Samo Postat Decembrie 6, 2015 Share Postat Decembrie 6, 2015 O avea vre-o functie de oprit functionarea bordului? M-am chinut tot filmuletul sa descifrez ceva acolo, dar cred ca nu era nimic de descifrat.... Ciudat e ca farurile sunt aprinse in filmulet,deci trebuia si bordul sa fie...sau nu, fac baietii de la Honda economie si numai la faza lunga se aprinde bordul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 (editat) Ochii percep imaginea de pe LCD mult mai clar decat de pe o filmare a unui LCD...sper ca m-am exprimat corect... Editat Decembrie 7, 2015 de Danut Ionda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Decembrie 15, 2015 Share Postat Decembrie 15, 2015 https://www.facebook.com/alessandro.casazza.121/videos/10208018084520792/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Decembrie 15, 2015 Share Postat Decembrie 15, 2015 moama! ce nebunie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Decembrie 16, 2015 Share Postat Decembrie 16, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 Raspunsul Honda legat de livrari in Romania: "Buna ziua d-le Capusan, Va rog sa gasiti atasata specificatia si pretul pentru noua Africa Twin. Pretul este pentru modelul cu transmisie clasica dotat cu ABS si traction control.Pe link-ul de mai jos puteti gasi culorile disponibile: https://www.facebook.com/HondaRomania.Moto/photos/a.969307983125441.1073741835.622771281112448/967479046641668/?type=3&theaterPrimele unitati vor ajunge in Romania in luna Aprilie si vor putea fi livrate catre clientii care au pre-comandat motocicletele cu avans.Din pacate culorile Victory Red (CRF Rally Red) si Pearl Glare White Tricolour vor fi disponibile doar din luna mai-Iunie datorita capacitatii de productie limitate." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 (editat) Buna ziua d-le Koilele, Pe această cale vrea să vă transmit scărpinările mele ... dacă vă mănâncă. Din păcate scărpinările ce vi le putem livra prompt și nu pot fii aplicate acolo unde nu prea bate soarele datorită faptului că acolo bucățile maro s-ar putea să nu fie de la enduro (pământ). Țin să menționez că scărpinările sunt pe stoc, în Brașov și sunteți așteptat mereu la sediul nostru unde puteți încerca mai multe variante în limita stocului disponibil. Vă dorim un somn cu vise pe măsură și consider că va trebui să puneți mâna să vă apucați de vize!!! Cu stimă, Un coleg ce se va bucura enorm dacă și în continuare o să-l ajutați la nebronzatul scutului de godin xrv750. Editat Ianuarie 6, 2016 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luccyus Postat Ianuarie 9, 2016 Share Postat Ianuarie 9, 2016 (editat) Koilele,șezi blînd, nu-ți lua drăcie de Hondă de-asta! Nu vezi că multă lume zîce că nu-s de nici o treabă? De banii aia iti iei vro 7 supertenere'uri si te dai o viață întreagă,dacă tot vrei 2 pe linie.Că bine vezi că nici aia de au mobre scumpe de alt nume nu-s împăcați cu ce au! Nu bine zic? Am vazut un filmulet cu motorul sectionat si mi se pare interesant ca l-au gandit cu un singur ax cu came, admisia cu pastile si evacuarea cu tacheti. De ce oare combinația asta? Mi-ar place oricum o yamaha-crf de-asta si nu cred ca as reusi sa ma plictisesc vreodata la enduro de herghelia aia de căluți.Fiabila sa fie si sa scada pretul cat mai repede! Amin! Editat Ianuarie 9, 2016 de luccyus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Buna ziua d-le Koilele, Pe această cale vrea să vă transmit scărpinările mele ... dacă vă mănâncă. Din păcate scărpinările ce vi le putem livra prompt și nu pot fii aplicate acolo unde nu prea bate soarele datorită faptului că acolo bucățile maro s-ar putea să nu fie de la enduro (pământ). Țin să menționez că scărpinările sunt pe stoc, în Brașov și sunteți așteptat mereu la sediul nostru unde puteți încerca mai multe variante în limita stocului disponibil. Vă dorim un somn cu vise pe măsură și consider că va trebui să puneți mâna să vă apucați de vize!!! Cu stimă, Un coleg ce se va bucura enorm dacă și în continuare o să-l ajutați la nebronzatul scutului de godin xrv750. Sebi, te saluta Koilele si iti zice La Multi Ani! Legat de godin-ul tau. Eu nu m-as duce cu el prin desert. Tu sigur poti, cine altu foloseste manerele incalzite in desert asa bine Locatia de anul acesta e mai adecvata godinului tau. Stai linistit. Nu imi place de loc sa stau la coada dupa ceva si am refuzat deocamdata oferta celor de la Honda. ramane sa aleg tot un fel de godin, numa ca se cheama troaca. sper sa scrie pe ea BRP. Koilele,șezi blînd, nu-ți lua drăcie de Hondă de-asta! Nu vezi că multă lume zîce că nu-s de nici o treabă? De banii aia iti iei vro 7 supertenere'uri si te dai o viață întreagă,dacă tot vrei 2 pe linie.Că bine vezi că nici aia de au mobre scumpe de alt nume nu-s împăcați cu ce au! Nu bine zic? Am vazut un filmulet cu motorul sectionat si mi se pare interesant ca l-au gandit cu un singur ax cu came, admisia cu pastile si evacuarea cu tacheti. De ce oare combinația asta? Mi-ar place oricum o yamaha-crf de-asta si nu cred ca as reusi sa ma plictisesc vreodata la enduro de herghelia aia de căluți.Fiabila sa fie si sa scada pretul cat mai repede! Amin! Vine si vremea noastra candva. legat de supape, poate in declaratia oficiala explica cam ce au vrut: "The overall shape is fairly conventional, like that of the CB500 motor, rather than adopting the space-saving, near horizontal cylinder layout of the NC range, and like the CB500 the Africa Twin gets double overhead cams instead of the NC’s single cam. But where the CB500 uses a 180-degree firing interval, the new motor has a 270-degree crankshaft – as does theNC750 – to replicate the power delivery of a 90° V-twin. The patents also show twin balancer shafts instead of the CB500’s single balancer. The NC range actually switched from single to twin balancer shafts when capacity was upped from 670cc to 745cc for the 2014 models.While every patent relating to the Africa Twin is very clear about the twin balancer layout, the prototype ‘TrueAdventure’ shown this year appeared to be missing the second shaft, mounted low down at the front of the engine. It also lacks another specifically patented element – an internal water bypass channel between the cylinderhead and the water pump – in favour of an external version. These differences could simply be a reflection of the True Adventure’s prototype status." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 asa si??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Ianuarie 14, 2016 Share Postat Ianuarie 14, 2016 keep calm și bea o bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Ianuarie 14, 2016 Share Postat Ianuarie 14, 2016 keep calm și bea o bere! Hai-hai ca-mi faci pofta si n-am "voe" sa beau. Bai, ce-i in motor prea putin ma intereseaza ca nu adun fier vechi, cum se comporta e esential. Sper sa faca si Honda Romania un drive test, o caravana prin tara. In rest, keep calm and wait for snow sau ghiocei,oricare e bineprimit; si eventual si niste teste comparative cu 1200GSA si 1190, cred ca alea ne ard cel mai tare sa le vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 14, 2016 Share Postat Ianuarie 14, 2016 Nu e aceeasi clasa, mai degraba cu F800 si 990 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Ianuarie 14, 2016 Share Postat Ianuarie 14, 2016 Nu e aceeasi clasa, mai degraba cu F800 si 990 N-o fi,dar toata lumea asteapta o comparatie intre ea si cele mari (990 s-ar putea sa fie considerat vechi de "lumea civilizata"). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Pana in momentul de fata, dintre noi, doar @Africanu ar putea sa spuna cum e la condus, ca el a facut drive test. In Aprilie sper sa ma urc si eu pe una... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 La cum e reprezentata Honda la noi...o sa ajunga o bucata care se plimba pe la toti dealerii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Nu e aceeasi clasa, mai degraba cu F800 si 990 nu e aceeasi clasa, mai degraba r1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Un comparativ interesant: http://www.moto-station.com/article104958.html?utm_source=Moto+Station Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 Dpdv al raspunsului motorului, se pare ca toate 3 se comporta la fel. Honda e in alta clasa, avand capacitatea mai mica. Dpdv al greutatii, Yamaha e in alta clasa, fiind cea mai grea. Dpdv al fiabilitatii, BMW e in clasa lui, fiind cel mai stricacios. Asa ca, 950/990 still rulz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 Ma cam indoiesc ca la capitolul fiabilitate 950/990 sunt peste Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 Pai cine a zis asta? Bine, exceptand competitii gen Paris-Dakar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 (editat) Yamaha insa nu se rupe si din sa, se simte mai usoara decat GS-ul. Personal apreciez aceasta Honda si Vstromul 1000 pt ca nu au depasit capacitatea de 1000 si nici puterea peste 100CP, oricum arhisuficienti pt aceasta clasa moto. Editat Ianuarie 17, 2016 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 Pai cine a zis asta? Bine, exceptand competitii gen Paris-Dakar Acolo este alta poveste... Cine investeste cel mai mult, ala castiga. E vorba de logistica, piloti (cat mai multi si cat mai buni, iar KTM i-a cam adunat pe toti), strategie, ordine de echipa, etc.. NU are mare legatura cu fiabilitatea motocicletelor. Ia sa se organizeze un Dakar, exact dupa aceleasi reguli ca cel de la prima editie, cand a castigat la overall o Yamaha XT500. Cate KTM crezi ca ar mai ajunge la finish??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Pai la maraton tot KTM a castigat. Iar ca piloti, cei mai buni i-a avut Honda in 2016. Si HRC a investit masiv in ultimile editii, tocmai pt promovarea CRF1000L. Chiar daca sunt motoare diferite, titulatura CRF atrage clientii. Au nevoie de o victorie in Paris-Dakar ca de aer. Poate tocmai d-aia tot amana lansarea CRF1000L: tot asteapta victoria in Dakar..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Ma cam indoiesc ca la capitolul fiabilitate 950/990 sunt peste Honda. MI se pare dubios ce spui, esti constient ca vorbesti de fiabilitatea unei motorete care de abia a inceput sa se vândă? » Post actualizat in 18 Jan 2016 09:45 Acolo este alta poveste... Cine investeste cel mai mult, ala castiga. E vorba de logistica, piloti (cat mai multi si cat mai buni, iar KTM i-a cam adunat pe toti), strategie, ordine de echipa, etc.. NU are mare legatura cu fiabilitatea motocicletelor. Ia sa se organizeze un Dakar, exact dupa aceleasi reguli ca cel de la prima editie, cand a castigat la overall o Yamaha XT500. Cate KTM crezi ca ar mai ajunge la finish??? Vezi ca ti-am scris si pe topicul de Dakar,[ma rog unul din ele], Honda a investit masiv, a avut cei mai buni piloti,[vezi ca nu sunt singurul care-ti spune asta] si cu toate astea n-au facut nimic. Cred ca tu te gandesti de fapt, la ceea ce se gandeste multa lume, avem nevoie de o competitie de adventure, cu mobre de adventure, care sa parcurga mult mai multi km si sa fie obligati sa fie autonomi, eventual sa-si care si tot ce le trebuie pt campare dupa ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.