Suzuki_RM_125 Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 ai incercat asa pe Freeride si a mers? legat de cum e mai bine sa incalzeati motorul eu stiu ca se recomanda la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 remember... rememder dar nu cred ca la penultima te referi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baurtulus Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 (editat) Ietete ca a sosit si 2T !Mare scofala,are 5 ore si e de vanzare !!!Pare a fi mai usoara si pe urcari foarte tehnice ajuta, dar pierde in alte parti(asa povesteste proprietarul, nu am testat-o).La rece pornire greoaie,dupa care aceeasi figura cu pornirea de pe loc: pleaca de sub tine daca nu se opreste motorul! O fi noua fratilor,poate dupa ce se va roda va fi ok.Un prieten care o are deja, cu putin timp inaintea noastra, se declara multumit, iar problemele citate mai sus la el au disparut.A,ca si defect sau slabiciune ca sa-i zic asa mai este conducta de ambreiaj, facuta dintr-un plastic slab,care se rupe uitandu-te doar la ea.Noi l-am inlocuit cu cel de pe 4T cu o mica modificare.Parerea mea: iti place sa mergi tare?la curse?esti un tip sportiv cu o buna tehnica la enduro?Ok,suficient iti iei 300 sau ceva in 4T dedicat segmentului enduro(sau extrem enduro cum mai zic unii).Daca nu ai pretentii la curse si mergi pentru distractie clar merita un freeride ,fie el 2T sau 4T.Te va ajuta sa parcurgi acelasi traseu cu jumatate efort ,ok poate cu timpi mai lungi.Normal, daca esti ceva Brandauer vei reusi sa urci si pe podium Editat Decembrie 3, 2013 de baurtulus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baurtulus Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 am o solutie mai buna. Pastrez 300 le si strang de un 250 freeride p.s. daca te ard cu freeride-ul la curse, ramanem prieteni ? Alo alo,ca sa ma arzi cu freeride-ul inseamna ca nici nu ma vezi cu 300-le ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Azi m-am urcat si eu 2 minute pe un 350 freeride. E OK, greutate de 2 timpi si cuplu nesimtit. Insa tot nu e pe placul meu, probabil m-am invatat prea mult cu 2 timpi. Problema mare e alta. La orice motocicleta normala, teava de esapament vine pe o parte a motorului. La acest model, vine printre motor si scut. Si, daca pui si niste cuie pe roata, toate frunzele uscate sunt agatate de cuie si aruncate fix in scut, peste evacuare. Noi era sa dam odata grav foc la padure (flacara mare, de 2 oameni de-abia am reusit sa o stingem, cu pretul catorva arsuri superficiale pe maini). Plus de vreo doua ori, se oprea prietenul cu freeride-ul sa ma astepte, statea 10 secunde, si la plecare ii cadea din scut cate o frunza in flacari (pe care eu ma opream si o stingeam). Cam nasol faptul ca ditamai inginerii de la KTM nu s-au gand la aceasta problema. Sau, daca s-au gandit, nu au venit si ei cu un scut cu 10 cm mai inalt, ca sa nu mai aiba frunzele pe unde se strecura intre scut si esapament. Poate dauna grav la imagine daca se va intampla ca undeva, in lumea asta, un freeride sa reuseasca sa dea foc unei paduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciusmerlucius Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 exact acelasi lucru se intampla si la mine ...dar eu am un 400 exc din 2001... pai m-ai si citat ... am scris clar, lasi dupa ce pornesti cu socul vreo 20 de secunde ..... apoi bagi socul inapoi si lasi vreo 5 minute sa mearga in gol la relanti sa se invalzeasca foarte bine. la freeride daca nu faci asa, cand tragi ambreiajul si bagi intr-o viteza iti moare sau apoi daca nu iti moare (adica s-a incalzit cat de cat) ti se va opri daca incerci sa pleci de pe loc. cred ca tine de injector, dar nu sunt mecanic sa am o parere avizata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Azi m-am urcat si eu 2 minute pe un 350 freeride. E OK, greutate de 2 timpi si cuplu nesimtit. Insa tot nu e pe placul meu, probabil m-am invatat prea mult cu 2 timpi. Problema mare e alta. La orice motocicleta normala, teava de esapament vine pe o parte a motorului. La acest model, vine printre motor si scut. Si, daca pui si niste cuie pe roata, toate frunzele uscate sunt agatate de cuie si aruncate fix in scut, peste evacuare. Noi era sa dam odata grav foc la padure (flacara mare, de 2 oameni de-abia am reusit sa o stingem, cu pretul catorva arsuri superficiale pe maini). Plus de vreo doua ori, se oprea prietenul cu freeride-ul sa ma astepte, statea 10 secunde, si la plecare ii cadea din scut cate o frunza in flacari (pe care eu ma opream si o stingeam). Cam nasol faptul ca ditamai inginerii de la KTM nu s-au gand la aceasta problema. Sau, daca s-au gandit, nu au venit si ei cu un scut cu 10 cm mai inalt, ca sa nu mai aiba frunzele pe unde se strecura intre scut si esapament. Poate dauna grav la imagine daca se va intampla ca undeva, in lumea asta, un freeride sa reuseasca sa dea foc unei paduri. asta cu frunzele apeinse n-am auzit-o pana acum, dar si pe mine ma seaca, daca pe o urcare prinzi o balta sau ceva asemanator instant ajunge apa pe teava aia si iti lasa impresia ca iti fierbe motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Probabil nu sunt la voi atatea frunze ca aici, nu aveti ravene unde se strang straturi de ingropi toata roata. Solutia este o tabla de 10 cm inaltime, eventual cu cateva gauri in ea pentru aerisire, prinsa in continuarea scutului, peste evacuare. Dar asta ar fi trebuit gandita direct de KTM, nu sa dai foc la padure prima data, si apoi sa improvizezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Azi m-am urcat si eu 2 minute pe un 350 freeride. E OK, greutate de 2 timpi si cuplu nesimtit. Insa tot nu e pe placul meu, probabil m-am invatat prea mult cu 2 timpi. Problema mare e alta. La orice motocicleta normala, teava de esapament vine pe o parte a motorului. La acest model, vine printre motor si scut. Si, daca pui si niste cuie pe roata, toate frunzele uscate sunt agatate de cuie si aruncate fix in scut, peste evacuare. Noi era sa dam odata grav foc la padure (flacara mare, de 2 oameni de-abia am reusit sa o stingem, cu pretul catorva arsuri superficiale pe maini). Plus de vreo doua ori, se oprea prietenul cu freeride-ul sa ma astepte, statea 10 secunde, si la plecare ii cadea din scut cate o frunza in flacari (pe care eu ma opream si o stingeam). Cam nasol faptul ca ditamai inginerii de la KTM nu s-au gand la aceasta problema. Sau, daca s-au gandit, nu au venit si ei cu un scut cu 10 cm mai inalt, ca sa nu mai aiba frunzele pe unde se strecura intre scut si esapament. Poate dauna grav la imagine daca se va intampla ca undeva, in lumea asta, un freeride sa reuseasca sa dea foc unei paduri. Exista un eayzfix la problema asta. Se umple spatiul dintre scut si evacuari cu bureti de spalat vase din aia din inox. Ideea nu imi apartine am citit+o pe advrider cu ani in urma si a fost aplicata pe niste F800GS in Siberia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 Am vazut mountain bike-uri cu triple tree mai solid decat la trotineta asta.Sunt din tabla ranforsata de vreo 3mm.Un mare minus. Probabil nu sunt la voi atatea frunze ca aici, nu aveti ravene unde se strang straturi de ingropi toata roata. Solutia este o tabla de 10 cm inaltime, eventual cu cateva gauri in ea pentru aerisire, prinsa in continuarea scutului, peste evacuare. Dar asta ar fi trebuit gandita direct de KTM, nu sa dai foc la padure prima data, si apoi sa improvizezi. Sau sa o invelesti cu heat wrap.Eu asa am procedat la wr 450.Nu mai ai nici o grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Un track de la ieseala asta aveti? F frumoase filmele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 (editat) Pt. traseele (soft enduro) pe care le parcurgeti dvs. cred ca ar mai potrivita o mobra cu suspensie standard gen wr/exc. Plimbarile ar fi mult mai comfortabile datorita suspensiei si a stabilitatii. Freeride-ul il vad mai potrivit pt. hard unde te chinui 3 ore la 1-2 km de traseu, tragi de ea etc. Acolo te ajuta greutatea scazuta si cuplul. La drum intins nu sunt cele mai stralucite mobre. Editat Mai 25, 2015 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 si cum e? in ce ritm cumparati motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 sa inteleg ca poti sa mergi cu 350 la drum lung pina la munte si inapoi (2-300 km)? nu este la ore? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 nu asta e pb. te plimbi pina la serviciu si inapoi, si ii schimbi uleiul saptaminal, ca se fac 10 ore? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Nu faci saptamanal ,daca faci naveta si faci cca 50 km pe zi schimbi cam la o luna,la 10 ore il schimbi daca te dai in regim de concurs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Este simplu de ajuns acolo . Albestii de Muscel -Pastravaria Candesti - pe vale in sus vreo 3 km - stanga si urcus continuu prin paduri pana la prima stana .Apoi gol alpin . De la Lacul Iezer se poate cobora pe Voina si se ajunge la Campulung sau inapoi la Albestii de Muscel . Iata inca un filmulet cu peisajele acelea minunate . Pentru traseul de la Nucsoara cam care ar fi directiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Salutare, mi-am luat si eu un 350 Freeride/2012 cu 128 ore, am facut deja doua iesiri iar concluzia e ca e motorul cu care ma inteleg cel mai bine pana acuma. (am avut honda xl 350, ktm 200 exc, 250 sx si wr 450) Este foarte docil, usor, manevrabil, putere cat trebuie, mai ales ca are si un cip cu comutator care inca nu-l folosesc pe "wild" deoarece mi se pare cam expoziv. Am totusi o mica problema care ma cam enerveaza, nu porneste la prima cand e rece chiar daca trag socul, trebuie sa-i dau minim doua sau 3 start-uri a cate 5-6 secunde pana o ia. La cald o ia la sfert. Are cineva vreo idee ce sa-i verific, bujia i-am schimbat-o, sau asa e pornirea la modelul asta? Multumesc. » Post actualizat in 01 Mar 2017 20:37Urcare cu Freerid-ul la cetatea Siria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 @Johann Poate data viitoare reusesti sa nu mai alergi turistii pe traseul turistic(4:13). Cetatatea se poate vizita cu piciorul, nu cu motorul. Cred ca e de bun simt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Sa-l stapanesti cu placere . Aia cu orele e pacaleala . Toti scot mufa de jos de la roata si nu mai inregistreaza . Al meu (ultimul ) s-a lasat deabia pe la 2500 km ( nu ore functionare ) . Pornirea depinde si de tipul de ulei si de vechimea lui . Sa-i bagi numai 10W60 (4t). Interesant cat de bine te descurci cu el plin bolovanisurile alea . Nu ti-e mila deloc de el ... Iata si doua filmulete de acum cateva zile cu Freeride (pe un teren mai prietenos la Arges ) Salut leatu-le, cu orele nu cred ca e pacaleala, l-am luat din Viena de la o tipa care venea pe la noi prin tara cateva zile pe an si starea lui e foarte ok, nu-s uzate deloc discurile iar gumele sunt inca originale din 2012. Eu am bagat 10W50 cum zice cartea, iar acuma dupa ce a dat caldura vad ca nu mai face probleme la pornire daca trag socul vreo 2-3 minute. Si culmea tipa nici nu stia ca are soc. Fain de voi prin Arges ca aveti muntii aproape, noi avem niste dealuri pe la Lipova unde ne dam pana se topeste zapada de pe Semenic, Muntele Mic, Tarcu... Distractie faina, mai ales ca abia a inceput sezonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Salutare. Aceiași problema cu pornirea am avut-o și eu la motocicleta mea Freeride 350. Pur și simplu dădeam la automat (ea învârtea) dar nu se trezea( a se trezi înseamnă sa aprindă FI ul după care bordul) . Odată m-am chinuit S-o pornesc 15 min pana am rămas fără curent. Bine-nțeles ca am început ca omu sa schimb bujia filtru aer, sa curat mufele dar degeaba, se trezea numai când vrea ea. In cele din urma am tras un fir de pe starter am pus o Dioda pe el și l-am tras pe comanda releului de pompa. Ideea e ca cum dai un impuls pe el se trezește instant și pornește la sfert. Din Septembrie anu trecut nu am mai avut nici o problema cu el » Post actualizat in 31 Mar 2017 07:05 Ca și ulei tot motul 7100 10w60 folosesc (din punctul meu de vedere 7100 e cel mai bun) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Salutare. Aceiași problema cu pornirea am avut-o și eu la motocicleta mea Freeride 350. Pur și simplu dădeam la automat (ea învârtea) dar nu se trezea( a se trezi înseamnă sa aprindă FI ul după care bordul) . Odată m-am chinuit S-o pornesc 15 min pana am rămas fără curent. Bine-nțeles ca am început ca omu sa schimb bujia filtru aer, sa curat mufele dar degeaba, se trezea numai când vrea ea. In cele din urma am tras un fir de pe starter am pus o Dioda pe el și l-am tras pe comanda releului de pompa. Ideea e ca cum dai un impuls pe el se trezește instant și pornește la sfert. Din Septembrie anu trecut nu am mai avut nici o problema cu el » Post actualizat in 31 Mar 2017 07:05 Ca și ulei tot motul 7100 10w60 folosesc (din punctul meu de vedere 7100 e cel mai bun) Multumesc pentru idee, are logica ce spui, probabil ca releul cupleaza doar peste un anumit prag de tensiune, am sa probez si eu. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 Multumesc pentru idee, are logica ce spui, probabil ca releul cupleaza doar peste un anumit prag de tensiune, am sa probez si eu. Numai bine! dacă vrei Lasă-mi un pm cu nr tău de tel și îți trimit pe whatsapp câteva poze cu modificarea făcută ca sa nu arzi ceva pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 Ce topic fain, iar stiu cel mai bine aia care n-au avut/nu s-au dat cu obiectul in cauza. Trebuie sa recunosc ca si eu am fost sceptic pana sa ma urc pe unul. Odata suit pe ea, mi s-a parut fantastic. Urcarile tehnice sunt o jucarie cu motocicleta asta. Singurul dezavantaj il vad pe portiunile rapide, din cauza unghiurilor si suspensiei cam slabe comparativ cu gama EXC. Avantajul major al acestei motociclete este faptul ca are o putere foarte liniara, cuplu mare si inaltimea seii mult mai jos ca la gama EXC, lucru care o face foarte usor de pilotat si in conditii mai dificile.Eu personal m-am simtit mult mai in control pe ea decat pe 300EXC, lucru care mi-a facut mare placere. Am simtit ca pot duce motocicleta unde vreau eu, fara sa flutur pe ghidon asa cum se intampla de foarte multe ori cu EXC-urile. Datorita puteii liniare, si faptului ca este relativ mica si poti sa-ti lasi greutatea unde trebuie ceea ce rezulta intr-o tractiune senzationala. Concluzia pe care am tras-o eu este ca motocicleta asta este ideala pentru: toti incepatorii fara exceptie fete sau persoane mai mici de statura enduristi de nivel mediu care au pretentia sa faca trasee mai grele si de ce nu pt enduristi cu experienta la hard enduro Cine stie, la anul daca toate se aranjeaza cum trebuie poate va dau un raport mai detaliat Poti sa ma ajuti cu o parere, sunt nehotarat: - Beta xtrainer - freeride 350 - freeride 250 Am 1.68cm si 78kg, nu sunt complet incepator, acum ma dau cu un wr250r dar grupul cu care merg se da cam enduro si se simte greuttatea motocicletei - trebuie sa o schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 (editat) Freeride 250. Am si e grozav de fain. E usor 100 kile la plin. Trage de jos. Ulei in amestec de 80:1 conform cartii. De la Yamaha WR250F a fost o trecere faina. Totul iese mult mai usor. Recomand model incepind din 2015. Mai vechi, ai de surubarit ceva mai mult. Dar se poate si asa. O sa schimbi bendixul si electromotorul cu model 2015. Editat Mai 3, 2017 de textoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.