Sari la conținut

BUJII - Totul despre.


Postări Recomandate

Dragi motociclisti de ce va afectati mereu de scrisul cate unuia care nu se stie din ce motive a scris total aiurea?...poate nu e roman 100%....poate s-a grabit foarte tare cand a scirs(mai rar)....etc.Incercati sa nu mai criticati ca nu ajuta din pacate la nimic.Daca puteti sa il ajutati pe om o faceti daca nu, nu.Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 995
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

scautha shi tu pe Louis.de shi vizi ackolo daca este sau nu bujii pi ztoc

 

 

Las-o frate cat de nestiutor de limba romana sa fii sa nu poti scrie corect?

 

PS: chiar poti cauta pe Louis ce bujii sunt pt modelul tau de Kawa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!am cumparat de la un magazin auto o cheie de bujii......dar nu reusesc sa desfac cu ea!am vrut sa le schim dar nu pot!parca nici nu ajunge la ea!este cheie speciala ptr moto?e mai lunga sau ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ai luat de 21 si iti trebuie 18 sau 16.

am luat de 18 parca....este si de 16?la voi ce marime folositi!am si de 21 dar am luat de 18 parca sau 19....nu mai stiu!oricum aveau 2 modele si le-am cumparat pe amandoua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai luat modele de auto care sunt ori prea groase in carne pentru a intra, ori au coada intr-o pozitie nasoala.

Cel mai sigur e sa-ti cumperi un cap (neaparat lung) de cheie cu clicket pentru bujie. Astea au si o bucata de cauciuc inauntru sa tina bujia cand o scoti.

Apoi in functie de pozitia canalului de acces la bujie iti cumperi un prelungitor sau altul pentru clicketul ala.

 

 

am luat de 18 parca....este si de 16?la voi ce marime folositi!am si de 21 dar am luat de 18 parca sau 19....nu mai stiu!oricum aveau 2 modele si le-am cumparat pe amandoua
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am cumparat toate cheile ce le aveau astia prin magazine si nu mi s-au potrivit. Pana mi-o dat un vecin batran o cheie de-aia lunga, veche tubulara de-aia din teava batucita care mi se potrivea. Asa am masurat si-am vazut ca-i de 18, subtire de vreo 2 mm si lunga de vreo10 cm. Atunci mi-am facut pe net comanda. Am gasit la un tip din Romania care avea. Romimoto parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cautati cu incredere in Louis.... si asta fara reclama..... se gasesc toate tipurile

 

 

Eu mi-am luat din Plus intreg setul de chei tubulare cu clichet, si aveau si prelungitor. Una din ele s a potrivit. Totul a costat 26 de lei, daca mai tin bine minte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mi se cam sparg bujiile la monster , partea tare este ca pe cilindrul din fata care este mai mic si mai bine aerisit deci ar cam trebuii sa excud din motive temperatura mare !!!

voi ati patit chestii de genul , innafara de o piatra sarita sau temperatura mare ce ar putea sa provoace asta , pt. ca mie mi sa intamplat treaba asta acum o luna si iar azi . de obicei mi se stramba electrodul care intra in fisa apoi apare crapatura !!!

post-18663-1248720283_thumb.jpg

post-18663-1248720291_thumb.jpg

post-18663-1248720310_thumb.jpg

post-18663-1248720328_thumb.jpg

Editat de adolf_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daaa. in fiecare zi sparg cate un set de bujii... cu ciocanul poate.

 

nu e deloc normal si cauza e una si simpla - nu sunt bujiile care trebuie ori Amestec Prea Sarac - aer fals, ori amestec reglat aiurea (prea sarac)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai noroc Adolf! prin Tecuci nu mai vii?

o alta cauza a spargerii bujiilor dupa umila mea parere de epigon e ca..si eu am patit-o... nu adaptezi bine cheia de bujie cand strangi, nu o fi vreo cheie care sa se potriveasca f. bine, o fi prea scurta si nu prinde bine si presezi in partea superioara a bujiei. Eu am patit cand stangeam o bujie cu o cheie improvizata oarecum si am auzit un zgomot insa am crezut ca mi se pare. Dupa un timp la inspectie am gasit bujia foarte fin fisurata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca o apuci cum trebuie nu ai cum sa o spargi indiferent de cheie, dar daca cheia e ingusta sau prea scurta si ceva se sprijina in ceramica fara sa-ti dai seama, le spargi garantat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica amestecul (sa nu fie prea sarac) si cuplul de strangere al bujiilor. daca le strangi prea tare nu e bine. din cate vad eu sunt cu filet de 12 (cheie de 18). NGK zice ca trebuie stranse intre 14 si 18 Nm cred. eu le strang la 18 sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile prescrise de fabricant ar fi DCPR8E si vad ca ceva d egenul asta ai. Pune testerul pe motocicleta si vezi cum e amestecul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intradevar bujiile sunt cele prescrise de constructor , cheia de bujii e din setul de la Louis ( adica e o cheie speciala de bujii ) mai ramane problema amestecului .............defapt as incerca o bujii de temperatura mai mare ,

 

 

p.s. salut Perseu , tot amenint ca ajung si eu pe la Tecuci vara asta dar tot se iveste cate ceva , dar sper totusi sa ajung macar o zii doua .

............bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi si bujiile ce provenienta au. La noi in sv se gasesc in bazar ngk garla la 4-5 ron bucata, si am avut surpriza sa vad prin magazine identice la 25-30 ron. Problema e ca sunt super proaste. Eu personal am optat pe Denso pt Rf si din cauza ca baitatul de la magazin mi-a garantat ca nu sunt contrafacute. Pretul a fost mult mai bun fata de NGK (16 ron fata de 34 NGk). Merge ca focu Rful de cand le/am schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e usor sa identifici NGK contrafacute, scrie si la ei pe site cum... un ochi format le deosebeste intr-o secunda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene cineva mai sus zicea de procedeul de strangere e foarte important si cu o cheie OEM calibrata si speciala pt bujia si mobra ta poti foarte usor sa spargi bujia. Incearca sa te uti bine dupa ce o strangi sa vezi daca mai e intacta. O alta cauza ar mai fi schimbarile bruste de temperatura cum ar fi stropirea cu apa a bujiei respective ,ca daca era aberatia aiai de spuneau alti cunoscatori de "amestec sarac sau explozii puternice" trebuia sa o crape si pe celalat cilindru nu crezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...