Sari la conținut

Africa Twin vs Transalp


Postări Recomandate

Deci raport calitate pret fara dar si poate TRANSALP, cu diferenta de bani ii pun amortizoare WP, kit de carene Boano si am o mobra mai potenta pe off

 

Kit-ul de carene Boano nu o face mai potenta in offroad. Dimpotriva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 174
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare bai cioara suedeza.

 

Hai sa iti spuna mandea cum e cu africanele si tarnsalpii. Am mers si merg inca pe amandoua. Il stii pe Robert ala micu cu varadero de 125? Acum nu mai e mic si are africana pe care de altfel vrea sa o vanda de tembel ce e. Nu stie ce o sa isi ia dar e plictisit de africana. Asa ca merg eu pe ea uneori.

As putea sa dau Transalpul si sa iau africana lui care e super tare de altfel. E printre cele mai frumoase africane pe cate le-am vazut. Dar eu merg mai mult in oras ca nu am timp de plimbari.

Nu vreau africana fix pentru dimensiuni. Nu pentru greutate. Dimensiunile te omoara in oras.

Ca si cai putere diferentele sunt mici intre TA si AT. In concluzie vitezele sunt tot pe acolo.

In schimb AT castica la cuplu. Practic AT cu bagaj si pasager accelereaza in depasiri ca un TA fara pasager si bagaj.

 

Eu prefer TA pentru mersul in oras iar in rarele mele calatorii este suficicent.

Nu avea rost sa imi iau AT doar pentru imagine. Si asa am luat TA pentru imagine.

Stii ce e culmea? Cand nu aveam bani ma plimbam mai mult decat acum cand nu mai am timp fiind ocupat sa fac bani. Am facut mai multe drumuri cu diverse rable de motoare decat am reusit cu TA.

 

Iti spun toate astea ca sa intelegi cam care e diferenta.

Ai timp de plimbari si drumuri lungi? Ia AT.

Te plimbi mai mult prin oras si uenori mai faci un drum, doua? Ia TA.

Nu te chinui cu ditai balena prin oras doar de dragul de a avea AT.

 

 

Oricum nici una din ele nu a fost facuta pentru viteze de autostrada. Amandoua merg cu 140-150 dar nu prea le e bine si consuma si mult. Eu merg 120-130 cu TA si e ok. Nici nu ma bate vantul la viteza aia.

 

Cand aveam DT-ul rupeam muntii in doua. De cand am TA nu am mai iesit de pe sosea. Deaia spuneam ca am TA pentru imaginea lui off road. In practica nu ma avut timp macar pana la Padina sa fi ajuns.

Practic ar trebui sa il vand si sa iau un touring. Nu il vand fiindca traiesc cu gandul ca la anul o sa ies macar putin cu el prin munti.

 

Asa ca ai grija ce iti iei si ai grija de tine.

Bafta multa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am vazut pe aici se intrevede ca toti cei care au TA sunt de fapt niste AT wanabee.

adica TA nu e bun de nimic si deci sutele de transalpisti sunt niste complexati.

 

Nu trage concluzii pe baza unor pareri personale, mai ales ca transalpistii sunt prietenii mei de suflet

EU am avut si Transalp, am facut zeci de mii de km cu el, apoi a mai facut si fiul meu vreo 5 mii, l-am vandut lui Laurentiu Lefter in Ploiesti, el continua sa-l foloseasca

Acum am Africa Twin, si nu regret nicio clipa decizia

 

In schimb AT castica la cuplu. Practic AT cu bagaj si pasager accelereaza in depasiri ca un TA fara pasager si bagaj.

 

Bingo

 

aceeasi bicicleta, acelasi motor cu 10 cai in plus si 150 de cmc in plus

aia cu mergi pe ea si ai sa intelegi e mit urban, daca iesea o gura din rezervor si imi sugea cucu poate intelegeam de unde vorba aia.

 

Nu este aceeasi bicicleta, doar arata la fel

Africana mea imi suge cucu, si e bine

Dar si eu ii dau limbi, asa ca suntem chit crackup.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma acestui topic, si fara a dori sa creez vreun flame, am ajuns la concluzia ca nu vreau Africana.

 

Aceasta concluzie se bazeaza pe urmatoarele:

 

1. In realitate, la 10 Transalpuri vazute pe strada, daca vezi o africana.... deci e muuuuuuuuult mai popular TA-ul, si nu cred ca fara motiv

2. Orice posesor de Africa are parul alb.

3. Orice posesor de Africa, la intrebarea "de ce Africa", ori iti raspunde "ia-ti si ai sa vezi", ori te ia cu ironii fine la "cazanul" de transalp pe care-l ai. Deci nu prea au argumente :grinbandit:

 

Eu voiam sa stiu bube ale Africanei, consum, cum se simt kilogramele in plus la strecuratul printre masini sau pe off, dar Doamne fereste sa dea ei ceva din casa...

 

Per total, in viziunea mea, TA e o motocicleta practica, iar AT e o motocicleta pentru cei peste 40 ani, a caror suprema placere e CUPLUL. Ca asta e singura diferenta dintre cele 2 motociclete, CUPLUL. Si nu merita diferenta aia de consum de 2 litri/100km doar pentru atat (ma refer la consum urban, ca in afara au acelasi consum).

 

 

 

P.S. Cand voi avea parul alb (si nu mai e mult pana atunci), imi voi lua GS1100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, e limitat rau saracu transalp, s-au pishat toti africanistii pe Duclois, ca fraeru a primit transalp, daca mergea cu AT sarea cu 100 de metri mai mult, cu 80kmh mai mult pe o roata, si ajungea la 280 la ora pe camp.

o mizerie si sfatuiesc toti transalpistii sa le vanda, sa raman doar eu cu transalp :cheers:

 

Am umblat si cu AT si cu TA dar cel mai mult mi-a placut AT.Nu am luat in calcul consumul,doar ciclistica si comportamentul fiecareia ,dar e drept ca Africana e un pic mai grea dar nu se compara cu Transalp.

Grea e pana o pui perfect la verticala si pleci cu ea,dupa care nu mai simti greutatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve !!!

 

 

 

 

Am citit o gramada de chestii desprea Africa Twin si despre Transalp dar acum imi este greu sau aproape imposibil sa ma decid, vreau sa imi procur una din ele dar care?!

M-ar ajuta foarte mult niste pareri ale posesorilor de asemenea utilaje si mai ales cum se comporta pe autostrada la o viteza de 140km\h sa zicem ...

 

 

 

 

Merci!!!

 

 

 

:baldy:

 

sorry! era TRANSALP

 

Salut

 

Asculta un sfat de la mine, stiu ce vorbesc :

 

Am avut si Transalp si vreo 3 SuperTenere, am avut si Varadero, iar acum sunt la a 3-a Africana. Si dupa ce o vand pe actuala(din cu totul alte motive), urmatoarea tot Africa Twin va fi ! Singura dupa care mai "suspin" e 950/990 Adventure.

Transalpul e foarte bun, e o motocicleta foarte reusita dar Africana e altceva ! Daca bugetul iti permite...ia-ti din prima Africa !

Daca nu...merge si un Transalp...in lipsa de altceva.

 

Bafta !

Editat de MotoMax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Dupa ce am citit toata pagina 1 am sarit direct aici. Nu mai pot citi. Sunt prea obosit (de azi noapte la 4 la lucru).

Am vazut doar ce mai scria ante-"vorbitorul" meu.

 

Transalp este ceai la capitolul putere si lesinata exact la viteza la care o motocicleta ar trebui sa devina fun (140+).

Africa este si ea prea slaba pentru cata namila este.

Amandoua sunt nejusticat de scumpe pentru varsta lor si numarul mare de hibe cu care vin la pachet din fabrica.

Ai ce face cu motoarele astea in Suedia? Ai voie pe off-road acolo? Daca nu, ia-ti ceva rutier cu alura de adventure (Varadero injectie, Tiger, etc).

 

Parerile contra vin din partea unuia care s-a dat cu amandoua si nu si-ar cumpara-o niciodata pe niciuna.

Unul care ia in calcul sa vanda si Tenere-ul din posesie si sa treaca doar pe 950/990 Adventure daca mai ramane in clasa asta.

Numai ceaiuri, flescaieli si tinichele pe care le tot ridicam noi in slavi fiindca nu avem bani de motociclete de oameni seriosi pe care sa le schimbam in fiecare an.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma acestui topic, si fara a dori sa creez vreun flame, am ajuns la concluzia ca nu vreau Africana.

 

Aceasta concluzie se bazeaza pe urmatoarele:

 

1. In realitate, la 10 Transalpuri vazute pe strada, daca vezi o africana.... deci e muuuuuuuuult mai popular TA-ul, si nu cred ca fara motiv

2. Orice posesor de Africa are parul alb.

3. Orice posesor de Africa, la intrebarea "de ce Africa", ori iti raspunde "ia-ti si ai sa vezi", ori te ia cu ironii fine la "cazanul" de transalp pe care-l ai. Deci nu prea au argumente :grinbandit:

 

Eu voiam sa stiu bube ale Africanei, consum, cum se simt kilogramele in plus la strecuratul printre masini sau pe off, dar Doamne fereste sa dea ei ceva din casa...

 

Per total, in viziunea mea, TA e o motocicleta practica, iar AT e o motocicleta pentru cei peste 40 ani, a caror suprema placere e CUPLUL. Ca asta e singura diferenta dintre cele 2 motociclete, CUPLUL. Si nu merita diferenta aia de consum de 2 litri/100km doar pentru atat (ma refer la consum urban, ca in afara au acelasi consum).

 

 

 

P.S. Cand voi avea parul alb (si nu mai e mult pana atunci), imi voi lua GS1100.

 

 

asds sa stii sincer ca vorbele tale m-au miscat profund si vreau sa imi vand africa twin (pe care am cumparat-o doar ca sa ma dau mare )si sa imi cumpar transalp.

Acum trecand de la gluma la serios , cel mai bun sfat este sa le incerci pe amandoua , sa vezi cum merg si care iti place mai mult restu as povesti cu pesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti, inclusiv pe cei rautaciosi. Poate reusesc sa ajut si eu cu umila mea experienta.

Nu am parul alb, nu sunt batran had, nu o sa sustin sub nici o forma ca le stiu eu pe toate dar cred ca faptul ca am si TRANSALP si Africa Twin concomitent, chiar in momentul de fata, imi da dreptul sa pot posta.

Pimul meu sfat pentru tine este sa-i asculti pe cei care au avut Transalp si acum au africa Twin.

Si-a pus cineva intrebarea de ce nu se intampla si invers, sau daca se intampla care sunt de fapt motivele ?

 

pentru asds: toti dau din casa, si AT-istii si TA-istii, dar noi suntem obisnuiti sa ni se ofere pe tava totul, vrei sa afli bube de AT sau TA intra si citeste sutele de pagini de pe forum dedicate modelelor, daca esti total indecis si iti doresti cu adevarat sa stii ( + uri ) si ( - uri )

 

Ambele sunt motociclete foarte fiabile, problemele sunt foarte putine la ambele modele, cu o idee mai multe la AT.

Daca la TA poate ai probleme cu regulatorul de tensiune, la AT o sa ai sigur.

Daca la TA nu ai nici o problema cu pompa de benzina, fiind robinet vacumatic, la AT o sa ai sigur probleme cu pompa de benzina la partea electrica ( cel mai probabil cu carbunii de contact )

Mai sunt cateva mufe, cabluri de care trebuie sa ai grija la AT si mai putin sau deloc la TA.

Astea sunt cele mai des intalnite probleme la AT de altfel probleme pe care le-a avut orice Africanist care a facut ceva km cu motocicleta lui.

 

Nu vreau sa se creada ca sunt rautacios sau ca am ceva cu cineva dar parerile de genul, am mers si eu cu AT si nu are gaura pentru cuc si toate cele, sunt ale oamenilor care au incercat africana pe loc sau pe distante de cativa km.

Un om care merge cu AT la un drum lung o sa ajunga sa-si dea seama care sunt avantajele AT in favoarea TA-ului. Personal si sincer va spun ca eu cand m-am dat jos de pe TA si m-am urcat pe AT mi s-a parut total aiurea si pozitia la coarne, motocicleta, tot. De abia dupa 2 zile de mers si cativa km buni am reusit sa vad avantajele AT-ului.

Cu exceptia consumului nu intampin nici un impediment la mersul in oras, strecuratul printre masini merge la fel de usor cu AT ca si cu TA. Diferenta de 150cm nu o simti in 3 - 5 - 10 km de mers in oras, o simti la drum lung, viteza mare si pe off unde AT-ul are ( dupa cum stie toata lumea ) un cuplu mai bun.

Viteza de croaziera:

1. TA-ului meu nu-i place la 140km/h, de la 110km/h sau chiar mai putin accelerarea se face liniar indiferent daca esti cu pasager sau fara, desi cu pasager este si mai greoi, ceea ce inseamna ca daca ti-ai propus sa faci o depasire ar fi bine sa te gandesti cel putin de 2 ori inainte. Viteza pe care TA-ul o place foarte tare este cuprinsa intre 90 - 110km/h.

2. In nici un caz nu spun ca AT-ului ii place la 140km/h, dar la 110km/h, motocicleta zvacneste indiferent daca ai pasager sau nu iar la 140km/h daca esti fara pasager inca mai ai zvac ( cu pasager nu stiu cum e, nu am mers niciodata cu 140km/h cu pasager ). AT-ul poate sa mearga pana la 130km/h fara sa dea vreun semn ca nu i-ar placea cum o tragi de urechi.

3. La ambele motocicleta am toba stoc, TA-ul este mai silentios la drum lung si vantul fluiera mai putin sau aproape deloc fiindca este mai carenta, la AT vantul fluiera putin fiindca nu are masca de bord iar carenele nu te protejaza de vant la fel de bine cum te protejaza cele ale TA-ului.

4. Bicicleta AT-ului ( de specificat a 750-ului ) nu are nici o legatura cu cea a TA-ului, pozitia de condus pe AT este mult mai placuta decat pe TA, doza de distrctia este mai mare de asemenea. Personal simt mult mai bine AT-ul desi am mult mai multi km pe TA.

 

Majoritatea iti spun sa incerci AT-ul si atunci o sa vezi de ce vrei sa renunti la TA fiindca seamana foarte mult una cu cealalta si este destul de delicat sa gasesti diferente enorme, notabile pana nu mergi cu ele.

Sincer va spun ca dupa 3 luni de mers cu AT-ul m-am hotarat sa umblu la carburatoare fiindca aveam consumul mare si a trebuit sa merg cu TA-ul, ( cu care in lunile alea 3 nu am facut decat foarte putini km pana la spalatorie si inapoi acasa ). Cand m-am dat jos de pe AT si am luat TA-ul sa ma duc sa-l spal, am simtit pur si simplu ca ma urc pe bicicleta, lucru care s-a ameliorat categoric a 2-a zi dupa ce am mers la serviciu si la plimbar

 

Cum spunea si reltih-ul, singurul motiv pentru care se merita mai mult un TA decat un AT este raportul pret calitate, platesti mai putini bani pentru TA care este o motocicleta fantastica si aproape dublu pe AT desi nimeni nu cred ca poate sustine ca toata diferenta aia de bani este justificata pana la ultimul leu. Fiecare din cele 2 are plusuri si minusuri, desi la ambele sunt pregnante, predominante si evidente plusurile.

 

Una peste alta, imi place foarte mult TRANSALP-ul meu insa Africa Twin-ul este motocicleta pe care vreau s-o pastrez si de acum inainte, desi consuma mai mult, desi este mai grea, desi per ansamblu are mai multe bubite decat TA-ul, desi la cati bani am bagat in TA este mult mai frumos decat AT-ul.

 

Acum pentru "seful" de topic: pentru ce ai spus tu ca vrei sa faci cu motocicleta si in primul rand gandintu-ma la zona in care esti, daca as fi in locul tau m-as mai gandi si la alte motociclete, in special la alte genuri de motociclete. Eu daca as sta acolo mi-as lua ceva gen Varadero ca sa fie mai lesne si ca pret.

Mai zicea cineva ca cine are AT isi doreste Varadero, ei bine, se insala, dupa cum i-a spus si Cristi, Varadero e alt gen, deci clar e din alt film.

In speranta ca umila mea experienta ( care consider eu, ca este chiar umila ) v-a fost de ajutor, va doresc sa va bucurati de drujbele voastre, indiferent ca este PD10 sau PD06 sau XRV sau GS, sau DR sau EXC sau WR sau orice amestecatura din asta de litere si cifre.

Sarbatori fericite tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mhaaa! voi vreti sa bagati matza moarta in ograda noastra!

deci... nu sunt de acord cu opiniile celor care vor mobre post 2000 gen 990adv, 1150 samd -omu vrea sa diferentieze 2 mobre ,nu ce mobra sa-si cumpere !

asadar si prin urmare comparatiile cu mobrele moderne nu-si au locul si nu toti isi doresc mobre noi scumpe, dichisite ,fitze.exista pe lumea asta si cei care apreciaza un lucru bine facut, gen Africa twin sau un Transalp , simplu in conceptie, fiabil, usor de intretinut, usor de reparat ORIUNDE IN LUME

bubele cunoscute se datoreaza si varstei inaintate a mobrelor discutate, si in afara de aceste bube(pe care constructorii consider ca le-au plantat voit in schema generala ca sa scoata si ei un banut de pe piese de schimb si service-are) nu ai ce sa reprosezi acestor modele foarte iubite peste tot in lume!

acuma ...ma cam uit la strainezi, care au ceva resurse (nu ca motoretistu de rand din Ro) si observ ca tare mult lauda Afrikana si transalpul, si mai vad ca in afara de upgrade-uri la suspensii, cauciucuri, ceva gadgeturi electronice (foarte des intalnite si la "minunile moderne", care sunt construite sa te tina cat un credit la banca)si inlocuirea bubelor ,cu piese noi ,altceva nu fac la Transalp si nici la Afrikana, si baga tata km cu el de te miri pe unde ajung.

si da , transalpistii ce au si pasager migreaza catre afrikana, transalpistii ce vor mai mult off migreaza catre afrikana, si mai sunt si cei care vor o struto camila(pun furca si bascula de afrikana pe transalp, ba mai arunca si un motor de afrikana in cadrul de transalp sau doar pun un rezervor de transalp pe afrikana) si da, nu se mai satura de "vechiturile lor" care nu ii prea lasa cu ochii in soare si le pun zambetul pe buze de fiecare data cand ies la o plimbare!

@WHITE RAVEN- cauta sa vezi mobrele pe viu, de preferinta una langa alta, cauta sa le incaleci pe amandoua si aia care te inspaimanta cel mai tare sa stii ca este mobra ce-ti trebuie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mhaaa! voi vreti sa bagati matza moarta in ograda noastra!

deci... nu sunt de acord cu opiniile celor care vor mobre post 2000 gen 990adv, 1150 samd -omu vrea sa diferentieze 2 mobre ,nu ce mobra sa-si cumpere !

asadar si prin urmare comparatiile cu mobrele moderne nu-si au locul si nu toti isi doresc mobre noi scumpe, dichisite ,fitze.exista pe lumea asta si cei care apreciaza un lucru bine facut, gen Africa twin sau un Transalp , simplu in conceptie, fiabil, usor de intretinut, usor de reparat ORIUNDE IN LUME

bubele cunoscute se datoreaza si varstei inaintate a mobrelor discutate, si in afara de aceste bube(pe care constructorii consider ca le-au plantat voit in schema generala ca sa scoata si ei un banut de pe piese de schimb si service-are) nu ai ce sa reprosezi acestor modele foarte iubite peste tot in lume!

acuma ...ma cam uit la strainezi, care au ceva resurse (nu ca motoretistu de rand din Ro) si observ ca tare mult lauda Afrikana si transalpul, si mai vad ca in afara de upgrade-uri la suspensii, cauciucuri, ceva gadgeturi electronice (foarte des intalnite si la "minunile moderne", care sunt construite sa te tina cat un credit la banca)si inlocuirea bubelor ,cu piese noi ,altceva nu fac la Transalp si nici la Afrikana, si baga tata km cu el de te miri pe unde ajung.

si da , transalpistii ce au si pasager migreaza catre afrikana, transalpistii ce vor mai mult off migreaza catre afrikana, si mai sunt si cei care vor o struto camila(pun furca si bascula de afrikana pe transalp, ba mai arunca si un motor de afrikana in cadrul de transalp sau doar pun un rezervor de transalp pe afrikana) si da, nu se mai satura de "vechiturile lor" care nu ii prea lasa cu ochii in soare si le pun zambetul pe buze de fiecare data cand ies la o plimbare!

@WHITE RAVEN- cauta sa vezi mobrele pe viu, de preferinta una langa alta, cauta sa le incaleci pe amandoua si aia care te inspaimanta cel mai tare sa stii ca este mobra ce-ti trebuie!

 

 

 

 

hahahaaaa asta a fost tare! sa stii ca la asta ma gandeam si eu; care ma inspaimanta pe aia o iau..

 

Apropo de touring-uri cum este Vandero, sincer motorul este foarte fain dar nu si pt mine, stiu ca am batut apa in piua cu autostrada si de 140 la ora dar asta este poate ca sunt speriat un pic de ea si sa va spun o poveste ´' cand am venit aici am imprumutat o masinutza numita VW Lupo, na masinutza de oras, motor de 1,3L putea sa mearga cu 130 fara probleme dar acolo se bloca, instabila pe vant, mai ales in depasirea tirurilor si camioanelor. de atunci ca mi-am zis ca nu am ce cauta acolo fara un utilaj care sa poata, sa aibe cuplu suficient sa ma scoata dintr-o depasire si sa sparga curentzi din jurul unui tir¨´ drept pe care am avut si am numai masini mari.

 

Suedia nu are numai autostrada, cam 80% din ea este numai padure si stanca, chiar din spatele blocului meu incepe padurea :banana: traseele sunt interminabile, o iei pe un drum forestier si te trezesti ca iesi pe partea cealalta de peninsula :unsure: plus de asta, Norvegia imi este aproape, 400 km si dau in granitza. Deci am unde sa plimb un motor de adventure. De timp nu este probelema am cam juma de ora dimineatza juma de ora seara adik 30 km pana la munca 30 la intors in fiecare zi.

 

Fiind vb de bube, sa nu aibe bube de ale lui Stalin ca sunt satul de ele. Un releu de incarcare nu ar fi o belea sau niste mufe la cabluri, sa nu se rupa distributzia ca la Ural sau sa loveasca pistonul in supapa sa bagi bani in supape si sa vezi ca exista fisuri in chiuluase.. asteas bube un releu regulator de tensiune este ok sau o camera sparta :)))

 

OZZY daca tot prietenul tau este plictisit de AT-ul ala sa dea si el un pret si o poza pe aci :burnout:

 

 

Bafta tuturor!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Fiind vb de bube, sa nu aibe bube de ale lui Stalin ca sunt satul de ele. Un releu de incarcare nu ar fi o belea sau niste mufe la cabluri, sa nu se rupa distributzia ca la Ural sau sa loveasca pistonul in supapa sa bagi bani in supape si sa vezi ca exista fisuri in chiuluase.. asteas bube un releu regulator de tensiune este ok sau o camera sparta :)))

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ST NU are calitatile AT.

 

da asa e. are calitati mai bune :) motor mai potent, consum mai mic. motorul e un pic mai vanos dupa 3500 si creste mai tare cuplu, nu are liniaritatea V-ul AT

 

in rest e aceeasi marie cu alta palarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca n-ar costa o ghaoaza de bani Africana (nejustificat bineinteles) ar fi o motocicleta decenta. Pentru ca "legenda" a fost demult. Ca mai are cate ceva de spus ca orice batran asta e incontestabil dar departe de a mai fi o varianta "viabila". Ascultati ce spune Raul ca spune bine. Platim basme.

In legatura cu Africa Twinu sau Transalpu si autostrada.... :crack: mai bine lasa... nu-s motoare de asa ceva.

Cel putin Transplantul saracul are 5500 rpm la 120 km/h. :lol: Motoare bune, pentru ce-or fi acolo...

Daca ar fi Transplant si Africa Twin la aceeasi bani sau - hai sa zic - Africa putintel mai scumpa (cu maxim 20% ca atata reprezinta diferenta de TA) ar fi o chestie. Dar cum nu e... Aia e.

 

Iar Super Terente n-o sti ea offroad (cica) precum AT dar ii intoarce sapca-n cap cand trece pe langa ea pe autostrada (si nu numai). :crack:

 

Mda ca concluzie AT e prea scumpa pentru ce mai poate si la banii astia mai pui un pic si deja iti iei motociclete moderne. Deci un Transalp mai nou ar fi o alegere mai buna, daca e sa fii fixat numai pe astea doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda ca concluzie AT e prea scumpa pentru ce mai poate si la banii astia mai pui un pic si deja iti iei motociclete moderne.

N-auzi ma ca e conspiratie mondiala ca producatorii pun calculatoriciuri si tot felul de chestii care *GASP* se strica si trebuie schimbate numai ca sa iei motorul ieftin si sa bagi dupa aia bani in el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar Super Terente n-o sti ea offroad (cica) precum AT dar ii intoarce sapca-n cap cand trece pe langa ea pe autostrada (si nu numai). :crack:

 

la cat sunt astea de mari si grele, nu face diferenta intre ele decat un pilot experimentat. la nivel de amatori nu se sesizeaza diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La intalnirea Teneristilor d-abia ma tineam de SuperTeneristi in offroad. Nu mai vorbesc de onroad. Iar eu eram cu XTZ 660 care cica ar fi mai bun in offroad pt ca e mai usor si e monocilindru.

Ma gandesc cu groaza la intalnirea Africanilor: oare cu EXC-ul fac fata?

Dar sa lasam alte marci la o parte pt ca Honda e Honda. Topicul e despre AT vs TA. Omul a zis ca nu are timp sa le incerce pe amandoua. Vrea punct ochit - punct lovit. Daca isi ia TA se va intreba mereu cum ar fi cu AT. Daca isi va lua AT nu isi va mai pune intrebarea cum ar fi cu TA. Si avand in vedere ca s-a dus in Suedia sa munceasca pe bani, nu pe fulgi de nea, cred ca nu e nici o problema sa-si ia o AT. Doar chiria locuintei unde sta, pe o luna, cred ca e cat o jumate de AT (sau un TA intreg).

Parerea mea: sa-si ia AT pt simplu motiv ca poate si sa nu ramana cu doruri multe. (chiar daca s-a nascut langa Carpati).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din privintza pretului intre tenere si AT aici Tenere rupe norma, este cu mult mai scumpa decat AT egalitatea se face numai intre ani 95-96 atat; dupa aia tenere se detaseaza foarte mult. At-ul asta costa undeva pe la 2600 de eur este din 94 si are 40 000 km ceea ce din spusele si vazute nu este mult;

http://www.blocket.se/alvsborg/Honda_XRV_Africa_Twin_37717218.htm?ca=23_3&w=3 numai ca se afla la 500 km de mine :angry: saptamana viitoarte daca mai este pe acolo ma duc sa il vad!

 

 

Apropo chiar nu exista kituri de pinioane pt AT si TA?! banuiesc ca au cuplu sa plece de pe loc cu catziva dintzi in minus la pinionul de la roata sau catziva in plus la pinionul de la cutie.. daca nu le comand eu la o firma pe aici pe langa mine care se ocupa cu trasmisii in general :D si atunci o sa merg cu 140 cu 2000 de ture :crack:

Editat de WHITE RAVEN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...