ai! ...Da' spatele de ce nu il invelesti ?..daca raceste lantul? sau mai rau ii raceste cauciucl de pe spate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blueenduro Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 (editat) am impresia ca nimeni nu "culca" motocicleta, ci i se "culca" singura si atat de repede, si "pilotul" nici nu are timp sa afle ce i s-a intamplat..onisti... Cam asa zic toti care "le-au culcat".Nu prea au timp sa-si dea seama ce s-a intamplat Editat Septembrie 20, 2011 de blueenduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 merg pe mobra asta din 2007 cred ca o stapanesc destul de bine iar la chestia cu dat blana citeste posturile de mai sus Pai si in 4 ani de mers pe ier1 nu ai invatat ca motorul opreste mai repede cu partea cauciucata in jos? Ce-i drept eu nu am incercat "sa o culc" sa vad daca e intradevar asa, dar pare sa fie ceva universal acceptat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 cel mai usor se culca dupa ce iti dai drumu, vorbesc de motoreta nu de ce va ganditi voi. cei mai multi care o culca asa precoce e din cauza ca se sperie si abuzeaza de frana spate incercand sa si vireze putin, lasandu-se pe o parte. multi cinsidera ca e mai safe/eco. apoi restu e ceva de genu hightside. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 aceeasi parere ca maltezul o am si eu. nu cred ca cineva culca intentionat motorul, pentru ca nu are logica. nu am nimic personal cu gabyR1, sau cu oricine altcineva. eu cred ca cei care o "culca" franeaza destul de violent in timp ce incearca sa ocolesaca obstacolul, de aici si culcatul. parerea mea. @gabyR1 multa bafta in demersuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Nu vreau sa tin partea lu soimulmaltez (nu il cunosc) dar omu are un maxiscuter (din poza de avatar vad) care la bani face multe ragalii cu care posesorii se dau MOTOCICLISTI.. cu 500 de euro pot lua un gsx-r din 92 si sunt MOTOCICLIST si il iau in partz pe ala cu burgmanu din 2008 care a dat pe el poate 4000 de epuroi,,,,, romania te iubim,,, mentalitatea melteanului care a ajuns sa isi etaleze talentele mai nou pe 2 roti de suzuki gsx-r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Recomand inchiderea unui topic inutil. Cu riscul de a imi sari lumea in cap, intrebarea a fost raspunsa in primul reply. Restul e gargara inutila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Recomand inchiderea unui topic inutil. Cu riscul de a imi sari lumea in cap, intrebarea a fost raspunsa in primul reply. Restul e gargara inutila. Nu se inchide pentru ca nu s-a injurat destul aici pentru inchis topicul. Din experienta mea "o culci" cand franezi prosteste cu fata cand ar fi trebuit sa franezi tare cu spatele, dar asta e valabil doar la cruiser, cred ca la vitrezane treaba merge un pic altfel. Oricum e clar ca o culci cand nu stii sa franezi, ca altfel e evident ca motocicleta are cea mai mare aderenta la asfalt cu gumele alea din dotare, nu cu plastice si alte table... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Hop si eu sa ma bag in seama. Franezi spatele si tragi usor de ghidon. Se culca singura pe o parte si se duce inaintea ta. Asta este ideea de "a culca motocicleta"; se va duce inaintea ta si va lovi inaintea ta; se culca numai la viteza mare daca impactul este inevitabil, este util pt ca te salveaza de multe oase rupte sau, Doamne fereste, de mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Din experienta mea "o culci" cand franezi prosteste cu fata cand ar fi trebuit sa franezi tare cu spatele, dar asta e valabil doar la cruiser, cred ca la vitrezane treaba merge un pic altfel. La vitezane merge exact invers. Franezi tare spatele, te duci sanie, mai degraba incetinesti din frana de motor la viteza mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 .parerea mea este ca vitezanele nu sint pt. oras si mai ales pt. rahatul de Bucuresti... nu numai ca primim sfaturi de la un scuterist mai trist e ca sunt loate in considerare...trist...mi-am amintit dc intru asa rar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 nu numai ca primim sfaturi de la un scuterist mai trist e ca sunt loate in considerare...trist...mi-am amintit dc intru asa rar.... Trist este ca scuteristii vor continua sa mearga multi ani deacum incolo. Vitezistii rezista 1,2,3 ani, dupaia se transfera, majoritatea la 4 roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddok Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 minti ! la 40 la ora daca franezi nu ai cum sa scapi motorul (doar daca esti extrem de pr0st) la 40 la ora mergi destul de incet incat sa observi din timp ca cineva face stanga pe acolo fara sa iti dea prioritate (sau e prima data cand mergi pe acolo?) si ai timp sa franezi chiar si in 5-8 metri (zic eu ...) hai zi-o pe aia adevarata.... mergeai tare, masina s-a bagat pentru ca te-a vazut departe si a crezut ca are timp sa treaca, te-ai panicat ca ti-a iesit in fata si ai strans franele la maxim si ai cazut .... nu te duce la politie ca nu ai de ce .... hai noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Posibil sa fi franat pe sina de tramvai abordata la unghi mic si asta justifica cazatura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smok Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Din experienta mea "o culci" cand franezi prosteste cu fata cand ar fi trebuit sa franezi tare cu spatele, dar asta e valabil doar la cruiser, cred ca la vitrezane treaba merge un pic altfel. Oricum e clar ca o culci cand nu stii sa franezi, ca altfel e evident ca motocicleta are cea mai mare aderenta la asfalt cu gumele alea din dotare, nu cu plastice si alte table... Eu am culcat cruiser-ul franand cu fata la vreo 30 km/h, cauciucuri proaste.. In topicul de fata e cam ciudata faza. Cu atata experienta in spate, dupa cum a spus initiatorul, la 40 km/h in a 1-a sigur s-a panicat, sau mai bine zis n-a fost suficient de atent, si s-a infipt in frane fara sa gandeasca 'dozajul'. Ce pagube are motorul? Oricum il repari, bine ca esti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 minti ! la 40 la ora daca franezi nu ai cum sa scapi motorul (doar daca esti extrem de pr0st) la 40 la ora mergi destul de incet incat sa observi din timp ca cineva face stanga pe acolo fara sa iti dea prioritate (sau e prima data cand mergi pe acolo?) si ai timp sa franezi chiar si in 5-8 metri (zic eu ...) hai zi-o pe aia adevarata.... mergeai tare, masina s-a bagat pentru ca te-a vazut departe si a crezut ca are timp sa treaca, te-ai panicat ca ti-a iesit in fata si ai strans franele la maxim si ai cazut .... nu te duce la politie ca nu ai de ce .... hai noroc cu 40 am mers si eu in prima zi de conducere si franam doar cu spatele sa vad cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NePlace Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Eu zic ca nu ti-ai baut cafeaua in dimineata aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Eu zic ca nu ti-ai baut cafeaua in dimineata aia aveam o linie dreapta unde puteam sa accelerez si franam bagam a 1a si intorceam, nu franam brusc - dar bagam picioru' in ea oricum era usor motoru nu stiu exact ce era Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyR1 Postat Septembrie 21, 2011 Autor Share Postat Septembrie 21, 2011 ca de obicei multi cunoscatori am intrebat dak a vazut cineva acc dar se pare ca nu se poate inchide! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bang-bang Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 ca sa culci un motor trebuie sa ai 0 deprinderi . Dovada ca se poate este clipul de mai jos! http://www.youtube.com/watch?v=pg4r0-2M-sU&feature=player_embedded Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddok Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 ca sa culci un motor trebuie sa ai 0 deprinderi . Dovada ca se poate este clipul de mai jos! http://www.youtube.com/watch?v=pg4r0-2M-sU&feature=player_embedded vina totala a baiatului din filmulet... s-a discutat mult si in topicul lui... vorbesc aici de vina legala .... vina morala nu exista in lege ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.