Sari la conținut

Pierd ulei pe la buson


Postări Recomandate

Salutare. Am si eu o mica intrebare pentru cei care au mai patit asa ceva sau se pricep. Am o mica problema la un suzuki gsx-r 600 k1, am schimbat uleiul de curand si am observat ca pierd ulei pe la busonul de la baia de ulei, nu foarte mult dar picatura cu picatura se aduna. Problema asta o aveam si inainte sa il schimb. As vrea sa stiu cam ce ar trebui schimbat: garnitura, garnitura +busonul sau facut alt filet si alt surub.????? Astept raspunsuri daca ati mai trecut prin asa ceva sau va pricepeti in asemenea probleme. Asfalt uscat si sa auzim doar de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu o mica intrebare pentru cei care au mai patit asa ceva sau se pricep. Am o mica problema la un suzuki gsx-r 600 k1, am schimbat uleiul de curand si am observat ca pierd ulei pe la busonul de la baia de ulei, nu foarte mult dar picatura cu picatura se aduna. Problema asta o aveam si inainte sa il schimb. As vrea sa stiu cam ce ar trebui schimbat: garnitura, garnitura +busonul sau facut alt filet si alt surub.????? Astept raspunsuri daca ati mai trecut prin asa ceva sau va pricepeti in asemenea probleme. Asfalt uscat si sa auzim doar de bine

 

depinde...de obicei este de ajuns sa schimbi garnitura , depinde daca a fost cumva prea strans busonul atunci crapa filetul si atunci trebuie sudata baia de ulei ... incearca sa schimbi garnitura intai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e strans?se poate daca nu sa fi fost strans prea tare si sa fie bulit filetu.sunt foarte sensibile e facut din aluminiu.si daca strangi prea tare busonu strici filetu.multi au patit asta.

referitor la restul colegilor eu nu am nici o garnitura acolo deci e filetul

Editat de RzVan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceiasi problema o am si eu la acelasi model de motocicleta...este stricat filetul de la baia de ulei.Eu am pus calti pe buson si infiletat,a mers mai greu la strangere dar nu mai pica gram de ulei...daca nu ai calti poti pune banda teflonata pe filetul busonului si il infiletezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Daca busonul de ulei este strans si nu se invarte in gol inseamna ca filetul este bun.

Schimba saiba aceea de cupru si nu mai ai problema.

Ca idee, saiba de cupru sau aluminiu de la baie se schimba la fiecare schimb de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca saiba este de cupru, merge refolosita de multe ori, inainte sa fie nevoie de una noua. O tii la flacara pana isi schimba culoarea, apoi o bagi la apa rece. In felul asta devine foarte moale si cand strangi, etanseaza asa cum trebuie. Data viitoare cand o vei demonta, vei vedea ca este tare si va trebui sa repeti procedeul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu masticul e solutia. Tine cat tine, dar e posibil sa se duca mai repede decat te-ai astepta. Cel putin la un prieten tot cu mastic ii rezolvasem, dupa care in max 1000km s-a desurubat un pic si curgea. Am pus banda pvc pe surub si am strans si a prins super. Nu au mai fost probleme. Nu e o solutie ideala, dar de moment merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e dus filetul..cumparati un burghiu masura filetului finiseaza gaura si baga tarod cu 1 mm jumate mai mare decat era filetul inainte...si ai terminat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filetul la baie este distrus!

Baia la suzuki este predispusa la stricatul filetului daca se strange tare.

Personal cred ca nu am degete la mana cate bai de suzuki am demontat,refiletat uneori sudat.

Solutia este una ,demontare sudura sau refiletare,nu va incurcati cu teflon silicon etc,este viata voastra in joc!

Daca ai scurgeri de ulei pe la buson, ghici unde ajung picaturile?

Si sa fie si pe o curba evenimentul....

 

PS Ma chinui de o jumate de ora sa incarc alte poze si nu am reusit doar una... :(

post-15340-0-87336500-1337709571_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filetul la baie este distrus!

Baia la suzuki este predispusa la stricatul filetului daca se strange tare.

Personal cred ca nu am degete la mana cate bai de suzuki am demontat,refiletat uneori sudat.

Solutia este una ,demontare sudura sau refiletare,nu va incurcati cu teflon silicon etc,este viata voastra in joc!

Daca ai scurgeri de ulei pe la buson, ghici unde ajung picaturile?

Si sa fie si pe o curba evenimentul....

 

PS Ma chinui de o jumate de ora sa incarc alte poze si nu am reusit doar una... :(

 

La vitezane unde busoanele sunt scurte rau, la sv parca are filet pe vreo 2 cm de buson, te saturi sa tot desfiletezi la el ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Stiu personal un baiat cu K1 , 2011 pe Pannonia, cazut busonul de la baie exact pe linia dreapta, a lasat 1 km de ulei pe pista, a avut noroc ca nu a cazut. Din spusele lui, a dus motoreta la un mecanic sa-i schimbe uleiul, mecanicul a rezolvat rapid problema cu putini calti. Asta s-a intimplat in prima zi din cele 3 platite. 2 zile a ramas spectator. Si eu am stricat filetul la R1, mi-a refiletat un " mecanic", e buna metoda, numai ca trebuie avut maaaaare grija ca la refiletare, tarodul sa stea perfect perpendicular pe suprafatza pe care va calca shaiba si busonul. La mine nu s-a avut deloc grija,a dat filetul un pic oblic, deaici si faptul ca busonul nu mai stringe shaiba pe toata circumferintza. Va trebui sa cumpar alta baie, pt 100ron in plus, nu ma mai tiganesc.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majorare la M16 fără demontare. Am făcut zeci refiletari. Nu curge daca se face cu răbdare şi atenţie.

Momentan am motoreta in afara bucurestiului...la primavara o aduc,cand schimb uleiul ma ocup si de problema si daca vad ca se monteaza greu prostia aia de helicoil te contactez pentru o refiletare. ( La mine acum strange ceva dar cand dau sa fortez pe strans sare . puneam banda de teflon pe buson si strangeam si era ok dar vreau sa scap sezonul ce vine de aceasta improvizatie )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu personal un baiat cu K1 , 2011 pe Pannonia, cazut busonul de la baie exact pe linia dreapta, a lasat 1 km de ulei pe pista, a avut noroc ca nu a cazut. Din spusele lui, a dus motoreta la un mecanic sa-i schimbe uleiul, mecanicul a rezolvat rapid problema cu putini calti. Asta s-a intimplat in prima zi din cele 3 platite. 2 zile a ramas spectator. Si eu am stricat filetul la R1, mi-a refiletat un " mecanic", e buna metoda, numai ca trebuie avut maaaaare grija ca la refiletare, tarodul sa stea perfect perpendicular pe suprafatza pe care va calca shaiba si busonul. La mine nu s-a avut deloc grija,a dat filetul un pic oblic, deaici si faptul ca busonul nu mai stringe shaiba pe toata circumferintza. Va trebui sa cumpar alta baie, pt 100ron in plus, nu ma mai tiganesc.

o garnitura de cauciuc tare si mai grosutza iti rezolva problema cu gaura neperpendicuara..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...