Sari la conținut

accident statuie aviatorilor, motociclist mort!


iuliano
 Share

Postări Recomandate

"ma tare ustrura'n dos sa ti dau k.ul o luna pe mana....

sa vad condusul preventiv cand ai pe bord 280 sisub c.r 163 cp

 

nu mai vorbiti / judecati cand nu ati ajuns sa simtiti anumite lucruri"

 

Incearca sa conduci tu motocicleta,n-o lasa pe ea sa te conduca.

 

Dumnezeu sa-l ierte!

 

PS.Racer-ul ce a trecut(zburat) cu motorul pe Bd.Uverturii,la exact o ora de la acest teribil accident,sper ca ai invatat ceva.Daca s-ar da premiu pt viteaza pe acest tronson l-ai fi castigat de departe.Deasemenea,daca ti-ar fi iesit ceva in cale ar fi fost imposibil de evitat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 165
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted Images

Unicul, singurul, irefutabilul avantaj al motorului in oras este strecuratul printre masinile oprite la semafor. Atat.

 

Mai stiu eu unul: parcarea (pt. o moto cam gasesti oriunde si oricand. :wink:

 

Imi aduc aminte ca vazusem undeva o statistica a politiei germane in care se specifica ca cca 70% din accidentele moto cu victime (ma rog, la moto cam rar fara victime) se intampla in localitati. Eu unul, desi am parte de trafic foarte civilizat aici, merg extrem de rar in oras, tocmai din acest motiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exagerati maxim si cu viteza si cu biciclisti.In primu rand biciclistii merg prin parcuri nu prin trafic

As vrea sa stiu si eu ce motociclist de aici de pe forum merge cu 50km/h ...

RIP baiatului

 

Eu as vrea sa stiu cam cate accidente mortale s-au petrecut la 50 km/h, statistic. Si cate la mai mult. La mult mai mult.

 

Eu nu stiu, insa SUSPECTEZ ca-s mult mai multe in partea a doua, iar in prima sunt 2-3, care pot fi lejer tratate ca exceptii, ghinion etc.

 

Din asta, fiecare trage concluzia care e de tras.

 

Sunt locuri in care poti s-o iei grav pe cocoasa si la 50 si sunt locuri in care nu patesti nimic daca-i dai cu 100. Intersectia, chiar si pe verde, nu e un loc in care sa-i dai goarna. 50 kmph in intersectie e ok, pentru ca ai timp pentru doua priviri scurte stanga-dreapta. La 100 kmph nu mai apuci sa vezi si sa mai ai si timp sa faci ceva. Basca ca mai sunt situatii de vii lansat, e verde, dar tocmai cand treci tu se face galben sau rosu de-a binelea. Si Gicu' din dreapta pleaca si el, ca-s unii care trateaza semaforul ca gagica cu steagu' de la curse. Si apoi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

nu inteleg de ce in bucuresti majoritatea motociclistilor merg tare, parca ar vrea sa demonstreze ceva. ... de-asta majoritatea topicurilor din rubrica asta sunt cu motociclisti din bucuresti...

Sunt MULTE motociclete in Bucuresti si sunt si mai multe masini, si sunt foarte multi idioti, de aici si numarul mare de accidente.

 

OFF-poate ca in loc de mars de comemorare se face un protest in fata politiei rutiere in care sa se ceara o lege a circulatiei mult mai aspra

Chiar si dupa legislatia europeana actuala, daca avea A2-ul de la 18 ani, putea s aisi ia A-ul la 20, si desi sunt impotriva incepatorilor pe motoare mari, aici nu cred ca cilindreea a fost de vina, timpul de accelerare 0-130 km/h este redus la orice motocicleta incepand cu 60 de cai.

 

Nu intrati cu viteza in intersectii, taximetristii stau "pe colt" unde nu sunt in jurisdictia nici a unui semafor (asa cred ei) si pleaca cand vor.

Mai luati in considerare cand intrati in intersectie ca poate fi o ambulanta oricand (girofarul nu se vede tot timpul si viteza ambulantei poate fi si ea mare).

 

Am impresia ca pe forum exista "ripperi" care abia asteapta sa apara un topic de asta sa ii dea cu floricica, si tot timpul aceleasi discutii, cu "nu se mai poate", "ca anul asta niciodata". Numarul motocicletelor creste, la fel si a masinilor, exista o statistica de accidente, si tot ce puteti sa faceti e sa mergeti cat mai atent ca sa nu ajungeti in acea statistica (desi unii mor efectiv nevinovati, chiar si cu masina, nu doar cu motorul).

 

Daca vreti sa faceti ceva util, ajutati familia celor accidentati (mortal sau nu), invatati din greselile lor si fiti respectuosi cu cei trecuti pe partea ailalta, dar nu umpleti zeci de pagini cu floricele si aberati pe niste subiete rasdiscutate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Viteza este irelevanta atata timp cat tiganu ala a trecut pe rosu..."

 

Gixule, ai baut gaz??? inveti lumea la prosti??? viteza e intodeauna relevanta una e sa franezi de la 80 la 30 si sa te lovesti de ceva si alta e sa dai cu tine de planeta cand ai redus de la 180 la 130 ;) ai prins-o p-asta???

 

Nu am baut gaz, am facut doar o referire la cazul de fata. Nu e un cedeaza trecerea, e un semafor. Semaforul te obliga sa opresti la culoarea rosie.

 

Cand o arzi peste limita legala, o faci pe barba ta, asta e adevarul.

 

Adevarul si mai trist este ca taximetristii transporta pasageri , un lucru cu atat mai tragic atunci cand treci pe rosu.

 

Ca idee, trecere pe rosu este identica cu depasirea pe linie continua. Nu exista "dar".

 

Polemica e uriasa, adevarul este ca toti am mers, sau mai mergem, cateodata, tare in oras. Nu neaparat constant, ci poate doar un span.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" UPDATE. Potrivit informațiilor de pe forumul motociclism.ro, motociclistul ar fi rulat cu o viteză de 160 km/h, nemaiputând frâna în momentul în care taximetristul i-a ieșit în cale. Informațiile nu au fost confirmate de către autorități.

 

Au ajuns jurnalistii sa faca stiri bazandu-se pe informatii de pe forum "

 

Inca un motiv sa nu se mai dea cu presupusul pe forum cand este vorba de viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as vrea sa stiu cam cate accidente mortale s-au petrecut la 50 km/h, statistic. Si cate la mai mult. La mult mai mult.

 

Eu nu stiu, insa SUSPECTEZ ca-s mult mai multe in partea a doua, iar in prima sunt 2-3, care pot fi lejer tratate ca exceptii, ghinion etc.

 

Din asta, fiecare trage concluzia care e de tras.

 

Sunt locuri in care poti s-o iei grav pe cocoasa si la 50 si sunt locuri in care nu patesti nimic daca-i dai cu 100. Intersectia, chiar si pe verde, nu e un loc in care sa-i dai goarna. 50 kmph in intersectie e ok, pentru ca ai timp pentru doua priviri scurte stanga-dreapta. La 100 kmph nu mai apuci sa vezi si sa mai ai si timp sa faci ceva. Basca ca mai sunt situatii de vii lansat, e verde, dar tocmai cand treci tu se face galben sau rosu de-a binelea. Si Gicu' din dreapta pleaca si el, ca-s unii care trateaza semaforul ca gagica cu steagu' de la curse. Si apoi...

 

Eu nu am stat sa fac teorii aici cum e mai sigur/nesigur ...Eu doar am intrebat cati motociclisti de aici merg cu 50km/h .Eu nu am vazut nici unul.Vad ca tot o tineti langa pe aici cu viteze mici.Sa inteleg ca mergeti doar in treapta a 2 a si cu 4 mii de ture sa nu depasiti aceasta viteza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand RIP.. Cand mi a spus sotia dimineata despre accident, mi s a zbarlit pielea pe mine.. Si eu si sotia suntem motociclisti, iar anul trecut, in august, am suferit un accident moto( eram singur pe motor). Mentionez asta pt ca am vazut disputele in privinta vitezei motociclistului. Eu am avut impact cu un auto care nu a cedat trecerea, viteza mea fiind de 50 km/h( viteza calculata la expertiza de dinamica a accidentului, efectuataa de politie) . Motocicleta a avut avarii minore : far crapat, carena fata crapata, plus anumite zgarieturi si indoituri.. Furca n a avut nimic, la fel si cadrul.. precizez ca a fost un 929.. La mine, tinand cont ca N-AM avut geaca, o disjuncite acromioclaviculara umar stang.. daca aveam geaca, poate scapam nevatamat... Deci cei care sustin ca avea viteza mica, eu zic sa se mai gandeasca, nu vreau sa l acuz in vreun fel, spun asta doar pt ca am trecut printr un accident similar in care, daca aveam viteza mai mare, poate nu mai apucam sa scriu despre asta... La cum arata moto .. as zice ca avea peste 100 km/h.. Sper ca taximetristul sa faca cat mai multi ani de puscarie, dar.. nimic nu o sa l mai aduca inapoi pe saracul baiat.. Inca odata, Dumnezeu sa-l odihneasca... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In intersectia aia e o chestie tampita... Breteaua laterala paralela cu bulevardul nu este semaforizata si o gramada de masini ies de acolo vrand sa o ia in toate directiile. "Manevra preferata" este sa iasa de pe bretea direct in intersectie, sa taie toate cele 3 benzi, sa intoarca dupa statuie si sa se intoarca spre televiziune... e posibil sa fi iesit de acolo si nu sa fi venit pe rosu dinspre Kiseleff...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nene pana la urma nimeni nu stie nimic exact.. desi se zice ca nu a fost singur a fost cu un grup. cei din grup ar trebuii sa stie exacat ce sa intamplat.. deci asteptam ceva real fara povesti.. nu cred ca avea 160 dar nici 50. moto sa facut praf deci avea 100 macar sau 80. dar trebuie sa existe cineva care stie exact ce sa intamplat. si pana la urma avea 22 sau 20 ani? ca in ziare numai prostii... :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni nu are aceasta obligatie, dar e mai sanatos sa o faci.

Ai mai multe flori la mormant daca mori cu dreptatea in mana?

 

e vorba de legalitate, restul tine de conservarea ta ca persoana. conducerea preventiva, aia inseamna sa fii pregatit tu sa feresti greselile altora

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vorba de legalitate, restul tine de conservarea ta ca persoana. conducerea preventiva, aia inseamna sa fii pregatit tu sa feresti greselile altora

Mai ales ca noaptea in Bucuresti se trece pe rosu intr-o veselie, chiar si in centru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot suntem la capitolul invataminte, o idee buna ar fi sa mergi in spatele unei masini. Sigur, asta nu te face sa arati ca un brav comandant de osti auto, dar iti tine PAVAZA tocmai pentru cazuri d-astea cretine.

 

nimic mai adevarat, cu observatia ca.. ar trebui sa fii vazut. daca te "ascunzi" dupa un chiu sapte, e posibil sa ti-o iei mai usor decat dac-ai fi singur in oras. in afara, eu caut iepurasi d-astia care merg mai tare sa ma tin dupa ei, cu observatia ca (alta observatie) ca cei care depasesc viteza limita cu peste 50km/h ii las sa se duca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pfoai mama, am invatat impreuna in scoala generala, stam in acelas cartier...

Era un munte de om, ma gandeam ca n-are ce sa pateasca baiatu asta.

Editat de wtf?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ales ca noaptea in Bucuresti se trece pe rosu intr-o veselie, chiar si in centru.

 

nu numai noaptea, dar asa cum ai zis, in special noaptea. apoi, cand se primeste de la dispecerat o comanda prin statie, ala trebuie sa alerge sa nu i-o ia altu' care lucreaza ilegal... ma rog. circulatia in bucuresti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu viteza l-a ucis ci OPRIREA BRUSCA! DACA NU II TAIA TAXIUL CALEA NU S-AR FI ORPIT ASA BRUSC SI BRUTAL... familia sau cineva apropiat sa ma contacteze in vederea recuperarii despagubirilor cuvenite...materiale, corporale si mai ales morale. Ii voi pune in legatura cu ...

 

Ete plua. Si eu m-am oprit brusc intr-o usa de dimineata si am un cucui. Ati invatat o replica dar nu ati inteles nimic din ea.

 

Sarati ca arsi de fund in sus ca nu aveam radaru' in ochi. Ete si? La cat de muci s-a facut ascutitoarea aia nu-mi trebuie nici radar si nici martori sa stiu ca mergea prea tare. La viteza legala nu te faci muci. Indoi tabla si te doare genunchiul.

 

Cum dracu' se face ca niciunu din resarii de Magheru nu o mierleste, toti astia care se infig in ametiti la semafoare (vezi n cazuri doar de la Victoriei pana la Universitate) sunt painea lui Dumnezeu, toti niste copii cuminti si suflete nevinovate.

 

In primul rand taxiul nu a iesit pe rosu. Aviatorilor are doua bretele paralele care nu au semafor. A iesit de pe una dintre ele si a acordat prioritate atat cat la dus pe el capul. O fi vazut, n-o fi vazut, dracu' stie.

 

Singurul vinovat de accidentul asta este "pilotul". Daca era vreun mielusel atunci autori morali sunt ceilalti oralisti cu care o ardea impreuna care stau cuminti si nu mai zic nimic.

 

Bine ca nu a mai luat pe nimeni cu el. Voi restul oricum fie ati inteles, fie n-o sa intelegeti vreodata. Pacat ca s-a terminat cea mai eficienta campanie impotriva accidentelor. Ploaia. Acea lege care nu permite fitele pe motor sa fie satisfacute in toiul noptii ci lasa "drept" de circulatie doar alora care au inteles ce inseamna sa mergi pe 2 roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din declaratia celui din urma lui cu motocicleta :

" aveam noi 140, si el in fata noastra incepea sa se distanțeze... "

 

Odihneste-te in pace Mihai ! putere parintilor si Irinei ...

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am stat sa fac teorii aici cum e mai sigur/nesigur ...Eu doar am intrebat cati motociclisti de aici merg cu 50km/h .Eu nu am vazut nici unul.Vad ca tot o tineti langa pe aici cu viteze mici.Sa inteleg ca mergeti doar in treapta a 2 a si cu 4 mii de ture sa nu depasiti aceasta viteza?

 

O sa-ti explic logic. Viteza legala nu e pusa acolo ca sa te limiteze pe tine sau pentru ca Politia are ceva cu tine sau ca sa fie motiv sa-ti iei amenda. Viteza legala are legatura cu "cat trebuie sa fie viteza astfel incat sa vezi si sa ai timp sa eviti un accident". Despre asta e vorba. S-au facut studii, s-au observat reactii, s-au facut statistici. Aia a iesit.

 

Nu tre' s-o respecti ca sa eviti sa iei o amenda (desi si asta poa' sa fie un motiv bun). Tre' sa (incerci sa) o respecti pentru ca UNEORI, daca faci asta, iti salveaza viata. Viata, nu carnetul, nu banii din portofel.

 

Bineinteles, fiecare judeca cum poate si cum vrea. Dar ca motociclist, trebuie sa presupui intotdeauna the worst case scenario (cazul cel mai rau). De-aia, mergand atent, fluent cu traficul si cu ochii beliti si cu mintea zbarnaind, ai sanse ceva mai mari (nu 100%!) sa ajungi intreg acasa. Pentru ca acolo te asteapta cineva si e nasol la spital, si tijele din picior dor, si spaga la doctor e scumpa, si e naspa sa te caci la plosca si sa te pisi prin cateterul bagat prin p...a, care te ustura ca dracu, si, si... Si stii ce naspa e ca o mama sa-si piarda copilul? Sau o bunica nepotul? Eu stiu si nu as vrea i se intample asa ceva nimanui.

 

Beliti ochii ca sa nu beliti p...a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a scris pe-aici ca poate taximetristul vroia sa INTRE pe mincu. Eu zic ca rezulta din poze faptul ca de pe mincu venea. Daca venea de pe Demetriade, nu avea cum sa se opreasca taxiul acolo, decat daca a ocolit statuia prin stanga. Si oricum, ar fi trebui sa fie lovit in lateral dreapta pentru asta.

 

Deci taxiul a venit de pe Mincu, a lovit motoreta, s-a rasucit de spate in sensul acelor de ceas, iar motoreta si-a continuat drumul spre dreapta.

 

In 2008 am avut un accident identic, exact in acelasi loc, dar cu masina, in mijlocul zilei. Eu veneam de la Herastrau, la statuie semafoarele erau pe intermitent, si o femeie cu o Fabia a venit de pe Mincu si a intrat in intersectie fara sa se asigure. Eu cu Megane, viteza vreo 80-90, am lovit Fabia in roata stanga fata. Puntea fata + toata partea din fata a Fabiei s-au desprins de masina si au sarit in dreapta. Restul de Fabie, de la parbriz spre spate, au facut titirez, exact ca taxiul din accidentul asta. Eu, din impact si viraj de evitare, am ajuns exact pe ruta pe care a luat-o si Mihai, numai ca m-am dus mai departe datorita greutatii masinii.

post-41863-0-97742600-1338889714_thumb.jpg

post-41863-0-86709700-1338889721_thumb.jpg

post-41863-0-65204700-1338889733_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zona aia e destul de sigura sa mergi putin mai repede, dar pana in intersectia de la statuie...La cum s-a intors masina si cum arata motorul, cred ca mai mult a accelerat cand a intrat in intersectie decat sa franeze.Din ce am citit, sunt sigur ca mergea in mod normal cumpatat dar fiecare are momentu lui de "nebunie", mai ales cand se merge in grup.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa il odihneasca pe baiat.

 

Cat despre discutia cu viteza, trebuie sa fi putin bolnav sa crezi ca nu avea peste 100 daca te uiti la pozele de la accident + deces.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti prost? cum sa fie irelevanta? mergi tare si faci accident e pe barba ta frate. nu avea ce sa caute cu 160 acolo... taxiul s-a intamplat sa nu se asigure, cum fac intotdeauna.

Editat de iulian2225
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UPDATE. Potrivit informațiilor de pe forumul motociclism.ro, motociclistul ar fi rulat cu o viteză de 160 km/h, nemaiputând frâna în momentul în care taximetristul i-a ieșit în cale. Informațiile nu au fost confirmate de către autorități.

 

Au ajuns jurnalistii sa faca stiri bazandu-se pe informatii de pe forum :baldy:

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

putin peste 12 ore de la accident, deja 15 pagini pe forum. Pentru ce ? Singura necunoscuta din ecuatie este viteza. De fapt este o cvasi-necunoscuta. Este evident ca a avut peste 50, limita legala. Ce atatea parlamentai, ce atatea discutii ? Singura concluzie de tras, asa cum a spus cineva mai sus este BELITI OCHII CA ALTFEL BELITI P**A!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...