Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Felicitari pt participare,data viitoare o sa fie mai bine cu siguranta !

Din poza 2 mi se pare ca ai pus presiunea prea mica pt ntec,ai o pata foarte mare de contact :D

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E pilotul gras :D

 

Uite un KR Ntec la 1.5 bari la cald - WOT


» Post actualizat in 28 Sep 2016 09:41

Carcasa se deformeaza in principal datorita cuplului motor si al factorilor de sarcina pe franare-accelerare.

post-14189-0-85728000-1475055569_thumb.jpg

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ai vazut ce cauciuc are pe spate?

eu am fost in ziua aceea la circuit si era foarte cald,1.8 la cald nu cred ca se justifica si nici 1.5-1.6 la rece ,dar poate nu ma pricep la ntec

daca mai lasa toata treaba sa o faca cauciucul dupa mintea mea poate sa bage 1.8 si la rece :)...evident ca glumesc

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) da nu vorbeam de presiunea pt strada ci de mersul pe circuit,eu mai vorbesc de strada cum vorbesc despre droguri&tigari"ca fapt divers",daca urmareai topicul de "cauciucuri" observai ca nu am recomandat niciodata presiunea mica in ntec pt mersul pe strada si niciodata nu am fost adeptul ei in conditiile acelea,urmaresc mai toate site'urile si nu am vazut in viata mea o steluta sau ceva care sa-mi atraga atentia ca daca am o minune de rsv trebuie sa bag x psi/bar in + pt circuit ,te rog sa ma ierti si sa ma iubesti cu defectele mele chiar daca asta implica sa fiu gay ca am ales sa merg pe circuit

multumesc oricum mult pt reply

te salut

» Post actualizat in 30 Sep 2016 06:18

Acum am dat si eu pe userul tau sa vad ce postezi,daca vedeam inainte nu ma oboseam sa-ti raspund asa de dimineata oricum ... "chiar aveam nevoie de hateri noi,cei vechi au inceput sa ma placa"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce Doamne iarta-ma va certati? :)

http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/tyre_pressure_recommendations.jsp

 

Fara incalzitoare, pentru intrari de 20 de minute pui presiune putin mai mare decat minimul. In 20 de minute aerul din incinta anvelopa-janta nu are timp sa atinga 80-90 de grade.

Gumele trebuie sa stea pe incalzitoare minim 40 de minute. Mai intai se incalzeste anvelopa, apoi aerul si la urma janta. Daca nu e totul cald te poti pacali atunci cand vrei sa fii foarte riguros la presiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Si mai e un nene in Italia, Gabro, care se lauda acum ceva vreme ca a reusit sa hackuiasca ECU de RSV (nu stiu daca e valabil si la alte modele) si ca poate sa urce pe el orice harta vrea. Practic nu iti mai pui Power commander aditional, scrii direct pe ECU hartile ce ar fi trebuit urcate pe Power Commander.

Cauta-l pe facebook: Gabro Racing Team.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lol, crezi ca fug aia din suedia cu marea ta raritate de ecu? :)))

esti cam funny...

Si mai e un nene in Italia, Gabro, care se lauda acum ceva vreme ca a reusit sa hackuiasca ECU de RSV (nu stiu daca e valabil si la alte modele) si ca poate sa urce pe el orice harta vrea. Practic nu iti mai pui Power commander aditional, scrii direct pe ECU hartile ce ar fi trebuit urcate pe Power Commander.

Cauta-l pe facebook: Gabro Racing Team.

merci pt info :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu inteleg care e problema daca il trimiti la o firma specializata! :) ai af1, gabro, SpoonValley racing (astia-s din suedia)... gabro e specializat in principal pe prima versiune de rsv, mille, dar face si pt. altele!

 

In ideea ca omul se astepta sa rezolve ceva pe plan "local", probabil in Bucuresti, dar normal ca tu nu stii decat sa arunci cu rahat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lol, crezi ca fug aia din suedia cu marea ta raritate de ecu? :)))

 

nu cred ca tre sa le trimita ECU ul, ci doar un EPROM care este pe ECU (sau cel putin asa e la Mille, mira-m-as sa fie altfel la Dorsoduro)

» Post actualizat in 12 Oct 2016 16:20

Si mai e un nene in Italia, Gabro, care se lauda acum ceva vreme ca a reusit sa hackuiasca ECU de RSV (nu stiu daca e valabil si la alte modele) si ca poate sa urce pe el orice harta vrea. Practic nu iti mai pui Power commander aditional, scrii direct pe ECU hartile ce ar fi trebuit urcate pe Power Commander.

Cauta-l pe facebook: Gabro Racing Team.

 

am scris anterior pe topicul asta treaba cu Gabro, dar vad ca voi citit printre randuri, sunteti atotstiutori... Nu a 'hackuit' nimic frate, si nu se 'lauda'. Omul iti scrie o harta pe un EPROM (pe o memorie), iar tu inlocuiesti EPROM ul (memoria) existenta de pe ECU ul tau, cu acel EPROM de la Gabro.

 

Multi faceti confuzia intre termeni (ECU, EPROM, "chip tuning" etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...