Sari la conținut

Situatii din trafic


Postări Recomandate

fara discriminare de sex, trebuie bile/ovare pentru motoretism

In cazul de fata nu au nicio treaba bilutele sau ovarele. Una e placerea, alta e tupeul. Nici eu nu mai am nicio placere in a merge prin oras mai ales la ore de varf, cel putin nu cu mobra actuala (clar, pe la inceputuri as fi mers si prin lava incinsa, numai sa merg :) ).

Ma chinui si eu, fot si mobra ca o tin numa patina din ambreiaj aproape, se incinge etc, mai e si plin de bizoni care te umplu de spume cum povestea colega mai sus, mai gasesti poate si vreunul sa te dea pe jos si tot asa. Unde e fun-ul ?

Cand e trafic lejereanu, e alta treaba. In rest, as prefera sa merg cu bicla, un scuter sau poate un supermoto de capacitate mai mica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:) imi place entuziasmul de inceput al unora, si-mi mai place ca nu sunt singuru tampit caruia nu i se mai pare asa fun mersul la ingramadeala prin oras.

in primul an aveam o gioarsa de mobra, la drept vorbind (practic puteam sa-i dau in cap oricui ar fi vorbit-o de rau :) ) si tin minte ca mergeam cu ea pana in decembrie. toata ziua prin oras, drumuri lungi de weekend, concedii de 2 saptamani etc.

 

al doilea an la fel, nici la cacare nu ma duceam fara mobra. al treilea mi-am luat una mai mare si iar entuziasm, am tras-o de coarne printre masini de mi-a venit rau :) asta e al 4-lea, si am inceput sa realizez ca sunt variante mai bune de a te deplasa/distra decat s-o freci aiurea la ghidon prin oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) imi place entuziasmul de inceput al unora, si-mi mai place ca nu sunt singuru tampit caruia nu i se mai pare asa fun mersul la ingramadeala prin oras.

in primul an aveam o gioarsa de mobra, la drept vorbind (practic puteam sa-i dau in cap oricui ar fi vorbit-o de rau :) ) si tin minte ca mergeam cu ea pana in decembrie. toata ziua prin oras, drumuri lungi de weekend, concedii de 2 saptamani etc.

 

al doilea an la fel, nici la cacare nu ma duceam fara mobra. al treilea mi-am luat una mai mare si iar entuziasm, am tras-o de coarne printre masini de mi-a venit rau asta e al 4-lea, si am inceput sa realizez ca sunt variante mai bune de a te deplasa/distra decat s-o freci aiurea la ghidon prin oras.

Sa stii ca si la mine a fost la fel. Deocamdata cam bat spre 3 ani de A, mai am un pic. De deplasat, vara prefer transportul in comun sau mobra de capacitate mica (din pacate acum nu mai am decat mobre >750cc, desi vara trecuta m-am distrat cu una de 125cc) . Dar de distrat, ce zici tu ca ai gasit? Personal, nu cred ca se compara vreo senzatie cu mersul pe 2 roate motorizate. Iar cu bicicla in oras, la ora de varf, sincer, imi e frica la cati cretini sunt si cum merg - strazi inguste (cate o banda pe sens), trafic intens, trotuar ca si inexistent - mai parcheaza si masini (nu au loc pe trotuarul ala decat cu juma de masina) si ma distrez 'a la Constanta' :crack: Stai sa vezi ca vin si pitiponcii odata cu caldura si iar se face vreunul ca ma ia pe capota, cum era sa o 'fur' si anul trecut prin Mamaia cu mobreta mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colega are un 500. Voi aveti miare. Cin'va pus sa loati miare in oras?

Amin! Am avut 125cc, 400cc, 650cc, 750cc, 850cc (nu in ordinea asta) si cel mai bun de oras mi s-a parut 125-le. Sunt sigur ca un twin de 500cc e varianta perfecta pt. oras. Consum ok, demaraj ok. Sau chiar si 250cc (dar sunt ceva mai rare pe la noi). Pai sa ma vezi pe mine ce ma chinui cu vaca de 220+ de kile ce trag de ea - nu imi place, sincer. La drum lung e altceva, dar in oras e mai greu. Din pacate nu multa lume isi permite 2 mobre - una de afara, alta (sau scuter) de oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul de fata nu au nicio treaba bilutele sau ovarele. Una e placerea, alta e tupeul. Nici eu nu mai am nicio placere in a merge prin oras mai ales la ore de varf, cel putin nu cu mobra actuala (clar, pe la inceputuri as fi mers si prin lava incinsa, numai sa merg :) ).

Ma chinui si eu, fot si mobra ca o tin numa patina din ambreiaj aproape, se incinge etc, mai e si plin de bizoni care te umplu de spume cum povestea colega mai sus, mai gasesti poate si vreunul sa te dea pe jos si tot asa. Unde e fun-ul ?

Cand e trafic lejereanu, e alta treaba. In rest, as prefera sa merg cu bicla, un scuter sau poate un supermoto de capacitate mai mica

Corect. Bag si eu tupeu dar cand e cazul. Daca sunt in fata plec blana de la semafor, am observat ca e mai bine. Asta numai dupa ce m-am asigurat ca nu mai trece niciun tampit pe rosu sa ma ia in plin. Dar daca e sa ma bag printre masini si se pun intre timp in miscare, e de naspa. La fel, cand schimb banda si merg cu viteza, ma asigur clar ca mi-a fost vazuta intentia. Tupeul pe moto e bun in multe cazuri dar in altele te poate baga in belele. :)

 

Da, la un moment dat se f00te si mobra mea saraca si se incinge daca o tin mult in semafoare - nema placere. Daca a mea se face asa, cu miarul cred ca e si mai si - mi se pare pacat sa chinui o motocicleta de genul prin traficul din Bucuresti. Just my 2 cents. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colega are un 500. Voi aveti miare. Cin'va pus sa loati miare in oras?

Pai tocmai ziceam ca nu (prea) mai merg prin oras :) Ma bucur de miara in weekend, la drum lung.

 

Prin buc e chinuiala draq la ore de varf indiferent cu ce ai merge...

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AndreiCostea

Chinui SV-ul ala de un litru pe caldura intre masini. Ai si tu dreptatea ta, mai caterninca e la drum lung. Comparat cu cum te chinui tu vs. cum o ardeam eu mai demult pe scuter printre ei, as alege scuterul in oras la orice ora. Cred ca un scuterichi de 125 ar fi deal-ul perfect pentru aglomeratia din oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai ziceam ca nu (prea) mai merg prin oras :) Ma bucur de miara in weekend, la drum lung.

 

Prin buc e chinuiala draq la ore de varf indiferent cu ce ai merge...

merge bine tipu` dar nu-mi place ca in 7 min de video n-am vazut nici macar 1 data sa semnalizeze

Editat de Andrei74n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chinui SV-ul ala de un litru pe caldura intre masini. Ai si tu dreptatea ta, mai caterninca e la drum lung. Comparat cu cum te chinui tu vs. cum o ardeam eu mai demult pe scuter printre ei, as alege scuterul in oras la orice ora. Cred ca un scuterichi de 125 ar fi deal-ul perfect pentru aglomeratia din oras.

scuterele e pentru impotenti..

 

:grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate merge prin oras cu orice moto, numai ca, depinde ce vrei. Daca vrei doar sa te plimbi, se poate si cu "Gold..."-ul. Dca vrei sa te strecori, 125,250,500, max 600 naked. Din proprie experienta, YBR 250 a fost minunat, pentru oras. Si cu GSR-ul m-am descurcat bine dar pacatuia la consum. De cand cu Bandit-ul de 1250 m-am lasat pagubas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Prin buc e chinuiala draq la ore de varf indiferent cu ce ai merge...

merge bine tipu` dar nu-mi place ca in 7 min de video n-am vazut nici macar 1 data sa semnalizeze

 

Hai bro, nu exagera. Am dat semnal 1 data :crack:

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O gramada de "colegi" trasi pe dreapta azi de ploaia de acu' 15 min... m-a prins pe la eroii rev si, pana acasa, IMGB, mi-am spalat si eu integral echipamentu'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O gramada de "colegi" trasi pe dreapta azi de ploaia de acu' 15 min... m-a prins pe la eroii rev si, pana acasa, IMGB, mi-am spalat si eu integral echipamentu'...

 

ieri, pe ploaie, o gramada de politisti rutieri erau...in strada! opreau tot, masini, motorete, wtf is happening ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) imi place entuziasmul de inceput al unora, si-mi mai place ca nu sunt singuru tampit caruia nu i se mai pare asa fun mersul la ingramadeala prin oras.

in primul an aveam o gioarsa de mobra, la drept vorbind (practic puteam sa-i dau in cap oricui ar fi vorbit-o de rau :) ) si tin minte ca mergeam cu ea pana in decembrie. toata ziua prin oras, drumuri lungi de weekend, concedii de 2 saptamani etc.

 

al doilea an la fel, nici la cacare nu ma duceam fara mobra. al treilea mi-am luat una mai mare si iar entuziasm, am tras-o de coarne printre masini de mi-a venit rau :) asta e al 4-lea, si am inceput sa realizez ca sunt variante mai bune de a te deplasa/distra decat s-o freci aiurea la ghidon prin oras.

 

Identic si la fel am procedat si eu, iar acum ma gandesc sa iau un scuter sau un 125-250 pt oras si sa pastrez torpila pt iesit in afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin buc e chinuiala draq la ore de varf indiferent cu ce ai merge...

Scuze ca ma bag in topicul asta, dar tot citesc pe forumul asta cum se pling multi de traficul din bucuresti, de strazi cu gropi, de pietoni care trec neregulamentar, de tarani conservari care nu se uita si care intorc pe unde apuca.

 

Nu ca as avea eu enorm de multa experienta pe 2 roti sau pe 4, nici nu as afirma ca sint mare biker sau un sfint in trafic, dar cine sa plinge de Bucuresti, il invit cu mare drag o saptamina pe la mine ( sau si mai bine in Vietnam). Aici nu exista legal vorbind ideea de ITP la nici un vehicol, reguli de circulatie sint pe hirtie dar nu si in trafic, aglomertia.... hehe aglomeratia. In masina, la ore de virf, inchizi motorul si astepti creo 20-40 min sa se deblocheze intersectia. Am un motor dar si un scuter. Cu motorul nu ai absolut nici o sansa sa te bagi pe nicaieri, iar cu scuterul daca esti norocos mai ajungi la destinatie totusi innainte de a veni potopul peste tine.

La semafor pleaca cam cite 20-30 de mobre de tot felul deodata si in toate directiile posibile. Pe contrasens, pe trotoar sau in fine, pe unde are fiecare treaba netinid cont de ceilalti. Pietonii merg si ei pe autostrada, pe contrasens, pe dupa autoboze, daca nu cad din autobuz in timp ce busul se afla in miscare iar pasagerul iti cade in fata ta la 5m, poti sa ai si noroc ca trecind printre masini, sa nu deschida unu portiera instant ca sa scuipe pe jos sau poti sa mai ai si noroc ca in momentul cind pleci de la stop, dupa ce s-a pus verde si dupa ce ai asteptat vreo 2-3 sec, sa nu iti apa un autobuz din dreapta care a trecut pe rosu dar pe el nu il doare.

 

Imi cer scuze de sirul asta de cuvinte, dar poate va faceti o idee. Cind o sa am timp, am sa ies odata cu scuterul la o ora de virf ( cu motorul doar nebun sa fiu) si cu gopro-ul pe cap sa va arat si pe viu cum e.

 

Am avut amici bucursteni si mobristi care mi-au facut o vizita dar sincer va zic ca s-au intors acasa fara sa se mai plinga de traficul din Buc.

 

Aici ( in asia) am invatat intradevar cum se conduce ceva pe 2 roti. Exista o singura regula de baza pe care am auzit-o si pe forum, dar cred ca multi o iau prea lejer. Regula nr1 este: ai grija de capul tau si orice s-ar intimpla, chair daca e vina ta sau nu, tu crapi.

V-am lasat si am sa revin cu o filmare de prin partile astea de lume.

 

Ps. sper ca nu v-am deranjt cu postul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ne-ai deranjat, ba chiar e un post salutar.

 

Ma rog, ideea de baza este asta: motociclistul roman sufera o dihotomie foarte pronuntata intre cele doua fetze ale sale. Una e fatza de barbat curajos, care si-a luat motor si inima in dinti, care da piept cu moartea zi de zi, infruntand obstacolele vietii, un cavaler modern, calare pe cai putere, vesnic vajnic si vanjos etc. etc.

 

Cealalta fatza a motociclistului modern e cea de copilas plangacios. Orice il face sa stranute-n casca: puful plopilor, virajele la stanga ale soferilor, gropile, semafoarele, cainii, apa din Dambovita stropita pe carosabil, liniile de tramvai, marcajele alunecoase, vantul din lateral, copiii jucausi, pietonii, radarele, pungile luate de vant, petele de ulei, caldura, frigul, ploaia, babele, manelele din masina vreunuia, insectele, politistii, copacii de pe margine, stalpii de cauciuc separatori de drum, Boc, frunzele ingalbenite desprinse din copaci, femeile cu Peugeot, femeile in general, alti motociclisti. Totul in jur e un inamic ascuns aflat la vedere, care-i dezechilibreaza balanta interioara motociclistului, facandu-l sa planga-n pumni in timp ce bate cu ei in tastatura, pe forum.

 

Daca lumea ar fi mai buna, strada mai goala, curbele mai drepte, copacii mai taiati, pietonii mai acasa, babele mai tinere, sinele de tramvai din cauciuc, strazile aspirate, samponate si date cu foehn-ul, cauciucuri la moto care se-nmoaie doar pentru ca te urci pe motor, indiferent de ce vechime au, ce bine-ar fi!

 

N-ar mai trebui sa mergi preventiv, sa ai grija sa mergi incet acolo unde trebuie, sa respecti soferii si soferitele, sa nu uiti ca in orice accident, oricat ar fi de vinovati altii, tu esti CEL MAI VINOVAT, pentru ca orice ar fi in jur, cheia e sa te adaptezi, nu sa iei dreptatea in brate ca un airbag.

 

Ehei... ce s-au mai efeminat cavalerii... alelei, feciori de lele!

 

Vremuri grele pentru motociclisti, pfffff....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca ma bag in topicul asta, dar tot citesc pe forumul asta cum se pling multi de traficul din bucuresti, de strazi cu gropi, de pietoni care trec neregulamentar, de tarani conservari care nu se uita si care intorc pe unde apuca.

 

Nu ca as avea eu enorm de multa experienta pe 2 roti sau pe 4, nici nu as afirma ca sint mare biker sau un sfint in trafic, dar cine sa plinge de Bucuresti, il invit cu mare drag o saptamina pe la mine ( sau si mai bine in Vietnam). Aici nu exista legal vorbind ideea de ITP la nici un vehicol, reguli de circulatie sint pe hirtie dar nu si in trafic, aglomertia.... hehe aglomeratia. In masina, la ore de virf, inchizi motorul si astepti creo 20-40 min sa se deblocheze intersectia. Am un motor dar si un scuter. Cu motorul nu ai absolut nici o sansa sa te bagi pe nicaieri, iar cu scuterul daca esti norocos mai ajungi la destinatie totusi innainte de a veni potopul peste tine.

La semafor pleaca cam cite 20-30 de mobre de tot felul deodata si in toate directiile posibile. Pe contrasens, pe trotoar sau in fine, pe unde are fiecare treaba netinid cont de ceilalti. Pietonii merg si ei pe autostrada, pe contrasens, pe dupa autoboze, daca nu cad din autobuz in timp ce busul se afla in miscare iar pasagerul iti cade in fata ta la 5m, poti sa ai si noroc ca trecind printre masini, sa nu deschida unu portiera instant ca sa scuipe pe jos sau poti sa mai ai si noroc ca in momentul cind pleci de la stop, dupa ce s-a pus verde si dupa ce ai asteptat vreo 2-3 sec, sa nu iti apa un autobuz din dreapta care a trecut pe rosu dar pe el nu il doare.

 

Imi cer scuze de sirul asta de cuvinte, dar poate va faceti o idee. Cind o sa am timp, am sa ies odata cu scuterul la o ora de virf ( cu motorul doar nebun sa fiu) si cu gopro-ul pe cap sa va arat si pe viu cum e.

 

Am avut amici bucursteni si mobristi care mi-au facut o vizita dar sincer va zic ca s-au intors acasa fara sa se mai plinga de traficul din Buc.

 

Aici ( in asia) am invatat intradevar cum se conduce ceva pe 2 roti. Exista o singura regula de baza pe care am auzit-o si pe forum, dar cred ca multi o iau prea lejer. Regula nr1 este: ai grija de capul tau si orice s-ar intimpla, chair daca e vina ta sau nu, tu crapi.

V-am lasat si am sa revin cu o filmare de prin partile astea de lume.

 

Ps. sper ca nu v-am deranjt cu postul meu.

 

Perfecta dreptate ai, au mi-am luat carnetul moto anul trecut in Noiembrie (penultima serie care a dat pe regulile "vechi"). In Decembrie am plecat in India la New Delhi cateva saptamani cu serviciul. Cand am ajuns la hotel cu carnetul moto in buzunar si aranjamentele facute din tara prima grija dupa ce am lasat bagajele a fost sa ma duc sa ridic motorul (aranjamentele fiind demarate din tara) - un Bajaj Pulsar de 220.

 

Fata de cum se merge la noi acolo vitezele sunt muult mai mici (un 60-70km\h prin oras e deja foarte mult), chiar daca e liber risti sa te trezesti cu unul cum intoarce in fata ta si te da pe jos (been there done that) asa ca e oricum foarte riscant. Ce mi-a placut e ca in tot haosul lor claxonatul e foarte foarte util si ca in principiu cel ce vine din spate are grija la cel pe langa care trece (pe care urmeaza sa il depaseasca) - o atitudine radical diferita de ce e la noi.

 

In 2 saptamani acolo am facut putin peste 1000 km - foarte interesanta experienta. All in all, dupa ce m-am intors, in primavara asta mi-am luat motorul aici, mi se pare parfum cum se circula la noi. Bineinteles ca si mie mi s-a intamplat sa imi taie unul si altul fata, sa nu se asigure calumea, s.a.m.d. insa experienta din India a fost de "nepretuit".

 

Ce mi s-a parut uimitor acolo este ca la ora de varf, asa cum spunea si colegul nostru chiar nu ai pe unde sa te bagi nici macar cu o bicicleta sau pe jos, atat de compact se aduna la stopuri (cand se hotarasc sa opreasca la stopuri).

 

Mi-as permite sa completez ce a spus blackd1rt cu o "zicala" pe care am citit-o tot pe-aici pe forum.. ceva de genul e vina ta nu-i vina ta de cele mai multe ori tu (motociclist) oricum platesti.

 

Numai bine,

Mihai.

Editat de kaiten
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca lumea ar fi mai buna, strada mai goala, curbele mai drepte, copacii mai taiati, pietonii mai acasa, babele mai tinere, sinele de tramvai din cauciuc, strazile aspirate, samponate si date cu foehn-ul, cauciucuri la moto care se-nmoaie doar pentru ca te urci pe motor, indiferent de ce vechime au, ce bine-ar fi!

:crack: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ne-ai deranjat, ba chiar e un post salutar.

 

Ma rog, ideea de baza este asta: motociclistul roman sufera o dihotomie foarte pronuntata intre cele doua fetze ale sale. Una e fatza de barbat curajos, care si-a luat motor si inima in dinti, care da piept cu moartea zi de zi, infruntand obstacolele vietii, un cavaler modern, calare pe cai putere, vesnic vajnic si vanjos etc. etc.

 

Cealalta fatza a motociclistului modern e cea de copilas plangacios. Orice il face sa stranute-n casca: puful plopilor, virajele la stanga ale soferilor, gropile, semafoarele, cainii, apa din Dambovita stropita pe carosabil, liniile de tramvai, marcajele alunecoase, vantul din lateral, copiii jucausi, pietonii, radarele, pungile luate de vant, petele de ulei, caldura, frigul, ploaia, babele, manelele din masina vreunuia, insectele, politistii, copacii de pe margine, stalpii de cauciuc separatori de drum, Boc, frunzele ingalbenite desprinse din copaci, femeile cu Peugeot, femeile in general, alti motociclisti. Totul in jur e un inamic ascuns aflat la vedere, care-i dezechilibreaza balanta interioara motociclistului, facandu-l sa planga-n pumni in timp ce bate cu ei in tastatura, pe forum.

 

Daca lumea ar fi mai buna, strada mai goala, curbele mai drepte, copacii mai taiati, pietonii mai acasa, babele mai tinere, sinele de tramvai din cauciuc, strazile aspirate, samponate si date cu foehn-ul, cauciucuri la moto care se-nmoaie doar pentru ca te urci pe motor, indiferent de ce vechime au, ce bine-ar fi!

 

N-ar mai trebui sa mergi preventiv, sa ai grija sa mergi incet acolo unde trebuie, sa respecti soferii si soferitele, sa nu uiti ca in orice accident, oricat ar fi de vinovati altii, tu esti CEL MAI VINOVAT, pentru ca orice ar fi in jur, cheia e sa te adaptezi, nu sa iei dreptatea in brate ca un airbag.

 

Ehei... ce s-au mai efeminat cavalerii... alelei, feciori de lele!

 

Vremuri grele pentru motociclisti, pfffff....

 

:10: :10:

 

asta cu ai, n-ai dreptate tu esti vinovat e un fel de ai, n-ai mingea dai la poarta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...