Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

La 150km/h, la ce debit circula prin cutia de aer, avind in vedere ca air-box-ul cintareste foarte putin-automat nu inmagazineaza caldura, acesta se va raci instantaneu la temperatura aerului ce intra in el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg predominant in Bucuresti, stiti si voi cum e vara in orasul asta. Mai scoate si caldura naibii evacuarea aia, mai ales cea pozitionata in spate, fiind V. Daca fac vreun drum in pantaloni scurti, beneficiez rapid de o epilare pe piciorul stang. Folia aia se comporta bine, am pus pe interiorul bug-spoiler-ului iar dupa un an, inca sta bine mai ales la cat am spalat lantul cu solutii ce s-au mai scurs, caldura de la galerii, spalatorie etc...

Caldura aia a facut numai belele, rezervorul, fiind plastic, e usor deformat din cauza ei. Nu se vede prea usor, eu cam am boala detaliului si vad. Au remediat problema de prin 2013 in sus, probabil au umblat la compozitia plasticului.

Cand am desfacut airbox-ul am gasit praf de ziceai ca nici n-a avut filtru. Uitandu-ma pe net am vazut ca e problema generala, filtru sport prost. L-am inlocuit cu un K&N, dupa ce am spalat airbox-ul si am avut grija sa ii dau cu o urma de vaselina la suprafata de contact a ramei, vad eficienta la primavara.

Bujiile erau NGK normale, i-am pus iridium, poate e efectul de placebo insa parca porneste mai usor.


» Post actualizat in 07 Apr 2015 21:16

Uite si de lectura cine are chef:

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?205529-Rsv4-air-cleaner

Editat de Adyp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AoRgLe5.jpg

SexeLIS.jpg

» Post actualizat in 07 Apr 2015 18:12

Munca de vreo 2 ore. Am imbracat in folie de aluminiu adeziva airbox-ul, sa nu mai dea caldura in el asa tare.

 

Ai lipit aluminiu si pe partea de jos?

Problema incalzirii cu care se confrunta orice motocicleta sport, cred ca e mai bine manageriata de un airbox ne-acoperit cu folie metalica.

Plasticul, spre deosebire de metal nu absoarbe caldura la fel de repede. Incalzirea airbox-ului se intampla din cauza transferului prin radiatie de caldura in principal si mult mai putin prin convectie si/sau conductie. Orice metal absoarbe si radiaza caldura mult mai rapid decat materialele plastice. O folie metalica va "ajuta" peretele de plastic sa se incinga mai tare ceea ce probabil va duce la deformatii pronuntate.

Parerea mea e ca, chiar si cu folia de metal lipita, efectul asupra temperaturii din airbox, chiar si la mers incet in oras e neglijabil dar ar fi mai bine fara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, exista motive de ordin practic..

Vezi ca vad puristii fenomenului ca te dai in pantaloni scurti vara si sar pe tine. Spor.

Era sa zic eu ceva... :)

 

Ai lipit aluminiu si pe partea de jos?

Problema incalzirii cu care se confrunta orice motocicleta sport, cred ca e mai bine manageriata de un airbox ne-acoperit cu folie metalica.

Plasticul, spre deosebire de metal nu absoarbe caldura la fel de repede. Incalzirea airbox-ului se intampla din cauza transferului prin radiatie de caldura in principal si mult mai putin prin convectie si/sau conductie. Orice metal absoarbe si radiaza caldura mult mai rapid decat materialele plastice. O folie metalica va "ajuta" peretele de plastic sa se incinga mai tare ceea ce probabil va duce la deformatii pronuntate.

Parerea mea e ca, chiar si cu folia de metal lipita, efectul asupra temperaturii din airbox, chiar si la mers incet in oras e neglijabil dar ar fi mai bine fara.

Pai partea de jos este... doar ca e cu josu'-n sus, pentru poza, vezi pozitia ram air duct's.

Acuma... daca intreb 100 de oameni daca e mai bine cu sau fara, ajung la concluzia ca e mai bine sa ma las de mobrism.

Nu pot stii adevarul decat montand un senzor termic in interior si testat before and after. Dar presupun ca au facut asta niste unii care au la vanzare asa ceva (Bazzaz, parca).

 

e86c444542104c0a8dd96ff4ad3cbbb2.jpg

574226cd160251101bdd37db21afa249.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, m-am grabit - partea inferioara este.

Daca folia metalica are un suport polimeric (foam sau cauciuc) atunci reusesti sa izolezi termic plasticul airbox-ului. Daca nu, eu cred ca se va incinge mai rau. Pelicula de adeziv cred ca poate fi neglijata in tot fenomenul de transfer de caldura.

Test and see! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

N-as zice ca e cine stie ce mic pretul.... dar nu prea am vazut-o asta.

Vad ca nu e nici inmatriculata (deci cumva, e mai bine , cred :)) )

L-am sunat si a zis ca are actele valabile:asigurare,verificare ,dar sunt pe franta.

El zicea ca circula zilnic cu ea...

Inca ceva,a zis ca e dispus sa vina pe ea la bucuresti ca sa se verifice mobra la service

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A zis ca nu are categoria A,dar e dispus sa vina de la tg jiu ca sa o aduca la bucuresti pentru verificare.

Aici incepe sa sune si mai "bine" povestea :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate o aduce pe remorca,

apare si o remorca la vanzare de el.

iara daca o aduce pana la voi?de ce aveti morcov? nu va place?nu cumparat.

simplu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate o aduce pe remorca,

apare si o remorca la vanzare de el.

iara daca o aduce pana la voi?de ce aveti morcov? nu va place?nu cumparat.

simplu

I-am zis asta si se pare ca maine o va aduce in bucuresti.

Sa vedem ce o sa iasa.

Eu unu',l-am sfatuit pe cumparator sa isi ia o japoneza,dar nu a vrut sa auda de "sfatul" meu.Stiu sunt hater :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar nu a vrut sa auda de "sfatul" meu.

stie el ceva... :crack:

poate a citit cate ceva pe aci si....numa japoneze si japoneze :))) ba una nu mere,ba la alta pica ceva :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de marca cat de starea agregatului. Cel mai probabil amicul doritor de italience se va satura curand de reparat. Nu din cauza ca Aprilia e de rahat, ci pentru ca cel mai probabil "francezul" n-are nici o idee cum se umbla cu asa ceva. Daca nu-i respecti chichitele, trebuie sa fii dispus sa mai si impingi din cand in cand.

 

Vezi ca freiul ala de pornire e intre 500-1000 euro de schimbat, in functie de mecanic,piese.

 

Releul de pornire e nsi ala ceva bani.

 

Sigur a fost spalata vanjos cu vapul.

 

Distractie placuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are acum o aprila de 125 din 2008.Stiu e un pic "dubioasa" trecerea de la 125 la un V2 de 1000,dar a zis ca ii place cum arata asa ca...

La actuala mobra a dat 700 ron pe un set de pinioane care antreneaza pompa de apa si lucrul asta,nu l-a deranjat.

 

Sa nu fiu inteles gresit,imi place al naibii de tare europencele,dar nu au priza la noi in tara.Ma refer la o eventuala revanzare....

Fratemiu spre exemplu sta cu un triumph la vanzare de ceva timp si nu s-a oferit decat gixu s-o inspecteze vizual :crack: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma refer la faptul ca eu n-as cumpara tigania aia de Aprilia.

 

Vezi ca e un nene aici care vindea un Factory cu 3500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma refer la faptul ca eu n-as cumpara tigania aia de Aprilia.

 

Vezi ca e un nene aici care vindea un Factory cu 3500.

I-am zis lucru asta....

Sa nu mai zic ca vanzatorul are un profil de fb,de te apuca "plansu"....

In fine.

Poate ma insel eu

» Post actualizat in 22 May 2015 16:51

A trimis si un film cu motorul pornit.

Sa il atasez aici,poate va dati cu parerea?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca "vanzatorul" a batut in retragere si s-a anulat drumul spre bucuresti.

Din pacate,cumparatorul s-a decis ca sa isi ia un k7 de 600.

Multumesc pentru sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Dupa un drum nocturn, am zis ca nu e bine! Ce gandita au avut italienii cand au facut iluminatul? Cand treci pe faza lunga, se stinge scurta. La Flash-uri stateau aprinse. Nasol pentru gropi sau alte obstacole care nu se vad pe lunga. Din fericire, s-a mai lovit lumea de necazul asta si a gasit o rezolvare mai mult decat simpla:

WiringmodB-1.jpg

O dioda intre acele contacte.

Merge brici! Nu se mai stinge scurta cand dau lunga.

Topicul intreg aici: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?300040-Headlight-hi-beam-mod

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...