Sari la conținut

Intalnire cu asfaltul


ZYB
 Share

Postări Recomandate

Si a venit si timpul meu ( botezul ) sa scriu pe topicul asta, din fericire este totul bine si frumos, doar julituri si vanatai. M-am gandit mult daca sa scriu sau nu, dar am zis ca poate invata altii de la mine mai ales incepatorii .

 

Ieri pe seara am zis sa ma plimb cu monsterul din dotare, un prieten drag de inima a zis sa il duc si pe el cateva strazi ca nu se prea plimbase cu motorul, am dat o tura mica de oras si am ajuns la Alba Iulia, trec de rond si la primul semafor era rosu, opresc intre 2 masini si ma pregatesc sa plec la verde, m-am ambitionat sa plec primul tocmai pentru a nu ma luat baietii din spate pe capota si nah...putin gaz ca teoretic era linie dreapta :rolleyes:. Rezultatul a fost ca in urmatoarele 5 secunde eram imprastiat pe asfalt si mobra se invartea in intersectie singura. Dinamica cazaturii a fost in felul urmatorul, pasagerul fiind incepator incerca sa tina mainile pe rezervor iar la plecare de pe loc nu a mai avut aderenta si a incercat sa se prinda de pieptul meu/umeri in loc sa ma tina de jos de burta, eu am incercat sa il trag inapoi tragandu-ma de ghidon si in felul asta cele 150+ kg ale noastre combinate au ridicat motoru pe o roata, a fost spectaculos, frumos ( pacat ca nu am filmat ) . Pasagerul practic a ramas in picioare la stop eu am plecat mai departe cu agregatul in wheelie, deja eram cu privirea la stele si tot ce ma gandeam era cum sa o pun jos sa nu stric prea multe, am reusit sa o las putin pe partea stanga si dus a fost, daca ii dadeam drumul se ducea pana la Unirii dar nu aveam nici o julitura, in schimb a cazut peste piciorul meu si porma a mers taras pe scarite. Dupa ce m-am vazut pe jos in buimacimea mea m-am uitat daca sunt intreg si porma am fugit la motor, noroc ca in spate era un prieten care ii raman dator ca a sarit din masina si a luat contactul de la motor ca altfel mai aveam alte suprize ( cursese benzina din carburatoare si eram spalat cu material inflamabil :blink:) . Am vazut ca am totul atasat, nimica rupt si am fugit sa ridic mobra...la ce adrenalina am avut in mine aproape ca am reusit :hurt:.

 

Damage dupa distracite : genunchi raschetat, glezna dreapta julita, si gamba stanga pe care a cazut jucaria / blugi franjuri, adidasi franjuri / la motor nu am reusit decat sa rup ornamentul din capatul ghidonului si strambat maneta/pedala ambreaj ( cand am vazut benzina pe jos am crezut 100% ca am spart rezervorul :baldy: ) in rest nici macar o julitura serioasa pentru ca a ramas pe scarite cand era jos

 

Lectie de invatat ! Instructaj ca la armata pentru pasager, cum sa se tina cum sa stea in scarite, si fara demaraje bruste / frane lafel . Echipamentul OBLIGATORIU, eu aveam casca+geaca+manusi+blugi, daca as fi avut genunchere si ghete de moto nici macar nu imi trebuia un leocoplast :pow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca citeai niste topicuri pe la incepatori inainte sa-ti iei mobra prea mare si inainte sa iei pasager habarnist si inainte sa incerci sa-i dai in gura la semafor si inainte sa incerci sa rupi chilotii de pe pasager si inainte sa si sa si sa... n-aveai acu' ce sa ne povestesti.

 

Bonus: nici nu vreau sa ma gandesc cum s-au uitat soferii din jur la tine si cum o sa se uite de acum inainte la fiecare mobrist care o tureaza un pic inainte sa plece primul de la semafor...

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost greseala mea aici, recunosc solemn, am mers cu pasager foarte mult, dar cu o domnisoara de 40 kg, care avea o alta dinamica, aici nu am apreciat greutatea lui care era substantiala, si fiind obijnuit sa plec mai repede de la stop cu bagaju usor nu m-am gandit ca o sa ma tina piatra in loc. Tocmai daia am si scris povestea asta pentru cei care se obijnuiesc intr-un fel si nu calculeaza pe moment o greutate de 30 kg in plus pe roata din spate. Soferii in schimb au oprit cred ca 3-4 masini sa ma intrebe daca sunt ok, nu prea le venea sa creada la ce show am pus pe rol :grinbandit: data viitoare o sa stea mai departe de mobristi, more space for us :friends:

Editat de ZYB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jurate cu mana pe vrej ca nu mai faci si te iertam :D

 

Desi pielea ta a suferit, mi-ai inseninat ziua. Nu rad de tine ca ai gresit, rad ca mi te imaginez "spun rotisery style", vorba lu Kate Williams, in intersectie. Asta e, data aviatoare ia si niste echipament ca se duc mai usor zgarieturile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Naspa ca sa zic.Aseara a fost cat pe ca sa o culc pe asfalt si eu

La interseactia de la ciurel am iesit de pe splai catre lujerului,am traverat incet liniile de tramvai,dupa aia am accelerat puternic pe linie dreapta...am facut doar o broscuta,insa se transforma intr-un wheelie daca nu luam mana din gaz cand am simtit roata fata in aer.Eu credeam ca am ambreiajul uzat dar intr-o fractiune de secunda pe accelerare tragea ca un bivol

 

De aproape 3 luni nu am mai iesit pe strada si nu mai simt motorul foarte bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci, mult traiasca L4 pentru incepatori. am tras destul la plecari de bandit si nimic, nu schiteaza sa se ridice. tre sa-i dai clutch wheelie probabil. am incercat si sa-l fac sa alunece pe sine de tramvai sau marcaje si la fel, nimic. man, naspa de cazatura dar nu inteleg cat de tare ai vrut sa pleci de la semafor ca am observat ca destui soferi nu sar sa-ti ia oglinzile ci te asteapta putin sa pleci. pasagerii, intradevar uita sa se tina cand pleci de pe loc si fac un weight shift de toata frumusetea. tre sa le zici clar, cand auzi clank-ul asta de la motor(bag antaia) te tii bine!!!

hai, reparatie usoara(daca-i cazu) si hop inapoi pe fier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: asta da patanie...nu rads de tine ci de situatia data...asa era so patesc si eu da m.am controlat:D.....da era sa o scap in parcare ca am impinso pe un deal mic din beton ca so duk langa garaj si mi.o fo lene so mai pornesc ca so duk asa si era sa o scap de 3 ori:)))
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@silencer: nu a fost problema neaparat plecarii in forta, am plecat cu pasager mult mai tare si mai violent fara probleme, cel curent a stat cocotat pe codita si a ridicat centrul de greutate, cand am plecat practic daca nu ma tineam de ghidon ma tragea de pe mobra fiindca se agatase de pieptul meu si a tras brusc

@angel_wings: e ok man, si eu rad de situatie, ma bucur ca a fost doar atata si imi pare rau ca nu am filmat :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ce am invatat sin asta?

 

Ca trebuie sa ne ferim si de motociclisti in trafic ,ma gandeam ca incepatorii ar trebui sa isi lipeasca niste buline enorme pe motor conform statutului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate nui de ras...Eu am patit cva asemanator anul trecut.AM dat de gust sa plec pe o roata si am incercat si a3a roara( de 2 ori mia mers da nu ma vaz nimeni) a 3a oara cand sa ma dau in spectacol nu mia mai mers Am pierdut controlul si am ramas cu acceleratia in cap,am sarit burdura si am famat 2 plase de gard :)) iar eu julit pe partea drp tot intepat prin burta de tepii de la gard si motoru am farmat janta cauciuc taiat,telescopate strambe,suport pompa frana rupt, gidon drp rupt carena farmata.Asta este prostia se plateste;)).Inca eram viteaz ca tine ZYB dupa ce mam ridicat de pe gard(ca am stat un pic acolo) mam uitat in stg drp si mam dus sa ridic motoru sa plec mai departe sa nu mai vada nimeni:))) lam ridicat da cand am vaz cat de farmat era sa mor nu alta si dupa aia a venit si baba la care iam stricat gardu si urla cat o tinea gura :)) sai fac gardu ca ma duce la pol ca nuj ce :))) abia abia am calmato;)). deci din patenii mai si te inveti minte ;))).Bafta si Asfalt Uscat!

Editat de marcy89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... deja eram cu privirea la stele si tot ce ma gandeam era cum sa o pun jos sa nu stric prea multe, am reusit sa o las putin pe partea stanga si dus a fost, daca ii dadeam drumul se ducea pana la Unirii

 

asta e parerea ta ca ai reusit de fapt asa ai cazut pur si simplu. in conditiile date nu o mai puteai controla si de obicei la faze dinastea se duce putin intr-o parte din cauza pasagerului in cadere :) . o chestie similara am patit si eu prin 2000-2001 cu un ij dar era pe un drum de tara incercand sa urcam un deal. eram cu fratele meu pe motoreta, cred ca conducea el si fiind deal ne-am gandit ca are nevoie de ceva gaz sa putem urca fara probleme, rezultatul a fost ca ne-am ridicat pe-o roata, ne-am tinut unul de altul si pana la urma motoreta a zburat intr-un gard noi picand in c.ur pe drum.

eu cu stroama daca plec mai tare chiar si fara pasager ma las pe rezervor ca altfel pierd fata. si motoreta mea nu e una chiar mica dar se ridica putin.

pana la urma bine ca nu ati ajuns si voi in vreun gard sau alte masini....vorba colegului...asfaltul se repara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit-o si eu, am plecat din aparatori cu mititica, (precizez ca o aveam de 2 zile, si da sunt incepator) inspre panduri, neinvatat cu plecarile de la semafor, si cu controalele unui motor, opream cam prost la semafor si evident plecam si mai prost, in intersectie la big, reusesc sa ma incadrez bine dar ca sa vezi tr sa opresc cativa metri mai incolo, uit de ambreiaj si pun doar frana, moment in care motorul se opreste. intarzii sa pun piciorul drept jos, motorul s-a inclinat spre dreapta si nu am mai apucat sa il tin in picioare, dar am reusit sa nu il scap si sa se tranteasca. in incercarea mea de al tine m-am taiat la piciorul stang intr-un colier nenorocit, pe mom nu am observat, mi-am dat seama de taietura tocmai cand am ajuns la destinatie.

 

 

daca as fi avut blugi si nu pant 3/4 + genuncherele cred ca scapam decat cu o mica julitura.

cand m-am ridicat era o mare balta de benzina sub motor si am crezut ca am facut ceva, dar m-am linistit cand am aflat ca doar se golisera carburatoarele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ca doar atat, daca pleca alt maimutoi fix in curu tau cu masina putea sa iasa urat de tot...ricky.gif

 

 

 

thumb.gifthumb.gifthumb.gif

 

 

Poate maimutoii din spate aveau cate un neuron care nu era in afara programului, si au plecat normal de la semafor. Iar "conservarii" sunt de vina! Ce cautau langa cascador in plin exercitiul functiunii?

 

Parere personala: nu e nici o diferenta intre protagonistul topicului si posesorul de bolid achizitionat cu cele doua benzi afedrente, care este ocazional injurat pe diferite topicuri.

 

Cand o sa intelegem ca pe sosea, indiferent de numarul de roti, suntem participanti la trafic si nu "piloti", poate forumul asta o sa contina topicuri mai putin morbide!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a venit si timpul meu ( botezul ) sa scriu pe topicul asta, din fericire este totul bine si frumos, doar julituri si vanatai. M-am gandit mult daca sa scriu sau nu, dar am zis ca poate invata altii de la mine mai ales incepatorii .

 

Ieri pe seara am zis sa ma plimb cu monsterul din dotare, un prieten drag de inima a zis sa il duc si pe el cateva strazi ca nu se prea plimbase cu motorul, am dat o tura mica de oras si am ajuns la Alba Iulia, trec de rond si la primul semafor era rosu, opresc intre 2 masini si ma pregatesc sa plec la verde, m-am ambitionat sa plec primul tocmai pentru a nu ma luat baietii din spate pe capota si nah...putin gaz ca teoretic era linie dreapta :rolleyes:. Rezultatul a fost ca in urmatoarele 5 secunde eram imprastiat pe asfalt si mobra se invartea in intersectie singura. Dinamica cazaturii a fost in felul urmatorul, pasagerul fiind incepator incerca sa tina mainile pe rezervor iar la plecare de pe loc nu a mai avut aderenta si a incercat sa se prinda de pieptul meu/umeri in loc sa ma tina de jos de burta, eu am incercat sa il trag inapoi tragandu-ma de ghidon si in felul asta cele 150+ kg ale noastre combinate au ridicat motoru pe o roata, a fost spectaculos, frumos ( pacat ca nu am filmat ) . Pasagerul practic a ramas in picioare la stop eu am plecat mai departe cu agregatul in wheelie, deja eram cu privirea la stele si tot ce ma gandeam era cum sa o pun jos sa nu stric prea multe, am reusit sa o las putin pe partea stanga si dus a fost, daca ii dadeam drumul se ducea pana la Unirii dar nu aveam nici o julitura, in schimb a cazut peste piciorul meu si porma a mers taras pe scarite. Dupa ce m-am vazut pe jos in buimacimea mea m-am uitat daca sunt intreg si porma am fugit la motor, noroc ca in spate era un prieten care ii raman dator ca a sarit din masina si a luat contactul de la motor ca altfel mai aveam alte suprize ( cursese benzina din carburatoare si eram spalat cu material inflamabil :blink:) . Am vazut ca am totul atasat, nimica rupt si am fugit sa ridic mobra...la ce adrenalina am avut in mine aproape ca am reusit :hurt:.

 

Damage dupa distracite : genunchi raschetat, glezna dreapta julita, si gamba stanga pe care a cazut jucaria / blugi franjuri, adidasi franjuri / la motor nu am reusit decat sa rup ornamentul din capatul ghidonului si strambat maneta/pedala ambreaj ( cand am vazut benzina pe jos am crezut 100% ca am spart rezervorul :baldy: ) in rest nici macar o julitura serioasa pentru ca a ramas pe scarite cand era jos

 

Lectie de invatat ! Instructaj ca la armata pentru pasager, cum sa se tina cum sa stea in scarite, si fara demaraje bruste / frane lafel . Echipamentul OBLIGATORIU, eu aveam casca+geaca+manusi+blugi, daca as fi avut genunchere si ghete de moto nici macar nu imi trebuia un leocoplast :pow:

 

 

Prietene, rad cu lacrimi de doua minute, ai talent la scris si foarte mult umor, te felicit pentru modul in care ti-ai descris patania. Toate cele bune, refacere usoara si nu te lasa nici de motociclit dar nici de scris!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ZYB: foarte amuzanta patanie :lol:

 

 

Frate nui de ras...Eu am patit cva asemanator anul trecut.AM dat de gust sa plec pe o roata si am incercat si a3a roara( de 2 ori mia mers da nu ma vaz nimeni) a 3a oara cand sa ma dau in spectacol nu mia mai mers Am pierdut controlul si am ramas cu acceleratia in cap,am sarit burdura si am famat 2 plase de gard :)) iar eu julit pe partea drp tot intepat prin burta de tepii de la gard si motoru am farmat janta cauciuc taiat,telescopate strambe,suport pompa frana rupt, gidon drp rupt carena farmata.Asta este prostia se plateste;)).Inca eram viteaz ca tine ZYB dupa ce mam ridicat de pe gard(ca am stat un pic acolo) mam uitat in stg drp si mam dus sa ridic motoru sa plec mai departe sa nu mai vada nimeni:))) lam ridicat da cand am vaz cat de farmat era sa mor nu alta si dupa aia a venit si baba la care iam stricat gardu si urla cat o tinea gura ) sai fac gardu ca ma duce la pol ca nuj ce )) abia abia am calmato;)). deci din patenii mai si te inveti minte ;))).Bafta si Asfalt Uscat!

 

:lol: :lol:acum trebuie sa farmezi si $$ pentru gard nou la baba :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...