Sari la conținut

ULEIURILE MOTO - (tipuri/clase/interval schimb, etc)


opini  

434 membri au votat

  1. 1. ce ulei pentru o sportiva?


Acest sondaj este închis pentru noi voturi


Postări Recomandate

Singurul avantaj al uleiului sintetic este ca tine mai mult. Dar cum voi il schimbati la fiecare 5000km.. nu inteleg cu ce va ajuta.

 

Asta e paradoxul motociclistilor: pun ulei full sintetic si il schimba la 5000kc. :D

 

Cand singurul avantaj al unui ulei sintetic este ca isi pastreaza proprietatile o perioada lunga de ultilizare. Unde mai pui ca unele se cheama chiar.. longlife. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E bine că ai dat UP la un topic foarte bun despre uleiuri dar de obicei continuarea e un fel de "care sunt mai bune, blondele sau brunetele ?". Din ce am văzut Hornetele până în 2007 preferă Bardahl sau Motorex, cele după 2007 Motul. Întreabă și tu pe topicul hornetiștilor că abia s-a terminat acolo discuția despre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul avantaj al uleiului sintetic este ca tine mai mult. Dar cum voi il schimbati la fiecare 5000km.. nu inteleg cu ce va ajuta.

 

Cand singurul avantaj al unui ulei sintetic este ca isi pastreaza proprietatile o perioada lunga de ultilizare. Unde mai pui ca unele se cheama chiar.. longlife. :D

 

nu e ala singurul avantaj....

pelicula de sintetic rezista mai bine la temperaturi si turatii ridicate.

turatiile nu ma intereseaza atat de mult, ca rar trec de 8000 rpm, in schimb temperatura da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrat intr-o dilema.

Vine primavara si caut un ulei sintetic. Insa marketingul, etichetele si denumirile pompoase m-au dat peste cap. Si aici ma refer la Motorex, care nu si-a publicat fisele tehnice, asa cum a facut Motul sau altii.

Ce anume il face mai sintetic pe primul decat pe al doilea? :huh: Cum vine asta full synthetic vs. synthetic performance?

Motorex Formula am inteles, e semi sintetic.

 

"In 1990 Castrol a inceput comercializarea unui ulei provenit din grupa III pe care l'au denumit "SynTec Full Syntetic". Mobil a dat in judecata Castrol reclamand folosirea neadecvata a termenului "sintetic" (falsa reclama) insa dupa 9 ani a pierdut acest proces. S'a decis ca formularea "sintetic" sa nu mai reprezinte neaparat grupa de baza din care provine ci, mai degraba, performantele. Astfel, Castrol continua sa produca "ulei sintetic" care de fapt e un ulei mineral de grupa III foarte rafinat din a carui compozitie au fost inlaturati gandacii si gargaritele. Si la fel ca ei, mai toate celelalte mari companii producatoare de uleiuri pentru motoare procedeaza la fel. Este foarte greu de spus in ziua de azi care ulei este cu adevarat sintetic si care nu"

 

Citat din /index.php?/topic/62409-aproape-totul-despre-uleiuri/

 

Daca nu ai subiect de lectura atunci cand te duci la buda poate te va interesa si continuarea...

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/22179-aproape-totul-despre-ulei-part-ii/

http://www.clubmoto.ro/articole/vezidetalii/tehnic/20/totul-despre-aditivi

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, intre timp am cumparat Motul 7100, tot din asta avea in motor si inainte, numai ca l-am luat mai grosut, ca mi se pare putin cam zgomotos motorul. Si tot intre timp am citit si primul post din acest topic. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ca la orice incelut de sezon hop si eu sa schimb uleiu cum ar fi normal. Ma uit si vad ca anul trecut nu am facut decat 479 km cu uleiu. Ma uit la el este perfect curat. Parca e pus acum. Uleiul este un motul 7100 rosu. Pe carte scrie ca la 6000 sau un an sa il schimbi. Mobra este un intruder M1800r. Are rost sa il schimb? Sau sa mai merg macar pana la 3000 km cu el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il schimbi de pomana, 7100 parca era verde nuclear...

 

schimbul la 1 an se recomanda" pentru a te obliga sa vizitezi dealerul la intervale regulate cat timp esti in garantie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verde

il schimbi de pomana, 7100 parca era verde nuclear...

 

schimbul la 1 an se recomanda" pentru a te obliga sa vizitezi dealerul la intervale regulate cat timp esti in garantie

Verde e motul 300v. 7100 este rosu sau galben ca un ulei normal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut si eu un ulei 10w-30 pentru o masina de tuns iarba - ce imi recomandati ?

 

bagi resturi de la masina sau motocicleta

 

si cred ca-ti scrie SAE30 la masina de tuns iarba, nu 10w30

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut si eu un ulei 10w-30 pentru o masina de tuns iarba - ce imi recomandati ?

 

Castrol Magnatec cu particule de aur si platina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yo4hgx, on 24 Mar 2014 - 18:12, said:

Asa, asa... foarte buna recomandare, ajuta si la frana de motor!

La ce-i trebuie frana de motor la masina de tuns iarba... ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il schimbi de pomana, 7100 parca era verde nuclear...

 

schimbul la 1 an se recomanda" pentru a te obliga sa vizitezi dealerul la intervale regulate cat timp esti in garantie

bai oameni buni...ne mai miram apoi de ce e piata autohtona plina de cazane...prin afara rulajele mai mari nu sunt o problema pentru ca intretinerea se face scrupulos (in general). in afara de piesele care se uzeaza in mod normal la un anumit kilometraj si care trebuiesc schimbate (distributie, pastile, ambreiaj, etc) starea motorului (compresie, tolerante, nivel general de uzura, curatenie) nu pune probleme daca intretinerea e corecta. pretul unei motociclete astfel intretinuta este pe masura, chiar daca are un kilometraj care in romania ar da inapoi toti cumpartorii. chestie valabila pentru toate componentele motocicletei, nu numai motor. daca vrei sa te bucuri cat mai mult de mobra si in conditii de siguranta, e bine sa respecti intervalele si modul de mentenanta indicat de constructor. fondul mentenantei este in primul rand unul reprezentat de studii care delimiteaza un nivel satisfacator de mentinere a anumitor caracteristici, pe care fluidele necesare functionarii in parametri trebuie sa-l respecte. latura comerciala nu cred ca este asa de mult luata in considerare, ca nu constructorul iti vinde ulei, lichid de frana sau alt fluid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai oameni buni...ne mai miram apoi de ce e piata autohtona plina de cazane...prin afara rulajele mai mari nu sunt o problema pentru ca intretinerea se face scrupulos (in general). in afara de piesele care se uzeaza in mod normal la un anumit kilometraj si care trebuiesc schimbate (distributie, pastile, ambreiaj, etc) starea motorului (compresie, tolerante, nivel general de uzura, curatenie) nu pune probleme daca intretinerea e corecta. pretul unei motociclete astfel intretinuta este pe masura, chiar daca are un kilometraj care in romania ar da inapoi toti cumpartorii. chestie valabila pentru toate componentele motocicletei, nu numai motor. daca vrei sa te bucuri cat mai mult de mobra si in conditii de siguranta, e bine sa respecti intervalele si modul de mentenanta indicat de constructor. fondul mentenantei este in primul rand unul reprezentat de studii care delimiteaza un nivel satisfacator de mentinere a anumitor caracteristici, pe care fluidele necesare functionarii in parametri trebuie sa-l respecte. latura comerciala nu cred ca este asa de mult luata in considerare, ca nu constructorul iti vinde ulei, lichid de frana sau alt fluid.

 

deci tu schimbi un ulei care a facut 479km doar pentru ca a stat peste iarna in motor ?

 

hai sa schimbam uleiul la fiecare plin de benzina

 

da, nu constructorul iti vinde, iti vinde o reprezentanta sau un servis/dealer din reteaua producatorului(pentru ca daca te duci la nea Ion sa-ti schimbe uleiul luat din targ, pe bordura, pierzi garantia)

pe langa vandut iti ia si manopera si-ti mai baga pe gat niste kkturi inutile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai oameni buni...ne mai miram apoi de ce e piata autohtona plina de cazane...prin afara rulajele mai mari nu sunt o problema pentru ca intretinerea se face scrupulos (in general). in afara de piesele care se uzeaza in mod normal la un anumit kilometraj si care trebuiesc schimbate (distributie, pastile, ambreiaj, etc) starea motorului (compresie, tolerante, nivel general de uzura, curatenie) nu pune probleme daca intretinerea e corecta. pretul unei motociclete astfel intretinuta este pe masura, chiar daca are un kilometraj care in romania ar da inapoi toti cumpartorii. chestie valabila pentru toate componentele motocicletei, nu numai motor. daca vrei sa te bucuri cat mai mult de mobra si in conditii de siguranta, e bine sa respecti intervalele si modul de mentenanta indicat de constructor. fondul mentenantei este in primul rand unul reprezentat de studii care delimiteaza un nivel satisfacator de mentinere a anumitor caracteristici, pe care fluidele necesare functionarii in parametri trebuie sa-l respecte. latura comerciala nu cred ca este asa de mult luata in considerare, ca nu constructorul iti vinde ulei, lichid de frana sau alt fluid.

 

Piata autohtona e plina de cazane pentru ca:

 

1. Majoritatea erau niste cazane cand au fost aduse din afara tarii cu 30.000km conduse de o babuta doar duminica.

 

2. Sunt multi care nici nu au cont pe forum si nici n-au auzit de el care nu le ofera nici cea mai mica mententanta, trag de ele pana crapa apoi le vand. Sau majoritatea le vand cand incepe sa sune ceva ciudat la motor.

 

Cel mai bun sfat in legatura cu uleiul la motor (orice motor) pe care l-am auzit si-l transmit mai departe este: mai bine ORICE ulei decat NICI un ulei.

Majoritatea problemelor la motoare apar nu datorita neschimbarii la timp sau cu diferente de cateva mii de km ci datorita indolentei unora de a nu verifica niciodata nivelul. Si la motociclete e f important pt ca motocicletele chiar papa ulei, unele de noi.

 

Prostiile astea de domnisoara inainte de maritis sau tzaranus care vrea sa se dea el cool si precaut cu motoreta lui abia achizitionata, pe care nu va mai da doi bani dupa 2 ani sunt exact niste prostii.

Schimb uleiul o data toamna, o data iarna, o data primavara si tot asa, de care motul sa pun 300v sau 7100 - in conditiile in care el da turometru in blana de 1,5 ori pe sezon

Sa servisez furca si sa schimb semeringurile de ulei SI ALEA DE praf, in conditiile in care lui poti sa-i pui si cacao cu lapte in furca si nu va simti in viata lui diferenta, s.a.m.d

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Ce ulei sa folosesc la BMW R1200R?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...