Sari la conținut

problema honda cbr 1000rr 2005


Postări Recomandate

Salutare,

Am si eu o mare problema si var rog sa ma ajutati pentru ca aceasta problema ma chinuie de mult timp.

Honda cbr 1000 rr din 2005...dupa ce motoreta a stat un timp, cand am inceput sa merg cu ea, la plecare da in nas dar dupa ce trece de 2000rpm motorul merge si trage bine.

Motocicleta a fost in 4 service-uri si nimeni nu i-a gasit rezolvare. Specific ca s-au schimbat bujiile, s-a curatat toata rampa de alimentare si injectia.

In plus descarca si bateria. Este posibil ca problema sa fie statorul si din cauza lui sa descarce bateria si sa de in nas tot din cauza asta?

Multumesc, astept orice sfat si parere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incarcarea e destul de importanta la mobre pe injectie. Daca nu ai tensiunea care trebuie pe instalatie, o sa faca figuri, de genul ca atunci cand investighezi, zici ca sfideaza legile fizicii.

 

Masoara incarcarea si apoi mai vezi ce si cum ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incarcarea e destul de importanta la mobre pe injectie. Daca nu ai tensiunea care trebuie pe instalatie, o sa faca figuri, de genul ca atunci cand investighezi, zici ca sfideaza legile fizicii.

 

Masoara incarcarea si apoi mai vezi ce si cum ;)

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+ inca 1 la investigarea tensiunii pe circuit!

 

Ca adaos - clapetele de acceleratie sunt sincronizate? Chiar daca e pe injectie se sincronizeaza si clapetele - o mica diferenta de deschidere a clapetelor iti afecteaza intr-o oarecare masura relanti-ul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clapetele sunt sincronizate...o sa verific si pair valve si flap mod...iar diagnoza la sistemul de incarcare chiar cred k nu s-a facut...

Si incep sa cred k este mai bine sa iei manualul si daca te pricepi sa incerci sa o faci singur, deoarece un service bun e greu de gasit... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am auzit si de asta <<diagnoza la sistem de incarcare>> :lol:

Ce nascocire filozofica mai este si asta , trebuie sa iei un volmetru si sa masori pe bornele bateriei daca incarca aprox 14V.

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai stiut sa cauti....

 

Nu te contrazic....saptamana care vine o sa iau motoreta de la bardak pt k momentan acolo este si am o vaga impresie k nu o sa rezolve problema cum nici multi alti mecanici renumiti din bucuresti nu au putut...si o sa te contactez sa o aduc la tine,pentru ca multa lume de pe acest forum te recomanda :)

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am auzit si de asta <<diagnoza la sistem de incarcare>> :lol:

Ce nascocire filozofica mai este si asta , trebuie sa iei un volmetru si sa masori pe bornele bateriei daca incarca aprox 14V.

:lol:

 

Sau te uiti pe programul de diagnoza, cu motoreta conectata, la tensiunea de la bornele bateriei :lool:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am auzit si de asta <<diagnoza la sistem de incarcare>> :lol:

Ce nascocire filozofica mai este si asta , trebuie sa iei un volmetru si sa masori pe bornele bateriei daca incarca aprox 14V.

:lol:

De obicei cam asa este si termenul "diagnoza" e cam prea mult pentru o simpla verificare. Dar in unele cazuri o simpla verificare nu e de ajuns, atunci cand regulatorul merge cu intermitenta,(se intampla destul de des) sau atunci cand bateria are probleme mai ciudate ( asta se intampla mai rar) , sau si mai rau cate un caz in care se combina cele doua probleme. In astfel de situatii termenul de diagnoza e perfect justificat. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am auzit si de asta <<diagnoza la sistem de incarcare>> :lol:

Ce nascocire filozofica mai este si asta , trebuie sa iei un volmetru si sa masori pe bornele bateriei daca incarca aprox 14V.

:lol:

Si care e problema? Poate sa fie o problema cu releu de incarcare, cu stator, rotor, legaturi intre ele, sau o siguranta, ... . Ce zici tu arata doar efect, ca sa aflii cauza trebuie investigat una-alta. Eu despre asta vorbesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca asta e o problema consemnata la 1000rr sc57, statorul are belele mari, eu tind sa cred ca am o problema asemanatoare doar ca mie nu imi face nimic dupa ce o pornesc impinsa baterie nu mai am deloc, nu imi oscileaza relantiul si nici nu da din nas, incarcare am masurat-o apare 9.6 la fel ca si cum as oprio, dar repet cand pun contactu nici bordu nu se mai aprinde, cauta pe 1000rr.net si vezi acolo saracii cum se plang de chestia asta, dar mai intai vezi incarcarea pe circuit dupa aia celelalte chestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tng, on 05 April 2012 - 08:25 PM, said:

 

Nu ai stiut sa cauti....

 

Nu te contrazic....saptamana care vine o sa iau motoreta de la bardak pt k momentan acolo este si am o vaga impresie k nu o sa rezolve problema cum nici multi alti mecanici renumiti din bucuresti nu au putut...si o sa te contactez sa o aduc la tine,pentru ca multa lume de pe acest forum te recomanda :)

 

 

 

 

+ 1 ptr. tng ( eu am primit sfaturi competente online de la el ) . Se pare ca stie ce zice .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca asta e o problema consemnata la 1000rr sc57, statorul are belele mari, eu tind sa cred ca am o problema asemanatoare doar ca mie nu imi face nimic dupa ce o pornesc impinsa baterie nu mai am deloc, nu imi oscileaza relantiul si nici nu da din nas, incarcare am masurat-o apare 9.6 la fel ca si cum as oprio, dar repet cand pun contactu nici bordu nu se mai aprinde, cauta pe 1000rr.net si vezi acolo saracii cum se plang de chestia asta, dar mai intai vezi incarcarea pe circuit dupa aia celelalte chestii.

Am citit pe 1000rr.net...si am gasit ca ar fi o mare problema cu statorul la ele, o sa iau motocicleta maine de la bardak...sper ca ei sa ai fi gasit rezolvarea...din ce au gasit ei si au masurat, statorul era problema si poate nu la toata lumea are acelesi simptome in cazul asta. Daca nu, urmeaza sa o duc la TNG.

 

tng, on 05 April 2012 - 08:25 PM, said:

 

Nu ai stiut sa cauti....

 

 

 

+ 1 ptr. tng ( eu am primit sfaturi competente online de la el ) . Se pare ca stie ce zice .

Asa am auzit si eu... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Exista vreo probabilitate ca atunci cand statorul nu incarca cum scrie in manual, nici scantei sa nu fie cum trebuie iar motocicleta sa plece in suturi?

Specific din nou k motocicleta este 1000rr din 2005.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e honda, normal ca-i proasta, nu iti mai bate capul...

[/quote

 

 

maturizeaza-te ...

 

Daca tensiunea scade sub 12 v atunci,da,ai probleme de genul asta.

 

Nu asta este problema...asta seara am scos bobinele si le-am verificat pe toate cu multimetrul...iar una...surpriza da o valoare mult mai mica fata de restul care dau aceasi valoare.

 

 

Motocicleta poate functiona cat de cat in parametrii si bobina respectiva la fel...dar pana se incalzeste mai mult iar aceasta sa inceapa sa nu mai functioneze cum trebuie.

 

 

 

 

 

 

Daca tensiunea scade sub 12 v atunci,da,ai probleme de genul asta.

 

Oricum...multumesc pentru tot ajutorul acordat...un om de nota +10

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...