Sari la conținut

ULEIURILE MOTO - (tipuri/clase/interval schimb, etc)


opini  

434 membri au votat

  1. 1. ce ulei pentru o sportiva?


Acest sondaj este închis pentru noi voturi


Postări Recomandate

Nu l-am bagat inca, vreau sa-l folosesc. SI ce naiba problema are 5W, ca aia e vascozitatea la rece, eu bag in viteza cu motorul cald (si uleiul se dezmorteste automat ca are racitor de ulei)?

La pornirea la rece,motorul va fi mai protejat,fata de cazul in care ai folosi 10/15W.Problema o sa apara dupa vreo 2 3 ore de rulaj prin oras si aici ma refer la scosul pe N

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da sunt constient. Dar nu vad de ce schimbi subiectul, cand nu mai poti scoate pe neutru cutia trebuie schimbat uleiul?

Am intrebat daca a folosit cineva si a avut ceva probleme ca urmare directa a utilizarii uleiului asta, a fost cazul tau ca nu mai puteai scoate pe neutru cu el cald? S-a rezolvat cu 10W40?

N-am folosit niciodata decat ce scria in carte.Mai nou am trecut si pe ulei oem

Insa da,stiu 3 cazuri care au incercat 5W si se mirau de ce mergea cutia dubios

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da sunt constient. Dar nu vad de ce schimbi subiectul, cand nu mai poti scoate pe neutru cutia trebuie schimbat uleiul?

Am intrebat daca a folosit cineva si a avut ceva probleme ca urmare directa a utilizarii uleiului asta, a fost cazul tau ca nu mai puteai scoate pe neutru cu el cald? S-a rezolvat cu 10W40?

intre 10w si 5w nu sunt diferente de vascozitate la 100 grade si flash point si in consecinta "problema" nu se rezolva prin trecerea de la 5w la 10w

eu folosesc 5w40 si nu am probleme desi ventilatorul merge aproape tot timpul,mai ales daca stau in aglomeratii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm,atunci o sa caut 10W40 cum zice cartea. as fi pus 15W50 ca sa ucid un zanganit din motor care apare uneori, dar .... bleah. Probabil 10W40 o sa fie.

O sa te bucuri ca dispare zanganitul,dar uzura se va accentua mai mult fata de un 10W.

Vad ca ai yamaha,asa ca iti recomand yamalube full syntethic.

Eu am bagat in primavara pentru ca e prima yamaha pe care o am.

Ca sa tragi o concluzie,iti pot zice doar ca inainte(in italia) se baga in ea ipone(cel putin asa mi-a zis cel care a adus-o) si electro pornea des cand mergeam prin aglomeratie.

Acum,insa,porneste doar daca o las pornita muuult si sta pe loc.

Sa nu mai zic ca de la cutie nu se mai acelasi zgomot ca cel initial.

Editat de G B V
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Se apropie schimbul la honda mea si nu stiu ce ar fi mai potrivit sa ai pun dintre cele 2 enumerate mai sus...ce parere aveti care este mai bun ? ambele sunt la acelas pret , momentan am in ea motul 5100 10w40 cu care am facut vre o 4 mii ma gandeam sa il schimb pe la 6-5 mii . Respecte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viespia mea tocmai a trecut prin al 5-lea schimb de ulei. In primele 2 schimburi a fost rasfatata cu Motul 10w40 si 10w50 ambele semi care s-au comportat decent cu exceptia faptului ca era putin mai zgomotoasa cutia, ultimele 3 schimburi a primit Bel-Ray EXP/EXS 10w40 respectiv 10w50 iar zgomotele de cutie au disparut si motorul s-a inteles de minune cu ele, EXS-ul (cel sintetic) l-am simtit cel mai bine si chiar merita diferenta de bani. Personal, recomand sa incerci Bel-Ray si sa vezi cum se comporta, un lucru iti pot garanta si anume ca nu va fi mai prost decat motul. In functie de stilul de mers poti opta pentru 10w40 in cazul in care mergi mai mult prin afara orasului si in ture normale sau 10w50/15w50 in cazul in care mergi mai turat si cu preponderenta in mediul urban.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viespia mea tocmai a trecut prin al 5-lea schimb de ulei. In primele 2 schimburi a fost rasfatata cu Motul 10w40 si 10w50 ambele semi care s-au comportat decent cu exceptia faptului ca era putin mai zgomotoasa cutia, ultimele 3 schimburi a primit Bel-Ray EXP/EXS 10w40 respectiv 10w50 iar zgomotele de cutie au disparut si motorul s-a inteles de minune cu ele, EXS-ul (cel sintetic) l-am simtit cel mai bine si chiar merita diferenta de bani. Personal, recomand sa incerci Bel-Ray si sa vezi cum se comporta, un lucru iti pot garanta si anume ca nu va fi mai prost decat motul. In functie de stilul de mers poti opta pentru 10w40 in cazul in care mergi mai mult prin afara orasului si in ture normale sau 10w50/15w50 in cazul in care mergi mai turat si cu preponderenta in mediul urban.

inteleg sa stii ca zgomotele din cutie se resimt si la mine adica are un vajait sa zic asa unii radeau cica "asta e electrica ma? " :)) ....am inteles ca acest zgomot e specific la cbr , cutia se comporta foarte bine nu sare nu caraie nu zdrangane nu nimic...o sa incerc si bel rey

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca si mai bine ar fi sa desfacem baia de ulei la fiecare schimb si sa o spalam si pe aia cu decanol....eventual turnam vreo 10 Litri de ulei pe la buson si-l lasam sa se scurga prin motor, dup-aia, dupa ce s-a scurs tot...incarcam cu 4 litri de detergent cu motorina si pornim motorul 10 minute, golim si dup-aia sa lasam pornit motorul FARA ulei cam 20-30 minute sa se evapore tot si sa fie treaba treaba si motorul curat bec. :wacko: :wacko: :wacko:

 

 

!!!! respectati ce zice manualul de intretinere/service si mobrele vor fi gigiuc! nu stiu de unde scoateti voi metodele astea "meseriase" de intretinere....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Bravo boss ! Numai scrie baliverne ca poate te crede vreun copchil. Pai daca in motor incap 3,8 litri, tu ma inveti sa pun asa la misto vreo 2 l, ca deh, au functie de aspirator si de mop. Dar oare ce se întâmplă prin motor? Vaaai ce curat o sa fie...vai ce destept esti !

Nu conteaza marca de ulei pe care il folositi. Nu exista ulei de proasta calitate. Producatorii de ulei baga in ulei aditiv. De ex Castrol 4 litrii care costa 40 de euro, pt ca are mai mult aditiv decit Procycle 4 litrii care costa 20 de euro, pt ca are aditiv mai putin, . . . . plus ca marca firmei costa. Dar cel mai important este ca, toata lumea cind face schimbul de ulei, nu curata motorul de uleiul vechi. Ai desfacut surubul, ai lasat uleiul sa curga, si gata, ai si pus uleiul nou in motor. Si nu stiti de ce uleiul nou bagat deja in motor are culoarea neagra. Pai sint tot felul de solutii care curata motorul de uleiul vechi, care costa vreo 8 euro. Saaaaaaaauuu ......... dupa ce ai lasat sa curga uleiul vechi din motor, bagi vreo 2 litrii de ulei nou, lasi motorul sa mearga 1 minut si golesti iara. Si doar dupa aia bagi 2,75 litrii de ulei, sau cit va intra in motoarele voastre. Important e ca, trebuie curatat motorul de uleiul vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi sinteti mistocari vad. De mine cumparativa cel mai scump ulei, ca mi se rupe ce faceti.

Cu ulei de floarea soarelui functioneaza?

Eventual ala in care am prajit cartofii, nu as vrea sa il arunc in gaura din chiuveta.

Editat de alecscosmi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

ce tip de ulei motor ( caracteristici w etc) se pune la kawasaki GPZ 500 s'94 si ce cantitate> Multumesc!

Recomandat este 10w40 semisintetic. Dar in functie de temperatura de afara si de uzura motorului se poate alege un ulei mai gros sau mai subtire. Sub sea pe aripa spate scrie acolo ce tipuri de ulei sa folosesti daca mai ai actipildu.

 

Ei zic ca intra 3.4 litri. De fapt intra aproape 3. 3,4 cred ca intra dupa revizie completa.

Editat de bebe19
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Adica in loc sa simti un fleosc cand dai de schimbator, e un feedback mai placut, o pocnitura mica si intra in treapta. Inainte cand se incingea aveam senzatia ca schimbatorul e in mamaliga.

Eu folosesc 5100 , am folosit multe firme, ce vrei sa spui se intampla la mai toate uleiurile(dupa vreo 1000/2000km) de folosinta, cand se incinge tare si incepe sa piarda din calitati.Diferente intre firme nu am sesizat la crontaituri , dar orice tip de ulei pui fresh motorul isi schimba sunetul....etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Azi am schimbat uleiul. Avea cam 1500 km..e idealul pt motor. Poate sa vina si mecanicul din cer si sa spuna ca nu e nevoie sa-l schimb asa des, insa motorul suna diferit , am urechea formata ! Motorul nu se supara pt asta! In ritmul asta o s-o mai duca multe zeci de mii de km fara vreo intervenție !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Ce ulei sa folosesc la BMW R1200R?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...