Sari la conținut

Accident mortal autostrada Arad Timisoara


rob_debruce
 Share

Postări Recomandate

Despre starea anvelopelor ale motocicletei nu se vorbeste nimic, numai Statul trebuie sa ne poarte de grija. La ce ne foloseste ca murim ca oile?

Jagi,cauciucurile sunt ultimile pe lista in aceasta nenorocire.Astia care bantuim de ceva vreme pe forumul asta stim fixul tau cu cauciucurile.Dupa ce se vede in poze roata fata a fost blocata,motorul si motociclistul s-au dus taras si au lovit masina in roata respectiv aripa.Daca ar fi fost nou nout,moale,cramponat si cum mai vrei tu nu ar fi facut ,la o frana brutala,decat sa-l arunce de pe motor.Unde ar fi contat cel nou,daca avea timp si spatiu sa franeze tare dar fara sa blocheze roata fata.Fie vorba intre noi,daca motorul era drept si lovea tot in roata masina,motociclistul poate ar fi trecut peste si ar mai fi avut o sansa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 266
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca niciunul dintre noi nu este vre-un sfant.Toti mai gresim ,voluntar sau involuntar,insa atunci cand facem o greseala voita ,cine ne impiedica sa cascam ochii si sa privim mai mult si mai bine ca de obicei,sa judecam ,sa mai privim odata si iar sa judecam,apoi cand suntem convinsi ca o putem face sa o facem.(fiind singura solutie).Dar dupa ce ca incalcam o regula ,o mai facem si la noroc este deja prea mult.In momentul in care nu faci diferenta intre legal si ilegal apar probleme nu numai pt cel care incalca regula, cat si pt ceilalti.Ideal ar fi sa nu se incalce deloc regulile ,lucru utopic dealtfel la noi,dar cum tonul il dau altii ,exact cei care ne cer respectarea lor ,nu facem decat sa ne aliniem si sa nu ratam nici o ocazie de a specula o situatie la prima vedere favorabila noua si care sa ne scoata in evidenta "inteligenta" nativa.Daca tot tinem mortis sa facem o dracie ,macar sa fie la limita legii ,nu dincolo de ea..Asa ca inainte de a calca pe bec se impune intrebarea;merita s-o fac?decat sa te intrebi dupa, de ce ai fost asa prost.Daca nu ne facem putin timp sa discutam cu noi insine ,nu se va schimba nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vai de capul meu, e ireal. Am intrat pa pagina dansului de facebook si am vazut un om linistit, pe cruiser/chopper care savura fiecare plimbare cu bucurie. Nu-mi vine sa cred. Daca si unui asemenea om i s-a intamplat, eu, ca incepator, ce sa zic?

Abia asteptam sa vina urmatorul sezon, acum mi s-a dat totul peste cap. Sunt ingrozit. Nu mai am cuvinte..

 

Condoleante familiei! Imi pare nespus de rau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana si accidentul pe Autostrada A1

 

Parapeții de protecție laterali, ne spune inspector principal Teodor Tudur, șeful Biroului Poliției Autostrăzi Vest, pot fi montați conform STAS 1948/2002 acolo unde diferența de nivel este mai mare de doi metri. Ca atare, toate zonele de pe autostradă cu astfel de diferențe de nivel vor avea parapeți de protecție. Parapeţii nu vor fi prezenţi, ca atare, pe toată lungimea autostrăzii.

În ce privește parapeții axiali dintre sensurile de mers, începând de ieri aceştia au început să fie montați pe toată lungimea autostrăzii. „Parapeții axiali nu au fost montați până acum pentru ca utilajele care mai lucrează de o parte și de alta a autostrăzii să poată circula fără să fie nevoite să înconjoare kilometri”, a declarat Tudur.

 

Editat de Orvo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este ca suntem o natie de berbeci care nu vedem decat ca si calu si nu vrem in ruptul capului sa ne schimbam modul de gandire si sa trecem pe alta treapta de civilizatie.

 

Totul pleaca de jos de la cursantul care da pentru prima data de permis si care nu vrea sa mearga la legislatie ca e smecher si nu vrea sa invete nu vrea sa faca testul psiho pe bune etc.

Intamplarea face ca un membru din familie sa lucreze la o scoala de soferi si zic sa intreb de ce nu ii obliga sa vina la legislate pe cursanti la care imi raspunde ca daca fac asa isi pierd clienti ca se duc la alte scoli unde nu sunt obligati. Deci a doua problema.

 

Sa nu mai vb de orele de practica care ori cum sunt aproape degeaba.......si instructori facuti la legatura.

 

Iar aparatori legi la fel investesc in radare cica sa reduca nr de accidente...vrajeala ieftina ( investesc in radare si maresc amenzile pentru BANI si pentru nimic altceva ) Nu reduci nr de accidente daca te ascunzi cu radaru in tufe

 

Si asemanator cu ceva ce spunea un coleg merg pe un drum national printr-o localitate cu masina si de pe un drum lateral imi iese un berbec si face stanga prin fata mea franez violent sa evit impactul , nu se intampla nimic ma intorc dupa el si ce credeti ca imi spune , ca toata lumea se baga la fel si s-a bagat si el........si mai pot sa va dau o gramada de exemple personale dar nu e cazul acum.

 

 

imi pare rau pentru cele intamplate.Condoleante familiei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu reduci nr de accidente daca te ascunzi cu radaru in tufe

 

Daca ar exista pedepse aspre (munca in folosul comunitatii / amenda calculata in procente din valoarea proprietatilor), ai ramane suprins cati si-ar schimba mentalitatea. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarasi discutii si discutii pe aci...ce rost mai au nu stiu caci totul e destul de clar si de simplu...hodorogul ala de 81 cu toate cele ale sale la capacitate minima de reactie a omorat un om nevinovat...ce mai poti face frate daca un BOU vine direct pe tine si te face tocanita,reactiile in fractiunea aia de secunda nu si mai au rostul,poate doar un noroc chior din partea Providentei te ar mai tine in viata...o tot dam pe aci ca timpi de reactie ca ,cauciucuri sterse,ca alea alea...cand vine obiectul mare pe ala mic ,ala mare il face terci pe ala mic...mama masii de viata!Condoleante celor care l au cunoscut pe bietul mobrist,si lui fie i tarana usoara!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.realitatea.net/mircea-lucescu-accident-grav-in-capitala_901669.html

 

Iata ca o mai patesc si conservarii care intorc pe linie continua. Bine ca n-a fost vreun motociclist in spatelele lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi,cauciucurile sunt ultimile pe lista in aceasta nenorocire.Astia care bantuim de ceva vreme pe forumul asta stim fixul tau cu cauciucurile.Dupa ce se vede in poze roata fata a fost blocata,motorul si motociclistul s-au dus taras si au lovit masina in roata respectiv aripa.Daca ar fi fost nou nout,moale,cramponat si cum mai vrei tu nu ar fi facut ,la o frana brutala,decat sa-l arunce de pe motor.Unde ar fi contat cel nou,daca avea timp si spatiu sa franeze tare dar fara sa blocheze roata fata.Fie vorba intre noi,daca motorul era drept si lovea tot in roata masina,motociclistul poate ar fi trecut peste si ar mai fi avut o sansa.

Presupun ca: masina mergea pe banda 1 cu viteza mai mica, motociclistul venea probabil tot pe banda 1, cand ajuns in apropierea masinii motociclistul intra in depasire dar in timp ce incepe sa schimbe banda, masina ii intoarce brusc in fata.Posibil ca masina sa se fi aflat pe banda de urgenta oprita(datorita unghiului in care se gaseste pe sosea) sau mergand mai incet in momentul cand s-a apropiat de ea. Daca batranul sofer ar fi dat un semnal din timp, nu ar fi schimbat brusc directia,nu ar fi intors de pe extremitatea dreapta a soselei, ar fi intors de langa axul drumului respectiv banda 2, motociclistul ar fi si acum in viata.Cand esti astfel surprins din scurt de un gest necugetat, nu te mai scapa nici mama cauciucului.Da, poate o sansa avea sa

scape mai usor daca era pe motor in momentul impactului si lovea masina de la parbriz inspre fata masinii, sa il fi aruncat peste ea. Condoleante familiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand esti astfel surprins din scurt de un gest necugetat, nu te mai scapa nici mama cauciucului.Da, poate o sansa avea sa

scape mai usor daca era pe motor in momentul impactului si lovea masina de la parbriz inspre fata masinii, sa il fi aruncat peste ea.

Aveam cam 40 , maxim 50, cand mi-a intors BRUSC in fata, un taxi . Un taxi oprit langa bordura, aflat pe sensul meu de mers, soferul a intentionat o intoarcere rapida pentru a intra pe sensul opus. A spus ca nu m-a vazut. Impact perpendicular , fix in roata stanga spate a masinii. Am ajuns pe partea cealalta a masinii ,la fel si motocicleta dar a avut o alta traiectorie. Am " aterizat" cam la 3 metri de motocicleta. Am avut sansa sa nu am nici o zgarietura in urma impactului.

Editat de Aran
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand un om moare dintr-un asemenea gest prostesc si stupid ce nici macar nu ii apartine, nu cred ca e loc de mistouri...Nu e nimic rau ca incercam sa intelegem cauza, dinamica producerii unui accident.E greu sa prevezi chiar tot pe sosea, cat de bun ai fi ( cazul de fata de ex ). Eu postez la rubrica asta si uneori trag unele concluzii( in situatiile in care mi se par clare circumstantele )cu speranta ca cineva le vede, poate chiar unii soferi nemotociclisti ajunsi cumva pe acest forum si inteleg sa fie mai atenti,sa nu se grabeasca, sa nu faca manevre prostesti ca si in cazul de fata.

Multe accidente se produc din cauza grabei, din cauza vitezei, din cauza deciziilor gresite ale unui singur participant la trafic. Altele din cauza ambilor participanti care fac in acelasi timp diverse greseli.Multi nu cunosc codul rutier.Multi au uitat chestii esentiale, inclusiv acest batran sofer. Cineva se intreba cine este soferul si ce ,invarte" sau a ,invartit".Astfel vedem care categorie sociala are mai mult respect pentru viata si legi. Ar trebui sa ne facem un obicei din a posta la aceasta rubrica poza victimei alaturi de cea a calaului, pentru eternitate si spre aducere aminte. Daca cineva are posibilitatea si se considera necesar, postati pozele celor doi sub care sa treceti calitatea de victima si calau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand un om moare dintr-un asemenea gest prostesc si stupid ce nici macar nu ii apartine, nu cred ca e loc de mistouri...Nu e nimic rau ca incercam sa intelegem cauza, dinamica producerii unui accident.E greu sa prevezi chiar tot pe sosea, cat de bun ai fi ( cazul de fata de ex ). Eu postez la rubrica asta si uneori trag unele concluzii( in situatiile in care mi se par clare circumstantele )cu speranta ca cineva le vede, poate chiar unii soferi nemotociclisti ajunsi cumva pe acest forum si inteleg sa fie mai atenti,sa nu se grabeasca, sa nu faca manevre prostesti ca si in cazul de fata.

Multe accidente se produc din cauza grabei, din cauza vitezei, din cauza deciziilor gresite ale unui singur participant la trafic. Altele din cauza ambilor participanti care fac in acelasi timp diverse greseli.Multi nu cunosc codul rutier.Multi au uitat chestii esentiale, inclusiv acest batran sofer. Cineva se intreba cine este soferul si ce ,invarte" sau a ,invartit".Astfel vedem care categorie sociala are mai mult respect pentru viata si legi. Ar trebui sa ne facem un obicei din a posta la aceasta rubrica poza victimei alaturi de cea a calaului, pentru eternitate si spre aducere aminte. Daca cineva are posibilitatea si se considera necesar, postati pozele celor doi sub care sa treceti calitatea de victima si calau.

:ok: :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad pe aici ca se tot ia lumea de autostrada, Boc & co, putea autostrada sa fie perfecta, doar ca se intampla des sa mai iasa cate unii din peisaj si se mai rup gardurile de pe mijloc.Pe autostrada buc-pitesti mai tot timpul sunt cateva portiuni mici de gard rupt sau indoit.Conteaza ca a facut o intoarcere interzisa si daca tot a facut-o nu a oprit frumos si s-a asigurat de 5 ori inainte sa o faca.Daca se intampla sa fac vre-o manevra intrazisa, ma opresc pe margine ma uit inatai de politie, de camere si astept pana nu mai trece nici o masina din nici un sens.

Cred ca orice motociclist dupa ce invata sa conduca motocicleta, ar fi vital sa fie invatat si cum sa cada.Accidentul asta se putea evita cu nici o zgarietura macar daca motociclistul intra pur si simplu in masina ( in roata) si era proiectat dupa capota .Practic nici nu ar fi atins masina.Dar in secunda aia in care trebuie sa iei decizia...toti ne gandim la frana si de obicei frana ramane, dezechilibrand motocicleta.Un accident stupid pe ditamai autostrada goala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad pe aici ca se tot ia lumea de autostrada, Boc & co, putea autostrada sa fie perfecta, doar ca se intampla des sa mai iasa cate unii din peisaj si se mai rup gardurile de pe mijloc.Pe autostrada buc-pitesti mai tot timpul sunt cateva portiuni mici de gard rupt sau indoit.Conteaza ca a facut o intoarcere interzisa si daca tot a facut-o nu a oprit frumos si s-a asigurat de 5 ori inainte sa o faca.Daca se intampla sa fac vre-o manevra intrazisa, ma opresc pe margine ma uit inatai de politie, de camere si astept pana nu mai trece nici o masina din nici un sens.

Cred ca orice motociclist dupa ce invata sa conduca motocicleta, ar fi vital sa fie invatat si cum sa cada.Accidentul asta se putea evita cu nici o zgarietura macar daca motociclistul intra pur si simplu in masina ( in roata) si era proiectat dupa capota .Practic nici nu ar fi atins masina.Dar in secunda aia in care trebuie sa iei decizia...toti ne gandim la frana si de obicei frana ramane, dezechilibrand motocicleta.Un accident stupid pe ditamai autostrada goala.

Sa stii sa franezi e esential, dar din pacate scolile noastre nu te invata acest lucru, cel putin pe mine instructorul, motociclist vechi, nu m-a invatat. Nu era de datoria lui? Daca isi facea datoria, meseria aleasa de el la urma urmelor, (nu impusa de mine) cu dragoste si daruire, nu plecam tont de la acel curs. Se poate invata si in urma experientelor proprii, dar costa si inca mult. Uneori dupa asa o experienta te ,trezesti' rupt in doua in sacul cu care aduna cadavrele de pe sosea. Experientele costa si nu putin...Cheia bunului mers al societatii e sa ne daruim cu totii activitatii ce o prestam, astfel ne bazam unii pe altii facand lucruri sau lucrari de calitate si respectand munca celorlalti. Aici ma refer si la politie, instructori, magistrati,legiuitori, medici. De moartea acestui motociclist inclusiv ei se fac vinovati,poate chiar si eu sau tu cititorule, ca nu facem mai mult sa schimbam ceva... sa ne protejam mai mult. Suntem delasatori si superficiali, ne impiedica orgoliile...nu avem suficient curaj, gasim scuze puerile, suntem niste cacaciosi penibili.

Trebuiesc schimbate mentalitati si zau nu e usor. Schimbarea incepe cu noi fiecare in parte. Rog sa fiu iertat daca am deranjat pe cineva...dar asa gandesc si asa am simtit in acest moment si nu numai...

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt momente in care ceilalti participanti la trafic ne surprind prin manevrele lor, regansindu'ne in situatii din care pur si simplu nu exista iesire... sunt situatii in care, din propria vina suntem surprinsi pe picior gresit, neatenti, cu mintea in alta parte... etc. Nu se poate generaliza!

 

Un lucru insa este intotdeauna valabil - cand temperatura ambianta este sub o anumita valoare, trebuie sa tinem cont de 2 lucruri foarte importante:

 

1. Cauciucurile nu pot atinge temperatura optima iar aderenta, in special pe franare, ne poate oferi surprize extrem de neplacute.

 

2. In aceste conditii este imperios necesar sa ne adaptam conduita de mers, avand in vedere ca in sezonul rece soferii "uita" ca mai exista si motociclete in trafic. Acest fapt nu tine de legislatie ci mai degraba de "psihologia soselei".

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca orice motociclist dupa ce invata sa conduca motocicleta, ar fi vital sa fie invatat si cum sa cada.Accidentul asta se putea evita cu nici o zgarietura macar daca motociclistul intra pur si simplu in masina ( in roata) si era proiectat dupa capota .Practic nici nu ar fi atins masina.Dar in secunda aia in care trebuie sa iei decizia...toti ne gandim la frana si de obicei frana ramane, dezechilibrand motocicleta.Un accident stupid pe ditamai autostrada goala.

sal.. aici mastere mai este si norocul,eu acum 5ani am avut un accident tras la indigo cu acesta un idiot de taximetrist m-ia antors an fata pe o strada destul de lata cam 7m,an fractiunile de sec cat ai ancerca tu sa frnezi si sa eviti daca boul ati taie calea,eu dupa banda mea am franatsi am tras de ghidon de am ajuns pe contrasens si boul tot nu sa uitat,norocul meu ca eu am lovit an roata si ma aruncat peste capota dar ghinion ca am cazut pe o gramada de pietre cubice care mi au belit coloana,am fost constient,ma luat salvarea si directia bucuresti floreasca aveam hemoragie interna ca m ia intrat cornul an burta si bazinu fisurat,plus coloana fracturata,8ore a durat operatia,trei echipe de medici au lucrat la mine si toti au spus ca am avut noroc,mult noroc ca leziunile care le am avut erau cauzatore de moarte,au trecut 5ani merg pe motor mai precaut cu mult de accident desi bazinul este si acum legat an sarme ancerc sa ma feresc de bizoni,casa nu mai povestesc ca taximetristu si acum practica a mai facut un accident pe trcerea de pietoni,dar astea sant legile sa fie cumparate cu bani si pile. l

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bunicul meu s-a urcat la volan la 74 ani,a iesit in oras ,s-a ciocnit cu unul din vina lui,normal, si mi-a dat cheile spunandu-mi ca el nu mai poate conduce...

WTF...trebuie sa ai accident ca sa iti dai seama ca nu mai ai ce cauta la volan?

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace . Condoleante familiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca orice motociclist dupa ce invata sa conduca motocicleta, ar fi vital sa fie invatat si cum sa cada.Accidentul asta se putea evita cu nici o zgarietura macar daca motociclistul intra pur si simplu in masina ( in roata) si era proiectat dupa capota .Practic nici nu ar fi atins masina.Dar in secunda aia in care trebuie sa iei decizia...toti ne gandim la frana si de obicei frana ramane, dezechilibrand motocicleta.Un accident stupid pe ditamai autostrada goala.

 

Extrem de regretabil accidentul tau!...ai suferit mult, dar ai avut si mult noroc ca acum scrii aceste randuri...

 

 

Totusi ce spui tu, ca "orice motociclist dupa ce invata sa conduca motocicleta, ar fi vital sa fie invatat si cum sa cada" mi se pare destul de greu in practica....teoretic poti sa-ti repeti cat vrei ce trebuie sa faci; cind vine momentul si lucrurile se desfasoare in fractiuni de secunda in care DOAR REFLEXELE ACTIONEAZA, si alea sint de a frana, nu mai ai ce face...si nu stiu pe nicaieri cursuri de invatarea cazaturii cu motocicleta....ar trebui sa existe un poligon, unde motociclistii echipati cu nenumarate protectii si pe dedesupt si pe deasupra, si la viteze de maxim 50-60 km/h, undeva pe iarba sa fie locul de cadere, sa aiba la dispozitie niste motociclete simple si rezistente, cu care sa exerseze cazaturi fara sa le strice prea mult...abia dupa cel putin 8-10 astfel de cazaturi(caci fiecare poate fi altfel) poti spune ca ai invatat sa cazi....cat de cat....in afara de profesionisti eu nu cred in amatorii care vin si scriu pe aici "...si atunci am culcat motorul..."....cred ca motorul s-a culcat singur si l-a aruncat si pe calaret in functie de dinamica accidetului....raman la parerea ca pe drumurile publice, motociclistul amator, trebuie sa evite cazaturile si accidentele pe cat posibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Totusi ce spui tu, ca "orice motociclist dupa ce invata sa conduca motocicleta, ar fi vital sa fie invatat si cum sa cada" mi se pare destul de greu in practica....teoretic poti sa-ti repeti cat vrei ce trebuie sa faci; cind vine momentul si lucrurile se desfasoare in fractiuni de secunda in care DOAR REFLEXELE ACTIONEAZA, si alea sint de a frana, nu mai ai ce face...si nu stiu pe nicaieri cursuri de invatarea cazaturii cu motocicleta....ar trebui sa existe un poligon, unde motociclistii echipati cu nenumarate protectii si pe dedesupt si pe deasupra, si la viteze de maxim 50-60 km/h, undeva pe iarba sa fie locul de cadere, sa aiba la dispozitie niste motociclete simple si rezistente, cu care sa exerseze cazaturi fara sa le strice prea mult...abia dupa cel putin 8-10 astfel de cazaturi(caci fiecare poate fi altfel) poti spune ca ai invatat sa cazi....cat de cat....in afara de profesionisti eu nu cred in amatorii care vin si scriu pe aici "...si atunci am culcat motorul..."....cred ca motorul s-a culcat singur si l-a aruncat si pe calaret in functie de dinamica accidetului....raman la parerea ca pe drumurile publice, motociclistul amator, trebuie sa evite cazaturile si accidentele pe cat posibil.

 

EPIC!

 

Poti face astfel de cursuri la Academia Jackass.

 

In loc sa te duci la o scoala moto si sa inveti cum sa stai pe 2 roti in siguranta, tu cauti cursuri de "cadere libera in siguranta" ?!?!?

 

 

Pe tine nu te atinge penibilul?!?!

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io cred ca soimulmaltez este de fapt MO, sub acoperire...

Amice, inainte sa mai postezi, citeste dreacului cu voce tare ce vrei sa spui, sau posteaza numai la "FUN".

Indiferent de subiect, vei fi bancul zilei!

Scuzele mele pentru off-topic.

Editat de Louis Cyphre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io cred ca soimulmaltez este de fapt MO, sub acoperire...

Amice, inainte sa mai postezi, citeste dreacului cu voce tare ce vrei sa spui, sau posteaza numai la "FUN".

Indiferent de subiect, vei fi bancul zilei!

Scuzele mele pentru off-topic.

Omul o vrut sa spuna ceva...de ce nu intelegeti...instructorii astia ,,e prosti,, nu te invata sa cazi! :scratch: Faza e ,ca uite, pe necazul fatal al unui confrate trebuie sa polemizam noi aiurea!Nu e bine!

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...