Sari la conținut

accident grav cheia


TDMANDI
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 212
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am fost la spital si starea lui este momentan stabila, dar e in coma, cu traumatism cranio-cerebral mai multe hematoame pe fata, fisura craniana, edem cerebral.. ambii plamani perforati si cu aer, evident ceva coaste rupte, si inca cateva oase pe la picioare rupte. Pronosticul este rezervat, de cele mai multe ori cei tineri se refac din astfel de traume, daca nu apar complicatii evident. Momentan este stabil, dar nu poate intra in operatie din cauza starii plamanilor.

 

Vinovat de accident este in totalitae raiderul, care pe viraj de stanga a intrat pe contrasens( a taiat virajul) la o viteza considerabila(mult peste viteza mercedesului cu care s-a lovit frontal). In momentul impactului mercedesul respectiv s-a distrus complet pe stanga fata(la modul roata, bascula, brate si tot ce e pe stanga rupte, farul si aripa nu mai exista, bara si capota evident si ele facute terci pe stanga) Motorul evident ca zdrente la propriu, cu furca rupa, juguri rupte... carene nici nu mai vorbesc.

 

PS: Raiderul e din brasov, motocicleta inmatriculata in brasov.

Editat de RaduSPR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am fost pana la Paltinu si eu, nu am decat 500 km la activ, am plecat 3 motociclete, la dus era sa ma tavalesc in curbele de la barajul ala de vreo 2 ori, la intoarcere m-am intors singur ... ai mei amici sub 140-160 nu au lasat-o, eu inca nu am curajul asta nebun, asa ca nu am depasit 120 ( asta pe centura Ploiestului ).

Nu stiu daca e si din cauza motociletei insa din ce am mers pana acum nu imi place viteza foarte mare !

Sanatate riderului, sanatate tuturor !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am fost pana la Paltinu si eu, nu am decat 500 km la activ, am plecat 3 motociclete, la dus era sa ma tavalesc in curbele de la barajul ala de vreo 2 ori, la intoarcere m-am intors singur ... ai mei amici sub 140-160 nu au lasat-o, eu inca nu am curajul asta nebun, asa ca nu am depasit 120 ( asta pe centura Ploiestului ).

Nu stiu daca e si din cauza motociletei insa din ce am mers pana acum nu imi place viteza foarte mare !

Sanatate riderului, sanatate tuturor !!

 

anturaj defetuos,schimba-l.

 

ON: sa auzim de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anturaj defetuos,schimba-l.

 

ON: sa auzim de bine

 

:goodposting:

nu vreau sa par naspa dar stiu cazuri mult mai simple in care accidentatul nu si-a mai revenit.

traseul de la cheia nu e simplu deloc pentru un incepator, mai ales daca il mananca palma. imi amintesc ca anul trecut am fost cu o intrega trupa de incepatori pe acolo si cand am ajuns sus i-am asteptat cu frica in san. toata lumea era extaziata dar bine ca au fost fricosi si retinuti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu stiu cum va aventurati pe trasee dificile avand in vedere ca aveti f.putina experienta, ma rog, la 500 de km nici nu se poate spune experienta. Eu cand am plecat prima data pe cheia aveam cel putin 7-8 mii km facuti pe trasee mai usoare + bucuresti . Eram in primul sezon , dar cel putin ma obisnuisem cu motocicleta, cu curbe care nu ma solicitau la maxim... voi plecati dupa 500 de km pe cheia. Pai in cazul meu tin minte ca toata lumea imi spunea sa merg usor, desi nu erau toti incepatori nu ma obligau sa imi depasesc limitele. La primele iesiri riscul de a face o prostie este ridicat, eu unul as prefera sa cad la 100 pe un drum liber si cat de cat drept decat la 50 km/h pe cheia unde sunt curbe, rape si tiruri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am fost pana la Paltinu si eu, nu am decat 500 km la activ, am plecat 3 motociclete, la dus era sa ma tavalesc in curbele de la barajul ala de vreo 2 ori, la intoarcere m-am intors singur ... ai mei amici sub 140-160 nu au lasat-o, eu inca nu am curajul asta nebun, asa ca nu am depasit 120 ( asta pe centura Ploiestului ).

Nu stiu daca e si din cauza motociletei insa din ce am mers pana acum nu imi place viteza foarte mare !

Sanatate riderului, sanatate tuturor !!

 

Incepatorii trebuie sa mearga singuri. Cea mai proasta idee este sa mergi in grup cu unii mai experimentati (sau poate doar nebuni). Asa am cazut si eu acum vreo 4 ani pe-acolo, incercam sa ma tin dupa unii, dar macar aveam viteza foarte mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anturaj defetuos,schimba-l.

imi cer scuze pt ca nu vreau sa poluez topicul, si tot respectul pt tine, dar asta e cea mai tampita scuza pe care am auzit-o vreodata...am un prieten care a murit in accident de masina pt ca a mers cu un sofer de 20 de ani, beat mort.ulterior accidentului toata lumea le plangea de mila celor 4 pasageri morti si il invinovateau pe sofer, lucru care mi se pare incredibil de stupid si ipocrit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi cer scuze pt ca nu vreau sa poluez topicul, si tot respectul pt tine, dar asta e cea mai tampita scuza pe care am auzit-o vreodata...am un prieten care a murit in accident de masina pt ca a mers cu un sofer de 20 de ani, beat mort.ulterior accidentului toata lumea le plangea de mila celor 4 pasageri morti si il invinovateau pe sofer, lucru care mi se pare incredibil de stupid si ipocrit.

daca ai fi citit ce fel de anturaj are omul nu mai faceai o astfel de comparatie :)

cand stii ca ai unul super incepator in grup...ori il lasi singur sa mearga in legea lui ...ori mergi si tu la viteza lui :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo s-a oprit masina, impactul s-a produs la niste metri mai in spate, masina nu s-a oprit instant, ca in zid. Daca te uiti la curba vezi ca nu prea avea cum sa o taie ala cu Mercedesul. Poate doar sa iasa larg, dar la cum e orientat spatele masinii eu nu cred ca el a iesit de pe banda lui. Roata stanga fata e rupta, deci clar masina a tras stanga dupa impact si probabil de asta s-a oprit asa. Probabil ca masina era la iesirea din curba, iar moto la intrare a taiat curba. De ce..... Numai el poate sti.

Editat de adyrip1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Linia continuua stim cu totii ce inseamna.

Care e curba taiata ca din poze nu prea ma prind.. vad sosea dreapta de unde a venit motociclistul si in sensul in care se ducea vad o curba departata.

Masina e pe contrasens probabil mutata de impact.

 

Sanatate tuturor! Nu va scarpinati in palma dreapta cu mansonul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Linia continuua stim cu totii ce inseamna.

Care e curba taiata ca din poze nu prea ma prind.. vad sosea dreapta de unde a venit motociclistul si in sensul in care se ducea vad o curba departata.

Masina e pe contrasens probabil mutata de impact.

 

Sanatate tuturor! Nu va scarpinati in palma dreapta cu mansonul!

 

Exact, care curba taiata? E drum drept acolo - iesire din curba de mult, urma alta curba pe care poate vroia sa o taie. Ma uit la pozele astea de cand au fost postate, nu am vazut nici urme de frana; e o urma de frana (sau seamana) pe banda motociclistului, in dreapta...si pozitia motocicletei e dubioasa rau..

Editat de SiD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu vad masina aia cu botul pe sensul motociclistului,,,

 

E mai usor decat crezi sa misti o masina, fie ea si tanc de metan, izbind-o cu o motocicleta. Sau crezi ca masina face "stop cadru" in clipa in care dupa apasarea franei s-a si lovit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo s-a oprit masina, impactul s-a produs la niste metri mai in spate, masina nu s-a oprit instant, ca in zid. Daca te uiti la curba vezi ca nu prea avea cum sa o taie ala cu Mercedesul. Poate doar sa iasa larg, dar la cum e orientat spatele masinii eu nu cred ca el a iesit de pe banda lui. Roata stanga fata e rupta, deci clar masina a tras stanga dupa impact si probabil de asta s-a oprit asa. Probabil ca masina era la iesirea din curba, iar moto la intrare a taiat curba. De ce..... Numai el poate sti.

Ai dreptate, asta explica si de ce masina nu este oprita in curba ci pe linia dreapta de dupa...

 

E mai usor decat crezi sa misto o masina, fie ea si tanc de metan, izbind-o cu o motocicleta. Sau crezi ca masina face "stop cadru" in clipa in care dupa apasarea franei s-a si lovit?

 

Nu asta am vrut sa spun, doar ca in curba nu se vedea niciun semn al impactului, asta m-a facut sa cred ca accidentul nu s-a produs tocmai in curba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm... Recuperarea usoara motociclistului, sa speram ca nu va ramane cu sechele...

Cat despre restul... daca sunt adevarate ipotezele descrise mai sus, toata "lumea" stie ce are de facut insa putin o si fac.

 

... in loc sa se bucuram de o mini vacanta, de un drum si vreme frumoasa, alegem sa ne nenorocim viata.

Foarte periculos sa-i dai in gura pe drumuri virajate cu o singura banda pe sens.

 

Din nou, recuperare usoara colegului. Sper ca va apuca sa beneficieze de lectia invatata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masina asa praf la o coliziune cu moto nu am vazut pana acum.Intradevar,impactul a fost deosebit de puternic,ma mir cum de inca mai sufla riderul,chiar daca e in stare grava.

Si cu taiatul curbei,o singura data mi s-a intamplat si mie din neatentie sa tai curba si am trecut milimetric pe langa o masina din sens opus,dupa aceea nu imi puteam explica cum am ajuns de fapt pe contrasens si ce era in capul meu,dar se mai intampla.Si uneori platim grav pentru asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa atata motopauza e de inteles ca ti-e dor unpic sa-i dai in gura dar.. trebuie sa ne reacomodam cu motocicletele, sa se acomodeze si ceilalti participanti la trafic cu motocicletele.. (in general vorbind)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai fi citit ce fel de anturaj are omul nu mai faceai o astfel de comparatie :)

cand stii ca ai unul super incepator in grup...ori il lasi singur sa mearga in legea lui ...ori mergi si tu la viteza lui :)

tu cred ca nu stii sa citesti! am citit ce a spus omul, dar nu e vina anturajului ca tragi tu de gaz...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un accident datorat din cuza unei piste moto atat de necesare in Romania. Daca motociclistul nu se dadea reising pe Cheia si o facea in alta parte, nu i s-ar fi deschis topic.

Masina a ajuns pe contrasens din cauza inertiei si rotii din stg, care s-a indrpetat in afara in mom impactului.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu cred ca nu stii sa citesti! am citit ce a spus omul, dar nu e vina anturajului ca tragi tu de gaz...

Nicule, cateodata , cand esti in dubii, esti influentat, dar in mod normal nu e raspunzator anturajul ca tu esti bou si tragi de gaz cand nu trebuie... dar dupa cum stii cand esti incepator incerci sa copiezi ce face altul pt ca "ala stie"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un accident datorat din cuza unei piste moto atat de necesare in Romania. Daca motociclistul nu se dadea reising pe Cheia si o facea in alta parte, nu i s-ar fi deschis topic.

Masina a ajuns pe contrasens din cauza inertiei si rotii din stg, care s-a indrpetat in afara in mom impactului.

 

Eu nu sunt de-acord cu afirmatia ta.

Consider ca atunci cand te sui la ghidonul unei motociclete, o faci in mod constient si voit, adica, stii care's conditiile in ro, drumurile, traficul etc.

E ca si cum ai spune "vai vai, mi-am luat masina si nu am unde parca..." in cazul asta nu-ti lua masina. Inainte de ati lua masina nu te-ai gandit ca nu ai unde parca??

 

Asa si cu moto: nu esti in stare sa te stapanesti, sa te moderezi... motocicleta nu-i de tine, exista alte mijloace de transport.

Daca motocicleta nu-i de tine, o sa simti asta in maxim 6 luni (daca mai apuci)... unii sunt mai precoce si simt asta inca din prima luna (am prieten care dupa o luna de "motociclit" pe un FZ 6 a vandut-o recunoscand ca motociclismul in oras este prea mult pentru el)

Shit happens... asta e!

Cand ti-o faci cu mana ta e complet altceva si este absolut nociv sa dai vina pe complet atceva.

 

Crede-ma, chiar o sa incepi sa ai "revelatii majore" in momentul in care vei incepe sa-ti asumi vina pentru ceea ce ti se intampla in viata...

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...