Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

Koilele,șezi blînd, nu-ți lua drăcie de Hondă de-asta! Nu vezi că multă lume zîce că nu-s de nici o treabă? De banii aia iti iei vro 7 supertenere'uri si te dai o viață întreagă,dacă tot vrei 2 pe linie.Că bine vezi că nici aia de au mobre scumpe de alt nume nu-s împăcați cu ce au! Nu bine zic? ;)

 

 

Am vazut un filmulet cu motorul sectionat si mi se pare interesant ca l-au gandit cu un singur ax cu came, admisia cu pastile si evacuarea cu tacheti. De ce oare combinația asta?

 

Mi-ar place oricum o yamaha-crf de-asta si nu cred ca as reusi sa ma plictisesc vreodata la enduro de herghelia aia de căluți.Fiabila sa fie si sa scada pretul cat mai repede! Amin!

Editat de luccyus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Buna ziua d-le Koilele,

 

Pe această cale vrea să vă transmit scărpinările mele ... dacă vă mănâncă. Din păcate scărpinările ce vi le putem livra prompt și nu pot fii aplicate acolo unde nu prea bate soarele datorită faptului că acolo bucățile maro s-ar putea să nu fie de la enduro (pământ).

Țin să menționez că scărpinările sunt pe stoc, în Brașov și sunteți așteptat mereu la sediul nostru unde puteți încerca mai multe variante în limita stocului disponibil.

 

Vă dorim un somn cu vise pe măsură și consider că va trebui să puneți mâna să vă apucați de vize!!!

 

Cu stimă,

Un coleg ce se va bucura enorm dacă și în continuare o să-l ajutați la nebronzatul scutului de godin xrv750.

 

Sebi, te saluta Koilele si iti zice La Multi Ani!

 

Legat de godin-ul tau. Eu nu m-as duce cu el prin desert. Tu sigur poti, cine altu foloseste manerele incalzite in desert asa bine :)

Locatia de anul acesta e mai adecvata godinului tau.

 

Stai linistit. Nu imi place de loc sa stau la coada dupa ceva si am refuzat deocamdata oferta celor de la Honda. ramane sa aleg tot un fel de godin, numa ca se cheama troaca. sper sa scrie pe ea BRP.

 

 

Koilele,șezi blînd, nu-ți lua drăcie de Hondă de-asta! Nu vezi că multă lume zîce că nu-s de nici o treabă? De banii aia iti iei vro 7 supertenere'uri si te dai o viață întreagă,dacă tot vrei 2 pe linie.Că bine vezi că nici aia de au mobre scumpe de alt nume nu-s împăcați cu ce au! Nu bine zic? ;)

 

 

Am vazut un filmulet cu motorul sectionat si mi se pare interesant ca l-au gandit cu un singur ax cu came, admisia cu pastile si evacuarea cu tacheti. De ce oare combinația asta?

 

Mi-ar place oricum o yamaha-crf de-asta si nu cred ca as reusi sa ma plictisesc vreodata la enduro de herghelia aia de căluți.Fiabila sa fie si sa scada pretul cat mai repede! Amin!

 

Vine si vremea noastra candva.

 

legat de supape, poate in declaratia oficiala explica cam ce au vrut:

 

"The overall shape is fairly conventional, like that of the CB500 motor, rather than adopting the space-saving, near horizontal cylinder layout of the NC range, and like the CB500 the Africa Twin gets double overhead cams instead of the NC’s single cam. But where the CB500 uses a 180-degree firing interval, the new motor has a 270-degree crankshaft – as does theNC750 – to replicate the power delivery of a 90° V-twin.

The patents also show twin balancer shafts instead of the CB500’s single balancer. The NC range actually switched from single to twin balancer shafts when capacity was upped from 670cc to 745cc for the 2014 models.While every patent relating to the Africa Twin is very clear about the twin balancer layout, the prototype ‘TrueAdventure’ shown this year appeared to be missing the second shaft, mounted low down at the front of the engine. It also lacks another specifically patented element – an internal water bypass channel between the cylinderhead and the water pump – in favour of an external version. These differences could simply be a reflection of the True Adventure’s prototype status."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

keep calm și bea o bere!

Hai-hai ca-mi faci pofta si n-am "voe" sa beau. Bai, ce-i in motor prea putin ma intereseaza ca nu adun fier vechi, cum se comporta e esential. Sper sa faca si Honda Romania un drive test, o caravana prin tara. In rest, keep calm and wait for snow sau ghiocei,oricare e bineprimit; si eventual si niste teste comparative cu 1200GSA si 1190, cred ca alea ne ard cel mai tare sa le vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e aceeasi clasa, mai degraba cu F800 si 990

N-o fi,dar toata lumea asteapta o comparatie intre ea si cele mari (990 s-ar putea sa fie considerat vechi de "lumea civilizata").

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dpdv al raspunsului motorului, se pare ca toate 3 se comporta la fel. Honda e in alta clasa, avand capacitatea mai mica.

Dpdv al greutatii, Yamaha e in alta clasa, fiind cea mai grea.

Dpdv al fiabilitatii, BMW e in clasa lui, fiind cel mai stricacios.

Asa ca, 950/990 still rulz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha insa nu se rupe si din sa, se simte mai usoara decat GS-ul.

Personal apreciez aceasta Honda si Vstromul 1000 pt ca nu au depasit capacitatea de 1000 si nici puterea peste 100CP, oricum arhisuficienti pt aceasta clasa moto.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cine a zis asta? Bine, exceptand competitii gen Paris-Dakar :)

Acolo este alta poveste... Cine investeste cel mai mult, ala castiga. E vorba de logistica, piloti (cat mai multi si cat mai buni, iar KTM i-a cam adunat pe toti), strategie, ordine de echipa, etc.. NU are mare legatura cu fiabilitatea motocicletelor. Ia sa se organizeze un Dakar, exact dupa aceleasi reguli ca cel de la prima editie, cand a castigat la overall o Yamaha XT500. Cate KTM crezi ca ar mai ajunge la finish??? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai la maraton tot KTM a castigat.

Iar ca piloti, cei mai buni i-a avut Honda in 2016. Si HRC a investit masiv in ultimile editii, tocmai pt promovarea CRF1000L. Chiar daca sunt motoare diferite, titulatura CRF atrage clientii. Au nevoie de o victorie in Paris-Dakar ca de aer. Poate tocmai d-aia tot amana lansarea CRF1000L: tot asteapta victoria in Dakar.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma cam indoiesc ca la capitolul fiabilitate 950/990 sunt peste Honda.

 

 

MI se pare dubios ce spui, esti constient ca vorbesti de fiabilitatea unei motorete care de abia a inceput sa se vândă?

» Post actualizat in 18 Jan 2016 09:45

Acolo este alta poveste... Cine investeste cel mai mult, ala castiga. E vorba de logistica, piloti (cat mai multi si cat mai buni, iar KTM i-a cam adunat pe toti), strategie, ordine de echipa, etc.. NU are mare legatura cu fiabilitatea motocicletelor. Ia sa se organizeze un Dakar, exact dupa aceleasi reguli ca cel de la prima editie, cand a castigat la overall o Yamaha XT500. Cate KTM crezi ca ar mai ajunge la finish??? :)

 

 

Vezi ca ti-am scris si pe topicul de Dakar,[ma rog unul din ele], Honda a investit masiv, a avut cei mai buni piloti,[vezi ca nu sunt singurul care-ti spune asta] si cu toate astea n-au facut nimic.

 

Cred ca tu te gandesti de fapt, la ceea ce se gandeste multa lume, avem nevoie de o competitie de adventure, cu mobre de adventure, care sa parcurga mult mai multi km si sa fie obligati sa fie autonomi, eventual sa-si care si tot ce le trebuie pt campare dupa ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere electronica de pe CRF sunt rezervat in privinta fiabilitatii . Astept sa vad pareri si opinii dupa se incinge putin , dupa ce da lumea cu ele de asfalt , dupa ce trec de 50.000 km . . . . .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce aveți domnilor cu electronica???? Chiar nu înțeleg. Vreau ca fiecare persoană ce se dă pe aci cu părerea să enumere câte probleme de electronică a auzit în general la motoare.

Personal știu că la 1200gs (primele modele) aveau ceva la nuștiu ce cutiuță ce are legătură cu alimentarea... și alte chestii legate de releele de încărcare ..... altceva????

Mai sunt probleme aiurea legate de ABS-uri ... dar nu că nu ar merge... ci fire întrerupte sau mai știu eu ce.

Alte problem nu am mai auzit.

 

Cred că se dă vina pe electronică ... așa în general.

Furci rupte, bascule tot rupte, codițe de motoare fisurate, motoare belite din cauza uleiului inadecvat, rulmenți, pompe de benzină (electrice!!!) e plin netu! Cam pe toate tipurile de motoare dar de electronică chiar nu am auzit multe probleme.

 

Poate greșesc.... și nu, nici eu nu sunt fan electronică dar îmi place să mă joc cu electronica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mi se pare de-a dreptul suprarealist, este ca [aproape] toti motociclistii puristi, care sunt psihozati de electronica, injectie, ABS, conduc masini care le au pe toate si nu au nici o problema cu asta, nemaivorbind ca, aceeasi psihozati de electronica, decid sa-si exprime dezacordul folosirii electronicii pe un forum, pe internet, folosind un abac computer sau o tableta, tel etc.

 

Ontopic. Nu cred ca electronica va da masura fiabilitatii acestei motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca cei care comenteaza despre electronica de pe motoarele "adventure" se gandesc la ce-i mai rau si de aia sunt asa impotriva. La astea vechi cu diferite bube cunoscute la electrice (releu in cazul predecesoarei cu acelasi nume si pompa de benzina), era simplu sa iei dupa tine rezerve chinezesti, la astea noi,ramane doar de vazut ce va pica. In cazul CRF-ului cred ca la capitolul fiabilitate vor fi de urmarit si observat: suspensiile, mufaraia (ca aia pare sa fie mai problematica si cedeaza,nu neaparat piese electrice/electronice in sine), sistemul de franare si de control al tractiunii si la varianta cu DCT, evident, DCT-ul si poate cel mai important, cum se va comporta motorul in sine, daca va papa sau nu ulei,daca o sa ai sau nu span pe busonul cu magnet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad de ce ar avea probleme de fiabilitate o motocicleta produsa de Honda, iar electronica nu este produsa de Honda

Nici la cea veche, celebrul releu si celebra pompa de benzina nu erau produse de Honda, asa cum nici BMW, KTM sau alte marci nu produc subansamblele astea, ci le comanda la firme specializate

Producatorul face cadrul, motorul, rezervorul, saua, carenele si alte chestii

La urma urmei totul tine de subiectivismul fiecaruia

Mie imi place Honda, altora le place BMW, si tuturor ne plac motocicletele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...