Al3xscrt Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Mi-am facut azi consumul, 7.5% mers destul de lejer 100-140 km/h cam pe acolo, doar in afara orasului..... Se poate si mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat August 19, 2017 Share Postat August 19, 2017 Cam asta e consumul ei. In oraș nici nu are rost sa il faci. Nu are ce cauta acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat August 19, 2017 Share Postat August 19, 2017 (editat) Daca esti Silviu, da. Dar nu esti, ca ma recunosteai tu pe mine ☺ » Post actualizat in 18 Aug 2017 11:32 Nush ce cauciuc mai moale avea si cu ce presiuni umbla, ca mai facea si track days cu ea. Se jupuise, la propriu. Ramane ca ne cunoastem doar in spatiul virtual Ca si comparatie un CBR 1000 RR consuma cam 6-7 la mers decent (pana in 130 kmh pe drum extraurban), cam 10 in oras (mai micut cu un trafic care se misca) si in blana orbitoare 17-18. Un Cagiva de 1000 (motorul V2 de pe SV 1000) imi lua mai putin cu cca 30% (adica 5; 8 si 12-13). Editat August 19, 2017 de ettore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat August 20, 2017 Share Postat August 20, 2017 Am avut si eu SV1000. Nu i-am facut consumul dar nu am observat nimic exagerat (limitat la 106 cai pentru piata din Franta). Aparea indicatia in bord cum ca esti pe rezerva foarte devreme desi mai avea destul in rezervor dar altfel, nimic exagerat. In schimb, am auzit ca acelasi motor pe TL S si R consuma in draci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 20, 2017 Share Postat August 20, 2017 (editat) dan.c.: Cand am fost prin Bucuresti cu a mea, i-am facut consumul de 'oras' acolo (prin 2013 parca), si imi iesise FIX 10%. Deci in oras nu prea ai cum sa scoti sub 8-9% decat daca iesi doar noaptea cand e liber. In exterior imi lua intre 6-7. Poate maxim maxim 8. In conditii de mers de maxim 8000 RPM si ca viteza 90-160.... A mea era 1st gen (2003) Nu stiu de ce nu m-a atras niciodata 2nd gen, cred ca cu banii de pe 2nd gen as lua tot una prima generatie si i-as baga in suspensii sau ceva.. Dar revenind, consumul e un pic cam maricel. Dar intrebarea mea e unde mergi tu asa 'constant' cu 180-270..... daca stai in Piatra Neamt.... Editat August 20, 2017 de the insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 20, 2017 Share Postat August 20, 2017 Vineaza carutele, vacile, biciclistii, masinile care intorc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat August 28, 2017 Share Postat August 28, 2017 (editat) Salutare, Weekendul ce a trecut am fost la intalnirea posesorilor de Aprilia , ce a avut loc la Lepsa . In total am facut in jur de 1150 de km , si pot sa zic ca eu si mobra ne-am mai imprietenit putin. M-a surprins placut pe curbele dintre Targu Secuiesc si Focsani , dar si pe cele de pe Cheile Bicazului. Consumul a fost de 8l/100 km, in regim de mers sport touring, cu putine baieteli. Cam mare, dar vorba unui coleg, de la un V2 setila ce poti cere ? Oricum, zambetul de pe fata e nepretuit dupa ce tragi de gaz. Frana de motor , parca prea brutala, am blocat spatele de mai multe ori fara intentie, si ambreiajul parca putin prea tare. Slipper clutch -ul nu isi face treaba, desi cica e are o tentativa patentata.La ambreiaj, am garnitura noua, data cu vasilina siliconica si lichid nou. Merge mai usor ca atunci cand am cumparat mobra , dar tot e cam greu. Dot 5 siliconic nu am mai gasit, asa ca am pus ce scrie pe rezervor--- dot 4. La drum nu e problema, dar daca prinzi bara la bara si te chinui din ambreiaj, cam simti taria lui. Alta chestie e ca lichidul cel nou s-a cam innegrit in cei 1150 de km. Cred ca mananca din garnitura. In rest ciclistica super ok, parca iti citeste gandurile, franele beton, foarte dozabile si puternice. Doar Abs-ul lipseste pentru incredere deplina. Temperatura la drum intins e de 76 grade . E ok, nu e cam mica ? Oricum, nu sunt de nivelul ei , si nu cred ca o sa ajung sa fiu, dar macar ma simt bine pe ea. Pana in 130-140 km/h e ok, dupa cam te bate vantul, dar in reprize scurte e ok. Pozitia pe ea e ok, si poti face 500-800 km pe zi, daca chiar vrei. Se baga careva la o comanda de pe : http://apriliasuperstore.com/ ? Preturile sunt cel putin la jumate, la ce m-am uitat eu, dar te omoara transportul care e 99$ indiferent de ce , si cat comanzi. Ca idee o garnitura la cilindrul de ambreiaj, e 18 lire in Anglia , si parca in jur de 6 dolari pe superstore. Daca ne strangem mai multi iesim sigur bine cu transportul, si ne luam piese la preturi mult mai ok ca din Anglia. Eu as avea de comandat in valoare de 100 $ minim, cea ce in Anglia m-ar duce minim 230 lire . Astept doritori . Multumesc ! Editat August 28, 2017 de nooxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 Salutare, Weekendul ce a trecut am fost la intalnirea posesorilor de Aprilia , ce a avut loc la Lepsa . In total am facut in jur de 1150 de km , si pot sa zic ca eu si mobra ne-am mai imprietenit putin. M-a surprins placut pe curbele dintre Targu Secuiesc si Focsani , dar si pe cele de pe Cheile Bicazului. Consumul a fost de 8l/100 km, in regim de mers sport touring, cu putine baieteli. Cam mare, dar vorba unui coleg, de la un V2 setila ce poti cere ? Oricum, zambetul de pe fata e nepretuit dupa ce tragi de gaz. Frana de motor , parca prea brutala, am blocat spatele de mai multe ori fara intentie, si ambreiajul parca putin prea tare. Slipper clutch -ul nu isi face treaba, desi cica e are o tentativa patentata.La ambreiaj, am garnitura noua, data cu vasilina siliconica si lichid nou. Merge mai usor ca atunci cand am cumparat mobra , dar tot e cam greu. Dot 5 siliconic nu am mai gasit, asa ca am pus ce scrie pe rezervor--- dot 4. La drum nu e problema, dar daca prinzi bara la bara si te chinui din ambreiaj, cam simti taria lui. Alta chestie e ca lichidul cel nou s-a cam innegrit in cei 1150 de km. Cred ca mananca din garnitura. In rest ciclistica super ok, parca iti citeste gandurile, franele beton, foarte dozabile si puternice. Doar Abs-ul lipseste pentru incredere deplina. Temperatura la drum intins e de 76 grade . E ok, nu e cam mica ? Oricum, nu sunt de nivelul ei , si nu cred ca o sa ajung sa fiu, dar macar ma simt bine pe ea. Pana in 130-140 km/h e ok, dupa cam te bate vantul, dar in reprize scurte e ok. Pozitia pe ea e ok, si poti face 500-800 km pe zi, daca chiar vrei. Se baga careva la o comanda de pe : http://apriliasuperstore.com/ ? Preturile sunt cel putin la jumate, la ce m-am uitat eu, dar te omoara transportul care e 99$ indiferent de ce , si cat comanzi. Ca idee o garnitura la cilindrul de ambreiaj, e 18 lire in Anglia , si parca in jur de 6 dolari pe superstore. Daca ne strangem mai multi iesim sigur bine cu transportul, si ne luam piese la preturi mult mai ok ca din Anglia. Eu as avea de comandat in valoare de 100 $ minim, cea ce in Anglia m-ar duce minim 230 lire . Astept doritori . Multumesc ! cam maricel 8%, nimic de speriat. Dar depinde in ce regim de turatii ai mers si cu ce viteza. Ca sa nu ti se para brutala frana de motor, sincronizeaza-ti, la stilu de mers, turatiile cu inferioara pe care o dai sau felul in care lasi mana din gaz... Iar ceea ce numesti tu slipper clutch, e de fapt un PPC - Pneumatic Power Clutch si are rolul de a 'usura' transmisia atunci cand dai o inferioara grava, sa evite 'wheel lock'... temperatura e foarte ok, cam asa aveam si eu (77 parca) Foarte misto mobra ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 PPC-ul de la Aprilia functioneaza astfel: vacuumul care se creeaza atunci cand inchizi acceleratia, trage (printr-un furtun conectat la capacul de la ambreiaj) de o membrana cauciucata care este fixata peste ansamblul discurilor de ambreiaj, astfel ca le detensioneaza putin. @nooxy: poti face urmatorul test sa vezi daca este ceva in neregula la motocicleta ta: apasa de 2-3 ori ambreiajul cu motorul oprit, apoi repeta testul cu motorul pornit. Va trebui sa simti o diferenta destul de evidenta in felul cum se actioneaza maneta de ambreiaj, in sensul ca atunci cand motorul este pornit efortul trebuie sa fie mai usor. In cazul in care nu sesizezi nicio diferenta, inseamna ca este ceva in neregula in felul cum functioneaza PPC-ul la motocicleta ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 Multumesc amandurora! O sa incerc sa faca ce ai spus tu Danutu. Stiu ca tu parca ai si schimbat acea membrana. Nu e problema oricum. Blocajele erau doar pentru o fractiune de secunda, dar destul sa simt ca pleaca spatele cativa centimetri . A vazut chiar si un partener de drum, care era in spate , alunecarile laterale.Chestia e, ca se intampla mereu in curba , si uneori incepusem si aplecarea pe viraj. Necunoasterea atelajului, placerea de a ma da pe curbele de pe Lepsa, plus nesincronizarea acceleratiei cu inferioara a condus la ce v-am povestit. Cu Sprint St-ul 1050 nu am reusit sa blochez roata spate deloc.Oricum nu ma chinuie talentul prea tare, asa ca o sa am grija. Chiar nimeni nu se baga la o comanda de piese din USA ?......Inseamna ca chiar va merg bine mobrele...sa mai spuna cineva ca nu e fiabila Aprilia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 nooxy poti pati asta si de la frana de motor violenta si guma neincalzita sau guma proasta, pe viraj. Tocmai datorita faptului ca frana de motor este mai pronuntata la aceasta motocicleta.. in diminetile reci, cand pleci de acasa, sa ai grija de ex, in treapta 1-a, la frana pe motor la viraje foarte stranse, gen intersectii de 90 grade. Te poti trezi ca-ti fuge spatele din simplul motiv ca ti-a intrat in frana de motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 30, 2017 Share Postat August 30, 2017 Nu ar fi indicat un ralanti mai mare pt a micsora frina de motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat August 30, 2017 Share Postat August 30, 2017 Cat de mare ? Momentan e pe la 1200rpm. Sunt constient ca eu sunt principalul vinovat.Lipsa de experienta isi spune cuvantul. Trebuie sa lucrez cu ambreiajul mai incet(greu cand vrei sa faci frana de motor, si cu el tras simti ca mobra e instabila ), sau sa incerc sa ii dau putin gaz intre schimbarile e treapta( dar asta e putin cam prea mult pentru nivelul meu momentan). Acum ma gandesc ca si cauciucurile si presiunea din ele poate a contat. Pe spate am 190/50 (stiu ca era mai bine 185/55, dar asta e acum), Pilot Power 3 si presiunea 2.5 . Nu am intentionat , dar nici nu am reusit sa dau capat la cauciucuri(mai aveam cam 1 cm ), m-am dat doar de distractie, sa cunosc mobra, pastrand o oarecare marja de eroare. Nu a fost de speriat, nici chiar pentru nivelul meu de meduza , dar poate reusesc sa elimin cumva problema, sa pot sa prind incredere .Momentan, la ce nivel merg eu nu ma sperie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 30, 2017 Share Postat August 30, 2017 E asa de greu sa invirti din reglajul mecanic al ralantiului? Dai 100tr in plus, vezi cum se comporta, mai dai 100, si tot asa. E chiar simplu. Basca ca-ti incarca si bateria mai bine. Bine, prea mult, 2000tr/min, nu face bine cind esti in treapta de viteza neutra, si pe urma ii dai a 1-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 30, 2017 Share Postat August 30, 2017 190/50 e cea mai putin facila combinatie pt RSV mai bine 180/55 sau 190/55 (vezi ca 185/55 nu este, din cate stiu ) Iar frana aia de motor trebuie sa inveti sa o stapanesti si lucreaza in favoarea ta, la franari, etc... Nu mi-as bate capul DELOC sa umblu la relanti doar sa imblanzesc frana de motor. Mai bine inveti motocicleta, decat sa umbli la relanti (atata timp cat relanti e setat la valoarea corecta). aaa si nu te orienta dupa "dat capat" la cauciuc, sau pus genunchiul jos sau alte balarii din astea care le auzi pe la reisarii de duzina... Poate sa-ti invarta casca in cap unu pe viraje care nu da neaparat capat la guma (si 190/50 e mai greu de dat capat decat 180/55 sau 190/55, asta ca idee). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 Mai este 180/60. Toti riderii care merg tare-tare pe curbe, au frina de motor mai mica. Daca dai ralanti-ul mai mare, il poti da la loc, logic, e treaba de 2 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 180/55 ----am gresit eu eu cand am spus 185/55 . Eu fara frana de motor , simt mobra instabila. Concluzia e ca am de invatat. Mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 Mai este 180/60. Toti riderii care merg tare-tare pe curbe, au frina de motor mai mica. Daca dai ralanti-ul mai mare, il poti da la loc, logic, e treaba de 2 minute. din ce ti-a descris omu' ce te face sa crezi ca merge tare-tare pe curbe? sau de ce am putea vorbi de mers tare tare pe curbe, cand vorbim de mersul stradal... Poti umbla si la volanta, daca vrei frana de motor mai mica,dar deja o dam in sf-uri..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 Pare mai usor de dus la capat 190/50. Cu 180/55 si 190/55 am ajuns la capat cu toate motocicletele pe care le-am avut. Acum am 180/60 si-mi mai lipsesc vreo 3mm. Pe stanga, ca avem giratorii in Constanta si mai sunt vreo doua curbe de stanga pe un pod in drum spre cafea unde, daca e liber, pot sa merg mai tare. Pe dreapta, cred ca e mai mult de 1 cm, dar nici n-am reusit sa ies la un drum virajat sezonul asta. Terase si Vama Veche doar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 Dar de ce faceti voi frana de motor cu mobra inclinata in viraj? Mai ales pe strada.... Daca viteza cu care urmeaza sa intri pe curba este prea mare ..de ce nu retrogradezi si reduci viteza si apoi incepi sa inclini mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 Dar de ce faceti voi frana de motor cu mobra inclinata in viraj? Mai ales pe strada.... Daca viteza cu care urmeaza sa intri pe curba este prea mare ..de ce nu retrogradezi si reduci viteza si apoi incepi sa inclini mobra? n-ai inteles nimic... » Post actualizat in 01 Sep 2017 08:21 146-0302-tire5-01-zoom.jpg Pare mai usor de dus la capat 190/50. Cu 180/55 si 190/55 am ajuns la capat cu toate motocicletele pe care le-am avut. Acum am 180/60 si-mi mai lipsesc vreo 3mm. Pe stanga, ca avem giratorii in Constanta si mai sunt vreo doua curbe de stanga pe un pod in drum spre cafea unde, daca e liber, pot sa merg mai tare. Pe dreapta, cred ca e mai mult de 1 cm, dar nici n-am reusit sa ies la un drum virajat sezonul asta. Terase si Vama Veche doar pe ce te bazezi cand spui ca pare mai usor de dus capat 190/50 fata de 180/55 sau 190/55 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 (editat) E mai putin bombat, ajungi la buza mai repede inclinind moto mai putine grade. A fost un model de cauciuc fata GP PRO, ala nu avea macar buza, parea ca nu ajungi la capat oricit l-ai fi inclinat. Editat Septembrie 1, 2017 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Septembrie 3, 2017 Share Postat Septembrie 3, 2017 E mai putin bombat, ajungi la buza mai repede inclinind moto mai putine grade. A fost un model de cauciuc fata GP PRO, ala nu avea macar buza, parea ca nu ajungi la capat oricit l-ai fi inclinat. stai, tu zici ca e mai usor sa dai capat la un 190/50 decat la un 190/55 sau 180/55 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Normal ca e mai usor sa dai capat la guma mai putin inalta, ca nu e la fel de "ascutita". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Revizie: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.