Sari la conținut

ULEIURILE MOTO - (tipuri/clase/interval schimb, etc)


opini  

434 membri au votat

  1. 1. ce ulei pentru o sportiva?


Acest sondaj este închis pentru noi voturi


Postări Recomandate

Iti spun eu ca ce am livrat...aia s-a folosit. Intamplator sunt prieten bun cu Marcel de vreo 16 ani, si cu Liviu...in fine, nu are rost sa intram in alte detalii. Daca stii tu mai bine decat Liviu ce s-a folosit...bravo tie !

 

In rest ...repet ce am mai spus : Motorex nu are cum sa fie un ulei rau din moment ce este "prima umplere" la KTM.

 

Iar eu povesti cu "patinat ambreiajul de la 300V"...nu "halesc". Iti pot da si eu exemple cu motoare care faceau ca toti dracii cu Motorex in ele. dar astea sunt discutii prostesti si fara sfarsit.

 

Legat de intrebarea ta...DA... sunt distribuitor Motul. Te intereseaza o oferta ? :lol:

 

Bafta :cheers:

 

CORECT!

Bine spus,poate s-a lamurit cat de cat si baiatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

(ma refeream la suspensii, nu la depuneri)

si eu am un TDI de multi ani, nu-mi vine sa tin mai mult de 10k un schimb de ulei dar nici nu am bagat "long life"

 

oricum eu il "simt" cand trebuie schimbat, daca ticaie mai mult de 3-4 sec dimineata il schimb, si asta se intimpla aproape de 10k km cu castrol gtx 10w40

cu long life dai cheie si pleci , dupa 30 mii il scimbi ... eu al 5lea schimb de la 110 la 240 mii km ;)

pune un ulei si filtre de calitate ! nu da banii pe manopera de 3 ori :nono: ... iesi mai ieftin iar motorul se simte mai bine , tot uleiul e trecut prin filtru , care depuneri ? fratilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun eu ca ce am livrat...aia s-a folosit. Intamplator sunt prieten bun cu Marcel de vreo 16 ani, si cu Liviu...in fine, nu are rost sa intram in alte detalii. Daca stii tu mai bine decat Liviu ce s-a folosit...bravo tie !

 

In rest ...repet ce am mai spus : Motorex nu are cum sa fie un ulei rau din moment ce este "prima umplere" la KTM.

 

Iar eu povesti cu "patinat ambreiajul de la 300V"...nu "halesc". Iti pot da si eu exemple cu motoare care faceau ca toti dracii cu Motorex in ele. dar astea sunt discutii prostesti si fara sfarsit.

 

Legat de intrebarea ta...DA... sunt distribuitor Motul. Te intereseaza o oferta ? :lol:

 

Bafta :cheers:

 

tu nu halesti, eu nu am vrut sa cred dar am patit, acuma na, explica tu de ce am mai mers inca un an cu ambreajul ala...

 

da-mi o oferta pe PM, ca am cereri ;)

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io pun (cuvant urat) de vaca in loc de ulei, si la moto si la masina.

 

 

Ma pis pe toate topicurile despre ulei! :grinbandit:

 

cat esti de destept, vrei sa fi capitanul nostru???

unii oameni schimba pareri,impresii despre anumite produse... nu inteleg atitudinea ta fata de o discutie deschisa.

cauti zazanie sau te-ai plictisit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io pun (cuvant urat) de vaca in loc de ulei, si la moto si la masina.

 

 

Ma pis pe toate topicurile despre ulei! :grinbandit:

Asta DA, replica de om inteligent :blink:

On topic..confirm ce a spus stulewa despre motul (7100), mi-a patinat si mie ambreiajul, cel putin o data pe iesire, la Suzuki.N-am vrut sa fiu subiectiv dar am vazut ca si altii au avut aceeasi problema, asa ca la primavara schimb firma, Bardahl scrie pe Suzuki :wink: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fac ceva pe topicurile voastre despre ulei!

 

Una e sa discuti de... salate, de exemplu. Mie imi place salata de rosii cu ceapa, mie salata.. beuf. PLM.

 

Dar sa discuti si sa ai opinii despre "produse" petroliere sau de sinteza mi se pare pura ... ....

E ca si cum ar discuta babele despre prezervative, copiii de 5 ani despre sex, fotbalistii despre ecuatii diferentiale.

 

Am scris tone de randuri despre NEimportanta uleiurilor folosite in motoare de m-am saturat. Am venit cu exemple personale, cu studii de la API, cu pdf-uri care descriu negru pe alb ca NU CONTEAZA, toate au aceleasi proprietati, despre care mai mult de jumatate dintre cei care scriu habar nu au.

Legat de produs pe piata e ca si cum ai discuta de pasta de dinti, care e mai buna, sau despre sapun, dau despre curent electric. "Koaie, la tine curentu acasa e mai bengos? Ca al meu e bengos rau... Da' apa, apa ta la chiuveta cum e?"

 

In plm intelijentii lu peste...

 

Asta DA, replica de om inteligent :blink:

On topic..confirm ce a spus stulewa despre motul (7100), mi-a patinat si mie ambreiajul, cel putin o data pe iesire, la Suzuki.N-am vrut sa fiu subiectiv dar am vazut ca si altii au avut aceeasi problema, asa ca la primavara schimb firma, Bardahl scrie pe Suzuki :wink: .

Schimba ambreiajul!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi maistre cum gresesti?

 

am scris mai sus ca am schimbat doar uleiul si s-a rezolvat problema, ambreajul functionand perfect in urmatorul an in conditii de curse nu labareala pe strada...

de aici am tras concluzia ca e o problema la tipul ala de ulei... ai tu alta rezolvare?

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....

Apa de la robinet difera foooooooooarte mult in functie de tara, poluarea solului, statii de filtrare la intrare, statii de epurare la iesire. Chiar si cu curentul e discutabil ce zici tu acolo.

 

Faptul ca tu nu simti niciodata cum sta treaba nu inseamna ca nu se poate ca unii sa fi avut asemenea experiente.

Motul 300V este singurul ulei cu care am simtit ca patineaza ambreiajul, doar imediat dupa ce l-am pus. Am crezut ca trebuie sa schimb ambreiajul dar s-a potolit. Am mai mers de atunci inca vreo 10.000km si ambreiajul nu are nimic.

 

Nici mie nu-mi plac discutiile astea despre ulei si cred ca niciunul nu se pricepe destul incat sa zica ca unul e bun si altul e prost. Dar asta nu inseamna ca fabulam si ca nu s-a intamplat asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niko, faza cu ambreiajul care patineaza cand pui ulei NOU (nu conteaza de care) este CLASICA si am explicat-o de nenumarate ori.

 

Uleiul nou este muuult mai vascos si "alunecos" decat cel vechi. Plus, uleiul are rol de detergent. Cand il pui nou intr-un motor spala tot si depune tot in filtrul nou. Daca ambreiajul nu patina cu uleiul vechi, cand ii pui ulei nou coeficientul de frecare intre placi scade putin datorita proprietatilor mai bune de ungere ale uleiului nou si datorita "curateniei" instaurate. Asta e tot. Restul e can can.

 

De asemenea, un ambreiaj care e pe duca, se vede imediat cand pui ulei nou si tocmai din cauza descrisa mai sus.

 

De asemenea, Niko, tu crezi ca pe un motor cu ambreiaj NOU, abia instalat, va exista vreo patinare, INDIFERENT de ce ulei pui in el? Iti garantez ca NU!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niko, faza cu ambreiajul care patineaza cand pui ulei NOU (nu conteaza de care) este CLASICA si am explicat-o de nenumarate ori.

 

Uleiul nou este muuult mai vascos si "alunecos" decat cel vechi. Plus, uleiul are rol de detergent. Cand il pui nou intr-un motor spala tot si depune tot in filtrul nou. Daca ambreiajul nu patina cu uleiul vechi, cand ii pui ulei nou coeficientul de frecare intre placi scade putin datorita proprietatilor mai bune de ungere ale uleiului nou si datorita "curateniei" instaurate. Asta e tot. Restul e can can.

 

De asemenea, un ambreiaj care e pe duca, se vede imediat cand pui ulei nou si tocmai din cauza descrisa mai sus.

 

De asemenea, Niko, tu crezi ca pe un motor cu ambreiaj NOU, abia instalat, va exista vreo patinare, INDIFERENT de ce ulei pui in el? Iti garantez ca NU!

Bine,atunci cum iti explici ca la celelalte tipuri nu mi-a facut asa? Nici macar la Motul 7100 sau Motul 5100? Tot noi au fost si alea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine,atunci cum iti explici ca la celelalte tipuri nu mi-a facut asa? Nici macar la Motul 7100 sau Motul 5100? Tot noi au fost si alea!

 

Se intampla la momente diferite in timp. Daca aveai 2 motociclete identice si la una patina si la alata nu, atunci da, te credeam, dar asa ceva nu e posibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: nah bine, il schimbi mai incolo. Pune apa, vezi ca nu o sa mai patineze..

 

Plm, daca socotesti bine un set de discuri costa cam cat un schimb de ulei bun.. dar unii is caposi. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu tot pe a ta o ti.... acum ce sa zic, te vei comvinge singur cand vei intampina problema...

dupa ce mi-a patinat, si al draqu a patinat fix cand am vrut sa sar peste un sant cu namol... va dati seama ce s-a intamplat... am stat vreo ora, s-a racit si apoi eram nevoit sa intru in orice baltoaca pentru a raci motorul. daca se incalzea peste o anumita temperatura patina mizeria. aceasta problema a disparut total a doua zi cand am schimbat uleiul si am mers 80% pa acelas traseu. treaba asta s-a intamplat acum cativa ani la prima cupa Xcape bacau.

faptul ca nu sunt singurul care acuza aceasta problema intareste ideea unei probleme la acest ulei.

 

explicatie te rog :D

 

PS: nu am citit celelalte topicuri despre ulei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi, daca vrei sa intelegi bine, daca nu, nu. Ambreiajul patineaza, nu uleiul. :grinbandit:

Ambreiajul patineaza din cauza aditivilor din ulei :rolleyes: (ex bisulfura de molbiden).

 

@ yuk Semi off-topic :

Ce vascozitate pui in 1.9tdi?Eu am pus 5w40 dar vand ca mi-a papat putin.Ma gandesc sa pun 10w-40 la urmatorul schimb.

La passat am pus si 0w30 sau 0w40 sau 5w40, musai sa aiba norma 505.01(5w40),506.01 sau 507.00(0w30 sau 0w40).Norma 507.00 inlocuieste 505.01 si 506.01 (long life).Nu pune in nici un caz 10w40. Producatorul iti da un consum de 1L la 10000km asa ca stai relax.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham,deci orice as pune sa ma uit dupa 505.01.Nu sunt obisnuit cu consumul pt ca tot ce am avut pana acum nu papa ulei gram.

Mersi de lamuriri rob si bec :cheers:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate pare putin de necrezut dar mobra mea , Un LTD 454 de la Kawasaki , nascut in anul de gratie 1989 , trimisa la americani si de acolo expediata in romanica unde a avut doi proprietari , unul un an si pe mine 3 si ceva consuma max 200 g de ulei intre schimburi ( 4500 - 5000 ) km si a avut in ea ulei agip iar acum , de cateva schimburi are repsol sintetic ( cel putin asa se lauda ei ) 10w - 40 . In anii 80 - 90 parca faceau altfel motocicletele . Ah .. si daca cineva e curios la ce turatii merge pai eu o tin intre 6500 si 7500 ca acolo se simte cel mai bine iar zona rosie incepe la 10000 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham,deci orice as pune sa ma uit dupa 505.01.Nu sunt obisnuit cu consumul pt ca tot ce am avut pana acum nu papa ulei gram.

Mersi de lamuriri rob si bec :cheers:

505.01 este 5w40, semisintetic, standardul vechi.Long life(II,III) este 506.01 (0w30;0w40) iar 507.00 este noul standard (cam din 2008) si este folosit atat la pompe duse (TDI) cat si la modelele mai noi ale grupului VAG,Skoda, care au filtru de particule, ambele full sintetic.Tu poti baga oricare din aceste standarde, care iti permite buzunarul.Evident recomandat este cel sintetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi, daca vrei sa intelegi bine, daca nu, nu. Ambreiajul patineaza, nu uleiul. :grinbandit:

 

 

nu am sustinu nici o secunda ca patineaza uleiul, a patinat ambreajul din cauza lui... am inteles ce vrei sa spui dar din pacate nu imi voi permite sa pai pierd o pozitie importanta din pricina unui schimb de ulei... daca iti petineaza pe strada NO PROBLEM, suni un prieten, fumezi un pachet si te remorcheaza colegul...dar cand te bagi in namol pana la brau si muncesti douo ore sa scoti trotineta doi metri mai sus iti cam piere chefu de experimte :D

 

se pare ca doar un eveniment practic te va comvinge, sper sa nu ti se intample necazu' :friends:

 

oricum frumoasa discutie avem si aici, ca si in celelalte topicuri in care ne-am "contrat"

 

CRACIUN FERICIT SI NUMAI BINE !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Ce ulei sa folosesc la BMW R1200R?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...