mrwwwhite Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Marketing. Adventure = an unusual and exciting or daring experience. .......se pare ca e la moda,da bine la public, de toti producatorii il folosesc unde pot. Honda a mai pus peste cu o lopata, cu cuvantul True = in accordance with fact or reality. » Post actualizat in 06 Nov 2014 09:53 * Rog un moderator sa schimbe titlul cu Honda True Adventure (eventual prototip), ieri cand s-a lansat si am creat topicul toata lumea vorbea de Africa Twin, azi vad ca deja e amintit peste tot ca True Adventure urmasul africanei. Si iata o definitie mai complexa si mai onesta pentru "Adventure". http://adventure.nat...ear/2015/video/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 De care adventure? Ca tot 200+ kile are... ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 7, 2014 Admin Share Postat Noiembrie 7, 2014 N-au fost in stare s-o spele..cum sa expui asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 Hai sa vedem niste specificatii oficiale si sa speram ca va fi urmasul Africa Twin si nu Transalp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 De care adventure? Ca tot 200+ kile are... ... "True Adventure" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 Urmasul lui Transalp nu cred ca poate fi deoarece are motor de 1000 cmc , deci este in alta clasa . Transalp este la clasa medie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 Aspectul si tinuta duce spre 990-ul celor de la KTM . Daca este motorizare de 2 in linie , nu are nici o legatura cu Transalp-ul , Africa Twin-ul sau Varadero . Este un model nou ce trebuie sa acopere segmentul celor de +/- 1000 cc unde Honda a cam pierdut din clientela in fata celor de la BMW , KTM , etc . Probabil ca va mai urma si o replica la cele de 1200 unde nu au nimic in lupta cu KTM , BMW , Yamaha , etc . Momentan , ca si oferta stau pe acelasi nivel cu cei de la Suzuki . Imi place cum arata si sper sa nu fie foarte diferita cand va iesi pe piata . Poate farurile ce duc spre Tenere de 1200 ar trebui putin personalizate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 Ca se vrea un Brand nou, smecjerii or pus in dr. un AT si in stg. un CRF, amandoua de Dakar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Ca se vrea un Brand nou, smecjerii or pus in dr. un AT si in stg. un CRF, amandoua de Dakar Da , ceva de genul : motocicleta din mijloc , nu are nici o legatura cu motocicleta din stanga dar are ceva piese de pe motocicleta din dreapta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 (editat) ce am inteles din acest video - e orientat catre off road dar se decurca foarte bine si pe asfalt - prototipul e intr-o stare foarte foarte avansata (deci probabil nu vor fi prea mari modificari) - e un twin - dual clutch transmission - jurnalistul cumva scoate din el si deduce ca produsul final il vom vedea intr-un an sau mai repede Editat Noiembrie 8, 2014 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Aspectul si tinuta duce spre 990-ul celor de la KTM . Daca este motorizare de 2 in linie , nu are nici o legatura cu Transalp-ul , Africa Twin-ul sau Varadero . Este un model nou ce trebuie sa acopere segmentul celor de +/- 1000 cc unde Honda a cam pierdut din clientela in fata celor de la BMW , KTM , etc . Probabil ca va mai urma si o replica la cele de 1200 unde nu au nimic in lupta cu KTM , BMW , Yamaha , etc . Momentan , ca si oferta stau pe acelasi nivel cu cei de la Suzuki . Imi place cum arata si sper sa nu fie foarte diferita cand va iesi pe piata . Poate farurile ce duc spre Tenere de 1200 ar trebui putin personalizate . Asa e ca nu ai auzit de Honda Crosstourer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 De care adventure? Ca tot 200+ kile are... ... Si concurenta are tot 200+ kile. As putea sa spun ca de fapt are 300- Nu ai cum sa faci o motocicleta de teren cu motor de 100 CP sa fie si usoara, exista niste limitari fizice Ca doar nu te apuci sa faci cadrul si compnentele din titan sau mai stiu eu ce materiale speciale Nu de alta, dar motocicleta mai trebuie sa se poata vinde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Si concurenta are tot 200+ kile. As putea sa spun ca de fapt are 300- Nu ai cum sa faci o motocicleta de teren cu motor de 100 CP sa fie si usoara, exista niste limitari fizice Ca doar nu te apuci sa faci cadrul si compnentele din titan sau mai stiu eu ce materiale speciale Nu de alta, dar motocicleta mai trebuie sa se poata vinde Asta ziceam si eu, i-au zis adventure ca sa o vanda... ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Asa e ca nu ai auzit de Honda Crosstourer? Crossdresserul nu e in categoria asta. Indiferent ce incearca sa ne spuna departamentul de marketing de la Honda. Si concurenta are tot 200+ kile. As putea sa spun ca de fapt are 300- In mod penibil de adevarat, Honda Crossdresser este la 300- restul lumii s-a limitat pe la 260 max. Nu ai cum sa faci o motocicleta de teren cu motor de 100 CP sa fie si usoara, exista niste limitari fizice Ca doar nu te apuci sa faci cadrul si compnentele din titan sau mai stiu eu ce materiale speciale Nu de alta, dar motocicleta mai trebuie sa se poata vinde Sa o faca din "unobtainium". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 bmw-istii sunt incurabili, pe onoarea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Prototipul se vrea sa fie o combinatie a motocicletelor care au alergat in Dakar si cele care alearga in rally raid-uri in ziua de azi . . . https://www.youtube.com/watch?v=M-gXpyjwGgg . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 bmw-istii sunt incurabili, pe onoarea mea Cum banuiesc ca te referi la mine as vrea sa-ti spun ca ai niste probleme de intelegere. Referitor la mobra pe al carui topic suntem, consider ca arata bine si cred/sper ca va fi urmasul KTM-ului de 990 [asta avand in vedere cilindreea] si de asemenea mult asteptatul inlocuitor al bunicutei AT, care afost o mobra buna la vremea ei, dar timpul nu iarta pe nimeni. Cat despre greutati, banuiesc ca aia te-a ofuscat, este purul adevar, Honda a introdus cu japca modelul ala in segmentul adventure, si detine recordul [evident negativ ~280 kg] la greutate, record pe care anterior il detinea Yamaha cu ST 1200 aprox 260 kg Triumph era parca un pic sub 260. Deci de unde venea "incurabilitatea" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 (editat) ....... Deci de unde venea "incurabilitatea" ? Crossdresser? Nu sunt ofuscat absolut de loc Daca tot veni vorba despre Crosstourer, hondacii spun ca e "Adventure Sports Tourer" Deci de fapt e un tourer Daca as sti pe unde am scris-o, m-as cita ca pe un clasic in viata, dar nu mai stiu, asa ca o scriu din nou: in secunda in care am vazut F800GS la Budapesta, imediat dupa lansare, am exclamat entuziasmat ca daca hondacii ar fi continuat productia AT, asa ar fi trebuit sa arate in acest moment nu pot decat sa ma bucur ca s-au hotarat sa umple golul si sa caut surse de finantare pentru achizitie Editat Noiembrie 10, 2014 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Crossdresser? Nu sunt ofuscat absolut de loc Nu am paternitate pe Crossdresser de fapt l-am preluat de pe ADVRider parca de la un motojurnalist care a facut test drive cu el. Daca tot veni vorba despre Crosstourer, hondacii spun ca e "Adventure Sports Tourer" Deci de fapt e un tourer Daca e un tourer [si sunt perfect de acord cu tine], poti sa muti te rog topicul respectivei mobre, la Motociclete de strada? Daca as sti pe unde am scris-o, m-as cita ca pe un clasic in viata, dar nu mai stiu, asa ca o scriu din nou: in secunda in care am vazut F800GS la Budapesta, imediat dupa lansare, am exclamat entuziasmat ca daca hondacii ar fi continuat productia AT, asa ar fi trebuit sa arate in acest moment nu pot decat sa ma bucur ca s-au hotarat sa umple golul si sa caut surse de finantare pentru achizitie Ai grija ce spui ca sunt unii pe aici care si-au pozat mobra si au facut-o icoana pe perete, si daca cineva [si aici intra si Honda] are curajul sa asemuiasca o alta mobra cu "icoana" deja se pregatesc arderi pe rug cruciade si altele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Ai grija ce spui ca sunt unii pe aici care si-au pozat mobra si au facut-o icoana pe perete, si daca cineva [si aici intra si Honda] are curajul sa asemuiasca o alta mobra cu "icoana" deja se pregatesc arderi pe rug cruciade si altele... Dragule, e problema lor Noi suntem oameni civilizati, suntem capabili purtam o discutie in contradictoriu fara sa ne facem troaca de porci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Dragule, e problema lor Noi suntem oameni civilizati, suntem capabili purtam o discutie in contradictoriu fara sa ne facem troaca de porci Da nenea Korben , dar asta pana scrie cineva , ceva , aiurea de Africa Twin si atunci sa vezi ce dau in tastatura . Glumesc . Probabil ca varsta si experienta sunt in factor decisiv in " modelarea " unei discutii in contradictoriu . Cu stima . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 E o problema de comportament, nu o problema a motocicletelor Eu nu sunt fan Honda sau fan BMW, sunt fan al calitatii pe care ti-o poate oferi un produs, la un pret decent si cu un grad ridicat de fiabilitate Din aceasta cauza am ales Honda Africa Twin Si vazand si alte produse Honda, am teras concluzia ca acest True Adventure mi-ar place Totodata, recunosc ca imi place si F800GS, exclusiv, nimic altceva de la bavarezi, dara daca mi s-ar da posibilitatea sa aleg, as alege Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Mi-aduc aminte de un post al lui ERU in legatura cu bocancii Salomon, ce au fost si ce-au ajuns din cauza departamentului de marketing :-| Acuma daca ma uit la motoare, in ultimii ani au luat-o (cel putin mult-mediatizatul segment 'adventure') cam pe acelasi drum (OK, nu au blanita la mansoane, dar au sei incalzite, cutii automate, traction control, etc...mai lipseste sitemul audio surround si plasma din bord). Daca asta e progres... Io sper din tot sufletul ca motorul asta de la Honda sa fie 'ce trebuie' si sa fie un succesor demn, atunci cand voi 'pensiona' LC8-ul. Sau daca nu, sa se gaseasca alta firma care sa faca unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Honda mai are o " polivalenta " dar se pare ca nu prea prinde la public , modelul : http://www.hondamotorbikes.co.nz/bikes/road-bikes/adventure/2013-vfr1200x/ » Post actualizat in 11 Nov 2014 11:45https://www.youtube.com/watch?v=jX5BesziiPI . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.