Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Nu mai scaprina cac.atul, nu e cu sens peiorativ. Stiu ca nu e o romaneasca si se mai procedeaza si pe la case mai mari cu astfel de modificari, numai ca eu as fi preferat ceva mai ok - vezi kitul de coborare si semighidoanele de Falco. Am vazut cum e furca, ce reglaje se puteau face si cum se putea coborai, dar am preferat sa nu.

 

Cat despre SP1, e o chestie personanla. Imi place mobra si daca mi-o permit, voi putea trece peste anumite aspecte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de ce naiba are lumea impresia asta despre rsv. mie mi s-a parut o motocicleta extrem de permisiva, intotdeauna m-a anuntat cu mult inainte sa o comit, nu mi se pare nici brutala, trage la fel de jos pana sus, mergi cu ea ca taximetristii ca nu trebuie sa schimbi tot timpul viteze... mie personal mi s-a parut cea mai iertatoare motocicleta SS de 1000 pe care am condus-o. singurul aspect negativ pentru riderii mai putin experimentati este ca cicliatica e atat de buna incat te impinge sa faci prostii, pentru ca iti da un sentiment de control si uiti cat bagi mana in gaz pe curbe. aproape ca rade de tine, "atata poti?"

 

nu stiu daca esti fumat, sau daca doar face reclama colegului care ti-o vinde iar acum

 

-nu este deloc permisiva

-nu te anunta cu mult inainte sa o comiti. este o surpriza. ai ceva 'feedback' doar din momentul in care ajungi sa o cunosti binisor, atunci poti spune ca-i poti citi unele semne uneori (depinde de greseli)

-este brutala in treapta 1 (adica e bine sa nu bruschezi 'comenzile' in treapta 1)

-trage, dar nu foarte sus, dar oricum, nu asa e gandita arhitectura V2

-asta cu viteze e perla. fix la RSV trebuie sa schimbi vitezele mai des ca la un 4L, pentru a nu te trezi ca mergi balbait/subturat (mai ales in oras)

-iertatoare? comparativ cu ce? R1 2015?

-culmea, nici la ciclistica n-ai nimerit-o. trebuie sa o 'lucrezi' fata de un 600 mai usor/nou, sau chiar fata de un miar mai nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de ce naiba are lumea impresia asta despre rsv. mie mi s-a parut o motocicleta extrem de permisiva, intotdeauna m-a anuntat cu mult inainte sa o comit, nu mi se pare nici brutala, trage la fel de jos pana sus, mergi cu ea ca taximetristii ca nu trebuie sa schimbi tot timpul viteze... mie personal mi s-a parut cea mai iertatoare motocicleta SS de 1000 pe care am condus-o. singurul aspect negativ pentru riderii mai putin experimentati este ca ciclistica e atat de buna incat te impinge sa faci prostii, pentru ca iti da un sentiment exagerat de control si uiti cat bagi mana in gaz pe curbe. aproape ca rade de tine, "atata poti?"

Exact cum am spus - suntem diferiti cu asteptari diferite si experiente de alt nivel. Daca tie ti s-a parut parfum, mie nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

the insider, multumesc feumos ca imi explici tu mie cum m-am simtit eu pe motocicleta mea! wtf is wrong with you, people?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegu' cu becul de ulei a facut fix ce trebuia sa faca fiind in necunostinta de cauza si nelamurit si se felicita si acum ca evitat o raie care a stat mai mult prin service decat pe strada, avand noroc chior ca beculetul palpaitor din josul bordului, desi normal sa se aprinda in ture, nu a putut fi explicat ca atare de catre vanzatorul samsar de gioarse fumegande.

Ocazie cu care nici nu a avut de povestit altele cu iz de "act of God", ivite pe fondul proastei intretineri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai scaprina cac.atul, nu e cu sens peiorativ. Stiu ca nu e o romaneasca si se mai procedeaza si pe la case mai mari cu astfel de modificari, numai ca eu as fi preferat ceva mai ok - vezi kitul de coborare si semighidoanele de Falco. Am vazut cum e furca, ce reglaje se puteau face si cum se putea coborai, dar am preferat sa nu.

 

Cat despre SP1, e o chestie personanla. Imi place mobra si daca mi-o permit, voi putea trece peste anumite aspecte...

 

man, si tu esti fumat..... Deci este a fucking feature in (cuvant urat) mea, faptul ca poti cobora aia. Nu e nu stiu ce operatiune sau manevra, e ceva gen cum reglezi si maneta de frana/ambreiaj de pe ghidon in plm, nu e rocket science. Tocmai DE AIA e pusa, ca sa te ajute la ergonomie, fie ca esti mai orientat pt pista, sau pentru confort.

 

SP1 iti place ce-ai vazut in poze. Asa era si cu RSV probabil. Pun pariu ca dupa 1-2 ture cu un SP1 o sa realizezi cam ce vorbeai, si care era realitatea... Sa nu uitam si ce scor are un SP1/SP2 si cat de usor e sa gasesti una ok...

 

Aia sa ti-o iei si sa te dai in oras, si apoi iar sa te plangi ca e zbuciumata/agresiva......m-as tavali de ras. Bine,aia chiar nu are ce cauta in oras....

» Post actualizat in 07 Sep 2016 20:40

the insider, multumesc feumos ca imi explici tu mie cum m-am simtit eu pe motocicleta mea! wtf is wrong with you, people?

 

inseamna ca ai simturi distorsionate. as putea sa-ti despic firu in 16 la fiecare aspect enumerat, dar si atunci ai fi in negare :)

 

Hai co.ae, sa nu o mai sugem prin pai, ca motoreta asta numai 'domoala' nu e sau iertatoare....

» Post actualizat in 07 Sep 2016 20:42

Colegu' cu becul de ulei a facut fix ce trebuia sa faca fiind in necunostinta de cauza si nelamurit si se felicita si acum ca evitat o raie care a stat mai mult prin service decat pe strada, avand noroc chior ca beculetul palpaitor din josul bordului, desi normal sa se aprinda in ture, nu a putut fi explicat ca atare de catre vanzatorul samsar de gioarse fumegande.

Ocazie cu care nici nu a avut de povestit altele cu iz de "act of God", ivite pe fondul proastei intretineri.

 

 

colegu' cu becu, daca beleai ochii, vedeai ca-s 2 leduri, ala cu semnul de ulei (care il intelege si un om inzestrat cu inteligenta sub medie), si un led mai sus, care zice "max" si care e fix sub ultimul marcaj de la turometru.

 

diferenta este ca cine vrea cu-adevarat motocicleta asta, cauta, se informeaza, etc. Nu astepti cumparatorul sa-ti explice fiecare led/bec, ca nu e angajat pe post de manual Aprilia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. nu sunt coae cu tine. pur si simplu nu ne cunoastem suficient de bine.

2. ai dreptate, le stii tu pe toate ca un om mare. eu ma retrag din discutii din astea avansate. distractie placuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. nu sunt coae cu tine. pur si simplu nu ne cunoastem suficient de bine.

2. ai dreptate, le stii tu pe toate ca un om mare. eu ma retrag din discutii din astea avansate. distractie placuta.

 

Imi pare rau ca te-ai simtit jignit de acel apelativ. Chiar nu ma asteptam sa fii atat de usor de lezat, la valoarea ta... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adriane, esti culmea frate!!! Zici ca RSV-ul e alfa si omega motocicletelor!!! Ce e atat de greu sa intelegi ca unora poa' sa le placa, altora nu?!?! Eu mi-am dat seama ca nu imi place, ca mai rau ma complic daca fac tot felul de adaptari si am dat-o. Sa se bucure altu' de ea! Tu de ce nu ti-ai luat inapoi RSV dupa ce ai impachetat-o pe a ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adriane, esti culmea frate!!! Zici ca RSV-ul e alfa si omega motocicletelor!!! Ce e atat de greu sa intelegi ca unora poa' sa le placa, altora nu?!?! Eu mi-am dat seama ca nu imi place, ca mai rau ma complic daca fac tot felul de adaptari si am dat-o. Sa se bucure altu' de ea! Tu de ce nu ti-ai luat inapoi RSV dupa ce ai impachetat-o pe a ta?

 

pentru ca eu vroiam sa o dau si inainte de impachetare, pentru ca mergeam mult prin padure/forestiere si am ajuns sa o bag si pe-acolo. Chiar cochetam cu ideea de Caponord (ETV1000).

 

In final,dupa un test pe Caponord si Africa Twin 650, in Bucuresti, datorita la 2 colegi de treaba, m-am decis pe Africa Twin...

 

Daca as avea bani, mi-as mai lua un RSV, dar pentru modificat (estetic), in ceva naked (nu, nu-mi place ghidonul de Tuono/naked).. Sincer mi s-a cam luat de strada, la cum se circula..

» Post actualizat in 07 Sep 2016 20:57

e vorba doar de bun simt, amice. 7 ani de acasa, stii tu.. succes.

 

Nu sunt "amic cu tine", pur si simplu nu ne cunoastem suficient de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe care, colegu' care tot aduce inteligenta in discutie, pe care.

Evident ca nu a cerut nimeni explicatii exhaustive. Whatever, n-o sa stau sa mai povestesc o data ce si cum cu Aprilia de la inceputurile vietii de motociclist. Cert e ca habar n-am avut atunci ca exista shift light pe bord. Daca e sus, se poate sa nici nu vorbim de acelasi led, din ce-mi aduc aminte era in josul bordului. Nu stiu cum arata bordul de RSV ca sa-ti descriu cu siguranta si nici nu am net prea bun pe aici.

La beculete te cred pe tine, la comportament, tind sa-l cred pe Zahei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe care, colegu' care tot aduce inteligenta in discutie, pe care.

Evident ca nu a cerut nimeni explicatii exhaustive. Whatever, n-o sa stau sa mai povestesc o data ce si cum cu Aprilia de la inceputurile vietii de motociclist. Cert e ca habar n-am avut atunci ca exista shift light pe bord. Daca e sus, se poate sa nici nu vorbim de acelasi led, din ce-mi aduc aminte era in josul bordului. Nu stiu cum arata bordul de RSV ca sa-ti descriu cu siguranta si nici nu am net prea bun pe aici.

La beculete te cred pe tine, la comportament, tind sa-l cred pe Zahei.

 

asa e man, crede-l pe zahei, nu mesteci in cutie si e foarte firendly ,mai ales cu incepatorii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi imaginez ca trebuie sa mai retrogrdezi sau sa patinezi ambreiajul ca sa nu scuture lantul sub anumite turatii si ca e mai smucita in trepte scazute, dar nefiind nici eu incepator si avand deja vreo doi ani pe V2 mare, nu cred sa fie dracu' asa negru.

Abia astept sa ajung acasa, am un prieten care si-a luat si am sa-l rog sa ma lase sa vad ce si cum. Pentru el e prima motocicleta cumparata imediat dupa obtinerea permisului si este foarte incantat de ea. Bine, este cam galigan si ajunge foarte bine jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The insider, ai o atitudine cam virulenta si atot cunoscătoare, nu toti avem aceleași gusturi si așteptări, pur si simplu suntem diferiți.

1. Am probat moto inainte sa o cumpar ,tehnic si estetic este ok.

2. Daca sunt "prost" asta este pe bani mei.

3. Am avut mai multe motociclete pina acum, deci suficienta experienta sa merg cu mai mult de 40km pe ora .

 

Ieri am făcut încă un drum până la Sinaia via Târgoviște si cred ca am sa o scot de la vânzare, începe să apară acel zâmbet larg 😁 .

Culmea Rsv-ul încă funcționează impecabil 😋

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Costi73: Imi place cum o intoarceti,si tu si zahei, ba ca e moto pt cunoscatori (atunci cand nu se vinde), apoi o ia unu si zice ca nu-i place, nu-i ceea ce credea, desi el are multa experienta pe multe mobre, apoi ca subit ii apare ranjetul la coltul gurii dupa o tura la Sinaia :)

 

sa fim sanatosi, faceam si noi conversatie,iti dai seama ca RSV taul e ultima noastra grija...

 

Problema e ca de la posesori de genul tau apar miturile despre motocicletele astea, despre italience in general....


» Post actualizat in 08 Sep 2016 07:43

ca tot veni vorba de Sinaia, BV, etc, pun o poza veche de prin 2013 :)) de pe acolo

post-92521-0-26141900-1473320615_thumb.jpg

Editat de the insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adriane, esti culmea frate!!! Zici ca RSV-ul e alfa si omega motocicletelor!!! Ce e atat de greu sa intelegi ca unora poa' sa le placa, altora nu?!?! Eu mi-am dat seama ca nu imi place, ca mai rau ma complic daca fac tot felul de adaptari si am dat-o. Sa se bucure altu' de ea! Tu de ce nu ti-ai luat inapoi RSV dupa ce ai impachetat-o pe a ta?

Nu ti spusesem eu ca ai s-o dai? Tu, nuuuu, ca o faci. Motocicleta buna e aia care o cumperi, eventual schimbi ulei si te dai, te dai, te dai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu din capul tau, macar de la barfele altora, stii prea bine ca motocicletele italience si in general cele V2 au un alt comportament decat o japoneza 4 in linie...

Eu nu inteleg cum sa-ti cumperi o motocicleta gen Aprilia RSV Mille, sa faci un drum cu ea si apoi sa te decizi ca nu e de tine si ca o vinzi?

 

Bai nene,voi cand decideti sa va luati mobra, dati cu zaru? consultati un oracol ceva? Nu te-ai gandit o secunda "ba, hai sa dau o tura pe una de proba sa vad cum e". E ca si cum ai accepta sa faci sex cu orice,si la un moment dat te trezesti ca faci sex cu un barbat, pt ca deh, nu te-ai uitat atent ce strici...

 

Traim in secolul XXI in (cuvant urat) mea, informatie exista cacalau, sapi internetul si tot gasesti info despre orice gen de motoreta... + ca nu stiu cum ai cumparat-o fara sa ti-o dea o proba. Daca asa a fost, ai fost prost sincer... Iar daca nu ti-o dadea,te pisai pe mobra lui si la revedere. Cum sa cumpar ceva fara sa probez? wtf, nu e ca si cum mi-o da cu garantie :)

 

Si cireasa de pe tort, cum (cuvant urat) mea o ungi tu cu mir acum si zici "ciclistica excelenta se inclina si abordeaza virajele excellent chiar daca starea asfaltului nu este tocmai ok" ? adica un om care nu stie ce e un V2 1000cc sau care nu face o proba cu mobra inainte sa se dea, si apoi il aud cu perle de ciclistica si viraje, ma bufneste rasul !!! Ce viraje ma? Luate cu a 4-a la 60 la ora, subturat, de dardaie si cacatul din tine? :))

 

Si de unde plm ca e ireprosabila daca nici n-ai mers cu ea, si ai si pus-o la vanzare ? :))

» Post actualizat in 07 Sep 2016 19:26

 

nu te-a luat la misto, din cate tin minte lumea te-a sfatuit aici si dupa ce am vazut filmuletul ti-am zis si eu ca electromotoru' tau face laba in gol,si dupa aia mi-ai confirmat asta, gratie mecanicilor ilustri care ti-au lucrat la mobra.

 

tu nici nu cred ca ai vrut cu-adevarat sa-ti placa pentru ca te-ai lasat incarcat negativ de problemele cu care ai luat-o (ca deh, stii prea bine ca n-ai luat-o in stare prea buna). si iti inteleg senzatia de amar care ti-a lasat-o per total mobra asta, pt ca mai mult ai bibilit la ea decat sa te dai...

 

ei baiete, mie in acelasi an cand am luat-o pe a mea, in 2012, la 2-3 luni, in toamna mi-a bubuit distributia la cilindru spate (nu din cauza mea, am mai povestit asta de vreo 2 ori pe topicu asta). Si eu in acel moment, pentru o perioada scurta, imi venea sa-i dau foc (nu sa o vand, ci sa-i dau foc), insa m-am inarmat cu rabdare si in final i-am inlocuit motoru cu totul si m-am bucurat de ea ulterior si mi s-a parut cam cea mai tare mobra pe care am avut-o ...

 

Stii prea bine ca rsv asta se pisa pe fostul tau vtr din orice punct posibil de vedere (pana si la consum daca mergi, RSV papa mai putin ca un VTR, restul aspectelor ce tin de performanta nu le mai enunt pentru ca-s evidente si ar fi inutil).

 

Bai Adriene, sa-mi bag plua, stiu e ca e "doar un forum" dar ai un limbaj si-un tupeu si-o atitudine de ZEU CUNOSCATOR al motociclismului de zici ca ai castigat 5 CNVM-uri si vreo 10 RoSBK-uri, ai 5 participari la IoM si cochetezi cu inscrierea in Moto2

 

Da-te-n plm ca toate motoretele sport le-ai impachetat ca un incepator obosit!

 

Si nu, nu m-as fi luat de accidentele tale, dar la cat chacat mananci ca TU STII si altii-s prosti ai inceput sa ma cam enervezi

 

Mai taci in plm ca nu esti vreun ZEU CUNOSCATOR, esti la fel de prost sau bun ca orice alt motorist amator, poate chiar mai prost, ca ai busit nasol 3 motorete sport!...

 

</exit>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Adriene, sa-mi bag plua, stiu e ca e "doar un forum" dar ai un limbaj si-un tupeu si-o atitudine de ZEU CUNOSCATOR al motociclismului de zici ca ai castigat 5 CNVM-uri si vreo 10 RoSBK-uri, ai 5 participari la IoM si cochetezi cu inscrierea in Moto2

 

Da-te-n plm ca toate motoretele sport le-ai impachetat ca un incepator obosit!

 

Si nu, nu m-as fi luat de accidentele tale, dar la cat chacat mananci ca TU STII si altii-s prosti ai inceput sa ma cam enervezi

 

Mai taci in plm ca nu esti vreun ZEU CUNOSCATOR, esti la fel de prost sau bun ca orice alt motorist amator, poate chiar mai prost, ca ai busit nasol 3 motorete sport!...

 

</exit>

 

mai cap de guma, m-am dus pe topicul vostru de VTR isti in ultima vreme sa-ti spun ce si cum?

 

intamplarea face ca am avut RSV si chiar nu mananc ca.cat vis a vis de ce am spus..

 

Esti o piz.da de om,ca toti ceilalti care prefera sa faca referire la niste accidente,cand n-au argumente. N-ai coa.ie suficiente sa ma faci prost sau sa ma jignesti? si ai preferat sa recurgi la 'accidente'. Stai linistit, fiecare o poate pati, asta ar trebui sa-ti dea de gandit. Si cand o sa fii pe patul de spital,probabil cu o tableta in fata, si o sa vezi vreo pu.la fripta pe forum cum isi da cu parerea despre accidentul tau, o sa mai intelegi una alta :)

 

Pana una alta noi vorbeam de motocicleta, nu de stilul de dat, de skill sau alte cacaturi. Tot ce-am spus despre motocicleta (RSV) poti verifica si cu altii care au avut si care stiu macar ce-au avut,nu posesori din astia 'trecatori'.....

Editat de the insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai siktir carnatule, repet... te dai rotund dar esti mai patrat ca un zar

 

Sunt satul de zei d-astia ca tine care le stiu pe toate dar aproape pilaf

 

Si despre VTR ai aberat la greu

 

ce nu intelegi tu e ca atitudinea ta e funny doar pt scurta durata, dar devii penibil rapid, mai ales cand continui sa vorbesti despre motoretele altora pe care intamplator le-ai avut si tu si cum se "dau" ei...in conditiile in care aia INCA se dau cu mobrele alea si nu au dat cu ele de pamant.

 

Na, esti prost si de gura si de cap, e bine asa? ca sa nu fie doar sugestiv

 

Esti si un motociclist prost. argument? da, cand pocnesti 3 mobre sport in maxim 5 ani (2 VTR-uri si un RSV) nu prea mai faci pisda mare pe forum ca altii-s prosti si tu esti esti dastept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai siktir carnatule, repet... te dai rotund dar esti mai patrat ca un zar

 

Sunt satul de zei d-astia ca tine care le stiu pe toate dar aproape pilaf

 

Si despre VTR ai aberat la greu

 

ce nu intelegi tu e ca atitudinea ta e funny doar pt scurta durata, dar devii penibil rapid, mai ales cand continui sa vorbesti despre motoretele altora pe care intamplator le-ai avut si tu si cum se "dau" ei...in conditiile in care aia INCA se dau cu mobrele alea si nu au dat cu ele de pamant.

 

Na, esti prost si de gura si de cap, e bine asa? ca sa nu fie doar sugestiv

 

Esti si un motociclist prost. argument? da, cand pocnesti 3 mobre sport in maxim 5 ani (2 VTR-uri si un RSV) nu prea mai faci pisda mare pe forum ca altii-s prosti si tu esti esti dastept.

 

Eu nu inteleg ce te bagi ca musca la ca.cat aici in discutie, de bine de rau am avut si VTR si RSV si pot sa-mi dau cu parerea, asa cum fac si altii. Daca nu-ti convine parerea mea, nu citi.

 

Mai schimba placa asta cu pocnitul motocicletelor,ca deja e fumata.. Ti-am zis, daca ai vreun argument la ce-am spus eu despre motocicleta si despre ce se discuta aici bine, daca nu... plimba ursu' si frustrarile tale la alta masa,unde poate ai audienta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dur dar destul de corect. Tocmai de aia, hai sa păstrăm un ton mai calm și sa fim un pic mai toleranți. Iar Adrian, ești orice numai tolerant nu si daca nu poți accepta lucrul asta.. Ma retrag în glorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dur dar destul de corect. Tocmai de aia, hai sa păstrăm un ton mai calm și sa fim un pic mai toleranți. Iar Adrian, ești orice numai tolerant nu si daca nu poți accepta lucrul asta.. Ma retrag în glorie.

 

In primul rand nu eu am dat foc la paie :) totul a pornit aici de la contrele intre zahei, gixu & co. :)

 

Eu doar am considerat ca au facut niste afirmatii gresite despre model, doar acolo m-am bagat in seama. Toata tarasenia asta a pornit de la vanzarea mobrei lui zahei + interventiile lui MetalHeart :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...