northern_freyja Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 avem si o campioana a cazaturilor mai nou! ))))))) Ai vorbit ca sa nu taci. Felicitari, nu ai castigat nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Morala: 1. Nu te grabesti aiurea, nu fortezi semafoare. Mai bine ajungi cu 10 minute mai tarziu decat sa ajungi la spital sau in cimitir. Tocmai iesisem de la ITP si ma grabeam, intarziasem rau la serviciu... 2. Porti echipament si pe canicula, iar a fost bine ca il aveam. 3. Daca te dai doar pe forum, nu cazi - tot se plangea cineva ca nu prea vede motociclisti in trafic. Sau daca ai atentia la tine cand te dai. Ai punctat foarte bine. Nu stiu ce gume ai, dar la astfel de bruscari ale franelor te-ar putea salva un set de gume noi si lipicioase. Bafta in trafic pe viitor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Mai bine cazi ferind impactul, decat sa te pupi cu un taxi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Mai bine cazi ferind impactul, decat sa te pupi cu un taxi.... Asa m-am "gandit" si prima oara cand am cazut , si acum... Doar ca acum masina venea din fata si daca nu avea frane bune sau nu reactiona prompt se suia pe mine. Aveam piciorul prins, nu puteam sa ma dau la o parte... putea fi nasol. Nu poti sa ai noroc de fiecare data, la un moment dat se termina. Ar trebui sa mai exersez franarile de urgenta, in afara traficului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 O julitura la cotul stang (nu-mi explic cum, purtam jacheta cu protectii, probabil protectia s-a deplasat si mi-a luat pielea) Tot cu geaca pe mine si cu protectii m-am ales cu un muschi taiat la antebrat , anul trecut ! Fara protectie , cred ca daunele erau mult mai mari . Insanatosire grabnica ! Eczemele cu origini bituminoase trec mai greu si nu printre cele mai placute asa ca mai bine faci un dus in plus decat sa-ti mute obrazul dorsal pe cot , pe umar sau te mai miri pe unde . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Nu stiu la ce categorie intra clipu asta.. )))) http://leenks.com/video6759.html Cat de tare! ) Omul nu stia sa franeze, dar avea timp sa zica "shit, shit". )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Cat de tare! ) Omul nu stia sa franeze, dar avea timp sa zica "shit, shit". )) E nivelul 2 de "pricepere", eu n-am avut timp sa zic "shit shit" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Eu fara echipament m-am ales cu cateva contuzii si o entorsa. Bine, a fost atenuat impactul intrucat, in prima faza, am ajuns pe capota omului, apoi pe asfalt Sincer sa fiu, regret ca am avut cizmele in vestibul, nu in picioare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 E nivelul 2 de "pricepere", eu n-am avut timp sa zic "shit shit" Bine ca nu ai patit nimic grav. Incearca tot timpul sa mergi in limita priceperii tale, ia-ti o marja de eroare cat mai mare (atat pentru eroarea ta, cat si pentru ale celorlalti). In curand o sa incepem cursurile la BMW Road Safety, ar fi o idee buna sa vii sa exersezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 regret ca am avut cizmele in vestibul, nu in picioare... Asa regret si eu pentru prima data - s-a deplasat ceva la glezna dreapta in interior, am ramas cu o sensibilitate. Dimineata cand ma dau jos din pat merg greu si bombanesc un pic pana isi "da drumul". Aveam si atunci si acum ghete, dar nu moto, nu tin glezna bine. Dar mi se parea un pic ciudat sa merg cu ghete Alpinestars la serviciu si prin oras, le port doar la drum lung... Bine ca nu ai patit nimic grav. Incearca tot timpul sa mergi in limita priceperii tale, ia-ti o marja de eroare cat mai mare (atat pentru eroarea ta, cat si pentru ale celorlalti). In curand o sa incepem cursurile la BMW Road Safety, ar fi o idee buna sa vii sa exersezi. Da, cand fortezi iese prost... Da-mi te rog un PM cu detalii. Cursul nu e doar pentru posesorii de BMW nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 (editat) E relativ simplu,daca vrei sa fii mai safe esti mai safe,daca vrei doar sa arati cool nu mai esti la fel de safe.Fara sacrificii de genu asta iti reduci sansele de survival ,mai ales intr-un oras cum e Bucuresti. Cand m-a lasat motorul in drum acum vreo 2 saptamani eram in geaca de piele .Cat am stat pe loc parcă lua foc pe mine si la umbră.Am ajuns acasa cu tricoul(din Bbc) leoarcă,parcă era proaspat băgat intr-o galeată cu apă,dar măcar m-am simt mai sigur decat să merg fara geaca.. Multa sanatate iti doresc si recuperare usoară. Editat August 6, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 E relativ simplu,daca vrei sa fii mai safe esti mai safe,daca vrei doar sa arati cool nu mai esti la fel de safe.Fara sacrificii de genu asta iti reduci sansele de survival ,mai ales intr-un oras cum e Bucuresti. Cand m-a lasat motorul in drum acum vreo 2 saptamani eram in geaca de piele .Cat am stat pe loc parcă lua foc pe mine si la umbră.Am ajuns acasa cu tricoul(din Bbc) leoarcă,parcă era proaspat băgat intr-o galeată cu apă,dar măcar m-am simt mai sigur decat să merg fara geaca.. Multa sanatate iti doresc si recuperare usoară. Pai era tocmai invers - NU voiam sa arat "prea" cool, sa para ca vreau sa epatez ca vai ce m-am echipat. Port mereu casca, jacheta, manusile, genuncherele si niste ghete negre simple si chiar asa mai faceau misto colegii de serviciu ca parca-s de la BGS pana s-au mai obisnuit. Daca mai veneam si cu cizme Alpinestars chiar eram Robocop. M-am gandit ca e fitza sa le port si prin oras... dar uite ca daca aveam "fitzele" in picioare poate nu mai scranteam glezna... Eu sunt printre aia 20% de care zicea @Method care chiar merg echipati full si la temperaturi mari si nu se dau doar rotunzi pe forum si in realitate o ard in slapi. Nu le fac morala celor care merg neechipati, fiecare si-o face pe barba lui. E suficient ca stiu cat de bine a fost ca am avut echipamentul la mine - si inca imi pare rau de ghete. Stiu ca sunt o aparitie freaky in trafic pe langa cei care se dau in pantaloni scurti si tricou dar nu-mi pasa ce cred "altii", ca nu imi dau ei din pielea lor daca raman fara a mea. Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Si eu gandesc la fel,daca tot am dat banii pe echipament,cand merg il folosesc.......mai bine merg mai putin si cand e mai racoare afară dar echipat..cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Morala: 1. Nu te grabesti aiurea, nu fortezi semafoare. Mai bine ajungi cu 10 minute mai tarziu decat sa ajungi la spital sau in cimitir. Tocmai iesisem de la ITP si ma grabeam, intarziasem rau la serviciu... fara suparare, dar cam tarziu ti-ai dat seama... in conserva mai e ce mai e, dar pe motor asta ar trebui sa se stie din start, nu dupa 1-2-3-5 accidente... nu cred ca tine de pregatire, cursuri, amkart etc, ci mai mult de constiinta si instinct de conservare. bine ca nu ai patit nimic mai rau. Eu fara echipament m-am ales cu cateva contuzii si o entorsa. Bine, a fost atenuat impactul intrucat, in prima faza, am ajuns pe capota omului, apoi pe asfalt Sincer sa fiu, regret ca am avut cizmele in vestibul, nu in picioare... cateva contuzii? aveai tot piciorul, inclusiv degetele, mov, albastre, negre, verzi... curcubeu. tot e bine ca ai scapat cu el intreg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 (editat) Eu as propune sa postam si momente in care adoptam o "conduita preventiva". Adica sa vad si eu cum atunci cand intuim ca unu ne va taia calea/ va intra pe banda noatra etc, vom incetini si poate chiar il vom lasa sa isi faca damblaua in liniste, ca sa nu ne mai punem in pericol. Nu vreau sa comentez la filmuletele postate, pentru ca adevarul mi se pare undeva mai spre mijloc... E adevarat ca "legea e de partea ta", dar incearca sa te gandesti ca in aceleasi filmulete, tu ai fi fost cu masina... Cum ai fi procedat? Nu vreau sa o iei ca pe un repros, ci mai degraba ca pe un comentariu: In cazul Tico-ului argintiu care a intrat in diagonala pe strada, eu zic ca l-ai vazut de muuuuuult ce avea de gand sa faca. Insa in loc sa il lasi(fara mare efort - nici macar nu trebuia sa pui frana; era de ajuns frana de motor) sa intre pe banda si sa faca dreapta, te-ai ambitionat si tu, ai accelerat si te-ai bagat langa el... Nu cred ca intrecerea in ambitzie e cea mai fericita alegere, mai ales pentru un motociclist... Ia gandeste-te ca poate si ala cu Tico voia sa fie mai ambitzios ca tine, mai ales ca in cazul asta el era ala cu autovehicolul mai mare (si nu des i se intampla asta). Sau poate era beat mort... In cazul asta cel putin, cred ca tu ai facut alegerea gresita... Mi-ar placea sa fac si eu rost de o camera si sa filmez ceva trafic prin Bucuresti... nu cred ca a fost vorba de ambitie colegu,ci mai degraba a vrut sa ii arate ca a gresit si data aviatoare sa se asigure si boul.... Editat August 6, 2013 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 cateva contuzii? aveai tot piciorul, inclusiv degetele, mov, albastre, negre, verzi... curcubeu. tot e bine ca ai scapat cu el intreg... Daca nu l-a facut nimeni evil knievel a scapat ieftin Pe mine, o vreme, asa m-au stresat cunoscutii cand am facut cunostinta cu asfaltul prima oara. Ca fapt divers, bianco, nu ne zici si noua ce ai patit, ca ne-ai alarmat pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 E nivelul 2 de "pricepere", eu n-am avut timp sa zic "shit shit" Sa inteleg ca se clasifica nivelul de pricepere in felul urmator : - shit - nivelul 1 - shit , shit - nivelul 2 - shit , shit , shit - nivelul 3 - shiiiiiit - avansati - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 poate mi se pare doar mie, dar de cand au tot anuntat astia prin presa ca politia supravegheaza din vehicule neinscriptionate si MOTOCICLETE, parca se poarta un pic altfel (spre bine) soferii in trafic. evident ca e posibil sa ajute si camera si casca alba la mine, dar mie asa mi se pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Sa inteleg ca se clasifica nivelul de pricepere in felul urmator : - shit - nivelul 1 - shit , shit - nivelul 2 - shit , shit , shit - nivelul 3 - shiiiiiit - avansati - 04_Bug_Splatter.jpg Si nivelul master - "no shit?" + franare eficienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Daca nu l-a facut nimeni evil knievel a scapat ieftin Pe mine, o vreme, asa m-au stresat cunoscutii cand am facut cunostinta cu asfaltul prima oara. Ca fapt divers, bianco, nu ne zici si noua ce ai patit, ca ne-ai alarmat pe aici M-am pupat cu un taxi iar apoi l-am inselat putin si cu asflatul. Vina, si bine imi pare, este totalmente a mea. Daca eram nevinovat, imi bagam unghia in gat pana la carotida. Nu mergeau semafoarele in intersectia de la Moghioros ( de 2 saptamani, bine ca le-au reparat a doua zi ), nu m-am asigurat cum trebuie si am facut poc. Bine ca m-a lovit ( in plin, ce-i drept ) din lateral si ca impactul s-a produs pe capota lui ( mi-a prins piciorul si m-am pravalit pe capota, apoi pe asfalt ). La ce echipament aveam eu pe mine, sa zic bogdaproste ca am scapat cu atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 (editat) Pai era tocmai invers - NU voiam sa arat "prea" cool, sa para ca vreau sa epatez ca vai ce m-am echipat. Port mereu casca, jacheta, manusile, genuncherele si niste ghete negre simple si chiar asa mai faceau misto colegii de serviciu ca parca-s de la BGS pana s-au mai obisnuit. Daca mai veneam si cu cizme Alpinestars chiar eram Robocop. M-am gandit ca e fitza sa le port si prin oras... dar uite ca daca aveam "fitzele" in picioare poate nu mai scranteam glezna... chiar nu pricep de ce ai da 2 bani pe ce crede/zice lumea. siguranta e pe locul 1. punct. E relativ simplu,daca vrei sa fii mai safe esti mai safe,daca vrei doar sa arati cool nu mai esti la fel de safe.Fara sacrificii de genu asta iti reduci sansele de survival ,mai ales intr-un oras cum e Bucuresti. Cand m-a lasat motorul in drum acum vreo 2 saptamani eram in geaca de piele .Cat am stat pe loc parcă lua foc pe mine si la umbră.Am ajuns acasa cu tricoul(din Bbc) leoarcă,parcă era proaspat băgat intr-o galeată cu apă,dar măcar m-am simt mai sigur decat să merg fara geaca.. Multa sanatate iti doresc si recuperare usoară. cum te opresti, dai jos tot (geaca - mai ales, manusi, casca bineinteles) ca te ia naiba in cateva secunde. In mers mai e cum mai e dar pe loc e crima. Din nou, nu pricep asta cu "daca vrei sa arati cul". ca o adaugire, ceva din "experienta": nu mergi cu moto cand esti obosit. Editat August 7, 2013 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 (editat) @ frigider ,unii se cred cool daca merg ne-echipati,era o gluma Atunci am dat jos echipamentul partial pt ca am crezut ca va porni mobra,dar am stat inca vreo 10 minute in "iad", Ca sa ironizam putin chiar de un frigider era nevoie atunci .Dupa aceea a pornit si mers fara nici o problema......noroc ca eram bine hidratat de acasa(alt lucru de retinut),ca am pierd o gramada de apa pana la destinatie.Treaba cu oboseala am "testat-o" pe pielea mea,mi se pare f. importanta,mai ales la moto. Sa auzim de bine! Editat August 7, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 ca o adaugire, ceva din "experienta": nu mergi cu moto cand esti obosit. Pe asta am "invatat-o" din primul accident. Obosit sau suparat. Nu ca nu o stiam, dar cand esti incapatanat si crezi ca "lasa ca incerc eu marea cu degetul, incerc sa ma concentrez si o sa fie bine"... trebuie sa stii cand sa pui piciorul in prag in ce priveste limitele tale. Sunt genul de persoana pe care o culegi de pe jos, o intrebi daca ii e bine si zice "n-am nimic", sunt ok. Bine, daca aveam ceva oase rupte nu cred ca mai ziceam ca sunt ok... Ieri nu as fi iesit, era foarte cald si n-aveam chef. Dar aveam programare la ITP. De cum am plecat de acasa si mergeam pe stradute ma gandeam: "Unde naiba te uiti femeie? Daca iese unu' de dupa colt ce faci? Trezeste-te odata." Nu reuseam sa imi focalizez atentia, aveam senzatia ca se pot intampla lucruri pe care n-o sa le observ... Toate bune, cand plec de la ITP graba, corelata cu lipsa asta de "focalizare" si cu taxiul care mergea blana si nu am apreciat bine distanta, daca am sau nu timp. Plus ezitarea legata de virajul la stanga (astea sunt mai "greoaie" la mine). Salata-dezastru. Taximetristul m-a injurat cand a ridicat motorul de pe mine - "cat are, 100 kg?". Eu: "190". El: "aaa, pai e prea greu pentru tine, nu mai merge cu el". Iar trecatorii m-au intrebat unde ma grabeam. Aveam cel putin 2 variante de raspuns, una subterana si una cu "naste nevasta" dar am inghitit-o si am tacut. Aveau dreptate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don G. Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 M-a oprit organul astazi in drum spre casa, verificare de rutina pentru alcool, opreau pe toata lumea. A venit agentul, mi-a cerut actele, i le-am dat, m-a intrebat daca am consumat ceva bauturi alcoolice in seara asta, i-am zis ca nu (evident ca nu consumasem). Mai erau 3 masini oprite langa mine, celalalt politai mergea pe la fiecare sa sufle in fiola. Politaiul 1: "Colegu', vii cu fiola si la baiatu' de aici ?" Politaiul 2: "Nah, lasa-l, astia cu motoare nu beau, sunt intregi la cap." Politaiul 1, razand: "O seara buna sa aveti, drum bun". Imi e greu sa zic asta, dar pana la urma, not all cops are bastards Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Tocmai astia cu motoare sunt intregi la cap? ))) Tot e bine ca a fost bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.