HondaSan Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 N-am inteles de ce-ai folosit numele meu in contextul asta si de ce tragi tu concluzia asta? Pe cine am numit eu pupincurist pe aici? Vezi ca termenul asta nu l-am folosit eu pe aici, cred ca ma confunzi.. Oricum, astept o lamurire de la tine, asa, ca intre domni ce ne aflam.. Ehe Luigi,e o chestie veche,veche bine.Sa nu o mai dezgropam.Oricum nu era un "atac" la persoana ta.Oricum nu e un "atac" la nimeni.O parte din veterani se aduna in fiecare joi seara la un local numit Shorley,chiar langa Pui de Urs.Da pe acolo si ne vom lamuri pe viu. In rest imi mentin pozitia ca ,pana una-alta motorul lui Doru este " cel mai tare din parcare" pe segmentul lui.Probabil nu pentru multa vreme dar azi asta e situatia.Ca-i place sau nu unuia sau altuia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DucatiMeccanica Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 vis-a-vis de economia rotilor...daca tot, cat poate duce un bmw ca si utilaj in sine? avem un numar de "707 000 kilometers!" pe acest bmw R1100GS e a unui tip care se plimba in jurul lumii.. Ei? ce sa mai zici? stie careva de vreo augusta cu km astia? link Cand va avea BMW vechimea la sbk care o are Agusta, atunci adu-ne filmulete si poze cu un S1000RR sau cum s-o numi peste `jde mii de ani. Pana atunci BMW este un putzoi in sbk, care a venit cu o motocicleta copiata de la concurenta, si evident trece sub tacere cate S1000RR s-au intors din garantii cu motoarele sparte. O motocicleta ratata tehnic total, fiabilitate zero.Nu e deajuns sa montezi frane Brembo si carboane, o motocicleta sbk e mult mai mult de atat. In Germania se fac bancuri pe seama posesorilor de S1000RR, ei cand se intalnesc si ridica degetele, arata colegului al catelea motor il are in motocicleta. Vechimea si experienta nu poate fi cumparata cu bani. So long. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 25, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 25, 2012 @Ducati, esti pe dinafara intrutotul, SBK si alte alea le gasesti in alt topic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DucatiMeccanica Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 @Ducati, esti pe dinafara intrutotul, SBK si alte alea le gasesti in alt topic.. Am scris romaneste,tot nu ai inteles nimic. Asta e, nu ma repet. Dorule, ai o motocicleta foarte aproape de perfectiune. Imi plac f multe la ea. DAR un singur lucru l-as taia cu bomfaierul si l-as arunca la tomberon : Ghidonul. Mai mare, urat si aproape de pilot nu puteau sa-l faca. Touring, am inteles. Dar nu justifica asa hidosenia aia. Poate are BMW in lista de accesorii/optionale o varianta mai sport de ghidon, ar fi pacat mare sa nu. Iti doresc sa dai peste cap kilometrajul fara incidente neplacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Cand va avea BMW vechimea la sbk care o are Agusta, atunci adu-ne filmulete si poze cu un S1000RR sau cum s-o numi peste `jde mii de ani. Pana atunci BMW este un putzoi in sbk, care a venit cu o motocicleta copiata de la concurenta, si evident trece sub tacere cate S1000RR s-au intors din garantii cu motoarele sparte. O motocicleta ratata tehnic total, fiabilitate zero.Nu e deajuns sa montezi frane Brembo si carboane, o motocicleta sbk e mult mai mult de atat. In Germania se fac bancuri pe seama posesorilor de S1000RR, ei cand se intalnesc si ridica degetele, arata colegului al catelea motor il are in motocicleta. Vechimea si experienta nu poate fi cumparata cu bani. So long. Aoleooo! Asta doare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Ianuarie 26, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2012 e vorba in topic de o singura motocicleta dintr-o anume clasa. nu are legatura cu ce face bmw la sbk. bmw nu e ceausescu. poate agusta merge la rally raid si nu am aflat. e ridicol. re: ghidon nu poti stii pana nu stai pe ea, chestie de ergonomie. in orice caz exista brate mai lungi (la gtl) si mai scurte, ale mele. mihai de ex le-a schimbat la gtl-ul lui, a pus de gt. mie imi sunt perfecte astea la gt, stau cumva intre k1200 si rt, mi se pare perfect pt turing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 (editat) Asa "argumenteaza" romanii elevați ! Compara Boeing 787 Dreamliner cu F-22 Raptor !!! Si, de la galerie... aplauda, sau se inflameaza fo(a)rte ca "bietii nemți" hiperingineri la Bayerische Motoren Werke nu si-au facut studiile politehnice si de design la Colibashy... Editat Ianuarie 26, 2012 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Genul asta de argumente, amestecate, practica si BMW-istii. Cand s-a afirmat ca GS-ul e chior, s-a raspuns cu,... farurile de la K1600 lumineaza dupa colt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Revenind la motocicleta in discutie, adică k1600gt, eu cred ca ar fi un bun candidat la categoria "motocicleta pe viata" : - tehnologie de vârf - putere - fiabila - doar un design reușit poți sa zici ca se demodează cu timpul , deci + la si la capitolul asta. Pe de alta parte, nu toată lumea cauta o motocicleta în care sa investească sa o faca cu adevarat a lor, și sa ramana in shaua ei pana la adanci batraneti. Eu da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 (editat) Total de acord si primul care va raspunde la dilema asta va fi chiar Doru. Trebuie doar sa asteptam si sa vedem daca si cu ce o schimba. Nu-i urez sa iasa la pensie pe K1600, dar s-o pastreze macar 5 ani. Testul suprem de fidelitate. Editat Ianuarie 26, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 26, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 26, 2012 Revenind la motocicleta in discutie, adică k1600gt, eu cred ca ar fi un bun candidat la categoria "motocicleta pe viata" : ..Evident, conditia este sa nu traiesti mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Pai cine sa mai traiasca mult?...am inteles ca anul asta 2012 e Sfarsitul Lumii...cine a apucat si si-a luat ce si-a dorit(Doru) si-a mai facut o placere...iar pt. restul tot aia e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Revenind la motocicleta in discutie, adică k1600gt, eu cred ca ar fi un bun candidat la categoria "motocicleta pe viata" : - tehnologie de vârf - putere - fiabila - doar un design reușit poți sa zici ca se demodează cu timpul , deci + la si la capitolul asta. Pe de alta parte, nu toată lumea cauta o motocicleta în care sa investească sa o faca cu adevarat a lor, și sa ramana in shaua ei pana la adanci batraneti. Eu da. Ii prematur sa vorbesti despre fiabilitate cand te referi la un motor lansat in 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Ii prematur sa vorbesti despre fiabilitate cand te referi la un motor lansat in 2011 Pai BMW e BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Ianuarie 26, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2012 cred ca eu, dan nastase si alti cativa care s-au retras de pe aici avem o idee exacta asupra fiabilitatii bmw. cele vechi intr-adevar srau foarte rezistente, aproape indesctructibile. unii au nostalgia asta, a fierului, obiect greu si bine facut. eu sunt adeptul progresului tehnic si cumpar tot ce apare nu atat ca sa am, oricum le dau si pierd o gramada, ci ca sa pot proba, sa ma bucur de tehnica noua, sa fac comparatii..chestii din astea. pe scurt, boxerele au fost si raman foarte fiabile, mai apar probleme dar neglijabile. oricum gradul de fiabilitate se judeca si in functie de gradul de complexitate, altfel ajungem la discutii din acelea stupide, de genul ca e mai buna o toyota de 15,000 decat un bmw de 80,000 pt ca nu se strica. motorul de pe k1200 nu a fost reusit, in afara de faptul ca merge f bine a avut multe neajunsuri, atat interne cat si externe - airbox, axa cu came, ambreiaj... actuator de relanti. probabil s-au saturat sa-i tot faca upgrade in fiecare an si l-au aruncat si au venit cu asta de 1600 care pana in prezent este fiabil. urmaresc forumurile de k1600, oamenii au zeci de mii deja pe ele, absolut nicio problema. sa vedem ce va urma. cu schimbatul, vorba cuiva, sa fim sanatosi si sa avem de unde pierde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Din nou, nu poti lua un motor nou, sa faci 100k km in 2 luni cu el si sa il declari fiabil. Fiabilitatea se masoara si o data cu trecerea timpului, cand apar uzuri de genu cabluri coapte de timp, cum rezista vopseaua in timp dupa atatea spalari, cicluri de incalzire/racire, etc. DPMDV, fiablilitatea se masoara in conditiile in care un utilizator normal foloseste motorul. Adica 10k km pe an, cand ajunge la 200k km, adeca in 20 de ani, atunci poti sa zici: da d-le, e fiabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Oricum ai lua-o daca se strica ceva, relativ important, in prima 100000 km, fiabilitatea se chiama ca nu exista. Nu este cazul lui K 1600 pt ca este prea mare, prea puternic, si prea putin utilizat la capacitate maxima. Insa dupa discutia de mai sus legata de s1000rr, s-a mai daramat un mit. Cea mai cea este de fapt un mare fas. Gasesti pe net zeci de raportari ale proprietarilor de probleme grave in garantie la doar cateva sute sau mii de km. Si cand un fan BMW face public defectul inseamna c-a ajuns la os. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Ianuarie 27, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2012 bogdan: multi fani nu sunt fani. cazul meu. iau bmw studiind cu atentie optiunile celelalte de fiecare data. pic mereu pe bmw. asta e realitatea. in rest ma doare-n cot de bmw sau orice alta marca. sunt obiecte facute pentru consumatori. cand aud de-alea ca trebuie sa te adaptezi tu, care le dai gramezi de bani, la nu stiu ce lucru nu il face cum trebuie un motor sau o masina ma apuca voma. ei trebuie sa se screama sa faca totul pe placul tau, al consumatorului. am avut discutii nesfarsite pe tema asta cu diversi. frate, la masini, o lunga perioada de vreme (ani), dadeai o gramada de bani sa ai telefon (carkit) bluetooth. ma nene, nu mergea niciun telefon, doar vreo 2-3 vechituri de nokia si un motorola. stii ce ziceau aia? ca bmw vezi doamne respecta standardul de bluetooth dar ca fabriocantii de telefoane l-au alterat si de aia nu merg, sa faca aia cu telefoanele cumva sa mearga la bmw. le-am zis ca nu sunt sanatosi la cap. de fapt (cuvant jignitor) nu erau in stare sa faca un lucru ca lumea. la fel cu navigatia, aia se perpetueaza. costa 2-3000 eur si e o porcarie, romania parca e sahara, detalii foarte slabe. acum au mai pus-o si pe hard disc sa nu mai poti sa facu tu upgrade la harti, sa te duci la ei sa le dai 8 mil parca si sa-ti puna alta la fel ca prima. si cate si mai cate. pe de alta parte, bmw face motoare si masini cum altii nici nu indraznesc sa viseze, sau scot chestii/sisteme asemanatoare dupa 2-3 ani si se lauda in mod penibil cu ele. e ca si cu apple, se lauda acum asus ca a scos un model mic, zenbook, zic ei "monoshell", din aluminiu, copie identica dupa apple air unibody. te pi-si pe tine de ras cat e de penibil. firme de ca-cat, asus, samsung...toti astia care copiaza ordinar. valabil si la motoare si la orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 tare esti pe bune. ai dat-o si tu in offtopic ) oricum ai da o , e fain 1600 le. dincolo de "offtopic".apropo, da o tura cu l.u.v pe siriu ca vad ca face tura in weekend sa le inchizi gura astora carcotasi. ce te mira ca e scumpa navigatia de fabrica ? cam de 10 - 15 ori ( zece - cincisprezece )sa nu se inteleaga gresit) fata de o navigatie normala. E la fel peste tot, daca au tras 2 fire si au conectat-o la diplayul masinii cumperi 20 de gps-uri " normale", si cu harti upgradate..la banii astia. sa vezi la Infinity care totusi se compara la pret cu astea, cand ii intrebi cand vin hartile de RO intreaba daca vorbim de capitala ungariei de maserati nu vorbim ca si acolo cam la fel e. cm crezi ca pot sa isi scoata banii de navigatie daca ei cumpara o harta si ovand in cateva zeci ( caz fericit ) exemplare ? cine in Ro da banii aia pe navigatia asta de EE ? Sunt putini si atunci pretul "softulul " e marisor. pe mine ma enerveaza " batul placerii " ala de la bmw-uri ca muncesti sa tastazi cu el de ..scrii de mana . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Dorule fara suparare, esti fan si asta se vede din fiecare cuvant. Te ascunzi dupa justificarea ca esti condamnat sa cumperi BMW pt ca este singura care-ti ofera un original de calitate, toate celelalte motoare fiind copii ieftine. In realitate si BMW copiaza la fel de mult ca si ceilalti si tot ca si ceilalti au doza lor de originalitate. Nu are rost o demonstrare in detaliu dar prin monocilindrice au copiat KTM si japoneze la greu, iar motorul tau este practic un Goldwing facut de nemti si adaptat la standardele recente . De s 1000 rr nici nu mai trebuie pomenit, copia este evidenta. Ce nu prea mai reusesc ei sa copieze este fiabilitatea japoneza, fiabilitate care era pe vremuri o trasatura definitorie pt BMW. Este adevarat ca atunci comparatia se facea cu Jawa, CZ, Simson, IJ, MZ, etc. Nu poti fi decat un fan inrait daca cumperi BMW de fiecare data si dupa 1-2 ani le dai inapoi cu o pierdere importanta si cam nemultumit de vechea fosta cea mai cea. Dintre toate BMW-urile pe care le-ai avut, pe care l-ai cumpara acum din nou? Dpmdv BMW este unul din producatorii moto fara nimic special, face motoare obisnuite dar pe care le prezinta ca pe cea mai mare rearizare de la inventarea rotii, si fiind asi in marketing reusesc pe foarte multi sa-i convinga. Daca elimini efotul imens de promovare al marcii, de altfel platit la greu de fiecare client, nu prea ramane mare lucru din firma asta. Asta ti-o spun eu, un antifan al oricarui brand, cumpar de la toti, dar nu iubesc pe nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Ianuarie 27, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2012 nu am de cine sa ma ascund bogdane. si de ce? sunt fan, dar nu bmw ci porsche, ferrari, aston. bmw cumpar pt ca nu am alte optiuni viabile. restul sunt vorbe. nu sta nici o yamaha, honda sau orice vrei tu in fata unui bmw la capitolul touring. de asta vorbesc pt ca asta ma intereseaza. altfel de-astea speed nu m-as atinge de bmw, as lua ducati sau agusta. discutia asta despre marci e de copii, nu vreau sa o port. eu o percep ca pe o libertate a consumatorului, nu e nimic de dezbatut. fiecare ia ce-i place. nu exista raspuns universal valabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 (editat) De 5 ani de zile, toti vorbesc de fiabilitatea japonezelor ca si cand daca-ti cumperi una.. nu schimbi nicio piesa. Numai un necunoscator care viseaza la o viata frumoasa fara sa faca nimic, poate crede o astfel de aberatie. In realitate, TOATE SE STRICA!! Nu exista produs perfect. Nu stiu cati dintre voi ati fost la un dealer sa intrebati despre costul inlocuirii unui ambreaj sau al unui radiator de ulei. La Honda va pot spune ca manopera + un abreiaj complet e mai scump decat la Ducati. Daca intri si citesti povestile multora, e invers. Nu discut depsre componente SH sau manopera prietenilor. (este o discutie relativa) ON TOPIC : Dpmdv motoreta aceasta il caracterzeaza momentan pe Doru, este mare are putere si il duce relaxat km intregi. Nu-mi place pentru ca nu ma caracterizeaza si daca as avea asa ceva nu as face prea multi km. Asfalt uscat si sa ai parte de multi km in saua ei. Editat Ianuarie 27, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Ianuarie 27, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2012 ON TOPIC : Dpmdv motoreta aceasta il caracterzeaza momentan pe Doru, este mare are putere si il duce relaxat km intregi. Nu-mi place pentru ca nu ma caracterizeaza si daca as avea asa ceva nu as face prea multi km. Asfalt uscat si sa ai parte de multi km in saua ei. este exact un raspuns de bun simt, ce, purtam vreo uniforma? nu-i inteleg pe cei care vor sa impuna gusturi/ evaluari / concluzii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Amin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 la voi speranta a murit, incercati sa va creati o alta lume, bazata pe non valori, un climat al vostru, in care sa puteti exista. din pacate lumea e una, incercati sa vedeti unde va situati, peisajul e foarte trist. Au mai fost viteji pe trepte inalte si au ajuns brusc cu fundul de pamant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.