cmd Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 da nu vorbeam de presiunea pt strada ci de mersul pe circuit,eu mai vorbesc de strada cum vorbesc despre droguri&tigari"ca fapt divers",daca urmareai topicul de "cauciucuri" observai ca nu am recomandat niciodata presiunea mica in ntec pt mersul pe strada si niciodata nu am fost adeptul ei in conditiile acelea,urmaresc mai toate site'urile si nu am vazut in viata mea o steluta sau ceva care sa-mi atraga atentia ca daca am o minune de rsv trebuie sa bag x psi/bar in + pt circuit ,te rog sa ma ierti si sa ma iubesti cu defectele mele chiar daca asta implica sa fiu gay ca am ales sa merg pe circuit multumesc oricum mult pt reply te salut » Post actualizat in 30 Sep 2016 06:18 Acum am dat si eu pe userul tau sa vad ce postezi,daca vedeam inainte nu ma oboseam sa-ti raspund asa de dimineata oricum ... "chiar aveam nevoie de hateri noi,cei vechi au inceput sa ma placa" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 De ce Doamne iarta-ma va certati? http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/tyre_pressure_recommendations.jsp Fara incalzitoare, pentru intrari de 20 de minute pui presiune putin mai mare decat minimul. In 20 de minute aerul din incinta anvelopa-janta nu are timp sa atinga 80-90 de grade. Gumele trebuie sa stea pe incalzitoare minim 40 de minute. Mai intai se incalzeste anvelopa, apoi aerul si la urma janta. Daca nu e totul cald te poti pacali atunci cand vrei sa fii foarte riguros la presiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 (editat) tu nu vezi ca marean ne face gay si noi speram macar sa zica de Guy Martin ? ) Editat Septembrie 30, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 resofteaza cineva pe aici ECU de Aprilia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Defineste "resoftat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 harti, QS, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Re-parametrizare. Nu resoftare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 cunosti sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 dorsoduro 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 cunosti sau nu? Aici aproape, nu. Dar e un nene tare de tot in UK si inca niste domni in Sweden. Lexy si-a rezolvat niste probleme apeland la tipul din UK. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 exact ce nu doream sa aud merci.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Si mai e un nene in Italia, Gabro, care se lauda acum ceva vreme ca a reusit sa hackuiasca ECU de RSV (nu stiu daca e valabil si la alte modele) si ca poate sa urce pe el orice harta vrea. Practic nu iti mai pui Power commander aditional, scrii direct pe ECU hartile ce ar fi trebuit urcate pe Power Commander. Cauta-l pe facebook: Gabro Racing Team. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 lol, crezi ca fug aia din suedia cu marea ta raritate de ecu? )) esti cam funny... Si mai e un nene in Italia, Gabro, care se lauda acum ceva vreme ca a reusit sa hackuiasca ECU de RSV (nu stiu daca e valabil si la alte modele) si ca poate sa urce pe el orice harta vrea. Practic nu iti mai pui Power commander aditional, scrii direct pe ECU hartile ce ar fi trebuit urcate pe Power Commander. Cauta-l pe facebook: Gabro Racing Team. merci pt info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Cand pun motoreta la iernat planuiesc sa iau si eu legatura cu el sa ii trimit ecu. Te rog, anunta-ma daca rezolvi ceva, sa stiu la ce ma astept. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 pai nu inteleg care e problema daca il trimiti la o firma specializata! ai af1, gabro, SpoonValley racing (astia-s din suedia)... gabro e specializat in principal pe prima versiune de rsv, mille, dar face si pt. altele! In ideea ca omul se astepta sa rezolve ceva pe plan "local", probabil in Bucuresti, dar normal ca tu nu stii decat sa arunci cu rahat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Cand pun motoreta la iernat planuiesc sa iau si eu legatura cu el sa ii trimit ecu. Te rog, anunta-ma daca rezolvi ceva, sa stiu la ce ma astept. Mersi! dau un semn daca ma hotarasc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 lol, crezi ca fug aia din suedia cu marea ta raritate de ecu? )) nu cred ca tre sa le trimita ECU ul, ci doar un EPROM care este pe ECU (sau cel putin asa e la Mille, mira-m-as sa fie altfel la Dorsoduro) » Post actualizat in 12 Oct 2016 16:20 Si mai e un nene in Italia, Gabro, care se lauda acum ceva vreme ca a reusit sa hackuiasca ECU de RSV (nu stiu daca e valabil si la alte modele) si ca poate sa urce pe el orice harta vrea. Practic nu iti mai pui Power commander aditional, scrii direct pe ECU hartile ce ar fi trebuit urcate pe Power Commander. Cauta-l pe facebook: Gabro Racing Team. am scris anterior pe topicul asta treaba cu Gabro, dar vad ca voi citit printre randuri, sunteti atotstiutori... Nu a 'hackuit' nimic frate, si nu se 'lauda'. Omul iti scrie o harta pe un EPROM (pe o memorie), iar tu inlocuiesti EPROM ul (memoria) existenta de pe ECU ul tau, cu acel EPROM de la Gabro. Multi faceti confuzia intre termeni (ECU, EPROM, "chip tuning" etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 am scris anterior pe topicul asta treaba cu Gabro, dar vad ca voi citit printre randuri, sunteti atotstiutori... Nu a 'hackuit' nimic frate, si nu se 'lauda'. Omul iti scrie o harta pe un EPROM (pe o memorie), iar tu inlocuiesti EPROM ul (memoria) existenta de pe ECU ul tau, cu acel EPROM de la Gabro. Multi faceti confuzia intre termeni (ECU, EPROM, "chip tuning" etc) Stiu ce ai scris. Tu vorbesti de mille. Eu vorbeam despre ecul de gen2, la care nu merge treaba cu epromul. Cineva, am impresia ca Gabro, o sa caut topicul respectiv, era entuziasmat ca dupa ani de incercari a reusit in sfarsit sa scrie ce harta vrea pe ecu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Stiu ce ai scris. Tu vorbesti de mille. Eu vorbeam despre ecul de gen2, la care nu merge treaba cu epromul. Cineva, am impresia ca Gabro, o sa caut topicul respectiv, era entuziasmat ca dupa ani de incercari a reusit in sfarsit sa scrie ce harta vrea pe ecu. Ai scris RSV, nu gen 2 La gen2 nu e cu eprom? nu poti detasa epromu de ECU? (ce calculator are, Siemens, Sagem, Bosch?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 (editat) Ecu e Siemens VDO si din cate stiu nu se schimba cipul ala. Nu se poate desface carcasa, o fi cipul lipit de placa... nu stiu de ce, dar trebuie legat ecu cu totul la calculator. Editat Octombrie 12, 2016 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Ecu e Siemens VDO si din cate stiu nu se schimba cipul ala. Nu se poate desface carcasa, o fi cipul lipit de placa... nu stiu de ce, dar trebuie legat ecu cu totul la calculator. naspa atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onda Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Salutari! Cam pana la ce inaltime e ok pe un rsv4? Vreau sa cumpar asa ceva dar n am vazut nici una live. Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Salutari! Cam pana la ce inaltime e ok pe un rsv4? Vreau sa cumpar asa ceva dar n am vazut nici una live. Ms. e o moto mai compacta, daca nu esti foarte mare, te coafeaza ok, zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onda Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 184/77 kg. M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 1.80 maxim! si 90 de kile... cam p'acolo estimez si eu statura maxima care poate fi acomodata cat de cat ok de un RSV4. Daca ai peste, poti avea in vedere si alternativa - Tuono V4R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.