JAGI Postat August 30, 2017 Share Postat August 30, 2017 E asa de greu sa invirti din reglajul mecanic al ralantiului? Dai 100tr in plus, vezi cum se comporta, mai dai 100, si tot asa. E chiar simplu. Basca ca-ti incarca si bateria mai bine. Bine, prea mult, 2000tr/min, nu face bine cind esti in treapta de viteza neutra, si pe urma ii dai a 1-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 30, 2017 Share Postat August 30, 2017 190/50 e cea mai putin facila combinatie pt RSV mai bine 180/55 sau 190/55 (vezi ca 185/55 nu este, din cate stiu ) Iar frana aia de motor trebuie sa inveti sa o stapanesti si lucreaza in favoarea ta, la franari, etc... Nu mi-as bate capul DELOC sa umblu la relanti doar sa imblanzesc frana de motor. Mai bine inveti motocicleta, decat sa umbli la relanti (atata timp cat relanti e setat la valoarea corecta). aaa si nu te orienta dupa "dat capat" la cauciuc, sau pus genunchiul jos sau alte balarii din astea care le auzi pe la reisarii de duzina... Poate sa-ti invarta casca in cap unu pe viraje care nu da neaparat capat la guma (si 190/50 e mai greu de dat capat decat 180/55 sau 190/55, asta ca idee). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 Mai este 180/60. Toti riderii care merg tare-tare pe curbe, au frina de motor mai mica. Daca dai ralanti-ul mai mare, il poti da la loc, logic, e treaba de 2 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 180/55 ----am gresit eu eu cand am spus 185/55 . Eu fara frana de motor , simt mobra instabila. Concluzia e ca am de invatat. Mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 Mai este 180/60. Toti riderii care merg tare-tare pe curbe, au frina de motor mai mica. Daca dai ralanti-ul mai mare, il poti da la loc, logic, e treaba de 2 minute. din ce ti-a descris omu' ce te face sa crezi ca merge tare-tare pe curbe? sau de ce am putea vorbi de mers tare tare pe curbe, cand vorbim de mersul stradal... Poti umbla si la volanta, daca vrei frana de motor mai mica,dar deja o dam in sf-uri..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 Pare mai usor de dus la capat 190/50. Cu 180/55 si 190/55 am ajuns la capat cu toate motocicletele pe care le-am avut. Acum am 180/60 si-mi mai lipsesc vreo 3mm. Pe stanga, ca avem giratorii in Constanta si mai sunt vreo doua curbe de stanga pe un pod in drum spre cafea unde, daca e liber, pot sa merg mai tare. Pe dreapta, cred ca e mai mult de 1 cm, dar nici n-am reusit sa ies la un drum virajat sezonul asta. Terase si Vama Veche doar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 Dar de ce faceti voi frana de motor cu mobra inclinata in viraj? Mai ales pe strada.... Daca viteza cu care urmeaza sa intri pe curba este prea mare ..de ce nu retrogradezi si reduci viteza si apoi incepi sa inclini mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 Dar de ce faceti voi frana de motor cu mobra inclinata in viraj? Mai ales pe strada.... Daca viteza cu care urmeaza sa intri pe curba este prea mare ..de ce nu retrogradezi si reduci viteza si apoi incepi sa inclini mobra? n-ai inteles nimic... » Post actualizat in 01 Sep 2017 08:21 146-0302-tire5-01-zoom.jpg Pare mai usor de dus la capat 190/50. Cu 180/55 si 190/55 am ajuns la capat cu toate motocicletele pe care le-am avut. Acum am 180/60 si-mi mai lipsesc vreo 3mm. Pe stanga, ca avem giratorii in Constanta si mai sunt vreo doua curbe de stanga pe un pod in drum spre cafea unde, daca e liber, pot sa merg mai tare. Pe dreapta, cred ca e mai mult de 1 cm, dar nici n-am reusit sa ies la un drum virajat sezonul asta. Terase si Vama Veche doar pe ce te bazezi cand spui ca pare mai usor de dus capat 190/50 fata de 180/55 sau 190/55 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 (editat) E mai putin bombat, ajungi la buza mai repede inclinind moto mai putine grade. A fost un model de cauciuc fata GP PRO, ala nu avea macar buza, parea ca nu ajungi la capat oricit l-ai fi inclinat. Editat Septembrie 1, 2017 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Septembrie 3, 2017 Share Postat Septembrie 3, 2017 E mai putin bombat, ajungi la buza mai repede inclinind moto mai putine grade. A fost un model de cauciuc fata GP PRO, ala nu avea macar buza, parea ca nu ajungi la capat oricit l-ai fi inclinat. stai, tu zici ca e mai usor sa dai capat la un 190/50 decat la un 190/55 sau 180/55 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Normal ca e mai usor sa dai capat la guma mai putin inalta, ca nu e la fel de "ascutita". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Revizie: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 stai, tu zici ca e mai usor sa dai capat la un 190/50 decat la un 190/55 sau 180/55 ? E chiar usor. Dar si riscul e mare, ramii cu pata de contact mica, mergi pe buza. Am debutat pe Amckart cu Pilot Power, 190/50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Pai daca v-ati gandit doar la voi , cu capre de enduro .... Lasa ca nu a fost chiar asa de netrecut....au fost maxim 8 km de asfalt spart, care in treapta 1 se puteau aborda cu putina atentie. Vechiul proprietar, a zis ca facut revizia, cu 300 km inainte sa o iau eu. Culoarea uleiului cam ii dadea dreptate. Dar am facut 1500 km de atunci, si am zis sa fiu sigur , si sa o fac eu singurel.Acum 5-6000 km stau linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 Din cate imi dau seama e vorba de un RSV ... detalii nu cunosc am primit pozele de la un prieten ,,, » Post actualizat in 11 Sep 2017 15:46cica e s1000rr nu rsv si a scapat » Post actualizat in 11 Sep 2017 15:47scz pentru offtopic dupa jante bascula si capac motor mi s-a parut ca e rsv mai nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 Din cate imi dau seama e vorba de un RSV ... detalii nu cunosc am primit pozele de la un prieten ,,, » Post actualizat in 11 Sep 2017 15:46 cica e s1000rr nu rsv si a scapat » Post actualizat in 11 Sep 2017 15:47 scz pentru offtopic dupa jante bascula si capac motor mi s-a parut ca e rsv mai nou Este vorba despre un s1000rr, se vede destul de clar motorul in linie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 M am luat dupa jante si am zis ca sunt alea oz racing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator silviuZ750N Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 Mai uita-te si la numar... Bineinteles..pt aia care nu au apucat sa vada sau cunosc ce e, sa scrie ca la prosti..BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 Mai cunoastem personaje cu numar de KTM pe Bemveu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pestritu Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Ba nene,cand va vad iar cu uleiul, ma omorati,nu alta. Schimbati-l la timp si puneti un ulei cat de cat decent. Atat. E mai important sa-l schimbi la timp si cu vascozitatea potrivita (sau mai devreme) decat daca pui 7100 sau 300V.... Cat despre aia la 1200 eur, it's a fucking steal. La banii aia, mi se pare incredibil ... (Daca mecanic e in mintile ei, e pomana curata). Ma astept kitu de lant sa fie muci, placutele, poate chiar si discurile uzate, si tot face banii,daca in rest, mecanic, e ok. In ciuda fiabilitatii renumite a Rotaxului,stiu 2 cazuri cu motoru de Mille pocnit (eu,si mai era un tip care o dadea ba intreaga, ba pe bucati,si pe forum si pe olx). Dar overall e o motocicleta f buna si fiabila. Mobreta trompeta a ajuns la mine. Cu investitii relativ mici este pe linia de plutire. In weekend tocmai ce a trecut testul de rezistenta la Adancata Din punct de vedere tehnic a fost o surpriza placuta, afacerea in sine a fost loterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Sa o stapanesti sanatos ! De abia astept sa ies si eu cu Aprilia .. iarna asta o desfac toata si o pun la loc dupa o revizie generala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Salutare! Are cineva manuale de service pentru Rsv 1000 Factory din 2004 ? Orice fel de manual e binevenit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Owners manual: ttps://ufile.io/rgpbd Workshop manual: https://ufile.io/8uigh Linkurile sunt valabile 30 de zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Mobreta trompeta a ajuns la mine. Cu investitii relativ mici este pe linia de plutire. In weekend tocmai ce a trecut testul de rezistenta la Adancata Din punct de vedere tehnic a fost o surpriza placuta, afacerea in sine a fost loterie aminteste-mi care e ,ca am uitat. Aia galbena Mille R cu vreo 80.000 km sau aia facuta din bucati, la 1000 sau 900 euro,care are fata de pe alta mobra (furca & janta etc)? baga o poza ceva, si sa o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pestritu Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Aia de la tg jiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.