Bogdis Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 esti sigur ca stii ce vorbesti? Ia cauta tu si spune-mi cite din ele gasesti: - W20MP-U - U27ETR - U27ESR-N - X24ESR-U - W9LMR-US - W20FPR-U Eu am gasit bujiile denso de care am avut nevoie la cineva care aducea piese auto si aveau cam toata gama denso. Acum ar fi chiar culmea sa stau eu sa iti caut. Dar te asigur ca sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BH 83 FOC Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 bujiile iridium sunt be toata jena, am dat 60 de ron pe una si dr-ul meu de 350 nu merge cu nimic mai bine decat ngk-ul ce il avea inainte. in veci altu iridium. se ancraseaza exact la fel. iar chestia cu 10000de km e pt fazani. eu am invatat la facultate ca o bujie mediocra trebuie sa mearga cam 20000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 100.000, nu 10.000 la multicilindrice se simt bujiile cu iridiu. la mono mai putin spre deloc. carburatia ai reglat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 deci nu merita sa ma stresez sa pun pe 1 monocilindru bujie cu iridiu?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 stie cineva ce bujii pot sa pun pe un 636 din 2002? ma refer aici la marca DENSO,care inteleg ca sunt mai rezistente decat NGK .si de unde as putea cumpara? multumesc. stie cineva ce bujii pot sa pun pe un 636 din 2002? ma refer aici la marca DENSO,care inteleg ca sunt mai rezistente decat NGK .si de unde as putea cumpara? multumesc. acum eu am NGK CR9E echivalentul DENSO=? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 U27ESR-N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 ngk: cr9e (normala), cr9ek (dublu electrod), cr9eix (iridium) denso: U27ESR-N (normala), IU27 (iridium) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
819NZT Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 ngk: cr9e (normala), cr9ek (dublu electrod), cr9eix (iridium) denso: U27ESR-N (normala), IU27 (iridium) salut ! este sesizabila activitatea bujiei cu un electrod fata de cea cu doi electrozi ? intreb pentru ca am un gsxf , bujie cu doi electrozi, daca merg pe bujii cu un electrod, o sa-mi para rau ? mulumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 office@revizieOPEL.ro ei pot aduce cam orice bujie de la denso atita timp cit importatorul (trost) o poate aduce. producatorii de mobra care recomanda bujie multielectrod se lauda cu o camera de ardere special conceputa pt multielectrod. eu personal cred ca e mult marketing ca pina la urma si una multielectrod tot o scinteie da la un moment dat. incearca si tu cu una normala si vezi cum merge, la mine merge identic si cu standard si cu multielectrod, asta spre deosebire de masina care nu merge decit cu standard (la masina daca pun multielectrod imi da erori la aprindere si sta becul de check engine aprins) la denso varianta multiground e cu cod ETR, dar vezi ca gasesi catalog online la denso pe site inclusiv de crossreference Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
819NZT Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 problema este ca nu imi porneste !!! prima pornire a fost sa-mi cumpar bujii noi, dar, am gasit un topic cu pornirea la gsxf primavara , l-am citit si am inteles ca asta este meteahna lor primavara ; o sa incerc maine sa le curat , si mai vad ... multumesc, XorX ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snickers Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Salutare la toti bikerii,m-am gandit sa deschid acest topic cu privire la bujiile pe care le folosim.Eu sunt in dilema cu ele m-am interesat ici colo dar n-am gasit un raspuns concret.Ce bujii folositi ce fel si de care (calde sau reci)Cum imi dau seama daca sunt calde sau reci?Eu folosesc buji NGK CR9E la 34 ron /buc acum nu stiu daca sunt calde sau reci,desi am probleme cu ele,unii spun ca ar fi contrafacute;chinezarii.Sunt cele cu iridium CR9EIX care costa dublu,acum care sunt indicate sa le folosesc,unii spun ca nu am de ce sa dau o gramada de bani pentru ca nu folosesc mobra intenziv,adica pe pista si la turatii mari ( 10000rpm ).Acum nu stiu ce fel de bujii sunt indicate ieftin sau scump?.Motocicleta detinuta Suzuki GSX-R 600 an fab. 1998.Ma ajuta cineva si pe mine?Asphalt Uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 louis.de Cand dai sa pornesti mobra is reci, apoi devin calde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 (editat) louis.de Cand dai sa pornesti mobra is reci, apoi devin calde Dc nu ii explici la om care e faza cu "bujii reci si bujii calde" ? Faza sta in felul urmator : pune bujiile recomandate de constructor si numai de acelea,nu umbli tu iarna sa ai nevoie de bujii mai calde sau in africa sa ai nevoie de bujii mai reci,una peste alta sunt de acord ca is multe contrafacute iar solutia e simpla : cumpara marci mai putin cunoscute dar de calitate si anume :NGK are mai multe sanse sa fie contrafacut,tu pune de ex denso,champion care sunt marci ok dar sunt mult mai putine sanse sa fie contrafacute,aceasi regula si la uleiuri : Motul cel mai cunoscut....aceasi regula ca si la bujii. Sa fiu on-topic pune bujii recomandate de constructor,daca ai probleme in continuare schimba marca , daca tot ai probleme inseamna ca e de la altceva. Referitor de la ce anume vine bujie rece respectiv calda : temperatura la care bujia poate sa se autocurate aceasta este temperatura la care se face referire adica cu cat temperatura la care se autocurata este mai mare cu atat bujia este mai rece si viceversa. Editat Mai 7, 2012 de Atti the Hun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 De fapt bujiile reci transfera mai multa caldura de la electrod spre chiulasa, iar cele calde mai putina. In acelasi motor o bujie mai rece decat e necesar va functiona la temperatura mai mica si nu se va curata. Una mai calda decat trebuie se va supraincalzi, va crapa izolatia electrodului sau se vor topi electrozii. Trebuie folosite doar bujii recomandate sau echivalente. Bujii cu o clasa mai reci se pun doar cand motorul are modificari serioase nu minore gen filtru sau toba schimbate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 (editat) Pentru explicatii mai amanuntite intra aici. Ideea de baza este ca un motor care produce multa caldura (cum ai tu) si automat multa putere, are nevoie de o bujie care se incalzeste mai greu, adica de o bujie mai rece. Numarul trecut pe bujiile NGK cu cat este mai mare, cu atat este mai rece bujia respectiva. Eu am folosit pe motorul meu o bujie mai rece 9 si motorul nu prea functiona cum trebuie (trebuia sa merg cu el mai turat, racing adica ca sa mearga bine)asa ca am bagat o bujie mai calda cu o clasa, 8 adica si acum merge mai bine cand merg normal cu el (dar cand ma dau la el nu mai fuge atat de tare...asa e in viata, nu poti sa le ai pe toate). Concluzie: motor mare - bujie rece, motor mic bujie calda! Editat Mai 7, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Concluzie: motor mare - bujie rece, motor mic bujie calda! nu-i buna concluzia. trebuie bujie de cifra termica prescrisa. Cat spune producatorul motorului, dinala pui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 In mod normal asa este, insa lucrurile se schimba cand doresti anumite performante de la motorul tau. Niciun producator nu o sa-ti spuna cum sa tunezi motorul sau cum sa-l intretii in momentul in care uzura acestuia este avansata. De exemplu, ca sa elimini din depunerile de calamina din interiorul unui motor trebuie sa pui o bujie mai calda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Calamina fiind numa pe capu pistonului si a supapelor? Atunci desfaci motorul si il cureti. Nu am auzit pe nimeni sa puna alta bujie ca sa scape de calamina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Calamina in exces se curata alternand mersul linistit cu forja si folosind benzina aditivata. Nici eu n-am auzit de folosirea bujiilor mai calde in scopul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Concluzie: motor mare - bujie rece, motor mic bujie calda! eu zic asa: motor mare - pui ce zice-n manual motor mic - pui ce zice-n manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 EPIC Calamina in exces se curata alternand mersul linistit cu forja si folosind benzina aditivata. Nici eu n-am auzit de folosirea bujiilor mai calde in scopul asta. Am mai auzit de o metoda, sa pulverizezi apa in admisii in timp ce merge motorul, nu cu galeata... da asa mai putina; din cauza diferentei mari de temperatura dintre apa si ce e in camera de ardere, s-ar desprinde calamina si s-ar duce afara pe evacuare. Sincer, nu am incercat niciodata asta si nici n-as incerca-o, mi se pare trasa rau de par Mai degraba as curata pistoanele/supapele cu ultrasunete... De fapt as schimba motoru cu totul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 o chestie pe care-am observat-o. doua bujii diferite, una da scinteie mult mai vizibila, ca intensitate si culoare. ceva diferente tre' sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Distanta intre electrozi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilelsan Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Se baga calgon (pastile) in rezervor, da nu multe, cat sa mai incapa si putina benzina in rezervor. EPIC Am mai auzit de o metoda, sa pulverizezi apa in admisii in timp ce merge motorul, nu cu galeata... da asa mai putina; din cauza diferentei mari de temperatura dintre apa si ce e in camera de ardere, s-ar desprinde calamina si s-ar duce afara pe evacuare. Sincer, nu am incercat niciodata asta si nici n-as incerca-o, mi se pare trasa rau de par Mai degraba as curata pistoanele/supapele cu ultrasunete... De fapt as schimba motoru cu totul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Distanta intre electrozi? m-am gindit si eu dar poate nu e numai asta. o fi si facaturile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.