cmd Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 Ce timp ai reusit sa scoti cu gt`urile ? felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 Ce timp ai reusit sa scoti cu gt`urile ? felicitari Stii ca intrebarea asta este irelevanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 vroiam sa vad cat de safe si responsabil a fost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 vroiam sa vad cat de safe si responsabil a fost Ia lasa tu aburelile cu astia batrani Uita-te mai bine aici cu ce o sa va invarta Zahei castile in cap /index.php?/topic/741764-2t-250cc-race-project-aprilia-rs250/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 (editat) Am prins loc la scoala pana la urma. Am scos 2:47 dar pe linia dreapta se mergea încet pt regrupare. Nu am simțit ca m-ar trage in jos cauciucurile. Ma trage in jos capul » Post actualizat in 23 Sep 2016 09:50 Lexy a fost la grupa C. Sunt si eu curios cat a scos. Editat Septembrie 23, 2016 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 Ia lasa tu aburelile cu astia batrani Uita-te mai bine aici cu ce o sa va invarta Zahei castile in cap /index.php?/topic/741764-2t-250cc-race-project-aprilia-rs250/ abia astept sa-l vad pe Zahei cu ea la circuit si sa dau si eu o tura cu ea(asa a promis) ,am mers eu pe circuit cu nsr'ul ..asta cred ca e racheta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 In primavara 2017 e stabilit deja ca merge cu ea la Secuiesc. Mai departe il las pe el sa dea din gura (taste) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 mergem, mergem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 Am prins loc la scoala pana la urma. Am scos 2:47 dar pe linia dreapta se mergea încet pt regrupare. Nu am simțit ca m-ar trage in jos cauciucurile. Ma trage in jos capul Data viitoare o sa fie mai bine Dan,stai linistit ! Felicitari pentru participare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 Si cu mine 2 si cu a mea Aprilica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 (editat) Felicitari pt participare,data viitoare o sa fie mai bine cu siguranta ! Din poza 2 mi se pare ca ai pus presiunea prea mica pt ntec,ai o pata foarte mare de contact Editat Septembrie 28, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 (editat) E pilotul gras Uite un KR Ntec la 1.5 bari la cald - WOT » Post actualizat in 28 Sep 2016 09:41Carcasa se deformeaza in principal datorita cuplului motor si al factorilor de sarcina pe franare-accelerare. Editat Septembrie 28, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costi73 Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 Am profitat de vremea frumoasă și a dat o tură pe dealul negru si retur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Presiunea a fost 1.5 1.6 la rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 pe viitor incearca sa ai maxim atat la cald :* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 poate sa fie linistit si 1.8 cu cauciucurile fierbinti, pe ce te bazezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 (editat) tu ai vazut ce cauciuc are pe spate? eu am fost in ziua aceea la circuit si era foarte cald,1.8 la cald nu cred ca se justifica si nici 1.5-1.6 la rece ,dar poate nu ma pricep la ntec daca mai lasa toata treaba sa o faca cauciucul dupa mintea mea poate sa bage 1.8 si la rece ...evident ca glumesc Editat Septembrie 29, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 asa o fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 da nu vorbeam de presiunea pt strada ci de mersul pe circuit,eu mai vorbesc de strada cum vorbesc despre droguri&tigari"ca fapt divers",daca urmareai topicul de "cauciucuri" observai ca nu am recomandat niciodata presiunea mica in ntec pt mersul pe strada si niciodata nu am fost adeptul ei in conditiile acelea,urmaresc mai toate site'urile si nu am vazut in viata mea o steluta sau ceva care sa-mi atraga atentia ca daca am o minune de rsv trebuie sa bag x psi/bar in + pt circuit ,te rog sa ma ierti si sa ma iubesti cu defectele mele chiar daca asta implica sa fiu gay ca am ales sa merg pe circuit multumesc oricum mult pt reply te salut » Post actualizat in 30 Sep 2016 06:18 Acum am dat si eu pe userul tau sa vad ce postezi,daca vedeam inainte nu ma oboseam sa-ti raspund asa de dimineata oricum ... "chiar aveam nevoie de hateri noi,cei vechi au inceput sa ma placa" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 De ce Doamne iarta-ma va certati? http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/tyre_pressure_recommendations.jsp Fara incalzitoare, pentru intrari de 20 de minute pui presiune putin mai mare decat minimul. In 20 de minute aerul din incinta anvelopa-janta nu are timp sa atinga 80-90 de grade. Gumele trebuie sa stea pe incalzitoare minim 40 de minute. Mai intai se incalzeste anvelopa, apoi aerul si la urma janta. Daca nu e totul cald te poti pacali atunci cand vrei sa fii foarte riguros la presiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 (editat) tu nu vezi ca marean ne face gay si noi speram macar sa zica de Guy Martin ? ) Editat Septembrie 30, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 resofteaza cineva pe aici ECU de Aprilia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Defineste "resoftat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 harti, QS, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Re-parametrizare. Nu resoftare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.