Joon Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 (editat) mi se cam sparg bujiile la monster , partea tare este ca pe cilindrul din fata care este mai mic si mai bine aerisit deci ar cam trebuii sa excud din motive temperatura mare !!! voi ati patit chestii de genul , innafara de o piatra sarita sau temperatura mare ce ar putea sa provoace asta , pt. ca mie mi sa intamplat treaba asta acum o luna si iar azi . de obicei mi se stramba electrodul care intra in fisa apoi apare crapatura !!! Editat Iulie 27, 2009 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 explozii prea puternice,amestec prea bogat?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 sigur sunt bujiile prescrise de constructor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 daaa. in fiecare zi sparg cate un set de bujii... cu ciocanul poate. nu e deloc normal si cauza e una si simpla - nu sunt bujiile care trebuie ori Amestec Prea Sarac - aer fals, ori amestec reglat aiurea (prea sarac) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Hai noroc Adolf! prin Tecuci nu mai vii? o alta cauza a spargerii bujiilor dupa umila mea parere de epigon e ca..si eu am patit-o... nu adaptezi bine cheia de bujie cand strangi, nu o fi vreo cheie care sa se potriveasca f. bine, o fi prea scurta si nu prinde bine si presezi in partea superioara a bujiei. Eu am patit cand stangeam o bujie cu o cheie improvizata oarecum si am auzit un zgomot insa am crezut ca mi se pare. Dupa un timp la inspectie am gasit bujia foarte fin fisurata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 daca o apuci cum trebuie nu ai cum sa o spargi indiferent de cheie, dar daca cheia e ingusta sau prea scurta si ceva se sprijina in ceramica fara sa-ti dai seama, le spargi garantat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 verifica amestecul (sa nu fie prea sarac) si cuplul de strangere al bujiilor. daca le strangi prea tare nu e bine. din cate vad eu sunt cu filet de 12 (cheie de 18). NGK zice ca trebuie stranse intre 14 si 18 Nm cred. eu le strang la 18 sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 explozii prea puternice,amestec prea bogat?? in aer... adica temperatura mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Bujiile prescrise de fabricant ar fi DCPR8E si vad ca ceva d egenul asta ai. Pune testerul pe motocicleta si vezi cum e amestecul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 intradevar bujiile sunt cele prescrise de constructor , cheia de bujii e din setul de la Louis ( adica e o cheie speciala de bujii ) mai ramane problema amestecului .............defapt as incerca o bujii de temperatura mai mare , p.s. salut Perseu , tot amenint ca ajung si eu pe la Tecuci vara asta dar tot se iveste cate ceva , dar sper totusi sa ajung macar o zii doua . ............bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Vezi si bujiile ce provenienta au. La noi in sv se gasesc in bazar ngk garla la 4-5 ron bucata, si am avut surpriza sa vad prin magazine identice la 25-30 ron. Problema e ca sunt super proaste. Eu personal am optat pe Denso pt Rf si din cauza ca baitatul de la magazin mi-a garantat ca nu sunt contrafacute. Pretul a fost mult mai bun fata de NGK (16 ron fata de 34 NGk). Merge ca focu Rful de cand le/am schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 e usor sa identifici NGK contrafacute, scrie si la ei pe site cum... un ochi format le deosebeste intr-o secunda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Prietene cineva mai sus zicea de procedeul de strangere e foarte important si cu o cheie OEM calibrata si speciala pt bujia si mobra ta poti foarte usor sa spargi bujia. Incearca sa te uti bine dupa ce o strangi sa vezi daca mai e intacta. O alta cauza ar mai fi schimbarile bruste de temperatura cum ar fi stropirea cu apa a bujiei respective ,ca daca era aberatia aiai de spuneau alti cunoscatori de "amestec sarac sau explozii puternice" trebuia sa o crape si pe celalat cilindru nu crezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Prietene cineva mai sus zicea de procedeul de strangere e foarte important si cu o cheie OEM calibrata si speciala pt bujia si mobra ta poti foarte usor sa spargi bujia. Incearca sa te uti bine dupa ce o strangi sa vezi daca mai e intacta. O alta cauza ar mai fi schimbarile bruste de temperatura cum ar fi stropirea cu apa a bujiei respective ,ca daca era aberatia aiai de spuneau alti cunoscatori de "amestec sarac sau explozii puternice" trebuia sa o crape si pe celalat cilindru nu crezi? nu neaparat, amestecul poate fi diferit pe cilindri vin si eu cu o idee: nu cumva pipa are joc, sa nu intre in vibratie si sa sparga bujia si alta idee: oare nu ti le sparge cineva intentionat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 eu am inteles ca ii crapa toate... si cum zice cineva mai sus, exista 4 carburatoare deci 4 amestecuri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu.... Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 eu am inteles ca ii crapa toate... si cum zice cineva mai sus, exista 4 carburatoare deci 4 amestecuri.... E vorba de un bicilindre, Ducati monster, poti sa imi explici si mie te rog de unde 4 carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 E vorba de un bicilindre, Ducati monster, poti sa imi explici si mie te rog de unde 4 carburatoare? aaa... bine atunci 2x 4 = 8 carburatoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 aaa... bine atunci 2x 4 = 8 carburatoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 lasand gluma la o parte, bujiile alea crapa asa numai pentru ca se incing prea tare, nu e nimic mecanic la mijloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 de acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu.... Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Scuze de offtopic, dar nu vreau sa mai deschid un alt topic.........@Belbody, eu credeam ca monster are 2 carb! 1/cil ! Nicidecum 2/cilindru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 (editat) o piatra sarita sau temperatura mare ce ar putea sa provoace asta , pt. ca mie mi sa intamplat treaba asta acum o luna si iar azi . de obicei mi se stramba electrodul care intra in fisa apoi apare crapatura !!! Ca sa se strambe electrodul care intra in fisa(are 4-5 mm grosime)e clar ca e lovit,de la temp in nici un caz,ar trebui 1500 grade in pipa fisei de bujie,s-ar duce intai pipa care e de ebonita. Ceramica interna a bujiei se mai crapa de la detonatii,nici decum cea externa. Ar mai fi o varianta sa nu fi trecut cu motorul incins printr-o balta ceva si sa fi dat bujia din fata de apa rece dar oricum nu se stramba capul care intra in fisa. Editat August 1, 2009 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 pana la urma cred ca are un vecin care i le sparge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 (editat) ducati sunt motociclete nasoale.schimb-o si rezolvi problema Editat August 1, 2009 de VincentVega Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 Hai noroc Adolf! prin Tecuci nu mai vii?o alta cauza a spargerii bujiilor dupa umila mea parere de epigon e ca..si eu am patit-o... nu adaptezi bine cheia de bujie cand strangi, nu o fi vreo cheie care sa se potriveasca f. bine, o fi prea scurta si nu prinde bine si presezi in partea superioara a bujiei. Eu am patit cand stangeam o bujie cu o cheie improvizata oarecum si am auzit un zgomot insa am crezut ca mi se pare. Dupa un timp la inspectie am gasit bujia foarte fin fisurata. Corect! Nu mai lua aminte la toți idioții care-ți spun să reglezi amestecul! Cască bine ochii când pui cheia pe bujie, că de aceea ii spargi porțelanul exterior! Ce treabă are, imbecililor, amestecul din cilindru cu porțelanul exterior? Stați toți jos, aveți nota 3 la mecanică! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.