Sergiu 30 Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 A avut Busa! Poate a vrut ceva cu 100 kg mai usoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 A avut Busa! Poate a vrut ceva cu 100 kg mai usoara De aia ai trecut si tu de la ZX7R la 954 ?)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 (editat) Adriane nu vad unde am comparat motoarele , vreau v-max pt ca eu sunt genul care imi plac toate motoarele , am avut intruder , drag-star , nu am zis ca vreau v-max pt curbe s-au ca ar fi mai buna ca rsv-ul la capitolul asta ! vreau doar sa vad ce inseamna si motorul asta ca doar se spune a fi fiind o motocicleta legendara , si vezi ca v-max sunt cele cu v-boost de 148cp eu modelul ala doresc sa-l incerc ... tu mereu intelegi numai ce vrei ... Editat Iunie 29, 2014 de baz-v8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 Adriane nu vad unde am comparat motoarele , vreau v-max pt ca eu sunt genul care imi plac toate motoarele , am avut intruder , drag-star , nu am zis ca vreau v-max pt curbe s-au ca ar fi mai buna ca rsv-ul la capitolul asta ! vreau doar sa vad ce inseamna si motorul asta ca doar se spune a fi fiind o motocicleta legendara , si vezi ca v-max sunt cele cu v-boost de 148cp eu modelul ala doresc sa-l incerc ... tu mereu intelegi numai ce vrei ... ok. atunci fa-o si asta e. nu trebuie sa intrebi aici despre asta. ci te duci si-ti iei.....si gata.... ai scapat de toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 (editat) Si dupaia intreaba de ce V-max nu se-nclina deloc. Daca vrei liniutze, pune rapoarte scurte de tot la foaie-pinion atac (-2, +3), lungesti rapoartele la treptele de viteza 1 si 2 (mai mult la a 1-a si putin la a doua), schimbi axele cu came, arcurile de la supape (mai tari) , in felul asta mai cresti si cu turatia maxima motorului, si o sa ai racheta. » Post actualizat in 29 Jun 2014 08:50Pe 400m va bate multe motoreta "preparate" dupa ureche. Editat Iunie 29, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 prin schimbul axelor ce se modifica? sau ce axe trebuie puse? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 (editat) alti timpi de deschidere a supapelor, creste puterea in ture mari, ca sa poti sa deschizi gazul blana de la inceput . Acceleratie scurta, undeva la 60%. Se intaresc si arcurile de supape ca sa poti urca turatia maxima cu 1000ture. Stoc, daca pui -2 +3 nu poti pleca cu vit 1-a, se ridica prea repede si pierzi timp. Ideea e sa ai diferente mici dar constant intre trepte, , astfel incit, pe 500m sa utilizezi mai multe trepte decit stoc, ai puterea maxima a motorului ontr-un timp mai scurt. Evident ca-ti trebuie si un QS performant, cu 45ms-50ms la schimbarea de treapta, shifterul montat invers, cind dai superioara , apesi pe levier. Editat Iunie 29, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 De aia ai trecut si tu de la ZX7R la 954 ? )) Am trecut la 954 asta fiindca ZX7R era mult prea puternic pt mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 alti timpi de deschidere a supapelor, creste puterea in ture mari, ca sa poti sa deschizi gazul blana de la inceput . Acceleratie scurta, undeva la 60%. Se intaresc si arcurile de supape ca sa poti urca turatia maxima cu 1000ture. Stoc, daca pui -2 +3 nu poti pleca cu vit 1-a, se ridica prea repede si pierzi timp. Ideea e sa ai diferente mici dar constant intre trepte, , astfel incit, pe 500m sa utilizezi mai multe trepte decit stoc, ai puterea maxima a motorului ontr-un timp mai scurt. Evident ca-ti trebuie si un QS performant, cu 45ms-50ms la schimbarea de treapta, shifterul montat invers, cind dai superioara , apesi pe levier. iti irosesti timpul degeaba JAGI, eu i-am sugerat chestii mai putin costisitoare,si tot nu le va face Ceea ce spui tu deja ......sunt basme pt baz-v8 Am mers pe R6 2007 cu schimbator invers, e de vis. Nu inteleg de ce nu vin toate vitezanele cu schimbatorul inversat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 alti timpi de deschidere a supapelor, creste puterea in ture mari, ca sa poti sa deschizi gazul blana de la inceput . Acceleratie scurta, undeva la 60%. Se intaresc si arcurile de supape ca sa poti urca turatia maxima cu 1000ture. Stoc, daca pui -2 +3 nu poti pleca cu vit 1-a, se ridica prea repede si pierzi timp. Ideea e sa ai diferente mici dar constant intre trepte, , astfel incit, pe 500m sa utilizezi mai multe trepte decit stoc, ai puterea maxima a motorului ontr-un timp mai scurt. Evident ca-ti trebuie si un QS performant, cu 45ms-50ms la schimbarea de treapta, shifterul montat invers, cind dai superioara , apesi pe levier. eu n-am arcuri. asa ca ar ramane alte axe sau defazarea lor (pe 916 aveam asta) nu e cam scurt timpul la QS? eu la 70ms schimb cel mai usor. revers shifter e cel mai misto. dar trebuie sa te inveti cu el. » Post actualizat in 29 Jun 2014 14:56 Am mers pe R6 2007 cu schimbator invers, e de vis. Nu inteleg de ce nu vin toate vitezanele cu schimbatorul inversat.... pt a nu se face greseli. sa se dea mai usor in frana de motor decat in accelerare. (cred) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 Am trecut la 954 asta fiindca ZX7R era mult prea puternic pt mine ). Buna asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 (editat) din plimbarile cu aprilia pana acum am rezultat un consum mixt de 7%, cred ca este cat de cat ok pt un v2 si stilul de mers ... Editat Iunie 30, 2014 de baz-v8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Baz- unde stai mai exact? Sau pe unde te plimbi? Imi par cunoscute zonele. Ciorogarla? Bolentin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 (editat) da, in bolintin stau! daca esti pe aproape ne vedem la o plimbare ... Editat Iulie 1, 2014 de baz-v8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Nu sunt pe aproape dar trec mereu cand merg la bunici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 ma intereseaza capac monopost pt mobra , daca are cineva astept un semn ... » Post actualizat in 02 Jul 2014 21:22daca doreste cineva un RSV in toate mintile lui ma poate contacta ... motocicleta se vinde la un pret decent pt cineva cu adevarat intersat!. » Post actualizat in 03 Jul 2014 22:32o mica plimbare in compania fostului R1 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 cine doreste un rsv4 aprc 2011 ? moto noua cu 930km din care 110 facuti in pista ..8500€ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Ture ... mure ... si drumuri de coasta superbe pe Coasta de Azur. Din pacate am uitat sa incarc bateria la camera asa ca .. filmulete ... ioc sansa! Next taim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Frumos dar vezi sa nu se obisnuiasca prea mult cu zona ca-ti intra in depresie la intoarcere. Have fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 am schimbat toba , acum are yoshimura ... se aude foarte bine ,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 (editat) Am si eu o intrebare : Daca fac dansul ploii in juru totemului asta ==> Sunt sanse ca, echipat full textil ca bagabontii cu Icon , sa ma lase ofticatii astia de francezi pe circuitul asta ==> Editat Iulie 8, 2014 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 si pt ca azi a fost sambata , am pregatit mobra pt o mica plimbare de duminica ... schimbat guma spate cu 190-50 , aveam 180-55 , reglat spalat si uns lant , verificare nivel ulei , totul e ok , mobra e gata de plimbare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Frumos standerul! Dupa 20 de ani de motociclism si 30 de motocicliete detinute ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 (editat) 190/50 este pt mers drept. Numai tataie mai foloseste aceasta dimensiune. 180/55 e mai indicat. Macar un 190/55 sa fi pus. E drept ca pe la Ciorogarla nu prea sint curbe, nici pe A1.Dealu Negru este destul de departe. Editat Iulie 19, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 (editat) daca motocicleta vine din fabrica cu 190-50 suntem noi mai destepti ?! si cat despre stander stai linistit Kevinn ca am 2 , da unul l-am rupt si unul este imprumutat la un prieten , eram 100la1000 ca se va lega cineva de aspectul asta , ! ... important este sa intreti motocicleta!, nu conteaza ce folosesti pt ati usura munca !!! Editat Iulie 19, 2014 de baz-v8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.