the insider Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 taci, esti degeaba! argumenteaza, ca sa nu incep si eu cu 'epitete' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onda Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Ori rsv4 ori ceva japonez, un zx10r. Altceva nu vreau, le am cam avut. Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Salutari! Cam pana la ce inaltime e ok pe un rsv4? Vreau sa cumpar asa ceva dar n am vazut nici una live. Ms. Găsește un R6 2006+ și vezi cum îți vine. RSV4 este foarte similar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 ia incepe tu, ca un motociclist adevarat! de fapt ca un "cunoscator", un adevarat campion al cazaturilor... schimba placa, deja e obositoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 184/77 kg. M Eu zic ca esti cam inalt ptr ea, e o moto destul de scurta si o sa stai inghesuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onda Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Va multumesc pt sfaturi. Am sa tin cont de ele, dar sa incerc sa vad cum stau pe un r6 cum a spus colegul mai sus.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Va multumesc pt sfaturi. Am sa tin cont de ele, dar sa incerc sa vad cum stau pe un r6 cum a spus colegul mai sus.ms de ce nu cauti un coleg cu RSV4 sa urci pe ea un pic? face mai mult decat toate parerile de aici la un loc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Poate greșesc dar cred că sunt doar câteva în țară. Oricum, dacă e dispus să vină din TM până la capital', îl las eu să se suie pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onda Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Mersi colegul, foarte amabil! Im cazul in care ajung inainte sa cumpar o motocicleta, sigur te anunt sa fac o cinste si sa vad si motorul. Ms!! » Post actualizat in 13 Oct 2016 13:10 Corect, in Tm si in zona nu e nici una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 (editat) Au ieșit Apriliile la joaca! Editat Noiembrie 6, 2016 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 Ce frumos stau ele aliniate cu Ohlinsurile la vedere Asa multe sunt in Ct? A mea a intrat la caldurica si ne asteapta o iarna lunga: A primit manete goldeanu si crash paduri la roata. I-am refacut cu Helicoil filetul la unul din cele 2 suruburi ce tin rezervorul. Trebuie sa fac acelasi lucru si la 2 din 4 suruburi de la aripa spate. Mai am pe raft si un indicator de treapta de viteza ce asteapta sa fie montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 De ce Doamne iarta-ma sa pui chinezariile alea sinistre de manete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 ) Pentru ca sunt "foldable" si sunt 'eftine. La singurul track day la care am participat am stat cu morcovu' ca la cea mai mica buseala rup manetele si nu mai am cu ce sa ma dau. Aveam carene de schimb, scarite, dar manete nu aveam. Asa, le am pe astea care teoretic se pliaza daca e sa cad si le voi avea si pe cele stock in caz de ceva. Si imi place feelingul cu ele scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Sunt proaste tocmai prin faptul ca sunt scurte. Cu cea de ambrieiaj nu debreiez complet - pe termen mediu buba cutie. Problema cu manetele scurte este ca iti forteaza mainile spre interiorul ghidonului ceea ce nu e bine. Pentru ca tot vorbeai despre circuit, nicaieri in WSBK sau GP nu se folosesc manete scurte. 10 dolari setul - daca ai dat mai mult ai luat teapa dubla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Recunosc ca nu stiam nimic din ce zici tu! O voi regla pe cea de ambreiaj cat mai departe de ghidon ca sa apas mai mult pe ea sau pur si simplu le lungesc, ca au si reglaj pe lungime. Si da, am luat teapa cam tripla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 (editat) Sorry, dude... Daca ai manetele originale, compara de curiozitate profilul acestora si ai sa vezi ca sunt foarte diferite. Asta e si motivul pt care cu maneta de ambreiaj, cei mai multi au probleme. In sezonul asta am montat 3 seturi pe trei motociclete diferite. Toti trei motociclistii s-au intors sa monteze manetele originale Foloseste loctite pe acele surubelele care permit extinderea. Majoritatea se desfileteaza si pierzi piesa mobila. Editat Noiembrie 7, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Doar pentru ca ambreiajul e hidraulic dar... tot au un profil odios. Si ce te faci cu frana? ..... Pai bine sef, tu de ce ai manetele stoc pe RSV? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 (editat) Fratili vostru are tot manete scurte. Or avea o logica în moto GP dar cum suntem niște utilizatori obișnuiți cred ca balanta înclină mai mult spre preferință personala. Eu printre primele modificări pe care le'am făcut a fost sa schimb manelele cu unele short Pe SV cum nu găseam ce îmi doream țin minte ca le-am tăiat direct la bomfaier și le'am polizat cu șmirghel Editat Noiembrie 7, 2016 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Ziceam ca iarna asta voi trimite ECU la remapat. Mai exact vreau sa i se puna ultima varianta de harta lansata de Aprilia si activata optiunea "open loop", care dezactiveaza sonda lambda, modificare necesara in cazul in care ai tobe si filtru de aer sport. Am luat legatura cu Gabro (un tuner italian) care mi-a cerut 250E+transport pentru a-mi scrie o harta personalizata care "greatly improves rideability" si a-mi activa "open loop". I-am zis ca vreau doar ultima harta de la Aprilia si open loopul. Nu a mai raspuns. L-am gasit in schimb pe Griff de la Aprilia Performance UK care a zis ca imi face ce vreau eu cu 60Lire + transport. Pe ambii i-am gasit pe facebook. Dupa modificarea asta va fi nevoie si de o resincronizare a clapetelor de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 daca aveai 1st gen, rezolvai cu vreo 70 euro cu Gabro, era mai usor (schimbai doar EPROMU). La 2nd gen,din ce spui tu, pare mai 'complicat'.. Sunt curios ce v-a impins spre 2nd gen, pe cei care detineti modelul asta. Banuiesc ca doar din ratiuni ce tin de estetica. Din cate stiu,dpdv al ciclisticii 1st gen este foarte reusit (poate chiar mai reusit decat 2nd gen). Iar dpdv al puterii, 1st gen se poate aduce lejer la puterea 2nd gen (cu throttle body de 2nd gen, intake manifold, eprom, tobe, etc). Era doar o intrebare, nu dati cu pietre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Look-ul! Atat!... ca la nivelul meu de chilot/pilot... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Nenea Adrian...gen 2 are alta bicicleta fata de gen 1 ...si este peste...si motorul putin altfel...asa ca sunt 2 mobre diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 The progress will not be stopped Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Nenea Adrian...gen 2 are alta bicicleta fata de gen 1 ...si este peste...si motorul putin altfel...asa ca sunt 2 mobre diferite. motorul cam fix ala, in mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.