Jane Roe Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 (editat) bujiile sunt la fel ca la kle500 ( de fapt este acelasi motor) www.kle500.myforum.ro Editat Iulie 7, 2009 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 rai uoameni............ n-am vazut............. sar de poponeata in sus si din exprimarea gresita a unui om(mai vreti comunitate...) asta e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
palop_jr Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 ca tot veni vorba de bujii....Am si eu o problema...Scooterul ce l-am cumparat il folosesc pe drumuri de tara ....si imi tot cade cablu de la bujie ...chiar nu stiu ce i.as putea face....va rog sa va dati cu parerea ...Va multumesc:)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 salut!am cumparat de la un magazin auto o cheie de bujii......dar nu reusesc sa desfac cu ea!am vrut sa le schim dar nu pot!parca nici nu ajunge la ea!este cheie speciala ptr moto?e mai lunga sau ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Poate ai luat de 21 si iti trebuie 18 sau 16. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Poate ai luat de 21 si iti trebuie 18 sau 16. am luat de 18 parca....este si de 16?la voi ce marime folositi!am si de 21 dar am luat de 18 parca sau 19....nu mai stiu!oricum aveau 2 modele si le-am cumparat pe amandoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 ai luat modele de auto care sunt ori prea groase in carne pentru a intra, ori au coada intr-o pozitie nasoala. Cel mai sigur e sa-ti cumperi un cap (neaparat lung) de cheie cu clicket pentru bujie. Astea au si o bucata de cauciuc inauntru sa tina bujia cand o scoti. Apoi in functie de pozitia canalului de acces la bujie iti cumperi un prelungitor sau altul pentru clicketul ala. am luat de 18 parca....este si de 16?la voi ce marime folositi!am si de 21 dar am luat de 18 parca sau 19....nu mai stiu!oricum aveau 2 modele si le-am cumparat pe amandoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Si eu am cumparat toate cheile ce le aveau astia prin magazine si nu mi s-au potrivit. Pana mi-o dat un vecin batran o cheie de-aia lunga, veche tubulara de-aia din teava batucita care mi se potrivea. Asa am masurat si-am vazut ca-i de 18, subtire de vreo 2 mm si lunga de vreo10 cm. Atunci mi-am facut pe net comanda. Am gasit la un tip din Romania care avea. Romimoto parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Cautati cu incredere in Louis.... si asta fara reclama..... se gasesc toate tipurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Cautati cu incredere in Louis.... si asta fara reclama..... se gasesc toate tipurile Eu mi-am luat din Plus intreg setul de chei tubulare cu clichet, si aveau si prelungitor. Una din ele s a potrivit. Totul a costat 26 de lei, daca mai tin bine minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 (editat) mi se cam sparg bujiile la monster , partea tare este ca pe cilindrul din fata care este mai mic si mai bine aerisit deci ar cam trebuii sa excud din motive temperatura mare !!! voi ati patit chestii de genul , innafara de o piatra sarita sau temperatura mare ce ar putea sa provoace asta , pt. ca mie mi sa intamplat treaba asta acum o luna si iar azi . de obicei mi se stramba electrodul care intra in fisa apoi apare crapatura !!! Editat Iulie 27, 2009 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 explozii prea puternice,amestec prea bogat?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 sigur sunt bujiile prescrise de constructor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 daaa. in fiecare zi sparg cate un set de bujii... cu ciocanul poate. nu e deloc normal si cauza e una si simpla - nu sunt bujiile care trebuie ori Amestec Prea Sarac - aer fals, ori amestec reglat aiurea (prea sarac) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Hai noroc Adolf! prin Tecuci nu mai vii? o alta cauza a spargerii bujiilor dupa umila mea parere de epigon e ca..si eu am patit-o... nu adaptezi bine cheia de bujie cand strangi, nu o fi vreo cheie care sa se potriveasca f. bine, o fi prea scurta si nu prinde bine si presezi in partea superioara a bujiei. Eu am patit cand stangeam o bujie cu o cheie improvizata oarecum si am auzit un zgomot insa am crezut ca mi se pare. Dupa un timp la inspectie am gasit bujia foarte fin fisurata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 daca o apuci cum trebuie nu ai cum sa o spargi indiferent de cheie, dar daca cheia e ingusta sau prea scurta si ceva se sprijina in ceramica fara sa-ti dai seama, le spargi garantat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 verifica amestecul (sa nu fie prea sarac) si cuplul de strangere al bujiilor. daca le strangi prea tare nu e bine. din cate vad eu sunt cu filet de 12 (cheie de 18). NGK zice ca trebuie stranse intre 14 si 18 Nm cred. eu le strang la 18 sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 explozii prea puternice,amestec prea bogat?? in aer... adica temperatura mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Bujiile prescrise de fabricant ar fi DCPR8E si vad ca ceva d egenul asta ai. Pune testerul pe motocicleta si vezi cum e amestecul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 intradevar bujiile sunt cele prescrise de constructor , cheia de bujii e din setul de la Louis ( adica e o cheie speciala de bujii ) mai ramane problema amestecului .............defapt as incerca o bujii de temperatura mai mare , p.s. salut Perseu , tot amenint ca ajung si eu pe la Tecuci vara asta dar tot se iveste cate ceva , dar sper totusi sa ajung macar o zii doua . ............bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Vezi si bujiile ce provenienta au. La noi in sv se gasesc in bazar ngk garla la 4-5 ron bucata, si am avut surpriza sa vad prin magazine identice la 25-30 ron. Problema e ca sunt super proaste. Eu personal am optat pe Denso pt Rf si din cauza ca baitatul de la magazin mi-a garantat ca nu sunt contrafacute. Pretul a fost mult mai bun fata de NGK (16 ron fata de 34 NGk). Merge ca focu Rful de cand le/am schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 e usor sa identifici NGK contrafacute, scrie si la ei pe site cum... un ochi format le deosebeste intr-o secunda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Prietene cineva mai sus zicea de procedeul de strangere e foarte important si cu o cheie OEM calibrata si speciala pt bujia si mobra ta poti foarte usor sa spargi bujia. Incearca sa te uti bine dupa ce o strangi sa vezi daca mai e intacta. O alta cauza ar mai fi schimbarile bruste de temperatura cum ar fi stropirea cu apa a bujiei respective ,ca daca era aberatia aiai de spuneau alti cunoscatori de "amestec sarac sau explozii puternice" trebuia sa o crape si pe celalat cilindru nu crezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Prietene cineva mai sus zicea de procedeul de strangere e foarte important si cu o cheie OEM calibrata si speciala pt bujia si mobra ta poti foarte usor sa spargi bujia. Incearca sa te uti bine dupa ce o strangi sa vezi daca mai e intacta. O alta cauza ar mai fi schimbarile bruste de temperatura cum ar fi stropirea cu apa a bujiei respective ,ca daca era aberatia aiai de spuneau alti cunoscatori de "amestec sarac sau explozii puternice" trebuia sa o crape si pe celalat cilindru nu crezi? nu neaparat, amestecul poate fi diferit pe cilindri vin si eu cu o idee: nu cumva pipa are joc, sa nu intre in vibratie si sa sparga bujia si alta idee: oare nu ti le sparge cineva intentionat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 eu am inteles ca ii crapa toate... si cum zice cineva mai sus, exista 4 carburatoare deci 4 amestecuri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.