razvan-gabriel Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Salutare. Am si eu o mica intrebare pentru cei care au mai patit asa ceva sau se pricep. Am o mica problema la un suzuki gsx-r 600 k1, am schimbat uleiul de curand si am observat ca pierd ulei pe la busonul de la baia de ulei, nu foarte mult dar picatura cu picatura se aduna. Problema asta o aveam si inainte sa il schimb. As vrea sa stiu cam ce ar trebui schimbat: garnitura, garnitura +busonul sau facut alt filet si alt surub.????? Astept raspunsuri daca ati mai trecut prin asa ceva sau va pricepeti in asemenea probleme. Asfalt uscat si sa auzim doar de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
med_tuning Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Salutare. Am si eu o mica intrebare pentru cei care au mai patit asa ceva sau se pricep. Am o mica problema la un suzuki gsx-r 600 k1, am schimbat uleiul de curand si am observat ca pierd ulei pe la busonul de la baia de ulei, nu foarte mult dar picatura cu picatura se aduna. Problema asta o aveam si inainte sa il schimb. As vrea sa stiu cam ce ar trebui schimbat: garnitura, garnitura +busonul sau facut alt filet si alt surub.????? Astept raspunsuri daca ati mai trecut prin asa ceva sau va pricepeti in asemenea probleme. Asfalt uscat si sa auzim doar de bine depinde...de obicei este de ajuns sa schimbi garnitura , depinde daca a fost cumva prea strans busonul atunci crapa filetul si atunci trebuie sudata baia de ulei ... incearca sa schimbi garnitura intai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Ai o saiba din cupru acolo ce trebuie schimbata. Trebuie refacut filetul daca invarti in gol busonul cand infiletezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 (editat) e strans?se poate daca nu sa fi fost strans prea tare si sa fie bulit filetu.sunt foarte sensibile e facut din aluminiu.si daca strangi prea tare busonu strici filetu.multi au patit asta. referitor la restul colegilor eu nu am nici o garnitura acolo deci e filetul Editat Mai 11, 2012 de RzVan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kostin Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Aceiasi problema o am si eu la acelasi model de motocicleta...este stricat filetul de la baia de ulei.Eu am pus calti pe buson si infiletat,a mers mai greu la strangere dar nu mai pica gram de ulei...daca nu ai calti poti pune banda teflonata pe filetul busonului si il infiletezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan-gabriel Postat Mai 11, 2012 Autor Share Postat Mai 11, 2012 pai a fost cam strans busonul...deci in consecinta e posibil sa fie filetul.... calt pot pune dar rezista la temperatura respectiva ma intreb??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 11, 2012 Admin Share Postat Mai 11, 2012 Daca busonul de ulei este strans si nu se invarte in gol inseamna ca filetul este bun. Schimba saiba aceea de cupru si nu mai ai problema. Ca idee, saiba de cupru sau aluminiu de la baie se schimba la fiecare schimb de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Daca saiba este de cupru, merge refolosita de multe ori, inainte sa fie nevoie de una noua. O tii la flacara pana isi schimba culoarea, apoi o bagi la apa rece. In felul asta devine foarte moale si cand strangi, etanseaza asa cum trebuie. Data viitoare cand o vei demonta, vei vedea ca este tare si va trebui sa repeti procedeul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Filetul de la baie e P A A...merge mastic rosu (solutie temporara) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Nu masticul e solutia. Tine cat tine, dar e posibil sa se duca mai repede decat te-ai astepta. Cel putin la un prieten tot cu mastic ii rezolvasem, dupa care in max 1000km s-a desurubat un pic si curgea. Am pus banda pvc pe surub si am strans si a prins super. Nu au mai fost probleme. Nu e o solutie ideala, dar de moment merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 daca e dus filetul..cumparati un burghiu masura filetului finiseaza gaura si baga tarod cu 1 mm jumate mai mare decat era filetul inainte...si ai terminat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) Filetul la baie este distrus! Baia la suzuki este predispusa la stricatul filetului daca se strange tare. Personal cred ca nu am degete la mana cate bai de suzuki am demontat,refiletat uneori sudat. Solutia este una ,demontare sudura sau refiletare,nu va incurcati cu teflon silicon etc,este viata voastra in joc! Daca ai scurgeri de ulei pe la buson, ghici unde ajung picaturile? Si sa fie si pe o curba evenimentul.... PS Ma chinui de o jumate de ora sa incarc alte poze si nu am reusit doar una... Editat Mai 22, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Filetul la baie este distrus! Baia la suzuki este predispusa la stricatul filetului daca se strange tare. Personal cred ca nu am degete la mana cate bai de suzuki am demontat,refiletat uneori sudat. Solutia este una ,demontare sudura sau refiletare,nu va incurcati cu teflon silicon etc,este viata voastra in joc! Daca ai scurgeri de ulei pe la buson, ghici unde ajung picaturile? Si sa fie si pe o curba evenimentul.... PS Ma chinui de o jumate de ora sa incarc alte poze si nu am reusit doar una... La vitezane unde busoanele sunt scurte rau, la sv parca are filet pe vreo 2 cm de buson, te saturi sa tot desfiletezi la el ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kostin Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 Stie cineva de cat este busonul la baia de ulei pentru suzuki gsxr - k1-k3 ? ma refer ce Metric are,M8,M10,M12,M14 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 M14X1.25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 M14X1.25 Oare este acelasi si la Suzuki GSR-2007? Merci fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 Pe ea e motorul de K3 600 daca nu ma insel, deci da, e acelasi buson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 (editat) Stiu personal un baiat cu K1 , 2011 pe Pannonia, cazut busonul de la baie exact pe linia dreapta, a lasat 1 km de ulei pe pista, a avut noroc ca nu a cazut. Din spusele lui, a dus motoreta la un mecanic sa-i schimbe uleiul, mecanicul a rezolvat rapid problema cu putini calti. Asta s-a intimplat in prima zi din cele 3 platite. 2 zile a ramas spectator. Si eu am stricat filetul la R1, mi-a refiletat un " mecanic", e buna metoda, numai ca trebuie avut maaaaare grija ca la refiletare, tarodul sa stea perfect perpendicular pe suprafatza pe care va calca shaiba si busonul. La mine nu s-a avut deloc grija,a dat filetul un pic oblic, deaici si faptul ca busonul nu mai stringe shaiba pe toata circumferintza. Va trebui sa cumpar alta baie, pt 100ron in plus, nu ma mai tiganesc. Editat Decembrie 24, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kostin Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Eu am gasit un kit de reparat filetul din blocul motor pentru bujii...are acelasi filet ca busonul de ulei M14x1,25 sper sa rezolv asa problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Majorare la M16 fără demontare. Am făcut zeci refiletari. Nu curge daca se face cu răbdare şi atenţie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kostin Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Majorare la M16 fără demontare. Am făcut zeci refiletari. Nu curge daca se face cu răbdare şi atenţie. Momentan am motoreta in afara bucurestiului...la primavara o aduc,cand schimb uleiul ma ocup si de problema si daca vad ca se monteaza greu prostia aia de helicoil te contactez pentru o refiletare. ( La mine acum strange ceva dar cand dau sa fortez pe strans sare . puneam banda de teflon pe buson si strangeam si era ok dar vreau sa scap sezonul ce vine de aceasta improvizatie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Stiu personal un baiat cu K1 , 2011 pe Pannonia, cazut busonul de la baie exact pe linia dreapta, a lasat 1 km de ulei pe pista, a avut noroc ca nu a cazut. Din spusele lui, a dus motoreta la un mecanic sa-i schimbe uleiul, mecanicul a rezolvat rapid problema cu putini calti. Asta s-a intimplat in prima zi din cele 3 platite. 2 zile a ramas spectator. Si eu am stricat filetul la R1, mi-a refiletat un " mecanic", e buna metoda, numai ca trebuie avut maaaaare grija ca la refiletare, tarodul sa stea perfect perpendicular pe suprafatza pe care va calca shaiba si busonul. La mine nu s-a avut deloc grija,a dat filetul un pic oblic, deaici si faptul ca busonul nu mai stringe shaiba pe toata circumferintza. Va trebui sa cumpar alta baie, pt 100ron in plus, nu ma mai tiganesc. o garnitura de cauciuc tare si mai grosutza iti rezolva problema cu gaura neperpendicuara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.