Sari la conținut

Situatii din trafic


Postări Recomandate

 

Nu vad de ce ar fi o problema cu anvelopele cu DOT11, dupa 5 ani anvelopele sunt perfect ok.

Nu toate. De obicei li se intareste compozitia dupa 2-3 ani si, chiar daca mai au profil, nu mai au aderenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@EEK!

si eu care am fost fraier si am ascultat de TOTI din jurul meu care au zis ca 4 ani e maxim daca mergi altfel decat duminica pana la biserica si inapoi.

 

@initiator: fa o investitie in siguranta ta si du-te la un service. ori la reprezentanta Honda, ori la unii de care mai auzi aici pe forum. furca stiu ca poate fi indoita suficient de usor incat sa nu te prinzi tu cu ochiul liber dar incat sa faca probleme (de ex voblaj).

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica marginile jantei, posibil ca din cauza impactului sa se fi deformat foarte putin, insesizabil cu ochiul liber (suspenda roata fata si roteste-o mai repejor cu mina, pune linga jamba un deget care sa atinga subtil...apoi repeta si pe partea cealalalta...vei simti orice denivelare a jentii). Si...ar mai fi cite ceva de verificat...dar, incearca asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine intra in voblaj usor, mai accentuat cand este top case-ul montat.

 

incearca sa vezi daca mai face fara top case si oricum, daca nu este furca stramba, mi-a soptit cineva ca ar fi din cauza rulmentilor de jug.

 

daca doresti, ne putem vedea pt masuratori, dar numai ca, acum se afla intr-un garaj prin comuna tunari, deci va trebui sa ne deplasam acolo.

Editat de george_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avon zic dupa 5 sau 6 ani....

Pastrate in conditii ideale poate. Altfel, pe strada, cred ca in 4-5 ani sunt deja tari. Se mai inmoaie la cald, asfalt fierbinte, temperaturi mari afara... dar nu e cazul acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caz concret: Michelin Anakee 2 DOT 2013, motocicleta tinuta in garaj. Fata uzata asimetric, spatele ar mai fi tinut minim 5000 km la cum arata profilul. Schimbate anul acesta pentru ca spatele fugea pe acceleratie si se bloca pe franare, mai ales pe ud, desi nu am observat vizual semne de imbatranire (am mai avut Anakee 2 si s-au comportat excelent pe asfalt ud pana au ajuns la limita cu profilul).

Ghidul pentru moto pare a fi copiat in parte dupa cel pentru auto, altfel nu vad de ce s-ar mentiona roata de rezerva sau triunghiul reflectorizant. :)

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor de feedback.

Ieri am fost prins toata ziua (si un pic suferind) , nu am avut cand sa analizez ...insa m-am intors cu ea acasa iar azi sunt tot pe 2 roti la servici...

Deci:

Cauta alta mobra la fel ca a ta si masoara distanta la furca, de la un punct fix (gen motor) la fiecare jamba a furcii. Dupa aia masoara si la tine si compara...

Este o varianta pe care am sa incerc sa o pun in practica...

 

i-ai luat si tu datele? ai sunat/fost la politie sau l-ai lasat sa plece asa, pur si simplu..

Nu aveam de ce ...eu eram singurul vinovat , iar omul era interesat de starea mea...intre timp, azi dimineata am mers din nou in spatele lui , in acelasi loc :). Am pastrat o distanta mai mare...

 

Verifica marginile jantei, posibil ca din cauza impactului sa se fi deformat foarte putin, insesizabil cu ochiul liber (suspenda roata fata si roteste-o mai repejor cu mina, pune linga jamba un deget care sa atinga subtil...apoi repeta si pe partea cealalalta...vei simti orice denivelare a jentii). Si...ar mai fi cite ceva de verificat...dar, incearca asta!

Am facut aseara verificarea de care spui . Nu este nimic in neregula cu janta.e destul de clar ca impactul nu a fost destul de puternic pentru a se intampla ceva cu janta...A fost un contact "elastic" , janta nu a ajuns in contact cu nimic solid. Furca s-a comprimat impingand in bara , nu a apucat sa se incarce pe frana , bara a absorbit si ea forta deformandu-se elastic , iar intre elemente a fost cauciucul , care a absorbit si el... Contactul dintre motocicleta si bara masinii a fost exclusiv , cred , prin intermediul cauciucului. Nu se vede nici o urma pe janta ( vopseaua ei e intacta si e curata , s-ar vedea orice mic contact cu corp strain).

 

incearca sa vezi daca mai face fara top case si oricum, daca nu este furca stramba, mi-a soptit cineva ca ar fi din cauza rulmentilor de jug.

 

daca doresti, ne putem vedea pt masuratori, dar numai ca, acum se afla intr-un garaj prin comuna tunari, deci va trebui sa ne deplasam acolo.

Multumesc mult de intentie , George. Cred ca e mai complicat pe vremea asta . Daca nu ma lamuresc ... te contactez pentru verificari.

 

In alta ordine de idei , un coleg care are motor s-a uitat si el la ea si nu a vazut nimic in neregula , in primul rand ca nu a crezut ca moto a ajuns pe jos ...pentru ca nu se vede intr-adevar nici o urma pe ea de incident. In schimb , el mi-a spus ca i se pare ca roata spate nu ar fi aliniata corect dupa intinderea lantului. Voblajul il observasem inainte de incident si ii spusesem de el , dar mi se pare ca facea doar in anumite conditii....ieri ,dupa incident , mi-a facut la aproape fiecare inecrcare. Azi de dimineata , am incercat si la viteze mai mari si face la fel...nu chiar de fiecare data , dar aproape. Am mai inspectat vizual cu el si limitatoarele de cursa a ghidonului de pe jug , nu se vede nici o urma de lovitura sau ceva mai puternic...

Azi , gandindu-ma "la rece" si mai analitic , bunul simt "tehnic" imi spune clar ca nu avea ce sa se intample dupa forta si imprejurarile impactului....dar , cum spuneam , suspensia fata moto este o necunoscuta pentru mine (la fel si fragilitatea/soliditatea ei) ...si de aceea as vrea sa ma asigur de integritatea ei.

Probabil ca trebuie sa ajung cat de curand la un service sa fac toate verificarile ....numai de-as gasi unul care sa stie ce face.

Multumesc inca o data de feedback...forumul traieste.

Editat de Aurex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 5 m Volvo se hotaraste sa faca dreapta pe o straduta (...) Normal , nu mai are timp de semnal , doar frana

 

Nu aveam de ce ...eu eram singurul vinovat , iar omul era interesat de starea mea...

 

cum zici tu, ca pan' la urma-s *oaiele tale... tu sa fii fericit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In trafic un mosulete mergea cu ambele oglinzi pliate ...ma pun langa el ii fac semn daca nu cumva ii trebuie sa le foloseasca si incepe sa urle : "ce ba n-ai loc de mine?"

Editat de Ribo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mosul le pliase pentru a diminua rezistenta aerodinamica si a consuma mai putin. Oricum campul vizual se ingusteaza cu varsta si nu-i folosesc, asa macar nu te astepti sa te vada in oglinda si esti pregatit sa iti taie fata :D

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acelasi scenariu cand eram cu conserva in spatele unui tico long time ago.... Am mers 5km in spatele lui sa vad daca arunca un ochi sa vada ca ii lipsesc ...

 

Concluzie : NICIO treaba.


» Post actualizat in 27 Oct 2016 09:32

Mosul le pliase pentru a diminua rezistenta aerodinamica si a consuma mai putin. Oricum campul vizual se ingusteaza cu varsta si nu-i folosesc, asa macar nu te astepti sa te vada in oglinda si esti pregatit sa iti taie fata :D

Era RACHETA :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am evenimente in trafic, dar azi am fost semi injurat de o biciclista pt ca o incurcam :))

Am oprit la semafor, primul langa trecere, intre masini, intre benzile 2 si 3 pe bd Unirii. Dupa cateva secunde din spate aud un scartait de saboti de bicla, si o aud pe coana mitza cu un "Hai ba, da-te mai in fatza. Ce idioti !..."

Am zis ca poate i-a venit si nu are tampon la ea, asa ca i-am facut loc... S-a repliat pe banza 1 apoi pe trecere, a trecut pe rosu si la vreo 5 secunde dupa asta s-a facut verde si la mine. Am trecut pe langa ea aproape amuzat de "ferocitatea" ei de femela alpha wanna be :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am evenimente in trafic, dar azi am fost semi injurat de o biciclista pt ca o incurcam :))

Am oprit la semafor, primul langa trecere, intre masini, intre benzile 2 si 3 pe bd Unirii. Dupa cateva secunde din spate aud un scartait de saboti de bicla, si o aud pe coana mitza cu un "Hai ba, da-te mai in fatza. Ce idioti !..."

Am zis ca poate i-a venit si nu are tampon la ea, asa ca i-am facut loc... S-a repliat pe banza 1 apoi pe trecere, a trecut pe rosu si la vreo 5 secunde dupa asta s-a facut verde si la mine. Am trecut pe langa ea aproape amuzat de "ferocitatea" ei de femela alpha wanna be :)

V-ati luat toti strazi :)))))))))))))))

 

Sau motorete.....

Editat de Ribo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capone, pai tu nu stiai ca pt biciclisti nu exista semafoare? Sau orice alta regula de circulatie...

Eu nu le fac loc. Daca vor sa treaca, sa-si gaseasca loc prin alta parte. Daca nu, sa astepte. Oricum absolut toti pe care i-am intalnit, au trecut pe langa mine si s-au dus pe rosu. Azi dimineata unul s-a bagat si intr-o depasire larga fix in fata mea, dupa ce trecuse pe rosu pe langa mine, asa ca am trecut si eu f aproape de el... de-al dracu'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu găsesc de-astia când cobor Poiana Brașov. Unul m-a depasit pe dreapta cand eram in spatele unui autobuz. Apoi... A deoasit si autobuzul tot pe dreapta. Sincer nu am crezut ca scapa.

 

Altul m-a depasit si mi-a taiat canta când am plecat din giratoriu. Pana sa apuc eu sa accelerez un pic mai tare idiotul a venit din spate și fix în fata mea s-a bagat. Oare nu stia ca moto accelereaza un pic mai tare decat bicicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu vad biciclisti decat mergand pe contrasens! Si cred ca eu circul pe partea care trebuie, cele mai multe masini merg la fel :D

Azi, cu mobra, vin dinspre Buftea. Intru in giratoriu la Mogosoaia, o tanti care astepta sa intre din dreapta se uita la mine, apoi mai sta nitel si, cu capul spre dreapta, porneste incetisor fix spre o intalnire. Reduc, claxonez luuung si aproape se opreste langa bordura, dar dupa ce se scurge din giratoriu. Cand am ajuns langa ea vad ca se uita cu coada ochiului si ma fac ca-i dau un pumn in geamul lateral. Si-a ferit capul, a oprit brusc tragand si de covrig spre bordura :D

Stiu, am afectat iremediabil imaginea motociclistilor!

Jur ca, daca nu esti extrem de atent si precaut, in 25 km ai ocazia sa ti-o furi de minim 3 ori, vad zilnic manevre pe care nu mi le pot imagina, chiar daca am vazut destule si nici cu imaginatia nu stau prost. De exemplu taximetristul care pleaca usor de la bordura (preferabil intr-o intersectie unde astepta prada), daca in urmatoarele 2 secunde nu face stanga imprejur brusc si fara semnalizare (asigurarea e exclusa din start) deja il consider suspect. Unul total nesuspect am intalnit dupa vreo 4 km, la capatul tramvaiului 45, nici nu m-ar fi vazut intrand in usa lui...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Situatii din trafic
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...