Fatal Fury Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 (editat) Ma baiatule,baga-ti mintile-n cap si vinde motocicleta... Tu habar n-ai de motociclism si(cred) nici de capu` tau. Tu vrei sa-nveti cum se merge pe R1 `99 (LOL ) pe motociclism.ro ????Baga-ti mintile in cap! Editat August 1, 2012 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo Postat August 13, 2012 Autor Share Postat August 13, 2012 ...si am ajuns si la +2000 km ... ce pot sa zic , motocicleta e super ok , m-am acomodat cu ea , imi place ... si nu vreau sa o mai schimb curand.. au aparut si primele incidente... * mi-a iesit cineva brusc in fata , si am pus frana brusca cu roata de spate , mi-a facut un mic S pe asfapt...am avut viteza mica ..am scapat... * in treapta a 2a , la aprox 8.000-8.500 rot/min , nu stiu ce s-a intamplat , motocicleta s-a accelerat brusc si ... aici nu stiu daca a fost asa , eu spun ce am simtit , roata din spate parca a patinat , a dat putin motocicleta din poponeata...situatie terminata din nou cu bine.. * incident din care am iesit cu o rana in genunchi..am intors motocicleta pe o panta...aici lipsa de experienta si-a spus cuvantul...am intors-o pe partea gresita , nu am mai ajuns cu piciorul jos , iar cand am ajuns , nu am mai putut sustine greutatea motocicletei , asa ca am culcat-o pe o parte..ea a scapat neatinsa , in schimb genunchiul meu e stampilat putin.... ..sper sa va scriu si la +20.000 km , dar fara alte incidente in afara de astea de mai sus.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 de ce sa faci asa ceva ?! puterea mea de intelegere si empatie este depasita. in urma topicului aici de fata o sa ma fac Ultras si nici macar nu imi place fotbalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 (editat) ...si am ajuns si la +2000 km ... ce pot sa zic , motocicleta e super ok , m-am acomodat cu ea , imi place ... si nu vreau sa o mai schimb curand.. au aparut si primele incidente... * mi-a iesit cineva brusc in fata , si am pus frana brusca cu roata de spate , mi-a facut un mic S pe asfapt...am avut viteza mica ..am scapat... personal nu ma joc cu frana spate decat la sub 70km/h, zici ca ai avut vit mica si s-a terminat cu bine; nu cred ca-i un obicei sanatos sa "sari" pe frana spate la viteze mari..intre noi fie vb, nu stiu cum unora le vine mai la-ndemana sa franeze cu piciorul cand maneta aia e asa.."la-ndemana" sfat: eu tin 2 degete MEREU pe maneta de frana, daca o "pazesti" castigi timp. * in treapta a 2a , la aprox 8.000-8.500 rot/min , nu stiu ce s-a intamplat , motocicleta s-a accelerat brusc si ... aici nu stiu daca a fost asa , eu spun ce am simtit , roata din spate parca a patinat , a dat putin motocicleta din poponeata...situatie terminata din nou cu bine.. poate ai dat intr-o groapa si ai facut manevra celebra "scapatul mainii in gaz", tu stii ce si cum, singura nu cred ca s-a accelerat..nu mai stiu daca stii sau daca a zis cineva, dar trebuie sa tii .."incheietura in jos", in caz de dai in vreo groapa sa nu accelerezi din greseala. repet, tu stii ce-a fost acolo, dar parerea mea e ca nu se accelereaza de nebuna. * incident din care am iesit cu o rana in genunchi..am intors motocicleta pe o panta...aici lipsa de experienta si-a spus cuvantul...am intors-o pe partea gresita , nu am mai ajuns cu piciorul jos , iar cand am ajuns , nu am mai putut sustine greutatea motocicletei , asa ca am culcat-o pe o parte..ea a scapat neatinsa , in schimb genunchiul meu e stampilat putin.... naspa ca nu ajungi calumea jos, macar de-ar fi asta prima si ultima cazatura! ..sper sa va scriu si la +20.000 km , dar fara alte incidente in afara de astea de mai sus.. Editat August 13, 2012 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Exerseaza plecari, franari pe asflat, nisip, ploaie si o sa te scape de multe belele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Am un sfat pentru tine. Lasa-i dracu pe astia si mergi te plimba, nu-i mai baga in seama, nu mai raspunde pe forum. Pana acum, jos palaria ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 monteazai niste crashpaduri,sigur o sa te tavalesti,dupa cum au spus si cativa in prima pagina,nu te grabi sa o aranjezi estetic,invata mai intai sa prinzi experienta,sa franezi etc,oricum o sa te tavalesti cu ea ,si nu cred ca o sa iti convina dupa ce ai aranjat-o incearca sa iesi cu ea mai mult cand e liber si atentie nu circula cu viteze mai mari de 70 cel mult pentru ca te pot lua prin surprindere multe,nu conteaza ca ai experienta pe 4 roti asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Era un baiat pe aici CMD parca ce zicea in felul urmator: investeste prima oara in tine decat in mobra. Se referea la faptul ca poti sa iti platesti niste cursuri de pilotaj decat sa pui rizoame & stuff. Si are dreptate, ai inceput direct pe mobra mare, nu strica deloc pt. ca iti protejezi si pielea si investitia. Eu am inceput pe 400, am trecut pe 650, putin la 750 iar acum... 125cc (pt. oras). Si pot sa spun ca fata de 250kg cat avea 750-ul, asta de 125 are fix jumate si deabia acum am inteles cat de mult conteaza manevrabilitatea si asa nu am mai avut incidente atat de importante in trafic, frana spate chiar o blochez intentionat si nu am nici o emotie... Asta nu inseamna sa iti iei 125cc, doar ca pe 1000 trebuie avut mare grija ca incepator. Trage plimbari serioase in weekend, cat de dimineata (cand se lumineaza, eu asa faceam cand eram incepator), cand e mai liber, pe drumuri stiute de preferat sa capeti experienta si incredere in tine, dar nu prea mare sa nu dai cu fundul de asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexPAC Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 in urma topicului aici de fata o sa ma fac Ultras si nici macar nu imi place fotbalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serge Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 cum merge treaba? va intelegeti bine pe sosea, ai mai bagat bani in ea si in echipament? spor la calarit si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
INT6 Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 (editat) * in treapta a 2a , la aprox 8.000-8.500 rot/min , nu stiu ce s-a intamplat , motocicleta s-a accelerat brusc si ... aici nu stiu daca a fost asa , eu spun ce am simtit , roata din spate parca a patinat , a dat putin motocicleta din poponeata...situatie terminata din nou cu bine.. Ce s-a intamplat?La 8500 rot/min R1 are explozie de putere si te cam da cu (cuvant urat)'n sus daca nu esti pregatit.Ai grija, schimba si tu mai in 5000 sa eviti chestiile de genu'.Cum mai e cu motoreta? Editat August 28, 2012 de INT6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Ce s-a intamplat?La 8500 rot/min R1 are explozie de putere si te cam da cu (cuvant urat)'n sus daca nu esti pregatit.Ai grija, schimba si tu mai in 5000 sa eviti chestiile de genu'.Cum mai e cu motoreta? sau sa isi ia ceva de 250 sa schimbe la 8000 fara sa se accelereze motoreta )))))...distractie mare...oricum la cati mai multi km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo Postat August 30, 2012 Autor Share Postat August 30, 2012 ..cu motocicleta nu s-a mai intamplat nimic grav , doar o crapatura pe carena stanga si folia de carbon jumulita pe dreapta Am inceput sa ma acomodez destul de bine cu ea , astazi m-am folosit de ea cu adevarat , nu doar pentru plimbari , de la 10 pana dup-amiaza la 18...si chiar am facut km buni doar in oras...am avut ocazia sa invat mai bine ca lumea chiar nu se asigura , ca m-au ajutat mult becurile xenon care le-am montat , ma vede lumea mai bine in oglinzi... De la ultimul post am mai facut aproximativ 1000 km , si sper la cat mai multi fara incidente...multumesc pentru informatia legata de detonarea de la 8.000 rot/min ... am simtit-o de mai multe ori.... Inca o data , multumesc tuturor pentru sfaturile bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) Accidente o sa ai orice ai face , cu orice gume , frine , viteze si alte acarete te-ai da. Important e sa nu te imbeti de viteze si accelerari fantastice , sa respecti puterea mobrei pe care o ai si sa nu ai impresia NICIODATA ca o stapinesti total. Cind vei ajunge la "total" , vei ajunge si la "final". Pentru sfaturi despre pilotaj intra la sectiunea "Accidente" si vezi cum au ajuns unii in spital sau RIP , e mai tare ca orice tutorial despre mersul pe pista. Editat August 30, 2012 de lil debul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
INT6 Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 ..cu motocicleta nu s-a mai intamplat nimic grav , doar o crapatura pe carena stanga si folia de carbon jumulita pe dreapta Am inceput sa ma acomodez destul de bine cu ea , astazi m-am folosit de ea cu adevarat , nu doar pentru plimbari , de la 10 pana dup-amiaza la 18...si chiar am facut km buni doar in oras...am avut ocazia sa invat mai bine ca lumea chiar nu se asigura , ca m-au ajutat mult becurile xenon care le-am montat , ma vede lumea mai bine in oglinzi... De la ultimul post am mai facut aproximativ 1000 km , si sper la cat mai multi fara incidente...multumesc pentru informatia legata de detonarea de la 8.000 rot/min ... am simtit-o de mai multe ori.... Inca o data , multumesc tuturor pentru sfaturile bune ! sa traiesti!asfalt uscat si nu te da la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo Postat Septembrie 10, 2012 Autor Share Postat Septembrie 10, 2012 ...salutari...am mai facut 1500 km de la ultimul post , majoritatea pe drumuri Craiova-Calafat-Dr.Tr.Severin..din fericire fara nici un incident..m'am acomodat cu ea , cat de cat..dar tot nu vede mai mult de 120 km/h ))) ..i'am montat o toba scurta DanMoto,in sfarsit nu mai suna a scuter de 49cmc )))..maine o sa merg sa ii montez cauciucuri full slick fata/spate..si..cam atat pentru moment ..sper sa va scriu curand , la 5000 km !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) maine o sa merg sa ii montez cauciucuri full slick fata/spate.. De ce? Ce te-a facut sa alegi slickuri pt strada in detrimentul cauciucurilor normale? PS: noi sau SH? Editat Septembrie 10, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 pune cauciucuri sport de strada...n`ai c cauta cu sliicuri in oras, daca te prinde o ploaie ai belit carasu si monteaza crashpaduri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Lasati omul in pace, ca deja le-a dat capat la astea de strada.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo Postat Septembrie 10, 2012 Autor Share Postat Septembrie 10, 2012 ...o sa ii montez cauciucurile astea pana ii cumpar semi'slickuri noi..oricum cu motocicleta ma mai dau o saptamana si o bag la garaj si la aranjat , si pana la vara nu mai iese...iar legat de ploaie , cum a dat primul strop..cum in primul peco ramane ) ..neaparat trebuie sa ii cumpar oglinzi , cat mai mari , chiar daca o sa arate mai urat..in astea nu vad nimic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Se face intradevar o preincalzire cu echipament special inainte de intrarea pe circuit si sunt si cam de unica folosinta (maxim 2 cicluri de incalzire) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 in curand asta o sa ajunga un topic de cele mai proaste alegeri posibile. sper sa tina cat mai mult, asta spre binele lu dodo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 daca te mai dai o saptamana cu mobra de ce`i mai cumperi cauciucuri? sa se strice si sa se duca dreacu compozitia lor? cauciucurile tre sa fie noi si moi...zici ca nu stii sa te lasi p curbe si etc , conclucie dc sa iei slic daca nu stii sa te dai? eu am michelin power pure 2ct si consider ca ma dau decent si nu am nevoie de slic...din cate am citit p`aici nu faci cele mai bune alegeri...cauciucul tine de siguranta...cumpara la anu unu cum dot 13 si 2-3 ani n`o ai probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Vine iarna saptamana viitoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaa Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Salut, Scuze dacă mă bag aiurea în discuție, dar țin să te anunț că au loc la BucureÂşti cursuri BMW Rider Training, modulul compact. Costă 100 de euro Âşi trebuie să vii cu motorul Âşi cu echipamentul tău. Dau un copy paste din anunț, cu mențiunea că invitația nu este valabilă doar pentru userul ”dodo”. Am fost Âşi eu la aceste cursuri la începutul lunii august, merită banii. Automobile Bavaria Moto Trei sesiun BMW Rider Training se vor desfasura in Bucuresti in intervalul 13-14-15-16 Septembrie langa sediul din Bucuresti- Baneasa al Automobile Bavaria, in incinta Selgros Baneasa Grupa 1: 13 Septembrie 15:00-18:00 –> 14 Septembrie 09:00-12:00 Grupa 2: 14 Septembrie 14:00-17:00 –> 15 Septembrie 09:00-12:00 Grupa 3: 15 Septembrie 14:00-17:00 –> 16 Septembrie 09:00-12:00 Doua sesiuni se vor desfasura la Cluj in intervalul 27-28-29 Septembrie in incinta dealerului BMW Autotransilvania Cluj: Grupa 1: 27 Septembrie 15:00-18:00 –> 28 Septembrie 09:00-12:00 Grupa 1: 28 Septembrie 15:00-18:00 –> 29 Septembrie 09:00-12:00 Taxa de participare este de 100 Euro (nu include motocicleta sau echipament de protectie). Participantul trebuie sa posede permis de conducere categoria A, valid. Pretul cuprinde explicatii teorietice si excercitii practice. Nu exista servicii locale de inchiriere motociclete sau echipamente. Modulul de training va acoperi integral programul Compact Training dupa programa de la BMW Driver Training din Munchen si va fi completat de sfaturi individuale din partea instructorului BMW. Compact Training: Cu cat mergi mai mult cu atat mai multa incredere castigi, aceasta se aplica in special motociclistilor cu experienta redusa sau care au o intrerupere mare in utilizarea motocicletei. Cursul Compact Training te va invata cum sa reactionezi cu incredere si calm in momente critice. Ca sa reusesti este necesar sa cunosti cum sa schimbi corect pozitia corpului si greutatea pe motocicleta impreuna cu manevre si impulsuri de virare care iti vor permite sa mentii in permanenta controlul motocicletei chiar si in cele mai surprinzatoare situatii. Exercitii practice de franare si de virare impreuna cu sfaturi individuale si mici “secrete” din partea instructorului vor completa programul. Motocicleta utilizata (nu doar BMW) va trebuie sa aiba ITP si asigurare RCA valabile, sa fie in buna stare de functionare, sa aiba o toba de evacuare legala, sa aiba anvelopele cu uzuri in limite normale si nu mai vechi de 5 ani. Ca echipament de protectie participantii trebuie sa poarte: casca de protectie, jacheta si pantaloni moto cu protectii, cizme moto si manusi. Este important ca participantii sa aiba asigurare de sanatate valida care acopera si activitati moto. Asigurarea de sanatate de stat acopera aceste aspecte. Pentru inscriere va rugam transmiteti datele de identificare personale (nume complet, adresa, CNP, date de contact) la adresa Motorrad@AutomobileBavaria.ro si veti fi contactati pentru alegerea grupei si pentru transmiterea proformei de plata a taxei de participare. Persoana de contact: Stefan Iliescu, tel: 0732.671.778. In general nu sunt restrictii legate de starea vremii dar Automobile Bavaria isi rezerva dreptul sa modifice programul din motive de siguranta ale participantilor. Spectatorii sunt bine veniti dar pentru copii si adolescenti sub varsta de 16 ani trebuie sa existe un insotitor. Baftă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.