mihai_lim Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Salutare, Am si eu o mare problema si var rog sa ma ajutati pentru ca aceasta problema ma chinuie de mult timp. Honda cbr 1000 rr din 2005...dupa ce motoreta a stat un timp, cand am inceput sa merg cu ea, la plecare da in nas dar dupa ce trece de 2000rpm motorul merge si trage bine. Motocicleta a fost in 4 service-uri si nimeni nu i-a gasit rezolvare. Specific ca s-au schimbat bujiile, s-a curatat toata rampa de alimentare si injectia. In plus descarca si bateria. Este posibil ca problema sa fie statorul si din cauza lui sa descarce bateria si sa de in nas tot din cauza asta? Multumesc, astept orice sfat si parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Incarcarea e destul de importanta la mobre pe injectie. Daca nu ai tensiunea care trebuie pe instalatie, o sa faca figuri, de genul ca atunci cand investighezi, zici ca sfideaza legile fizicii. Masoara incarcarea si apoi mai vezi ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_lim Postat Aprilie 5, 2012 Autor Share Postat Aprilie 5, 2012 Am inteles...o sa iau la masurat toata partea electrica de incarcare sa vad daca da valorile din manual...multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Numa la baterie trebuie sa masori. Pornesti motorul si vezi cati volti ai la baterie la relantiu si daca turezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_lim Postat Aprilie 5, 2012 Autor Share Postat Aprilie 5, 2012 Aha...iar daca valorile care le da nu coincid cu cele din manual atunci este sigur ceva pe partea cu incarcarea...iar socurile care le da la plecare tot din acest motiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Incarcarea e destul de importanta la mobre pe injectie. Daca nu ai tensiunea care trebuie pe instalatie, o sa faca figuri, de genul ca atunci cand investighezi, zici ca sfideaza legile fizicii. Masoara incarcarea si apoi mai vezi ce si cum +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_lim Postat Aprilie 5, 2012 Autor Share Postat Aprilie 5, 2012 Ce am uitat sa specific este k motoreta la relanti are o oscilatie mai mare decat normalul...adik dak ar trebui sa stea la 1500rpm...oscileaza cam 2-300 de ture... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 + inca 1 la investigarea tensiunii pe circuit! Ca adaos - clapetele de acceleratie sunt sincronizate? Chiar daca e pe injectie se sincronizeaza si clapetele - o mica diferenta de deschidere a clapetelor iti afecteaza intr-o oarecare masura relanti-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Sicronizeaza clapetele,elimina,pair valve ,si flap mod. Dupa ce ai verificat incarcarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 La cele 4 servicuri nu au putut sa fac diagnoza la sistemul de incarcare?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_lim Postat Aprilie 5, 2012 Autor Share Postat Aprilie 5, 2012 Clapetele sunt sincronizate...o sa verific si pair valve si flap mod...iar diagnoza la sistemul de incarcare chiar cred k nu s-a facut... Si incep sa cred k este mai bine sa iei manualul si daca te pricepi sa incerci sa o faci singur, deoarece un service bun e greu de gasit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Si incep sa cred k este mai bine sa iei manualul si daca te pricepi sa incerci sa o faci singur, deoarece un service bun e greu de gasit... Nu ai stiut sa cauti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Hai ca am auzit si de asta <<diagnoza la sistem de incarcare>> Ce nascocire filozofica mai este si asta , trebuie sa iei un volmetru si sa masori pe bornele bateriei daca incarca aprox 14V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_lim Postat Aprilie 5, 2012 Autor Share Postat Aprilie 5, 2012 Nu ai stiut sa cauti.... Nu te contrazic....saptamana care vine o sa iau motoreta de la bardak pt k momentan acolo este si am o vaga impresie k nu o sa rezolve problema cum nici multi alti mecanici renumiti din bucuresti nu au putut...si o sa te contactez sa o aduc la tine,pentru ca multa lume de pe acest forum te recomanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 (editat) Hai ca am auzit si de asta <<diagnoza la sistem de incarcare>> Ce nascocire filozofica mai este si asta , trebuie sa iei un volmetru si sa masori pe bornele bateriei daca incarca aprox 14V. Sau te uiti pe programul de diagnoza, cu motoreta conectata, la tensiunea de la bornele bateriei Editat Aprilie 5, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Hai ca am auzit si de asta <<diagnoza la sistem de incarcare>> Ce nascocire filozofica mai este si asta , trebuie sa iei un volmetru si sa masori pe bornele bateriei daca incarca aprox 14V. De obicei cam asa este si termenul "diagnoza" e cam prea mult pentru o simpla verificare. Dar in unele cazuri o simpla verificare nu e de ajuns, atunci cand regulatorul merge cu intermitenta,(se intampla destul de des) sau atunci cand bateria are probleme mai ciudate ( asta se intampla mai rar) , sau si mai rau cate un caz in care se combina cele doua probleme. In astfel de situatii termenul de diagnoza e perfect justificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Hai ca am auzit si de asta <<diagnoza la sistem de incarcare>> Ce nascocire filozofica mai este si asta , trebuie sa iei un volmetru si sa masori pe bornele bateriei daca incarca aprox 14V. Si care e problema? Poate sa fie o problema cu releu de incarcare, cu stator, rotor, legaturi intre ele, sau o siguranta, ... . Ce zici tu arata doar efect, ca sa aflii cauza trebuie investigat una-alta. Eu despre asta vorbesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Vezi ca asta e o problema consemnata la 1000rr sc57, statorul are belele mari, eu tind sa cred ca am o problema asemanatoare doar ca mie nu imi face nimic dupa ce o pornesc impinsa baterie nu mai am deloc, nu imi oscileaza relantiul si nici nu da din nas, incarcare am masurat-o apare 9.6 la fel ca si cum as oprio, dar repet cand pun contactu nici bordu nu se mai aprinde, cauta pe 1000rr.net si vezi acolo saracii cum se plang de chestia asta, dar mai intai vezi incarcarea pe circuit dupa aia celelalte chestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 (editat) tng, on 05 April 2012 - 08:25 PM, said: Nu ai stiut sa cauti.... Nu te contrazic....saptamana care vine o sa iau motoreta de la bardak pt k momentan acolo este si am o vaga impresie k nu o sa rezolve problema cum nici multi alti mecanici renumiti din bucuresti nu au putut...si o sa te contactez sa o aduc la tine,pentru ca multa lume de pe acest forum te recomanda + 1 ptr. tng ( eu am primit sfaturi competente online de la el ) . Se pare ca stie ce zice . Editat Aprilie 8, 2012 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_lim Postat Aprilie 11, 2012 Autor Share Postat Aprilie 11, 2012 Vezi ca asta e o problema consemnata la 1000rr sc57, statorul are belele mari, eu tind sa cred ca am o problema asemanatoare doar ca mie nu imi face nimic dupa ce o pornesc impinsa baterie nu mai am deloc, nu imi oscileaza relantiul si nici nu da din nas, incarcare am masurat-o apare 9.6 la fel ca si cum as oprio, dar repet cand pun contactu nici bordu nu se mai aprinde, cauta pe 1000rr.net si vezi acolo saracii cum se plang de chestia asta, dar mai intai vezi incarcarea pe circuit dupa aia celelalte chestii. Am citit pe 1000rr.net...si am gasit ca ar fi o mare problema cu statorul la ele, o sa iau motocicleta maine de la bardak...sper ca ei sa ai fi gasit rezolvarea...din ce au gasit ei si au masurat, statorul era problema si poate nu la toata lumea are acelesi simptome in cazul asta. Daca nu, urmeaza sa o duc la TNG. tng, on 05 April 2012 - 08:25 PM, said: Nu ai stiut sa cauti.... + 1 ptr. tng ( eu am primit sfaturi competente online de la el ) . Se pare ca stie ce zice . Asa am auzit si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_lim Postat Iulie 10, 2012 Autor Share Postat Iulie 10, 2012 Exista vreo probabilitate ca atunci cand statorul nu incarca cum scrie in manual, nici scantei sa nu fie cum trebuie iar motocicleta sa plece in suturi? Specific din nou k motocicleta este 1000rr din 2005. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Daca tensiunea scade sub 12 v atunci,da,ai probleme de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 e honda, normal ca-i proasta, nu iti mai bate capul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 e honda, normal ca-i proasta, nu iti mai bate capul... Yamaha rulllzzzzz!!)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_lim Postat Iulie 11, 2012 Autor Share Postat Iulie 11, 2012 e honda, normal ca-i proasta, nu iti mai bate capul... [/quote maturizeaza-te ... Daca tensiunea scade sub 12 v atunci,da,ai probleme de genul asta. Nu asta este problema...asta seara am scos bobinele si le-am verificat pe toate cu multimetrul...iar una...surpriza da o valoare mult mai mica fata de restul care dau aceasi valoare. Motocicleta poate functiona cat de cat in parametrii si bobina respectiva la fel...dar pana se incalzeste mai mult iar aceasta sa inceapa sa nu mai functioneze cum trebuie. Daca tensiunea scade sub 12 v atunci,da,ai probleme de genul asta. Oricum...multumesc pentru tot ajutorul acordat...un om de nota +10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.