Sari la conținut

Triumph 1200 Explorer


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 325
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

OT*): Ma scoate din minti faza asta cu cat de incet mergi intr-a 6-a!!!! La ce foloseste?!?!??!?!?!

 

*) deja inseamna ON si nu OFF... sa schimbe cineva numele topicului :)

Citeste mai sus ca am spus de mai multe ori la ce-mi foloseste, si nu mai repet. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primiti cu Salonu' ?!...

 

http://www.moto.it/E...lorer-1200.html

 

Selectati limba, clic pe poza... :unsure:

 

Enjoy!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Pai, de vreme ce exista inline twin si V-twin, de la tripleti inline de ce n-ar apare si tripleti W? Eventual pusi pe acelasi manetou (aceeasi cotitura a arborelui cotit). Ar iesi un motor mai ingust, potrivit pt o moto cu orientari enduro.

Este doar un exercitiu de imaginatie de-al meu. N-am auzit inca de vreun producator de moto cu astfel de idei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, de vreme ce exista inline twin si V-twin, de la tripleti inline de ce n-ar apare si tripleti W? Eventual pusi pe acelasi manetou (aceeasi cotitura a arborelui cotit). Ar iesi un motor mai ingust, potrivit pt o moto cu orientari enduro.

Este doar un exercitiu de imaginatie de-al meu. N-am auzit inca de vreun producator de moto cu astfel de idei.

 

 

Cauta daca te intereseaza in una din emisiunile Biker Build Off Cory Ness a foslosit pe un custom fix un motor W. Poate afli cine l-a fabricat si eventual ceva caracteristici.

Sorry de offtopic, dar cred ca ma pierd in puisaj :).

 

P.S. Daca gasesti da te rog si mie un PM.

Editat de Maniax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, de vreme ce exista inline twin si V-twin, de la tripleti inline de ce n-ar apare si tripleti W? Eventual pusi pe acelasi manetou (aceeasi cotitura a arborelui cotit). Ar iesi un motor mai ingust, potrivit pt o moto cu orientari enduro.

Este doar un exercitiu de imaginatie de-al meu. N-am auzit inca de vreun producator de moto cu astfel de idei.

ingust dar voluminos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am inteles la ce te-ai gandit. Parca facuse un nebun un motor in genul asta folosind 3 cilindrii de la un motor de avion in stea. Evident o aberatie dpdv practic, dar fumos ca pierdere de timp.

 

eu ma gandeam la ceva in genul in V din profil. 2 cilindrii in fata si unu in spate. sau inveres in forma de L ducati :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Pai si ce e rau in a copia o reteta de succes? Mergi la sigur...

Ia uita-te la o poza cu Triumph Tiger 800 si un BMW 800GS, impreuna... nu seamana la greu?

 

Io ma bucur sa apara cat mai multe, cu cat sunt mai multi competitori, cu atat este mai fascinant sa fii cel mai bun! :rolleyes:

 

p.s. si KTM "coace" un concurent pt. GS & co.

 

Nu as zice ca este chiar o reteta de succes BMW , dar na asta este doar parerea mea :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei nu ! Insa e doar pe moment, piata se umple incet-incet de GS-like bikes. Eu personal prefer lui GS800 pe XT660R (sau chiar X). Nu cred ca 800 GS mi-ar oferi cine stie ce protectie la vant pe autostrada (fata de ceea cu ce sunt eu obisnuit) asa ca de ce sa nu evit soseaua mare si s-o dau pe laturalnice? Daca ar fi sa fac un tur lung (sovieto-asiatic) ce include offroad mult (sau macadam la greu) m-as sui pe un 660 (sau pe un WR :wink: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei nu ! Insa e doar pe moment, piata se umple incet-incet de GS-like bikes. Eu personal prefer lui GS800 pe XT660R (sau chiar X). Nu cred ca 800 GS mi-ar oferi cine stie ce protectie la vant pe autostrada (fata de ceea cu ce sunt eu obisnuit) asa ca de ce sa nu evit soseaua mare si s-o dau pe laturalnice? Daca ar fi sa fac un tur lung (sovieto-asiatic) ce include offroad mult (sau macadam la greu) m-as sui pe un 660 (sau pe un WR :wink: )

 

:ok::agree::goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • Kristian K changed the title to Triumph 1200 Explorer

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...