manu_vvu Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Owners manual: ttps://ufile.io/rgpbd Workshop manual: https://ufile.io/8uigh Linkurile sunt valabile 30 de zile. Multumesc mult de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Aia de la tg jiu fii mai darnic la poze, ca tot nu mi-o amintesc. Parca am Alzheimer de ceva vreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Aia cu etrierii Brembo rosii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Aia cu etrierii Brembo rosii. super detalii. Iti raman recunoscator ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 )) Uite topicul de vanzare: /index.php?/topic/746747-aprilia-rsv-mille-an-2000/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 ms e aia '99 / '00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Daca cunoaste cineva propietarul sa il sune ! » Post actualizat in 26 Sep 2017 18:11 B 35 xyx » Post actualizat in 26 Sep 2017 18:21 Bateria e furata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Octombrie 18, 2017 Share Postat Octombrie 18, 2017 Azi au sosit niste bunatati pentru Capra mea Aprilia Rsv Tuono: Flansele de admisie. Ale ei originale aveau ceva crapaturi si cu toate ca nu dadeau aer fals , am zis sa le schimb in iarna asta. In Anglia costa in jur de 200 de lire plus transport. Am gasit o modalitate sa le aduc cu 150 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Octombrie 19, 2017 Share Postat Octombrie 19, 2017 (editat) Pai daca e sa ne laudam cu ce piese am mai schimbat: Am inlocuit releul de pornire. Al meu era din 2004 si era de 50amperi. Am pus unul de 2006 de 150amperi. Cica ar prelungi viata pagubosului ansamblu de pornire. Si pentru ca furca Ohlins se inmuiase de tot, am schimbat cuzinetii cartuselor. Sunt niste mici bucse teflonate al caror teflon se dusese si pierdea presiune pe acolo. Am comandat din 2 parti asa ca am 2 de rezerva, daca vrea cineva vreodata. Pentru ca tot am desfacut cartusele am vazut ca si valvele sunt crapate si pe duca asa ca le-am luat si pe alea, dar nu am apucat inca sa le schimb: Imposibil de cumparat rahaturile astea Ohlins online. Noroc cu Alex - Rams21 care m-a ajutat cu comanda. Editat Octombrie 19, 2017 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Noiembrie 3, 2017 Share Postat Noiembrie 3, 2017 A pus cineva quickshifter pe rsv1000r dupa 2004? Daca da, de care, un feedback, ce altceva a trebuit facut (resoftare, pc, etc)? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Noiembrie 3, 2017 Share Postat Noiembrie 3, 2017 (editat) Am studiat eu un pic problema acum ceva vreme. Nu mai stiu de ce, dar era mai simplu de pus daca aveai scarite aftermarket "inversate", tip GP. Sunt doua tipuri , Push si Pull si unul mergea mai bine cu scaritele astea. Daca te apuci sa ii schimbi scaritele ar fi recomandat sa iei unele care sa iti relocheze si pompa de frana spate. Trebuia sa decupezi din carena ca sa ii faci loc. Nu merge fara PC3, iar de aici incepe distractia. Daca iti pui PC, nu il pui doar pt QS, merge si o resoftare. Poti sa te multumesti cu ce harti gasesti pe net, in functie de ce filtru aer si evacuare ai sau te duci la un dyno si faci ceva calumea... Te asteapta ceva bataie de cap Editat Noiembrie 3, 2017 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 4, 2017 Share Postat Noiembrie 4, 2017 Tot 120cai are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 Hahaha...corect, dar sunt sufucienti pentru majoritatea. Si tot pentru majoritatea, e mai placut sa exploateze 120 de cai la maxim decat sa stea cu 170 motaind intre carene, caci nu toti au curajul si priceperea sa dea bice la propulsoare foarte performante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 Gen 2 are 140. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 https://www.olx.ro/i2/oferta/aprilia-tuono-1000-r-factory-140hp-ID9E7nR.html#:757b07bacf Ia te uita ce a mai apărut la vanzare. Fain tare (nu-mi place culoarea cadrului, dar cred ca m-as putea obisnui). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Noiembrie 6, 2017 Share Postat Noiembrie 6, 2017 Tot 120cai are. tot degeaba esti prin comentariile de genul asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 6, 2017 Share Postat Noiembrie 6, 2017 Colegu', ma refeream la mai nu stiu ce harti, remapari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Noiembrie 6, 2017 Share Postat Noiembrie 6, 2017 Momentan nu ma intereseaza decat QS, exact cum a zis Jagi, odata ce ai mers cu, ti se pare aiurea tare fara. Acum depinde ce trebuie facut pana acolo, la R1 era simplu-resoftare si voila ! De asta am zis sa intreb aici, nu doresc sa starnesc polemici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Noiembrie 8, 2017 Share Postat Noiembrie 8, 2017 Momentan nu ma intereseaza decat QS, exact cum a zis Jagi, odata ce ai mers cu, ti se pare aiurea tare fara. Acum depinde ce trebuie facut pana acolo, la R1 era simplu-resoftare si voila ! De asta am zis sa intreb aici, nu doresc sa starnesc polemici... Nu sunt polemici, JAGI deja canta aceeasi placa de cativa ani, ca RSV-urile sunt de rahat, ca n-au putere. LUATI R1 ) El nu intelege ca nu toti isi iau motocicleta pentru a stoarce si ultimul calut putere sau sa se dea pe pista... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 8, 2017 Share Postat Noiembrie 8, 2017 Rocky, ia-ti Bazzaaz QS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Noiembrie 8, 2017 Share Postat Noiembrie 8, 2017 Nu sunt polemici, JAGI deja canta aceeasi placa de cativa ani, ca RSV-urile sunt de rahat, ca n-au putere. LUATI R1 ) El nu intelege ca nu toti isi iau motocicleta pentru a stoarce si ultimul calut putere sau sa se dea pe pista... Nu le mai lua si tu personal colegu'! Cel putin Bogdan (Jagi) da niste sfaturi pertinente si pentru utilizatorii de circuit si pentru muritorii de rand. M-am dat si eu cateva zile cu un RSV 2007 Factory, cu Ohlins si toate cele... senzationala bicicleta, foarte incomoda in oras de mers zi cu zi. Sunt motorete cu caracter, motorete pe care trebuie sa le iubesti si sa le ingrijesti mai mult decat pe gheisele japoneze... asta inseamna sangele latin )) Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Noiembrie 9, 2017 Share Postat Noiembrie 9, 2017 Rocky, ia-ti Bazzaaz QS Multumesc de sfat ! Momentan am gasit niste kituri ceva cu tot cu PC sau cu ECU Race, o sa ma interesez ce e mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Ianuarie 21, 2018 Share Postat Ianuarie 21, 2018 Salutare. schimb piese RSV 04+, bascula spate completa, aripa, etrier cu placute noi,atriculatia completa,amortizor ,ax roata/ cadru, din cate imi amintesc cand am cumparat ansamblul pt un proiect fighter ..mobra avea in jur de 8000km deci piesele sunt in stare perfecta. Pt cei interesati , pm sau 0721602721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tiberyc Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Sunt posesor de aprilia rsv mille de aproximativ 2 ani si am urmatoarea problema la rece gen 2-3 grade dimineata dupa cateva zile de stat porneste doar cilindrul din spate (am verificat cu mana pe galeria de evacuare si cea din fata este rece )iar dupa 2-3 minute da vreo 3 rateuri si isi revine si cilindrul 1 ,apoi daca o pornesc in cursulul zilei sau a doua zi numai face, porneste normal .Astept pareri. P.S Ce tip de ulei folositi posesri de rsv mille ? Eu am avut motul 5100 15w50 asa scria in manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Azi mi-am facut de lucru si am inlocuit bujiile si flansele de la admisie. Acestea din urma le aveam cu mici microfisuri pe exterior si mi-a fost sa nu traga aer fals. Cu ele desfacute , am observat ca microfisirile sunt doar la exterior, interiorul fiind perfect. Oricum carnea e groasa cam de 3 mm minim. Le-am inlocuit preventiv, dar am aruncat 200 de euro pe fereastra. Daca are cineva nevoie de flanse de admisie , poate sa apeleze la mine. Bujiile care le-am scos sunt cam afumate(amestec bogat). Probabil cu odata cu toba sport trebuia modificata si harta de injectie. Am vrut sa schimb si filtrul de aer, dar baiatul de aici de pe forum la care am facut comanda (toamna), a comandat varianta gresita( se potriveste la RSV gen2, RXV, RSV4, si ceva modele de Guzi. Modelul e Hifiltro HFA6101. E la vanzare si asta daca il doreste cineva( 40 lei) » Post actualizat in 13 Feb 2018 10:14 Sunt posesor de aprilia rsv mille de aproximativ 2 ani si am urmatoarea problema la rece gen 2-3 grade dimineata dupa cateva zile de stat porneste doar cilindrul din spate (am verificat cu mana pe galeria de evacuare si cea din fata este rece )iar dupa 2-3 minute da vreo 3 rateuri si isi revine si cilindrul 1 ,apoi daca o pornesc in cursulul zilei sau a doua zi numai face, porneste normal .Astept pareri. P.S Ce tip de ulei folositi posesri de rsv mille ? Eu am avut motul 5100 15w50 asa scria in manual Verifica bujii, fise, bobina. Daca nu injectorul pe cilindrul ala , poate are un contact electric prost . » Post actualizat in 13 Feb 2018 10:28Aveti ideea ce cod are filtru original si unde il pot gasi ? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.