Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...

Azi au sosit niste bunatati pentru Capra mea Aprilia Rsv Tuono:

 

Flansele de admisie. Ale ei originale aveau ceva crapaturi si cu toate ca nu dadeau aer fals , am zis sa le schimb in iarna asta.

 

In Anglia costa in jur de 200 de lire plus transport.

Am gasit o modalitate sa le aduc cu 150 de euro.

 

post-69900-0-54743800-1508321167_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca e sa ne laudam cu ce piese am mai schimbat:

 

Am inlocuit releul de pornire. Al meu era din 2004 si era de 50amperi. Am pus unul de 2006 de 150amperi. Cica ar prelungi viata pagubosului ansamblu de pornire.

post-33933-0-00653100-1508438665_thumb.jpg

 

Si pentru ca furca Ohlins se inmuiase de tot, am schimbat cuzinetii cartuselor. Sunt niste mici bucse teflonate al caror teflon se dusese si pierdea presiune pe acolo. Am comandat din 2 parti asa ca am 2 de rezerva, daca vrea cineva vreodata.

post-33933-0-34431100-1508438620_thumb.jpg

Pentru ca tot am desfacut cartusele am vazut ca si valvele sunt crapate si pe duca asa ca le-am luat si pe alea, dar nu am apucat inca sa le schimb:

post-33933-0-74268200-1508438625_thumb.jpg

Imposibil de cumparat rahaturile astea Ohlins online. Noroc cu Alex - Rams21 care m-a ajutat cu comanda.

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am studiat eu un pic problema acum ceva vreme.

 

Nu mai stiu de ce, dar era mai simplu de pus daca aveai scarite aftermarket "inversate", tip GP. Sunt doua tipuri , Push si Pull si unul mergea mai bine cu scaritele astea. Daca te apuci sa ii schimbi scaritele ar fi recomandat sa iei unele care sa iti relocheze si pompa de frana spate. :)

Trebuia sa decupezi din carena ca sa ii faci loc.

Nu merge fara PC3, iar de aici incepe distractia. Daca iti pui PC, nu il pui doar pt QS, merge si o resoftare. Poti sa te multumesti cu ce harti gasesti pe net, in functie de ce filtru aer si evacuare ai sau te duci la un dyno si faci ceva calumea...

 

Te asteapta ceva bataie de cap :D

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan nu ma intereseaza decat QS, exact cum a zis Jagi, odata ce ai mers cu, ti se pare aiurea tare fara.

Acum depinde ce trebuie facut pana acolo, la R1 era simplu-resoftare si voila !

De asta am zis sa intreb aici, nu doresc sa starnesc polemici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan nu ma intereseaza decat QS, exact cum a zis Jagi, odata ce ai mers cu, ti se pare aiurea tare fara.

Acum depinde ce trebuie facut pana acolo, la R1 era simplu-resoftare si voila !

De asta am zis sa intreb aici, nu doresc sa starnesc polemici...

 

 

Nu sunt polemici, JAGI deja canta aceeasi placa de cativa ani, ca RSV-urile sunt de rahat, ca n-au putere. LUATI R1 :)) El nu intelege ca nu toti isi iau motocicleta pentru a stoarce si ultimul calut putere sau sa se dea pe pista...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt polemici, JAGI deja canta aceeasi placa de cativa ani, ca RSV-urile sunt de rahat, ca n-au putere. LUATI R1 :)) El nu intelege ca nu toti isi iau motocicleta pentru a stoarce si ultimul calut putere sau sa se dea pe pista...

Nu le mai lua si tu personal colegu'!

Cel putin Bogdan (Jagi) da niste sfaturi pertinente si pentru utilizatorii de circuit si pentru muritorii de rand.

M-am dat si eu cateva zile cu un RSV 2007 Factory, cu Ohlins si toate cele... senzationala bicicleta, foarte incomoda in oras de mers zi cu zi. Sunt motorete cu caracter, motorete pe care trebuie sa le iubesti si sa le ingrijesti mai mult decat pe gheisele japoneze... asta inseamna sangele latin :)))

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare. schimb piese RSV 04+, bascula spate completa, aripa, etrier cu placute noi,atriculatia completa,amortizor ,ax roata/ cadru, din cate imi amintesc cand am cumparat ansamblul pt un proiect fighter ..mobra avea in jur de 8000km deci piesele sunt in stare perfecta. Pt cei interesati , pm sau 0721602721

post-68579-0-78225700-1508778140_thumb.jpg
post-68579-0-08778300-1508778459_thumb.jpg
post-68579-0-39187700-1508778446_thumb.jpg
post-68579-0-59141500-1501325621_thumb.jpg
post-68579-0-36834800-1490508473_thumb.jpg
post-68579-0-30020100-1490607963_thumb.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Sunt posesor de aprilia rsv mille de aproximativ 2 ani si am urmatoarea problema la rece gen 2-3 grade dimineata dupa cateva zile de stat porneste doar cilindrul din spate (am verificat cu mana pe galeria de evacuare si cea din fata este rece )iar dupa 2-3 minute da vreo 3 rateuri si isi revine si cilindrul 1 ,apoi daca o pornesc in cursulul zilei sau a doua zi numai face, porneste normal .Astept pareri.

P.S Ce tip de ulei folositi posesri de rsv mille ? Eu am avut motul 5100 15w50 asa scria in manual

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am facut de lucru si am inlocuit bujiile si flansele de la admisie. Acestea din urma le aveam cu mici microfisuri pe exterior si mi-a fost sa nu traga aer fals. Cu ele desfacute , am observat ca microfisirile sunt doar la exterior, interiorul fiind perfect. Oricum carnea e groasa cam de 3 mm minim. Le-am inlocuit preventiv, dar am aruncat 200 de euro pe fereastra. Daca are cineva nevoie de flanse de admisie , poate sa apeleze la mine.

Bujiile care le-am scos sunt cam afumate(amestec bogat). Probabil cu odata cu toba sport trebuia modificata si harta de injectie.

Am vrut sa schimb si filtrul de aer, dar baiatul de aici de pe forum la care am facut comanda (toamna), a comandat varianta gresita( se potriveste la RSV gen2, RXV, RSV4, si ceva modele de Guzi.

Modelul e Hifiltro HFA6101.

E la vanzare si asta daca il doreste cineva( 40 lei)

 


» Post actualizat in 13 Feb 2018 10:14

Sunt posesor de aprilia rsv mille de aproximativ 2 ani si am urmatoarea problema la rece gen 2-3 grade dimineata dupa cateva zile de stat porneste doar cilindrul din spate (am verificat cu mana pe galeria de evacuare si cea din fata este rece )iar dupa 2-3 minute da vreo 3 rateuri si isi revine si cilindrul 1 ,apoi daca o pornesc in cursulul zilei sau a doua zi numai face, porneste normal .Astept pareri.

P.S Ce tip de ulei folositi posesri de rsv mille ? Eu am avut motul 5100 15w50 asa scria in manual

Verifica bujii, fise, bobina. Daca nu injectorul pe cilindrul ala , poate are un contact electric prost .


» Post actualizat in 13 Feb 2018 10:28

Aveti ideea ce cod are filtru original si unde il pot gasi ?

Multumesc !

post-69900-0-06129500-1518515138_thumb.jpg

post-69900-0-76545700-1518515143_thumb.jpg

post-69900-0-17694200-1518515152_thumb.jpg

post-69900-0-97307400-1518515157_thumb.jpg

post-69900-0-61506700-1518515166_thumb.jpg

post-69900-0-00700700-1518515197_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...