adiy32 Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Despre starea anvelopelor ale motocicletei nu se vorbeste nimic, numai Statul trebuie sa ne poarte de grija. La ce ne foloseste ca murim ca oile? Jagi,cauciucurile sunt ultimile pe lista in aceasta nenorocire.Astia care bantuim de ceva vreme pe forumul asta stim fixul tau cu cauciucurile.Dupa ce se vede in poze roata fata a fost blocata,motorul si motociclistul s-au dus taras si au lovit masina in roata respectiv aripa.Daca ar fi fost nou nout,moale,cramponat si cum mai vrei tu nu ar fi facut ,la o frana brutala,decat sa-l arunce de pe motor.Unde ar fi contat cel nou,daca avea timp si spatiu sa franeze tare dar fara sa blocheze roata fata.Fie vorba intre noi,daca motorul era drept si lovea tot in roata masina,motociclistul poate ar fi trecut peste si ar mai fi avut o sansa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedman Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 R.I.P. Condoleante familiei si prietenilor. faza e de tot cacao.... romanism 100% nesimtire si nepasare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Cred ca niciunul dintre noi nu este vre-un sfant.Toti mai gresim ,voluntar sau involuntar,insa atunci cand facem o greseala voita ,cine ne impiedica sa cascam ochii si sa privim mai mult si mai bine ca de obicei,sa judecam ,sa mai privim odata si iar sa judecam,apoi cand suntem convinsi ca o putem face sa o facem.(fiind singura solutie).Dar dupa ce ca incalcam o regula ,o mai facem si la noroc este deja prea mult.In momentul in care nu faci diferenta intre legal si ilegal apar probleme nu numai pt cel care incalca regula, cat si pt ceilalti.Ideal ar fi sa nu se incalce deloc regulile ,lucru utopic dealtfel la noi,dar cum tonul il dau altii ,exact cei care ne cer respectarea lor ,nu facem decat sa ne aliniem si sa nu ratam nici o ocazie de a specula o situatie la prima vedere favorabila noua si care sa ne scoata in evidenta "inteligenta" nativa.Daca tot tinem mortis sa facem o dracie ,macar sa fie la limita legii ,nu dincolo de ea..Asa ca inainte de a calca pe bec se impune intrebarea;merita s-o fac?decat sa te intrebi dupa, de ce ai fost asa prost.Daca nu ne facem putin timp sa discutam cu noi insine ,nu se va schimba nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smok Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Vai de capul meu, e ireal. Am intrat pa pagina dansului de facebook si am vazut un om linistit, pe cruiser/chopper care savura fiecare plimbare cu bucurie. Nu-mi vine sa cred. Daca si unui asemenea om i s-a intamplat, eu, ca incepator, ce sa zic? Abia asteptam sa vina urmatorul sezon, acum mi s-a dat totul peste cap. Sunt ingrozit. Nu mai am cuvinte.. Condoleante familiei! Imi pare nespus de rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 (editat) Saptamana si accidentul pe Autostrada A1 Parapeții de protecție laterali, ne spune inspector principal Teodor Tudur, șeful Biroului Poliției Autostrăzi Vest, pot fi montați conform STAS 1948/2002 acolo unde diferența de nivel este mai mare de doi metri. Ca atare, toate zonele de pe autostradă cu astfel de diferențe de nivel vor avea parapeți de protecție. Parapeţii nu vor fi prezenţi, ca atare, pe toată lungimea autostrăzii.În ce privește parapeții axiali dintre sensurile de mers, începând de ieri aceştia au început să fie montați pe toată lungimea autostrăzii. „Parapeții axiali nu au fost montați până acum pentru ca utilajele care mai lucrează de o parte și de alta a autostrăzii să poată circula fără să fie nevoite să înconjoare kilometri”, a declarat Tudur. Editat Ianuarie 6, 2012 de Orvo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_fred2000 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Problema este ca suntem o natie de berbeci care nu vedem decat ca si calu si nu vrem in ruptul capului sa ne schimbam modul de gandire si sa trecem pe alta treapta de civilizatie. Totul pleaca de jos de la cursantul care da pentru prima data de permis si care nu vrea sa mearga la legislatie ca e smecher si nu vrea sa invete nu vrea sa faca testul psiho pe bune etc. Intamplarea face ca un membru din familie sa lucreze la o scoala de soferi si zic sa intreb de ce nu ii obliga sa vina la legislate pe cursanti la care imi raspunde ca daca fac asa isi pierd clienti ca se duc la alte scoli unde nu sunt obligati. Deci a doua problema. Sa nu mai vb de orele de practica care ori cum sunt aproape degeaba.......si instructori facuti la legatura. Iar aparatori legi la fel investesc in radare cica sa reduca nr de accidente...vrajeala ieftina ( investesc in radare si maresc amenzile pentru BANI si pentru nimic altceva ) Nu reduci nr de accidente daca te ascunzi cu radaru in tufe Si asemanator cu ceva ce spunea un coleg merg pe un drum national printr-o localitate cu masina si de pe un drum lateral imi iese un berbec si face stanga prin fata mea franez violent sa evit impactul , nu se intampla nimic ma intorc dupa el si ce credeti ca imi spune , ca toata lumea se baga la fel si s-a bagat si el........si mai pot sa va dau o gramada de exemple personale dar nu e cazul acum. imi pare rau pentru cele intamplate.Condoleante familiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Nu reduci nr de accidente daca te ascunzi cu radaru in tufe Daca ar exista pedepse aspre (munca in folosul comunitatii / amenda calculata in procente din valoarea proprietatilor), ai ramane suprins cati si-ar schimba mentalitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Iarasi discutii si discutii pe aci...ce rost mai au nu stiu caci totul e destul de clar si de simplu...hodorogul ala de 81 cu toate cele ale sale la capacitate minima de reactie a omorat un om nevinovat...ce mai poti face frate daca un BOU vine direct pe tine si te face tocanita,reactiile in fractiunea aia de secunda nu si mai au rostul,poate doar un noroc chior din partea Providentei te ar mai tine in viata...o tot dam pe aci ca timpi de reactie ca ,cauciucuri sterse,ca alea alea...cand vine obiectul mare pe ala mic ,ala mare il face terci pe ala mic...mama masii de viata!Condoleante celor care l au cunoscut pe bietul mobrist,si lui fie i tarana usoara!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mein Herz brennt Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 http://www.realitatea.net/mircea-lucescu-accident-grav-in-capitala_901669.html Iata ca o mai patesc si conservarii care intorc pe linie continua. Bine ca n-a fost vreun motociclist in spatelele lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Jagi,cauciucurile sunt ultimile pe lista in aceasta nenorocire.Astia care bantuim de ceva vreme pe forumul asta stim fixul tau cu cauciucurile.Dupa ce se vede in poze roata fata a fost blocata,motorul si motociclistul s-au dus taras si au lovit masina in roata respectiv aripa.Daca ar fi fost nou nout,moale,cramponat si cum mai vrei tu nu ar fi facut ,la o frana brutala,decat sa-l arunce de pe motor.Unde ar fi contat cel nou,daca avea timp si spatiu sa franeze tare dar fara sa blocheze roata fata.Fie vorba intre noi,daca motorul era drept si lovea tot in roata masina,motociclistul poate ar fi trecut peste si ar mai fi avut o sansa. Presupun ca: masina mergea pe banda 1 cu viteza mai mica, motociclistul venea probabil tot pe banda 1, cand ajuns in apropierea masinii motociclistul intra in depasire dar in timp ce incepe sa schimbe banda, masina ii intoarce brusc in fata.Posibil ca masina sa se fi aflat pe banda de urgenta oprita(datorita unghiului in care se gaseste pe sosea) sau mergand mai incet in momentul cand s-a apropiat de ea. Daca batranul sofer ar fi dat un semnal din timp, nu ar fi schimbat brusc directia,nu ar fi intors de pe extremitatea dreapta a soselei, ar fi intors de langa axul drumului respectiv banda 2, motociclistul ar fi si acum in viata.Cand esti astfel surprins din scurt de un gest necugetat, nu te mai scapa nici mama cauciucului.Da, poate o sansa avea sa scape mai usor daca era pe motor in momentul impactului si lovea masina de la parbriz inspre fata masinii, sa il fi aruncat peste ea. Condoleante familiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 (editat) Cand esti astfel surprins din scurt de un gest necugetat, nu te mai scapa nici mama cauciucului.Da, poate o sansa avea sa scape mai usor daca era pe motor in momentul impactului si lovea masina de la parbriz inspre fata masinii, sa il fi aruncat peste ea. Aveam cam 40 , maxim 50, cand mi-a intors BRUSC in fata, un taxi . Un taxi oprit langa bordura, aflat pe sensul meu de mers, soferul a intentionat o intoarcere rapida pentru a intra pe sensul opus. A spus ca nu m-a vazut. Impact perpendicular , fix in roata stanga spate a masinii. Am ajuns pe partea cealalta a masinii ,la fel si motocicleta dar a avut o alta traiectorie. Am " aterizat" cam la 3 metri de motocicleta. Am avut sansa sa nu am nici o zgarietura in urma impactului. Editat Ianuarie 6, 2012 de Aran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Sa se interzica masinile !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_D Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Sa se interzica masinile !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Sa se interzica masinile !! Nu masinile sunt problema ci bizonii si soferii de paie care le conduc!!!Masinile,,e fier,,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Cand un om moare dintr-un asemenea gest prostesc si stupid ce nici macar nu ii apartine, nu cred ca e loc de mistouri...Nu e nimic rau ca incercam sa intelegem cauza, dinamica producerii unui accident.E greu sa prevezi chiar tot pe sosea, cat de bun ai fi ( cazul de fata de ex ). Eu postez la rubrica asta si uneori trag unele concluzii( in situatiile in care mi se par clare circumstantele )cu speranta ca cineva le vede, poate chiar unii soferi nemotociclisti ajunsi cumva pe acest forum si inteleg sa fie mai atenti,sa nu se grabeasca, sa nu faca manevre prostesti ca si in cazul de fata. Multe accidente se produc din cauza grabei, din cauza vitezei, din cauza deciziilor gresite ale unui singur participant la trafic. Altele din cauza ambilor participanti care fac in acelasi timp diverse greseli.Multi nu cunosc codul rutier.Multi au uitat chestii esentiale, inclusiv acest batran sofer. Cineva se intreba cine este soferul si ce ,invarte" sau a ,invartit".Astfel vedem care categorie sociala are mai mult respect pentru viata si legi. Ar trebui sa ne facem un obicei din a posta la aceasta rubrica poza victimei alaturi de cea a calaului, pentru eternitate si spre aducere aminte. Daca cineva are posibilitatea si se considera necesar, postati pozele celor doi sub care sa treceti calitatea de victima si calau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Cand un om moare dintr-un asemenea gest prostesc si stupid ce nici macar nu ii apartine, nu cred ca e loc de mistouri...Nu e nimic rau ca incercam sa intelegem cauza, dinamica producerii unui accident.E greu sa prevezi chiar tot pe sosea, cat de bun ai fi ( cazul de fata de ex ). Eu postez la rubrica asta si uneori trag unele concluzii( in situatiile in care mi se par clare circumstantele )cu speranta ca cineva le vede, poate chiar unii soferi nemotociclisti ajunsi cumva pe acest forum si inteleg sa fie mai atenti,sa nu se grabeasca, sa nu faca manevre prostesti ca si in cazul de fata. Multe accidente se produc din cauza grabei, din cauza vitezei, din cauza deciziilor gresite ale unui singur participant la trafic. Altele din cauza ambilor participanti care fac in acelasi timp diverse greseli.Multi nu cunosc codul rutier.Multi au uitat chestii esentiale, inclusiv acest batran sofer. Cineva se intreba cine este soferul si ce ,invarte" sau a ,invartit".Astfel vedem care categorie sociala are mai mult respect pentru viata si legi. Ar trebui sa ne facem un obicei din a posta la aceasta rubrica poza victimei alaturi de cea a calaului, pentru eternitate si spre aducere aminte. Daca cineva are posibilitatea si se considera necesar, postati pozele celor doi sub care sa treceti calitatea de victima si calau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Vad pe aici ca se tot ia lumea de autostrada, Boc & co, putea autostrada sa fie perfecta, doar ca se intampla des sa mai iasa cate unii din peisaj si se mai rup gardurile de pe mijloc.Pe autostrada buc-pitesti mai tot timpul sunt cateva portiuni mici de gard rupt sau indoit.Conteaza ca a facut o intoarcere interzisa si daca tot a facut-o nu a oprit frumos si s-a asigurat de 5 ori inainte sa o faca.Daca se intampla sa fac vre-o manevra intrazisa, ma opresc pe margine ma uit inatai de politie, de camere si astept pana nu mai trece nici o masina din nici un sens. Cred ca orice motociclist dupa ce invata sa conduca motocicleta, ar fi vital sa fie invatat si cum sa cada.Accidentul asta se putea evita cu nici o zgarietura macar daca motociclistul intra pur si simplu in masina ( in roata) si era proiectat dupa capota .Practic nici nu ar fi atins masina.Dar in secunda aia in care trebuie sa iei decizia...toti ne gandim la frana si de obicei frana ramane, dezechilibrand motocicleta.Un accident stupid pe ditamai autostrada goala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 (editat) Vad pe aici ca se tot ia lumea de autostrada, Boc & co, putea autostrada sa fie perfecta, doar ca se intampla des sa mai iasa cate unii din peisaj si se mai rup gardurile de pe mijloc.Pe autostrada buc-pitesti mai tot timpul sunt cateva portiuni mici de gard rupt sau indoit.Conteaza ca a facut o intoarcere interzisa si daca tot a facut-o nu a oprit frumos si s-a asigurat de 5 ori inainte sa o faca.Daca se intampla sa fac vre-o manevra intrazisa, ma opresc pe margine ma uit inatai de politie, de camere si astept pana nu mai trece nici o masina din nici un sens. Cred ca orice motociclist dupa ce invata sa conduca motocicleta, ar fi vital sa fie invatat si cum sa cada.Accidentul asta se putea evita cu nici o zgarietura macar daca motociclistul intra pur si simplu in masina ( in roata) si era proiectat dupa capota .Practic nici nu ar fi atins masina.Dar in secunda aia in care trebuie sa iei decizia...toti ne gandim la frana si de obicei frana ramane, dezechilibrand motocicleta.Un accident stupid pe ditamai autostrada goala. Sa stii sa franezi e esential, dar din pacate scolile noastre nu te invata acest lucru, cel putin pe mine instructorul, motociclist vechi, nu m-a invatat. Nu era de datoria lui? Daca isi facea datoria, meseria aleasa de el la urma urmelor, (nu impusa de mine) cu dragoste si daruire, nu plecam tont de la acel curs. Se poate invata si in urma experientelor proprii, dar costa si inca mult. Uneori dupa asa o experienta te ,trezesti' rupt in doua in sacul cu care aduna cadavrele de pe sosea. Experientele costa si nu putin...Cheia bunului mers al societatii e sa ne daruim cu totii activitatii ce o prestam, astfel ne bazam unii pe altii facand lucruri sau lucrari de calitate si respectand munca celorlalti. Aici ma refer si la politie, instructori, magistrati,legiuitori, medici. De moartea acestui motociclist inclusiv ei se fac vinovati,poate chiar si eu sau tu cititorule, ca nu facem mai mult sa schimbam ceva... sa ne protejam mai mult. Suntem delasatori si superficiali, ne impiedica orgoliile...nu avem suficient curaj, gasim scuze puerile, suntem niste cacaciosi penibili.Trebuiesc schimbate mentalitati si zau nu e usor. Schimbarea incepe cu noi fiecare in parte. Rog sa fiu iertat daca am deranjat pe cineva...dar asa gandesc si asa am simtit in acest moment si nu numai... Editat Ianuarie 8, 2012 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Sunt momente in care ceilalti participanti la trafic ne surprind prin manevrele lor, regansindu'ne in situatii din care pur si simplu nu exista iesire... sunt situatii in care, din propria vina suntem surprinsi pe picior gresit, neatenti, cu mintea in alta parte... etc. Nu se poate generaliza! Un lucru insa este intotdeauna valabil - cand temperatura ambianta este sub o anumita valoare, trebuie sa tinem cont de 2 lucruri foarte importante: 1. Cauciucurile nu pot atinge temperatura optima iar aderenta, in special pe franare, ne poate oferi surprize extrem de neplacute. 2. In aceste conditii este imperios necesar sa ne adaptam conduita de mers, avand in vedere ca in sezonul rece soferii "uita" ca mai exista si motociclete in trafic. Acest fapt nu tine de legislatie ci mai degraba de "psihologia soselei". Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Cred ca orice motociclist dupa ce invata sa conduca motocicleta, ar fi vital sa fie invatat si cum sa cada.Accidentul asta se putea evita cu nici o zgarietura macar daca motociclistul intra pur si simplu in masina ( in roata) si era proiectat dupa capota .Practic nici nu ar fi atins masina.Dar in secunda aia in care trebuie sa iei decizia...toti ne gandim la frana si de obicei frana ramane, dezechilibrand motocicleta.Un accident stupid pe ditamai autostrada goala. sal.. aici mastere mai este si norocul,eu acum 5ani am avut un accident tras la indigo cu acesta un idiot de taximetrist m-ia antors an fata pe o strada destul de lata cam 7m,an fractiunile de sec cat ai ancerca tu sa frnezi si sa eviti daca boul ati taie calea,eu dupa banda mea am franatsi am tras de ghidon de am ajuns pe contrasens si boul tot nu sa uitat,norocul meu ca eu am lovit an roata si ma aruncat peste capota dar ghinion ca am cazut pe o gramada de pietre cubice care mi au belit coloana,am fost constient,ma luat salvarea si directia bucuresti floreasca aveam hemoragie interna ca m ia intrat cornul an burta si bazinu fisurat,plus coloana fracturata,8ore a durat operatia,trei echipe de medici au lucrat la mine si toti au spus ca am avut noroc,mult noroc ca leziunile care le am avut erau cauzatore de moarte,au trecut 5ani merg pe motor mai precaut cu mult de accident desi bazinul este si acum legat an sarme ancerc sa ma feresc de bizoni,casa nu mai povestesc ca taximetristu si acum practica a mai facut un accident pe trcerea de pietoni,dar astea sant legile sa fie cumparate cu bani si pile. l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Bunicul meu s-a urcat la volan la 74 ani,a iesit in oras ,s-a ciocnit cu unul din vina lui,normal, si mi-a dat cheile spunandu-mi ca el nu mai poate conduce... WTF...trebuie sa ai accident ca sa iti dai seama ca nu mai ai ce cauta la volan? Dumnezeu sa-l odihneasca in pace . Condoleante familiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Cred ca orice motociclist dupa ce invata sa conduca motocicleta, ar fi vital sa fie invatat si cum sa cada.Accidentul asta se putea evita cu nici o zgarietura macar daca motociclistul intra pur si simplu in masina ( in roata) si era proiectat dupa capota .Practic nici nu ar fi atins masina.Dar in secunda aia in care trebuie sa iei decizia...toti ne gandim la frana si de obicei frana ramane, dezechilibrand motocicleta.Un accident stupid pe ditamai autostrada goala. Extrem de regretabil accidentul tau!...ai suferit mult, dar ai avut si mult noroc ca acum scrii aceste randuri... Totusi ce spui tu, ca "orice motociclist dupa ce invata sa conduca motocicleta, ar fi vital sa fie invatat si cum sa cada" mi se pare destul de greu in practica....teoretic poti sa-ti repeti cat vrei ce trebuie sa faci; cind vine momentul si lucrurile se desfasoare in fractiuni de secunda in care DOAR REFLEXELE ACTIONEAZA, si alea sint de a frana, nu mai ai ce face...si nu stiu pe nicaieri cursuri de invatarea cazaturii cu motocicleta....ar trebui sa existe un poligon, unde motociclistii echipati cu nenumarate protectii si pe dedesupt si pe deasupra, si la viteze de maxim 50-60 km/h, undeva pe iarba sa fie locul de cadere, sa aiba la dispozitie niste motociclete simple si rezistente, cu care sa exerseze cazaturi fara sa le strice prea mult...abia dupa cel putin 8-10 astfel de cazaturi(caci fiecare poate fi altfel) poti spune ca ai invatat sa cazi....cat de cat....in afara de profesionisti eu nu cred in amatorii care vin si scriu pe aici "...si atunci am culcat motorul..."....cred ca motorul s-a culcat singur si l-a aruncat si pe calaret in functie de dinamica accidetului....raman la parerea ca pe drumurile publice, motociclistul amator, trebuie sa evite cazaturile si accidentele pe cat posibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 (editat) Totusi ce spui tu, ca "orice motociclist dupa ce invata sa conduca motocicleta, ar fi vital sa fie invatat si cum sa cada" mi se pare destul de greu in practica....teoretic poti sa-ti repeti cat vrei ce trebuie sa faci; cind vine momentul si lucrurile se desfasoare in fractiuni de secunda in care DOAR REFLEXELE ACTIONEAZA, si alea sint de a frana, nu mai ai ce face...si nu stiu pe nicaieri cursuri de invatarea cazaturii cu motocicleta....ar trebui sa existe un poligon, unde motociclistii echipati cu nenumarate protectii si pe dedesupt si pe deasupra, si la viteze de maxim 50-60 km/h, undeva pe iarba sa fie locul de cadere, sa aiba la dispozitie niste motociclete simple si rezistente, cu care sa exerseze cazaturi fara sa le strice prea mult...abia dupa cel putin 8-10 astfel de cazaturi(caci fiecare poate fi altfel) poti spune ca ai invatat sa cazi....cat de cat....in afara de profesionisti eu nu cred in amatorii care vin si scriu pe aici "...si atunci am culcat motorul..."....cred ca motorul s-a culcat singur si l-a aruncat si pe calaret in functie de dinamica accidetului....raman la parerea ca pe drumurile publice, motociclistul amator, trebuie sa evite cazaturile si accidentele pe cat posibil. EPIC! Poti face astfel de cursuri la Academia Jackass. In loc sa te duci la o scoala moto si sa inveti cum sa stai pe 2 roti in siguranta, tu cauti cursuri de "cadere libera in siguranta" ?!?!? Pe tine nu te atinge penibilul?!?! Editat Ianuarie 9, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 (editat) Io cred ca soimulmaltez este de fapt MO, sub acoperire... Amice, inainte sa mai postezi, citeste dreacului cu voce tare ce vrei sa spui, sau posteaza numai la "FUN". Indiferent de subiect, vei fi bancul zilei! Scuzele mele pentru off-topic. Editat Ianuarie 9, 2012 de Louis Cyphre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 (editat) Io cred ca soimulmaltez este de fapt MO, sub acoperire... Amice, inainte sa mai postezi, citeste dreacului cu voce tare ce vrei sa spui, sau posteaza numai la "FUN". Indiferent de subiect, vei fi bancul zilei! Scuzele mele pentru off-topic. Omul o vrut sa spuna ceva...de ce nu intelegeti...instructorii astia ,,e prosti,, nu te invata sa cazi! Faza e ,ca uite, pe necazul fatal al unui confrate trebuie sa polemizam noi aiurea!Nu e bine! Editat Ianuarie 9, 2012 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.