Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

Marketing.

 

Adventure = an unusual and exciting or daring experience. .......se pare ca e la moda,da bine la public, de toti producatorii il folosesc unde pot.

 

Honda a mai pus peste cu o lopata, cu cuvantul True = in accordance with fact or reality.

» Post actualizat in 06 Nov 2014 09:53

* Rog un moderator sa schimbe titlul cu Honda True Adventure (eventual prototip), ieri cand s-a lansat si am creat topicul toata lumea vorbea de Africa Twin, azi vad ca deja e amintit peste tot ca True Adventure urmasul africanei.

 

Si iata o definitie mai complexa si mai onesta pentru "Adventure".

http://adventure.nat...ear/2015/video/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Aspectul si tinuta duce spre 990-ul celor de la KTM . Daca este motorizare de 2 in linie , nu are nici o legatura cu Transalp-ul , Africa Twin-ul sau Varadero . Este un model nou ce trebuie sa acopere segmentul celor de +/- 1000 cc unde Honda a cam pierdut din clientela in fata celor de la BMW , KTM , etc . Probabil ca va mai urma si o replica la cele de 1200 unde nu au nimic in lupta cu KTM , BMW , Yamaha , etc . Momentan , ca si oferta stau pe acelasi nivel cu cei de la Suzuki . Imi place cum arata si sper sa nu fie foarte diferita cand va iesi pe piata . Poate farurile ce duc spre Tenere de 1200 ar trebui putin personalizate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca se vrea un Brand nou, smecjerii or pus in dr. un AT si in stg. un CRF, amandoua de Dakar

Da , ceva de genul : motocicleta din mijloc , nu are nici o legatura cu motocicleta din stanga dar are ceva piese de pe motocicleta din dreapta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ce am inteles din acest video

 

- e orientat catre off road dar se decurca foarte bine si pe asfalt

 

- prototipul e intr-o stare foarte foarte avansata (deci probabil nu vor fi prea mari modificari)

 

- e un twin

 

- dual clutch transmission

 

- jurnalistul cumva scoate din el si deduce ca produsul final il vom vedea intr-un an sau mai repede

 

 

 

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De care adventure? Ca tot 200+ kile are...

 

 

 

 

 

 

...

 

Si concurenta are tot 200+ kile. As putea sa spun ca de fapt are 300- :)

Nu ai cum sa faci o motocicleta de teren cu motor de 100 CP sa fie si usoara, exista niste limitari fizice

Ca doar nu te apuci sa faci cadrul si compnentele din titan sau mai stiu eu ce materiale speciale

Nu de alta, dar motocicleta mai trebuie sa se poata vinde :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si concurenta are tot 200+ kile. As putea sa spun ca de fapt are 300- :)

Nu ai cum sa faci o motocicleta de teren cu motor de 100 CP sa fie si usoara, exista niste limitari fizice

Ca doar nu te apuci sa faci cadrul si compnentele din titan sau mai stiu eu ce materiale speciale

Nu de alta, dar motocicleta mai trebuie sa se poata vinde :)

 

 

 

 

Asta ziceam si eu, i-au zis adventure ca sa o vanda...

 

 

 

 

 

 

 

...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e ca nu ai auzit de Honda Crosstourer?

 

Crossdresserul nu e in categoria asta. Indiferent ce incearca sa ne spuna departamentul de marketing de la Honda.

 

Si concurenta are tot 200+ kile. As putea sa spun ca de fapt are 300- :)

 

In mod penibil de adevarat, Honda Crossdresser este la 300- restul lumii s-a limitat pe la 260 max.

 

 

Nu ai cum sa faci o motocicleta de teren cu motor de 100 CP sa fie si usoara, exista niste limitari fizice

Ca doar nu te apuci sa faci cadrul si compnentele din titan sau mai stiu eu ce materiale speciale

Nu de alta, dar motocicleta mai trebuie sa se poata vinde :)

 

Sa o faca din "unobtainium". :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bmw-istii sunt incurabili, pe onoarea mea

 

 

Cum banuiesc ca te referi la mine as vrea sa-ti spun ca ai niste probleme de intelegere.

 

Referitor la mobra pe al carui topic suntem, consider ca arata bine si cred/sper ca va fi urmasul KTM-ului de 990 [asta avand in vedere cilindreea] si de asemenea mult asteptatul inlocuitor al bunicutei AT, care afost o mobra buna la vremea ei, dar timpul nu iarta pe nimeni.

 

Cat despre greutati, banuiesc ca aia te-a ofuscat, este purul adevar, Honda a introdus cu japca modelul ala in segmentul adventure, si detine recordul [evident negativ ~280 kg] la greutate, record pe care anterior il detinea Yamaha cu ST 1200 aprox 260 kg Triumph era parca un pic sub 260.

 

Deci de unde venea "incurabilitatea" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.......

 

Deci de unde venea "incurabilitatea" ?

 

Crossdresser?

Nu sunt ofuscat absolut de loc

 

Daca tot veni vorba despre Crosstourer, hondacii spun ca e "Adventure Sports Tourer"

Deci de fapt e un tourer

 

Daca as sti pe unde am scris-o, m-as cita ca pe un clasic in viata, dar nu mai stiu, asa ca o scriu din nou: in secunda in care am vazut F800GS la Budapesta, imediat dupa lansare, am exclamat entuziasmat ca daca hondacii ar fi continuat productia AT, asa ar fi trebuit sa arate

in acest moment nu pot decat sa ma bucur ca s-au hotarat sa umple golul si sa caut surse de finantare pentru achizitie ;)

Editat de Korben
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crossdresser?

Nu sunt ofuscat absolut de loc

 

Nu am paternitate pe Crossdresser de fapt l-am preluat de pe ADVRider parca de la un motojurnalist care a facut test drive cu el.

 

Daca tot veni vorba despre Crosstourer, hondacii spun ca e "Adventure Sports Tourer"

Deci de fapt e un tourer

 

Daca e un tourer [si sunt perfect de acord cu tine], poti sa muti te rog topicul respectivei mobre, la Motociclete de strada?

 

Daca as sti pe unde am scris-o, m-as cita ca pe un clasic in viata, dar nu mai stiu, asa ca o scriu din nou: in secunda in care am vazut F800GS la Budapesta, imediat dupa lansare, am exclamat entuziasmat ca daca hondacii ar fi continuat productia AT, asa ar fi trebuit sa arate

in acest moment nu pot decat sa ma bucur ca s-au hotarat sa umple golul si sa caut surse de finantare pentru achizitie ;)

 

 

Ai grija ce spui ca sunt unii pe aici care si-au pozat mobra si au facut-o icoana pe perete, si daca cineva [si aici intra si Honda] are curajul sa asemuiasca o alta mobra cu "icoana" deja se pregatesc arderi pe rug cruciade si altele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai grija ce spui ca sunt unii pe aici care si-au pozat mobra si au facut-o icoana pe perete, si daca cineva [si aici intra si Honda] are curajul sa asemuiasca o alta mobra cu "icoana" deja se pregatesc arderi pe rug cruciade si altele...

 

Dragule, e problema lor

Noi suntem oameni civilizati, suntem capabili purtam o discutie in contradictoriu fara sa ne facem troaca de porci :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragule, e problema lor

Noi suntem oameni civilizati, suntem capabili purtam o discutie in contradictoriu fara sa ne facem troaca de porci :)

Da nenea Korben , dar asta pana scrie cineva , ceva , aiurea de Africa Twin si atunci sa vezi ce dau in tastatura :) . Glumesc . Probabil ca varsta si experienta sunt in factor decisiv in " modelarea " unei discutii in contradictoriu . Cu stima .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o problema de comportament, nu o problema a motocicletelor

Eu nu sunt fan Honda sau fan BMW, sunt fan al calitatii pe care ti-o poate oferi un produs, la un pret decent si cu un grad ridicat de fiabilitate

Din aceasta cauza am ales Honda Africa Twin

Si vazand si alte produse Honda, am teras concluzia ca acest True Adventure mi-ar place

Totodata, recunosc ca imi place si F800GS, exclusiv, nimic altceva de la bavarezi, dara daca mi s-ar da posibilitatea sa aleg, as alege Honda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-aduc aminte de un post al lui ERU in legatura cu bocancii Salomon, ce au fost si ce-au ajuns din cauza departamentului de marketing :-|

 

Acuma daca ma uit la motoare, in ultimii ani au luat-o (cel putin mult-mediatizatul segment 'adventure') cam pe acelasi drum (OK, nu au blanita la mansoane, dar au sei incalzite, cutii automate, traction control, etc...mai lipseste sitemul audio surround si plasma din bord). Daca asta e progres...

 

Io sper din tot sufletul ca motorul asta de la Honda sa fie 'ce trebuie' si sa fie un succesor demn, atunci cand voi 'pensiona' LC8-ul. Sau daca nu, sa se gaseasca alta firma care sa faca unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda mai are o " polivalenta " dar se pare ca nu prea prinde la public , modelul : http://www.hondamotorbikes.co.nz/bikes/road-bikes/adventure/2013-vfr1200x/


» Post actualizat in 11 Nov 2014 11:45

https://www.youtube.com/watch?v=jX5BesziiPI .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...