Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Salutare are nevoie cv de amortizor spate pt rsv factory? stare impecabila,aproape nou.. cred ca se potriveste si la modelele mai vechi de 04.. il vand sau il schimb cu o guma fata 120 noua!

post-68579-0-15843800-1494767290_thumb.jpg

post-68579-0-03844000-1494767300_thumb.jpg

post-68579-0-61874800-1494767308_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă are acei km și se pot verifica, da!

 

În primul rând nu este RSV Mille, ci RSV 1000 R (sau RSV2) Factory. Este din 2007, moment în care cam rezolvaseră cam toate problemele modelului (care a apărut în 2003). Pare 100% originală, deci dacă și merge cum trebuie, își merită banii. Pregătește-te doar să pierzi ceva bani la revânzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă are acei km și se pot verifica, da!

 

În primul rând nu este RSV Mille, ci RSV 1000 R (sau RSV2) Factory.

eu asa stiu (nu sunt chiar 100% sigur...), ca versiunea Factory are Akrapovic de serie si cadru auriu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Poate aprilia rsv 1000 r factory vrei sa vinzi. mille era altceva si mai slab :)

Mille sau 1000 e tot una si iti spun eu ca e doar R cu cateva optionale de Factory in plus fata de standard.

Factory-ul are in plus amortizor de voblaj ohlins, jante forjate, amortizor spate tot ohlins, mult carbon, s.a.m.d.

Acest citat este luat din anuntul de acum 2 ani de cand se chinuie proprietarul sa vanda motocicelta.

Dupa tine dupa un an cu cat se poate revinde?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu asa stiu (nu sunt chiar 100% sigur...), ca versiunea Factory are Akrapovic de serie si cadru auriu

 

Pe finalele de serie scrie aprilia racing - nu știu de cine sunt făcute de fapt. Este adevărat că a fost o ediție specială care (parcă) venea cu Akra stoc (Factory Nera? Nu mai știu), dar a fost ceva foarte limitat ca serie. La fel și cu coloritul: au fost multe variante: prima generație de RSV2 Factory a venit cu cadru negru și jante albastre, apoi cu jante aurii, roșii, etc. Este adevărat însă că acest model avea aripa față roșie, nu neagră...

 

aprilia-rsv-1000-r-2007-6.jpg

 

Mille sau 1000 e tot una si iti spun eu ca e doar R cu cateva optionale de Factory in plus fata de standard.

 

Nu știu cine a scris asta, dar e bălărie. RSV Mille este prima generație:

 

001.jpg

 

Asta este RSV 1000 R Factory. Punct.

 

Factory-ul are in plus amortizor de voblaj ohlins, jante forjate, amortizor spate tot ohlins, mult carbon, s.a.m.d.

 

Care ș.a.m.d.? Asta-i tot ce are în plus față de R :) În primii doi ani de producție (din câte-mi amintesc), Factory avea exclusivitate și pe etrierii față monobloc, dar din 2005 i-au pus și pe R.

 

Acest citat este luat din anuntul de acum 2 ani de cand se chinuie proprietarul sa vanda motocicelta.

Dupa tine dupa un an cu cat se poate revinde?

 

Greu de estimat, dar aprilia nu e Ducati. Nu-și ține prețul la fel de bine. Afacerea bună și avantajul pe care-l are această motocicletă sunt km puțini. Este foarte greu să mai găsești un RSV2 Factory cu atât de puțini km. În Germania s-ar da probabil cu 7000€+. Dar noi suntem în România. Și fiecare km făcut în plus cu ea îi va scădea valoarea pe piață :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rând nu e Factory, dupa cum zicea si proprietarul. Din 2006 s-a pus furca ohlins pr toate iar rotile sunt doar copii dupa cele OZ, dar nu sunt ușoare. Cică ar fi făcute de Brembo.

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

..............

Acest citat este luat din anuntul de acum 2 ani de cand se chinuie proprietarul sa vanda motocicelta.

Dupa tine dupa un an cu cat se poate revinde?

ti-ai cam dat singur raspuns colegule.....

vanzatorul se chinuie de 2 ani sa-l vanda, --si inca nu a reusit--, iar tu deja speri sa-l vinzi dupa un an?!?

 

 

sunt mobre bune, dar vorba aia, e cam pe viata..., odata ce l-ai cumparat, in viata asta nu-l mai poti vinde :)

 

 

PS: cum am mai spus, pentru mine era o leaca incomod la cei 172cm ai mei..., amu fiecare dupa preferinte....

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare ca exagerati cu acest "se chinuie de 2 ani" sa vanda motocicleta. Eu vad o diferenta de doar 300E intre anuntul de vanzare de acum 2 ani si cel de pe olx. Ori, dpmdv, daca se chinuia intr-adevar s-o vanda, pretul ar fi fost cu totul altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rând nu e Factory, dupa cum zicea si proprietarul. Din 2006 s-a pus furca ohlins pr toate iar rotile sunt doar copii dupa cele OZ, dar nu sunt ușoare. Cică ar fi făcute de Brembo.

 

Ai dreptate, îmi cer scuze că vorbesc tâmpenii. Și @apriliacluj avea dreptate. Factory a fost doar cu cadru negru și jante Marchesini forjate albastre (prima serie) sau neagră complet, cu cadrul și jantele aurii (seria a 2-a). M-a indus în eroare echiparea Öhlins pe față din 2006, despre care credeam că era rezervată modelului Factory. Este într-adevăr un RSV 1000 R.

 

Restul remarcilor sunt de actualitate - inclusiv cea cu aripa față care ar trebui să fie roșie.

 

Motocicleta a fost pusa la vanzare de acum 2 ani, acum nu stiu cat si-a dat interesul proprietar, dar cu siguranta daca vreau si eu la randul meu sa o vand, am sa stau putin mai mult cu banii blocati.

 

Anuntul de acum 2 ani: /index.php?/topic/727888-aprilia-rsv-mille-r-2007/

 

Problema cu sbki-urile de la aprilia este că sunt foarte de nișă - mai ceva ca Ducati. Trebuie să găsești pe cineva care să și-o dorească atunci când o vinzi. Iar pentru asta s-ar putea să aștepți. Altfel o vinzi mai repede, la un preț cu mult sub valoarea ei reală :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta a fost cumparata de mine :mexicanwave:

Imi place foarte mult cuplul ala, imi plac mult vibratiile, parca sicronizezi fiecare piston in parte.

Dar am o "problema", nu pot scoate motocicleta pe N cand stationaz, se intareste asa tare schimbatorul incat abia, abia pot apasa pe el si trece din 1 in 2 extrem de greu. Cand opresc motorul pedana se debreiaza si totul e foarte lin. In mers am reusit sa trec pe N destul de usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe care ai cumparat-o? Pe cea la 5000E?

Vezi ca s-a mai discutat de faza cu neutralul cu 20-30pag in urma, se mai imbunatateste un pic daca schimbi un "jiglor".

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Schimbi jiglorul ala, aerisesti bine ambreiajul si incerci 2-3-5 tipuri de ulei :D si vezi care merge mai bine.


» Post actualizat in 19 May 2017 20:12

Uite:

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?132309-improved-clutch-action&highlight=clutch%20slave%20seal

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Shiver eu am avut Motul 300V,iar acum am Ipone R400 RS.Ultimul e mai ok la schimbat si imi intra ventilatorul de racire mai rar.

Ambele 15W-50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba nene,cand va vad iar cu uleiul, ma omorati,nu alta. Schimbati-l la timp si puneti un ulei cat de cat decent. Atat. E mai important sa-l schimbi la timp si cu vascozitatea potrivita (sau mai devreme) decat daca pui 7100 sau 300V....

 

Cat despre aia la 1200 eur, it's a fucking steal. La banii aia, mi se pare incredibil ... (Daca mecanic e in mintile ei, e pomana curata). Ma astept kitu de lant sa fie muci, placutele, poate chiar si discurile uzate, si tot face banii,daca in rest, mecanic, e ok.


In ciuda fiabilitatii renumite a Rotaxului,stiu 2 cazuri cu motoru de Mille pocnit (eu,si mai era un tip care o dadea ba intreaga, ba pe bucati,si pe forum si pe olx). Dar overall e o motocicleta f buna si fiabila.

Editat de the insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...