rvltng_bstrd Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 RIP! PS.:Propun moderatorilor ca discutiile cu subiect rasist sa fie tolerate exclusiv intr-un topic dedicat, e evident ca pentru unii astfel de comentarii sunt ofensatoare mai ales pe un topic ca cel de fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adyrip1 Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 (editat) Scuze, da', fratili vostru nu este topometrist. Sa faca altul un desen la scara si cu design peisagistic din care sa nu lipseasca grataragii musai. Pana atunci, cine a vrut sa inteleaga ce am zis, a inteles. Cine nu, cum a zis banzay, "si sa fim feriti de asa ceva"... E gresit pentru ca era "pe invers" curba. Masina avea o curba la dreapta dupa care linie dreapta, iar moto curba stanga. Tocmai de aia e putin probabil ca masina sa fi fost pe contrasens, daca taia curba o taia spre dreapta nu spre stanga. Mai mult, masina vine dupa o succesiune de curbe, asadar probabilitatea sa fi gresit viteza de intrare in viraj e mai redusa, zic eu. Deci e mai plauzibil ca moto care avea viraj stanga sa iasa de pe banda. De ce... Si daca mai pui si ce au zis mai sus cei care au fost la fata locului...... Editat Mai 4, 2012 de adyrip1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 (editat) E gresit pentru ca era "pe invers" curba. Masina avea o curba la dreapta dupa care linie dreapta, iar moto curba stanga. Si io ce am desenat mah ? Tocmai de aia e putin probabil ca masina sa fi fost pe contrasens, daca taia curba o taia spre dreapta nu spre stanga. Mai mult, masina vine dupa o succesiune de curbe, asadar probabilitatea sa fi gresit viteza de intrare in viraj e mai redusa, zic eu. Deci e mai plauzibil ca moto care avea viraj stanga sa iasa de pe banda. Io zic ca-i mai probabil sa tai curba la dreapta(mertul)si sa intri pe contrasens, decat la stanga (motorul). Ia vezi tu cate topicuri sunt pe acilea cu oameni care au probleme cu motorul la curba dreapta... S-a furat mult curent deja pe topicul asta. Idea este sa nu se aleaga o trasa aproape de axul drumului cand urmeaza curba stanga, poate nu m-am facut eu bine inteles. Da' lumea poate sa conduca cum vrea si "si sa fim feriti de asa ceva" + un desenul rectificat pentru lucratorii in ACad Editat Mai 4, 2012 de TARKA 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3nd3r Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 RIP! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Si io ce am desenat mah ? Io zic ca-i mai probabil sa tai curba la dreapta(mertul)si sa intri pe contrasens, decat la stanga (motorul). Ia vezi tu cate topicuri sunt pe acilea cu oameni care au probleme cu motorul la curba dreapta... S-a furat mult curent deja pe topicul asta. Idea este sa nu se aleaga o trasa aproape de axul drumului cand urmeaza curba stanga, poate nu m-am facut eu bine inteles. Da' lumea poate sa conduca cum vrea si "si sa fim feriti de asa ceva" + un desenul rectificat pentru lucratorii in ACad Ai uitat un lucru foarte important....impactul s-a produs mult mai in spate...doar nu crezi ca masina de aproape 2 tone s-a oprit instant la impactul cu motocicleta! Am vrut doar sa dau cu R.I.P. dar vad ca tot insisti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Ai uitat un lucru foarte important....impactul s-a produs mult mai in spate... Pai pune-te de acord cu cei dinainte care spuneau ca s-a produs in linie dreapta... Daca vrei tu in curba, si mai bine. Vreo problema ca insist ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambiloid1 Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 (editat) Chiar nu era cazul sa faci pe desteptul aici..vezi ca sunt alte topicuri unde este necesara interventia ta. On topic: RIP Scriam acest post in timp ce s-a anuntat ca s-a dus. Am vrut sa editez sa adaug RIP dar a cazut site-ul. Nu fac pe desteptul daca ii spun cum se scrie corect un cuvant. Nu l-am jignit in nici un fel cum au facut-o altii, lucru care nu te-a deranjat. RIP! Imi pare rau pentru el. ideea cu arabetele pe contrasens nu prea se leaga dupa mine. Eu cred mai degraba ipoteza cu target fixation Poate prietenul lui ar trebui sa ne lamureasca. Editat Mai 4, 2012 de bambiloid1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adyrip1 Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Pai pune-te de acord cu cei dinainte care spuneau ca s-a produs in linie dreapta... Daca vrei tu in curba, si mai bine. Vreo problema ca insist ? Ideea e ca masina era la iesirea din curba pe dreapta. Dupa asta era pe linie dreapta. Masina nu era in S-ul ala care e desenat de tine, ala e mai in spate. E fix iesirea din S pentru masina si intrarea in S pentru moto. Moto a venit de pe linia dreapta si a intrat in curba pe stanga. Daca ala cu masina taia curba, o lua pe camp in dreapta lui si nu mai exista impact. Singura chestie ar fi ca masina sa fi derapat in exterior - adica spre stanga - si sa fi intrat in fata moto. Putin probabil pentru ca era un S, deci nu avea cum aiba viteza f mare la iesirea din el. Moto a venit din linia dreapta si daca vroia sa taie curba, se baga pe stanga, adica pe banda masinii. Nu am talent la desen, sper ca am explicat destul de clar. Si oricum, din cele spuse de cei care au fost la fata locului la scurt timp dupa accident, se pare ca moto a taiat curba. Acum nici nu mai conteaza, decat pentru noi sa bagam la cap si sa invatam din greselile altora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SubInfluentza Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 (editat) Daca tot o dam in desene, asa arata ceea ce inteleg eu din poze. Motociclistul se apropie de S, isi fixeaza trasa punctata cu rosu (drumul pare liber!), dar nu vede masina care e dupa acel deal. La iesire din curba, soferul si motorul se intalnesc. Masina franeaza , iar in urma impactului (usor din lateral, altfel aripa nu ar fi atat de distrusa, parbrizul nu ar fi fost lovit in partea dreapta) roata stanga e deviata spre exterior, de unde si deviatia usoara a masinii de la traiectorie. In plus, o masina care e cu frana la maxim, merge drept, si nu pe directia curbei. Editat Mai 4, 2012 de SubInfluentza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Daca tot o dam in desene, asa arata ceea ce inteleg eu din poze. Motociclistul se apropie de S, isi fixeaza trasa punctata cu rosu (drumul pare liber!), dar nu vede masina care e dupa acel deal. La iesire din curba, soferul si motorul se intalnesc. Masina franeaza , iar in urma impactului (usor din lateral, altfel aripa nu ar fi atat de distrusa, parbrizul nu ar fi fost lovit in partea dreapta) roata stanga e deviata spre exterior, de unde si deviatia usoara a masinii de la traiectorie. In plus, o masina care e cu frana la maxim, merge drept, si nu pe directia curbei. mult mai buna si explicita poza animata. raidaru probabil a incercat sa taie curba, chiar si pe axul drumului fiind o curba usoara unde nu trebuie sa ii faci raza. masina probabil era aproape de axl drumului sau varianta care ai spuso tu cu franarea, la vazut si a franat. e clar ca masina a deviat de la curba, si a mers drept inainte. apoi s-au intalnit/ciocnit. baiatu probabil era iesit din motoreta, fapt ce ma izbit de masina. daca lua numai coltul masinii ar fi trecut pe sau peste ea. adica peste capota fara sa atinga geamul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Asteptam sa dea replica devil. Eram sotto ca urmeaza; cea mai buna explicatie, cel mai bun desen, cea mai buna gandire. Asa se explica totul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Asteptam sa dea replica devil. Eram sotto ca urmeaza; cea mai buna explicatie, cel mai bun desen, cea mai buna gandire. Asa se explica totul.. e plictiseala mare, asai? te plictisesti, nu ai ce sa spui, si te iei de oameni. nui nimic, mai sunt ca tine. dar frumos ar fi sa vii cu discutii legate de accident. daca nu... abtinete de la comentarii inutine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Nu era o ofensa, chiar nu m-am luat de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpatiq87 Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Condoleante!! Si sper sa fim cu totii mai prudenti si cumpatati dupa ce vedem astfel de lucruri, nu e important cat de repede ajunge acasa / la destinatie, ci sa ajungem intregi . Numai bine !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Dumnezeu sa-l odihneasca in pace. Condoleante familiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adyrip1 Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Motociclistul_accidentat_pe_DN1_A_a_murit_0_694730550.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexPAC Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Motociclistul_accidentat_pe_DN1_A_a_murit_0_694730550.html Ca de obicei numai comentarii deplasate la astfel de articole... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 In floarea varstei . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Daca tot o dam in desene, asa arata ceea ce inteleg eu din poze. Motociclistul se apropie de S, isi fixeaza trasa punctata cu rosu (drumul pare liber!), dar nu vede masina care e dupa acel deal. La iesire din curba, soferul si motorul se intalnesc. Masina franeaza , iar in urma impactului (usor din lateral, altfel aripa nu ar fi atat de distrusa, parbrizul nu ar fi fost lovit in partea dreapta) roata stanga e deviata spre exterior, de unde si deviatia usoara a masinii de la traiectorie. In plus, o masina care e cu frana la maxim, merge drept, si nu pe directia curbei. intradevar ca si in desenu tau asa a fost.PUNCT.gata cu comentariile inutile...a fost un om MARE.si cand spun un om mare nu sunt foarte multi de care spun asta.a facut o greseala fara sa vrea care s'a terminat cum nu se poate mai prost.PUNCT.spuneti un cuvant de bine pentru el si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Odihneasca-se in pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2inkubus Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unvis Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bartaiomu Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Pffffff........ R.I.P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 In plus, o masina care e cu frana la maxim, merge drept, si nu pe directia curbei. E valabil doar daca rotile sunt blocate adica masina nu are abs, ceea ce nu e cazul acum. Sa-i fie tarana usoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 ON: Sa se odihneasca linistit,pe vecie! L-a costat cam scump pasiunea asta. Putin OFF-topic : Dragi colegi motociclisti , mai ales PILOTI care stiti tehnica corecta pe traseul CHEIA, faceti va rog o filmare,sau doua,sau trei pe traseul CHEIA, si postati-o undeva intr-un topic special,dedicat Cheia-tutorial.Poate astfel incepatorii sau altii care nu cunosc traseul il pot vizualiza,invata,sau macar vor stii unele zone unde chiar trebuie sa lasi gazul. Cred ca ar fi de real folos, insa sa fie complet,cu filmare buna si continua.Ar fi multi care ar avea de invatat,recunosc ca nu am fost pe traseul acela decat o singura data, si chiar daca eram pe R6 l-am parcurs mai mult ST decat SS. Fiti siguri ca aceia care sunt cerebrali si vor sa invete (sau cei care vor sa mearga pt prima oara acolo) vor aprecia aceste filmari, daca sunt filmate cu scopul de a prezenta traseul,trasele,virajele nasoale . S-auzim numai de bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.