chif Postat Ianuarie 26, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2012 Multumim. Klr-ul si-a facut treaba onorabil, insa daca as fi mers cu motor de acelasi calibru ar fi fost mai bine. La urcat dealuri lungi, incarcat cum eram, nu puteam face mai mult de 110-115 si asta se simte pe distante lungi. Am intalnit insa tipi doar cu klr-uri, care tineau viteza de croaziera pe la 100-110 si erau super fericiti. Tineti cont ca asta in conditiile unui motor super incarcat si cu vanturi/dealuri. Am intalnit un american care si-a pus un pinion mai mic pe spate si a castigat 500 de ture la aceeasi viteza. Si el era super multumit. Dupa ce ne-am intors, am bat big bore kit-ul de 685 pe el si am vandut-o unui prieten. Se simte diferenta si sper sa se bucure de extra puterea de acum. Am fost super multumit de Kenda. De departe e cel mai bun raport pret/calitate/profil de pe piata, cel putin aici. Un set costa undeva de $120 si duce multi kms, on so offroad. Am facut B+ loop cu ele si n-am avut nicio problema. Daca faci numai sosea, poate ca nu-i cel mai bun profil. In Canada insa ... nu asa se pune problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin G. Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Super poze si super locuri. Felicitari baieti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Superb! Felicitari si la cat mai multe! ps: V-ati facut un calcul?Cati km au inghitit bestiile si cate bani v-au sarit din buzubare? Ride safe... Marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chif Postat Februarie 1, 2012 Autor Share Postat Februarie 1, 2012 (editat) = Din Denver Bogdan D a bagat vreo 17000km si noi din Vancouver am bagat vreo 12000km. Bani, habar n-am... au fost pregatirile care au fost destul. Excursia in sine cred ca vreo 3000. = La sud de Anchorage se intinde Kenai Peninsula si Kenai Fjords National Park. Am vrut sa stam o noapte in Homer de care am auzit ca e super fain. Din cauza ploii si a faptului ca a doua zi la 10am trebuia musai sa fim inapoi in Anchorage, am ales un alt loc, mai apropiat - Seward. Kenai Peninsula este spectaculoasa, salbatica, plina de ghetari, munti si drumuri perfecte pt doua roti. Seward este o mica asezare pe malul Pacificului, de asemenea inconjurata de munti si ghetari. Am petrecut seara intr-un bar, muzica rock live, bere etc Atmosfera era ca in Romania anilor '90. Super fain. http://www.youtube.com/watch?v=GWWRRQN0Nb0&feature=plcp&context=C303caeaUDOEgsToPDskIuTB_grGgJzuNFKVurIKgF Din Anchorage aveam doua optiuni, sa continuam nord spre Fairbanks si, pe faimoasa Dalton Hwy, spre Prudhoe Bay, la Oceanul Arctic sau sa o luam est spre Dawson City (Canada) si de acolo sa urcam nord pe si mai faimoasa Dempster Hwy spre Inuvik, la acelasi ocean. Prin ambele trasee atingeam si treceam de Cercul Arctic. Noi am fi vrut sa le facem pe amandoua dar ar fi durat cu vreo 4 zile mai mult si n-am avut cum. Am decis sa mergem est spre Dawson, pe Top-of-the-World-Highway. Am ajuns in Tok (AK) seara tarziu si am decis sa dormim si a 2-a zi sa schimbam gumele. Astea pe care le aveam erau gata si de acum ne asteptau 2000km de offroad. Ceea ce trebuia sa fie o chestie relativ usoara s-a transformat intr-un cosmar. Gumele de spate noi erau super tari si nu le-am putut instala singuri, cu toate ca ne-am chinuit de numa Am renuntat si am gasit un service Can-Am unde le-am pus. Am pornit victoriosi spre Dawson, intr-o pustietate absoluta si pe o ploaie enervanta. Dupa numai 40km... KLR-ul face pana. Sa ma chinui din nou? Nici gand! Bag compresorul, aer la maxim si da-i toti 3 inapoi in Tok. Am rezolvat problema la acelasi service dar ne-am decis sa bagam inca o seara in Tok. Un super alaskan burger, doua surori super frumoase, un fireball care ne-a uns la suflet si iaca a mai trecut o noapte. A doua zi eram pe drum. http://www.youtube.com/watch?v=eBRRvtvGYSc&list=UUo-1J6GbJGJywGQdka90Bog&index=5&feature=plcp Not fun: Tantari? Noooo Nu mai pot posta ca-mi lipeste posturile si cica-s prea multe poze. Stupid. Imi trebuie un reply intre posturi. Merci. Editat Februarie 1, 2012 de chif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Superb! Mai vrem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chif Postat Februarie 1, 2012 Autor Share Postat Februarie 1, 2012 Merci Zappy. Ajunsi in Tok la miezul noptii. Punem corturile. Ora 1 dimineata, dupa cum se vede ) Am vrut sa ne apucam sa schimbam gumele dar ne-am razgandit. A doiua zi dimineata un chipmunk zgomotos ne trezeste si ne sugereaza sa schimbam gumele ca-s varza. Ne asteptau 2000km de offroad, asa ca i-am dat dreptate. Ce parea o chestie simpla s-a transformat intr-un cosmar. Gumele de spate numai nu vroiau sa intre pe janta. Ne-am plictisit si am gasit un shop Can-Am, unde, cu scule, totul a durat minute si $20. Am plecat spre Top-of-the-World-Highway. Dupa nici 40km, in plina pustietate si pe o ploaie enervanta, KLR-ul s-a gandit ca-i vremea de o pana, pe spate! S-o schimb, no way! Compresor, aer la maxim si cu toata viteza inapoi in Tok. Shimbat rapid pe urma un super alaskan burger cu carne de moose, doua surori super frumoase care visau la feti-frumosi care sa le rapeasca din Tok, niste fireball si ne-am decis ca e un semn si ca mai trebuie sa stam o noapte. La motel, ca doar ploua ràu... A doua zi am luat-o calare spre Dawson. Renumitul Chicken Alaska, old brother town. Legile naturii in toate directiile Top-of-the-world, looking north... Cea mai nordica frontiera terestra a USA Intram in Yukon Unii au de povestit mai mult cu vamesele DĂŠjà vu? Ne apropiem de Dawson City, in urmatorul post. Nu stiu cate imagini permite acest preafrumos site intr-un singur topic, dar cu siguranta sunt foarte putine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Nu stiu cate imagini ai tu de gand sa pui, dar CU SIGURANTA SUNT PREA PUTINE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 RESPECT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kws600 Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Doamne! Ce as vrea sa fiu acolo! Minunat! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Super. Imens continent putin populat comparativ cu Europa. Intrebare: cum a fost cu asigurarea motocicletei din SUA in Canada? Se poate cumpara si la granita ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pomo Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Hai acasă Chif și lasă Alaska pentru alaskieni, ce treabă avem noi cu ei. Faină tură omule și la mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chif Postat Februarie 6, 2012 Autor Share Postat Februarie 6, 2012 In Dawson City lumea nu e sanatoasa la cap! Soarele nu apune, toti petrec incontinuu iar noi am stat 4 nopti, 2 inainte si 2 dupa Dempster Hwy. Am campat pe un mal al raului Yukon, intr-un campground provincial. Ca sa ajungem in oras trebuia sa trecem cu bacul. Ne-am imprietenit f.repede cu multi de prin partea locului si am petrecut multe clipe super faine. Dawson este un oras f.vechi si pastreaza inca savoarea sec.XIX iar fantomele cautatorilor de aur sunt parca printre noi. Aici, totul e legat de aur. Inca se cauta, inca se gaseste, inca se extrage, inca imbogateste. A 2-a zi dupa ce am ajuns, am decis sa facem o tura de incalzire pe tura mica a celebrului bikers meeting Dust to Dawson (D2D), inainte de hopul final, Cercul Polar si Oceanul Arctic, pe urmele cowboy-lor din filmele Bonanza... (Upper&Lower Bonanza Creek - ca fapt divers, plin de ursi si plin de mine de aur). Olgivie Mountains in nord, pe care trebuia sa-i trecem a 2-a zi Dintr-un anumit motiv, absolut necunoscut, in Dawson am stat cel mai mult si avem cele mai putine poze Super. Imens continent putin populat comparativ cu Europa. Intrebare: cum a fost cu asigurarea motocicletei din SUA in Canada? Se poate cumpara si la granita ceva? Asigurarea este valabila pe toata North America, indiferent ca-i asigurare americana sau canadiana. Odata ce ai asigurare, nu-ti bati capul de nimic. La granita nici nu se pune problema sa-ti ceara cineva altceva decat id-ul tau (vehiculul, treaba ta). Exceptie face Mexicul, iti trebuie asigurare mexicana pe care o iei de pe net sau din granita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Rosca Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Doamne ce frumos este. Asteptam continuarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Frumos, incitant chiar. Mi-ar place sa ma bag cu Dragstar-ul meu asa pe unde pot prin Alaska....dar no mai visez decoamdata . Oricum ma bucur pentru voi ca va-ti indeplinit visul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
michelangelu Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Frumos taica! Acum l-am vazut! Dau un Fireball pt asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chif Postat Februarie 10, 2012 Autor Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) Dempster Highway este un vis! De la ultimul petec de asfalt drumul o ia in nord pentru 736km, pana aproape de Oceanul Arctic latitudine-68. Peisajul e salbatic, nu exista civilizatie, doar pustietate, zone de munti, lacuri si vegetatie arctica. Cand e uscat, drumul e un vis, cand ploua, un calvar. Le-am avut pe amandoua, in doua zile. Am facut Dempster-ul dintr-o bucata pe fiecare sens. De obicei lumea se oprea la jumate si-l facea in 4 zile, dar noi n-am vrut sa irosim 2 zile. In plus, vremea nu se anunta buna si am incercat sa profitam de soare. Road chart-ul Pe undeva la jumatea drumului este primul stop, Eagle Plains, unde poti alimenta cu benzina, manca la restaurant sau dormi la hotel. Am intalnit aici 2 americani si un australian, cu KTM-uri 990A. Cand au aflat ce-i cu noi au zis "So you're the f... romanians! We were in a pub yesterday in Dawson and somebody asked me "Are you with the romanians?"" Hahaha. In Dawson inca ne bantuiau fantomele. KLR-ul n-a folosit rezerva de benzina si a ajuns aici cu 1 litru in rezervor. Mai incolo, in Inuvik, a ajuns doar cu 150 grame. Inainte de Eagle Plains am intalnit un neamt, Andreas Eller, care facea Dempster-ul singur...pe jos! Incredibil! Stiam de el de la alti motociciclisti, care l-au intalnit cu o zi in urma si ne-au zis ca singurul lucru de care are nevoie e ... bere! E photograf si o sa scoata la inceputul anului 2012 o editie care se cheama ARKTISCHES KANADA – ZU FUSS ZUM POLARMEER. I-am luat un box de bere si a fost super fericit de surpriza. Eagle Plains! http://www.youtube.com/watch?v=WLe4K2NNdJQ&feature=plcp&context=C3368575UDOEgsToPDskLPdDTYkZyMNANXa0CwiYBh Editat Februarie 10, 2012 de chif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kws600 Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Bravo! Astept continuarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 omfg... awesome! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Ma inteapa inima cand citesc topicul asta...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geobhd Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Foarte tare. Bravo baieti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Pe undeva la jumatea drumului este primul stop, Eagle Plains, unde poti alimenta cu benzina, manca la restaurant sau dormi la hotel. Am intalnit aici 2 americani si un australian, cu KTM-uri 990A. Cand au aflat ce-i cu noi au zis "So you're the f... romanians! We were in a pub yesterday in Dawson and somebody asked me "Are you with the romanians?"" Hahaha. In Dawson inca ne bantuiau fantomele. KLR-ul n-a folosit rezerva de benzina si a ajuns aici cu 1 litru in rezervor. Mai incolo, in Inuvik, a ajuns doar cu 150 grame. Inainte de Eagle Plains am intalnit un neamt, Andreas Eller, care facea Dempster-ul singur...pe jos! Incredibil! Stiam de el de la alti motociciclisti, care l-au intalnit cu o zi in urma si ne-au zis ca singurul lucru de care are nevoie e ... bere! E photograf si o sa scoata la inceputul anului 2012 o editie care se cheama ARKTISCHES KANADA – ZU FUSS ZUM POLARMEER. I-am luat un box de bere si a fost super fericit de surpriza. Tot reportul e misto. 3 prieteni cu 3 motoare in salbaticie livin large! Dar aceste doua paragrafe... :ok: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ACHIMOTO Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 4 * B. intr-o excursie cu adevrat ADV , minunata - cu poze superbe - si povestita in stil mare ....... cu destinatie finala A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) se pare ca-s mai putini ursi ca prin mongolia fain! Editat Februarie 20, 2012 de vladdygo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Excursia asta e din ciclul: Am intalnit si romani fericiti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chif Postat Februarie 24, 2012 Autor Share Postat Februarie 24, 2012 Parasim Eagle Planes dupa ce am avut parte de o masa copioasa. Ne indreptam spre nord, stiind ca in curand ne vom indeplini visul, sa "atingem" Cercul Polar. Vantul batea nebun si mergeam aplecati pe o parte, intr-un unghi periculos. Acelasi vant ne-a urmarit multi kms, pana in NW Territories. 19:00 hrs - 19 iunie 2011. Cercul Polar! Oprim, facem cateva poze si ne bucuram ca niste copii. E greu de descris ce era in sufletul nostru, dar ne simteam stapanii lumii! Pana la capatul drumului mai aveam 270km. Era seara dar stiam ca soarele nu va apune, asa ca-i dam bataie spre Fort McPherson, sperand sa alimentam. Nu am avut noroc, singura benzinarie fiind inchisa. Vantul o luase razna, la fel si noi. Ne uitam unii la altii si strigam in casti cat ne tineau plamanii: Hoooooly Fuuuuuck, Yuhuuuuuuu si radeam ca nebunii Hahahahahhaaaaa Muriiiiim, bag p.....laaaaaaa Inainte sa trecem raurile Peel si MacKenzie vantul ne lasa in pace si le trecem linistiti. 01:40 am - ajungem in Inuvik, pe un frig crancen. Suntem terminati, intr-o stare high, parca am fi fumat iarba dar fericiti, am reusit! 68 degrees north! (asta e si adresa blogului unde am descris excursia mai in amanunt) Cautam o benzinarie, alimentam, sa ne luam de o grija. Pe urma gasim un camping si ne apucam de baut. Cum o sa vedeti in video de mai jos, eram varza! A 2-a zi dimineata, dupa doar 3 ore de somn, ne indreptam spre visitors' center, sa ne luam certificatele care atestau faptul ca am ajuns acolo, pe moto. Bem o cafea, mancam o gogoasa si o luam inapoi. Mai jos, undeva in dreapta vedeti Inuvik: Penultimul episod: http://www.youtube.com/watch?v=Q0t0fxL-cyM&feature=plcp&context=C325c813UDOEgsToPDskLIL_-Ryh7O-72-eRj2S_N9 Pe drumul de intoarcere, ne astepta o surpriza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.