bst_rares Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 buna , peste 2 luni pot sa trec de la A1 la A si vreau sa imi vand Cbr'u de 125 si sa imi cumpar un Supermoto , problema este ca nu stiu de care , daca stiti ceva modele numa bune asa pentru un incepator , va rog sa mi le recomandati sau daca aveti de vanzare sa imi lasati un id de mess pe privat ( de preferinta sa fie dupa 2005+ ) Asfalt Uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mack11 Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 te referi la superbike? exista supersport adica de 600cc si superbike de 1000cc asa sunt daca nu ma insel, sper ca nu te gandesti la 1000cc xD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 te referi la superbike? exista supersport adica de 600cc si superbike de 1000cc asa sunt daca nu ma insel, sper ca nu te gandesti la 1000cc xD NU - EL SE REFERA LA SUPERMOTO! SUPERMOTARD - UN ENDUROCROSS CU ROTI DE ASFALT Iti recomand o Husaberg sau un KTM! Vezi bursa supermoto - dar ceva dupa 2005 e cam piperat ca pret! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mack11 Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 greseala mea atunci, nu cunosc prea multe in partea de enduro xD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) cbr 600rr Editat Mai 24, 2012 de Silvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
furtuna dragos Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) ia-ti un suzuki drz ca sumo sau un wr de la yamaha, ktm nu e rau da husaberg, husqvarna e cam brutal si cam toaca multi bani, Un sumo oricum iti toaca banii da e misto rau de tot daca vrei ceva fiabil... Editat Mai 24, 2012 de furtuna dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) Suzuki drz e super tare dar mai sunt multe ok, Yamaha ttr e super usoara, honda xr, etc Editat Mai 24, 2012 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 KTM EXC 450 , LC4, 660 etc Honda CRF 450 Yamaha WR 450 sau YZ 400 ... etc. Suzuki DRZ 400. Kawasaki ... nu stiu ce au ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) +1 suzi dr-z , mai ales pentru incepator +1 pentru "Un sumo oricum iti toaca banii" In principiu orice cross se poate transforma in supermoto.. dar mai greu cu inmatriculatul. Mai bine mergi pe supermoto de fabrica. De asemenea, sunt de parere ca orice depaseste 450 (cu mici exceptii) nu prea mai e sm. Poti incerca si un Aprilia SXV (motor 2 cilindri in V, cu vreo 3 presetari (limitari) de putere)... Daca vrei sa testezi DR-Z SM, treci pe la mine. Editat Mai 24, 2012 de tzakedotnet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) DR-Z-ul meu are 35.000 km, supapele in specificatii, si n-a fost chiar mangaiat..ca sa zic asa. Cred ca mai duce pana crapa.. Costisitor devine atunci cand vrei sa scoti maxim din motor, nu la intretinere. Intretinerea e cheap. Nefiind chiar racheta, incepi si investesti in chestii care iti dau un mic plus de putere si raspuns. Carburator, galerie + toba, filtre, came, kituri big bore, jigloare.. si alte porcarii. Editat Mai 24, 2012 de tzakedotnet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
furtuna dragos Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Ma bag si eu in discutie...ma batea/bate gandul la un supermoto, gandindu-ma la ce folosesc eu motoreta cel mai mult adica in oras...cum ar putea un supermoto sa fie mai costisitor la intretinere decat o alta motoreta...sa zicem un...Hornet? Am auzit de un DRZ cu 70.000 km la bord...ce nu stiu eu...stiu ca la anumite sm-uri se schimba setul motor la numar de ore de functionare...dar banuiesc ca alea sunt de competitie. Pe mine m-ar interesa un SM de mers sa zic...cat de cat linistit in oras si sa fie la intretinere ca celelelate motorete...bujii, ulei, filtre si...benzina. Ce recomandati? Am 80 Kg si 1,90 inaltime. In orice caz un drz, un , un wr de la yamaha, mai ales alea vechi de 400, xr de la honda sau un lc4 640 e motoreta buna dar in rest , exc, crf, yz 400 cine stie cat f sau kawa astea sunt crossere, fara viata lunga chiar daca sunt 4timpi au viata scurta la fel ca alea in 2 t, se pot strica mai multe, supapela crf de ex, biele, pistoane sa nu mai zic, am avut si un VOR vertemati de 530 cu distributie pe roti dintate, un exot in orice caz care nu se mai fabrica si o cutie de viteze ce o poti seta foarte usor, o desfaci fara sa trebuiasca sa desfaci motorul. eu as merge pe ceva fiabil ca oricum daca stii sa te dai cu o mobra din asta si te stii cu ele te distrezi mai bine ca altii. CRossere si hard enduro de high end sunt pt profesionisti care se stiu da la fel de bine si cu mbre ca cele enumerate mai sus, mai vechi, mai fiabile, sau pentru habarnisti la care tre sa compenseze mobra incapacitatea lor si lipsa de experienta, antrenament, la astia se lasa cu picioare rupte, table si suruburi in oase. DR-Z-ul meu are 35.000 km, supapele in specificatii, si n-a fost chiar mangaiat..ca sa zic asa. Cred ca mai duce pana crapa.. Costisitor devine atunci cand vrei sa scoti maxim din motor, nu la intretinere. Intretinerea e cheap. Nefiind chiar racheta, incepi si investesti in chestii care iti dau un mic plus de putere si raspuns. Carburator, galerie + toba, filtre, came, kituri big bore, jigloare.. si alte porcarii. O axa cu scame mai al dreacu, ce deschide admisia mai devreme, supape de admisie putin mai mari si admisia slefuita, etc... DRZ vroiam si eu sa-mi iau candva, plm e mobra buna, performantele tin de motociclist, nu poti sa dai vina pe motocicleta, cel putin nu pe drz.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
furtuna dragos Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 In afara de o galerie/toba si un filtru de aer nu cred ca as pune pe el...cel putin la cum gandesc acum. Prefer stock cel putin la ce fac eu si anume, plimbari prin oras si pe langa Bucuresti. De Honda FMX 650 ce stiti? din aia mi-as lua mai degraba decat un ktm lc4 de 640. ca-i honda crred ca spune tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) Nu dau vina pe drz, am dat niste exemple despre ce obisnuieste lumea sa faca. Eu am cam stiut cand sa ma opresc...din..cheltuit. Nu rupe norma mobra asta dar o zic inca odata, este foarte CORECTA. putin off: uite aici exemplu de fiabilitate: www.toughmiles.com 2 baieti fac turu lumii pe dr-z. daca supravietuiesc, i'm never selling it... Editat Mai 24, 2012 de tzakedotnet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
furtuna dragos Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 clar ca nu, altfel nu faceai 35.000 cu ea, dar nu e imposibil, se poate, nu e mare diferenta intre motorul de pe rmz, si merge la fel de tare ca altele mai '' stricabile '' Pe quadul ltz e tot acelasi motor, si ala e ok, fiabil, doar pe ltr quadracer e mai brutal de jos din ture mici ca la rmz. din ce am simtit eu pe pielea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 (editat) Ma bag si eu in discutie...ma batea/bate gandul la un supermoto, gandindu-ma la ce folosesc eu motoreta cel mai mult adica in oras...cum ar putea un supermoto sa fie mai costisitor la intretinere decat o alta motoreta...sa zicem un...Hornet? Am auzit de un DRZ cu 70.000 km la bord...ce nu stiu eu...stiu ca la anumite sm-uri se schimba setul motor la numar de ore de functionare...dar banuiesc ca alea sunt de competitie. Pe mine m-ar interesa un SM de mers sa zic...cat de cat linistit in oras si sa fie la intretinere ca celelelate motorete...bujii, ulei, filtre si...benzina. Ce recomandati? Am 80 Kg si 1,90 inaltime. decat sa iti iei supermoto sa mergi cu el linistit,mai bine nu iti mai iei,iati un naked atunci si mergi cu el linistit Editat Mai 25, 2012 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 bmw g650 xmoto, 2008, 8.000 km, toba leo vince(am si toba originala), stare ca noua, pret 4900 euro. Tel 0753.379.594. am uitat, are si abs fata spate, furca upside-down, consum mediu 3,9% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Kat,mă gândeam anul trecut exact la faza asta,să dau Sv ul Âşi să iau un Drz. TotuÂşi nu o să o fac, Âştii cum e omul,vrea numai ce nu are,dacă aÂş avea Drz mi ar sta mintea doar la drumuri mai lungi (iar monocilindrul mă seacă). Rămân cu Sv ul,îmi place mult faptul că îl simt foarte uÂşor ca greutate,are "aspect comercial",consumă sub 5,îmi permite pusee de +200,cu toba Vick sună ca un Ducati. Ce mă enervează e poziția pe S ul meu,la viteză mare e ok,dar pe drumuri rele e groaznic Âşi furca,în care anul viitor voi băga ceva arcuri progresive de calitate. On topic : Drz400 e cea mai ok alegere pentru stradă,la capitolul costuri/performanțe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Ce tobă ți ai luat? Te lichidează Diana dacă sună mai bine decât Vick urile noastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Bai deci Honda FMX e o motocicleta lesinata. E buna in primu' sau primii doi ani de condus, dup-aia te ia grav plictiseala. Suzuki DRZ e o motocicleta destul de cinstita (daca o gasesti in stare buna) insa si asta e plictisitoare nevoie mare. Te rogi de ea. Care o sa imi zica ca nu e asa sa se urce pe DR 650 si apoi pe DRZ si daca tot nu e convins pe KTM LC4 si apoi pe DRZ Chestia cu DRZ-ul e ca gasesti destul de greu una buna pe de-antregu' la un pret decent. Majoritatea sunt cam rupte in gura. In fine, e chestie de rabdare si noroc. Pentru un supermoto "de zi cu zi", la scepticii fatza de KTM as recomanda DRZ-ul pentru nepretentiosii cu "vana" sau XT660X desi e cam grea pentru categoria asta dar in acelasi timp e si mult mai confortabila, fiind sefa pe manevrabilitate in comparatie cu street-uri / spiduri / cioplere / etc... Altminteri as recomanda clar KTM LC4 640. E o motocicleta completa, bine echilibrata, nervoasa oricand se cere, consum foarte foarte ok cu carburatorul original Mikuni BST si in ciuda a ce zic carcotasii foarte fiabila daca e ingrijita cum trebe'. Iar supermoto-urile "pur-sange" se stiu: EXC-uri, WR-uri, FE-uri, si asa mai departe... (400 - 450 - 5xx) dar alea-s pentru alte treburi si cu alti bani se intretin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 ma dau de vre-o 3 luni cu un ktm 690 prestige al unui amic de e prin strainataturi. modelu e un 2007, ala cu roti turnate. fratioru cu roti spitate il vedeti des pe la bgs. din capu locului tin sa precizez ca nu is tocmai fan portocala, optand in general pt fiabilitate in detrimentul performantei. ce pot sa zic, o sa ii fac la un moment dat un review pe larg. dar a momentul de fatza nu cred sa existe mobra de oras mai ok. motoru e vanos, chiar daca tobele stoc il limiteaza pe ture joase. bicicleta e superba. iar consumu in oras, in contextul in care tai bucurestiul in doua zilnic, e intre 5l / suta cand merg linistit si 5.3l / suta cand dau in el ca in hotii de cai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsxander Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Salut, Eu am Suzuki DRZ 400 S cu roti de SM si sunt deja la al 3-lea sezon cu ea. De plictisit nu o sa te plictisesti de ea niciodata , de orice SM nu o sa te plictisesti niciodata, incearca si o sa vezi. Uite aici cam cel mai bun review despre motor in limba romana http://drivetest.motorclub.ro/1_610_Drive_test__Suzuki_DR_Z_400_SM_4521.html Lupu zicea cineve ceva de un DR 650 ... comparat cu DRZ ... n-ai cum sa compari tractor cu avion, un DR 650 e tractor, poti sa-i pui si roti SM, tot tractor facut din fonta ramane. E un fel de calorifer cu care incerci sa te dai "reising", spun asta ca am avut DR 650 cel cu carena fixa, nu cu far mobil. In primul rand are o tona, o tona pe care vrei sa o strecori printr-un trafic din ce in ce mai mizerabil din oras, si in al 2-lea rand pana la 100 km la ora nu are ce sa bata la DRZ ... pe urma se impute treaba pentru DRZ, dar asta e alta poveste. In schimb da, dupa ce m-am dat cu un KTM 690 SM si m-am urcat pe DRZ, i-am zis lui Jean ca mi-a stricat motorul, pt ca mi se parea ca nu mai trage. E diferenta mare pentru e ca si diferenta mare de cm3. Si e si diferenta mare de consum. Si e si diferenta mare de greutate, etc etc. DRZ-uri gasesti multe pe piata spre deosebire de alte SM-uri cum ar fi HUSQVARNA si HUSABERG. Poti sa-ti iei un DRZ S caruia sa-i pui roti de SM sau sa iei unul direct SM ( asta ar fi mai recomandat ) daca vrei sa te dai numai pe strada, furca upside down e de mare efect, DAR mare grija cand il alegi, pentru ca majoritatea celor care au fost folosite strict in enduro nu mai sunt in mintile lor. DRZ e un motor modest-mediu la capitolul SM, nu e cel mai puternic din clasa lui, dar parerea mea este ca e cel mai fiabil dintre ele. Una din marile probleme ale DRZ-ului e TOP SPEED-ul. Care se invarte undeva la 100 km/ora viteza de "croaziera" si undeva la 120-140 pe depasiri (cu foaie de 44), nu e un motor facut sa il alergi pe distante mari. In oras ii dai si 130 lejer intre semafoare, dar nu se merita sa-l tii la viteza asta cateva ore ... se supara si incepe sa manance ulei Am vazut DRZ SM cu foaie de 38 de KTM modificata cu care se merge 130 in loc de 100 la drum lung cam la aceleasi turatii (DRZ nu are turometru, te ghidezi doar dupa sunetul motorului). Tinand cont ca eu 95 % din timp il folosesc in oras, pentru mine nu este o problema. A doua mare problema, care apare tot la mersul in afara orasului este saua extrem de ingusta. Ca sa-ti faci o idee, ia o sticla de Cola la 2 L si pune-o pe scaunul pe care stai la calculator si stai pe ea 2-3 ore. Iti garantez ca senzatia este una aparte )) La capitolul upgrade-uri ce se merita sa schimbi imediat la ea e GALERIA, nu neaparat TOBA. Galeria limiteaza destul de mult motorul, eu mi-am pus evacuare completa Akrapovic si am simtit imediat diferenta de putere dintre ce a fost si ce e acum, se intinde alfel in ture, nu se mai tureaza asa repede, nu pierde asa multa putere cand ajunge in ture inalte + ca zgomotul pe care il face e total altceva fata de toba stock ) Teava de la galeria stock era aproape la jumate din diametrul galeriei Akrapovic. Si pe urma incepe distractia, poti sa-i schimbi filtru de aer cu unul sport (daca mergi doar in oras, pe enduro K&N se face piatra daca ajunge mizerie-noroi acolo), poti sa-i schimbi carburatorul (el are stock un Mikuni pe varianta S si SM) si sa pui FRC Keihin 39 care vine pe DRZ E (cel fara scarite de pasager, varianta de enduro), poti sa-i schimbi axa cu came... etc etc posibilitatile sunt nelimitate, totul tine de bani. Am vazut pe un site de tunning un DRZ dus la 75 cai cu o investitie de 15 000 E sau $ nu mai tin minte exact, americani nebuni. In schimb o data cu performantele incepe sa creasca si consumul si daca o vrei doar pentru "plimbat lejer", ceea ce iti garantez ca nu o sa faci cu un SM, nu se justifica. Daca vrei "reising" sari cu banul si pui pe ea tot ce e de top. Daca vrei un SM cu care sa si iesi foarte des din oras iti recomand XT660, LC4 640 sau 690. Dar XT e o vaca a naibii de grea, pe ea nu se simte greutatea, dar cand te dai jos si vrei sa o impingi cat de cat ... iti cam dai sufletul, doamne fereste sa faci vreo pana si sa impingi la ea. GoodKat ziceai ceva de 1,90 si 80 de kile ... pe DRZ sau orice alt SM de 400-450 o sa arati haios ) Esti foarte inalt pentru modelul asta de mobra, o sa stai cam ca pe un BMX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
airimia Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 ma dau de vre-o 3 luni cu un ktm 690 prestige al unui amic de e prin strainataturi. modelu e un 2007, ala cu roti turnate. fratioru cu roti spitate il vedeti des pe la bgs. din capu locului tin sa precizez ca nu is tocmai fan portocala, optand in general pt fiabilitate in detrimentul performantei. ce pot sa zic, o sa ii fac la un moment dat un review pe larg. dar a momentul de fatza nu cred sa existe mobra de oras mai ok. motoru e vanos, chiar daca tobele stoc il limiteaza pe ture joase. bicicleta e superba. iar consumu in oras, in contextul in care tai bucurestiul in doua zilnic, e intre 5l / suta cand merg linistit si 5.3l / suta cand dau in el ca in hotii de cai. Eu tocmai m-am hotarat sa il pun in vanzare pe al meu, e la fel cu cel de care zice scabron mai sus. Poate iti face cu ochiul: 690 SM Prestige Evident pretul e negociabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanG Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Salut, Si eu acum o luna eram in cautarea unei sumo, si am inceput sa citesc. Tin sa precizez ca trecerea mea a fost de la un R6 08 la motocicleta actuala. Pentru mine, dupa ce am citit toate review urile, existau 2 motociclete si anume Suzi DRZ sm, si KTM 640 lc4 sm. Ambele supermoto de fabrica. Pe langa roti, vin si cu alte inbunatatiri. In fine, ideea este ca...eu venind de pe o supersportiva am vrut ceva mai cu vana, asa caam optat pentru lc4. Este o motocicleta incredibila care te stimuleaza la scandal. Dupa cum spunea cineva mai sus, daca vrei sa mergi usor, nu-ti lua sumo. Nu ai sa poti sa te controlezi. In legatura cu fmx ul, poate ar fi buna pentru tine, avand in vedere ca esti incepator. Are o ciclistica foarte foarte faina si este fiabila. Cei de la Honda nici nu o numesc supermoto, ci mai exact funbike. Targetul ei fiind tineri cu permisul de putin timp, care vor ceva amuzand si placut pentru a se deplasa in mediu urban. Parerea mea pentru tine, ori un fmx (trancanici avea unul) ori un drz in mintile lui. Mai sus de atat nu are sens pentru ca devin un pic brutale. P.S. Apropo de inaltimea si greutatea ta. Eu am 1.86 si 78 kg si ma simt FOARTE BINE pe motard. Mult mai in largul meu decat pe sport. Succes, si sa ne spui ce ai hotarat si ce ai gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Daca cineva e interesat de un SM il invit sa vina si sa vada 450-ul meu. As dori sa o schimb sa-mi iau ceva de enduro.Pentru mai multe detalii si un pret de bun simt astept un PM, sau 0765.980.875 . Recent motocicleta a primit spite noi pe spate. Acte in regula ITP 10.2012 . Nu sunt interesat de schimburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Mie imi place mult Aprilia Dorsoduro dar nu stiu prea multe despre el doar din review-urile de pe youtube. Daca stie cineva mai multe rog sa lase impresiile pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.