Sari la conținut

Nu trage in treptele 5-6


slick89
 Share

Postări Recomandate

Am descoperit o problema la batranica mea (honda cbr f2), De cand am motocicleta nu am iesit din Bucuresti si nu am tras de ea mai mult de 100-120km/h , acum 2-3 zile am plecat si eu pana la Urziceni, prind o bucata de drum drept si bun si trag putin de ea ... treapta 1-2-3-4-5-6 , ajung la 130-140km/h si nu mai vrea sa traga...ramane asa.. in orice treapta as trage de ea nu vrea sa mai urce, am crezut ca e benzina proasta, am bagat de la alta benzinarie , nici un rezultat . am fost la service cu ea . mi au facut carburatia curatat plus sincronizat carburatoare. nici un rezultat...am schimbat CDI ul cu unul de la alt F2, am modificat airboxu de la filtru crezand ca nu primeste suficient aer acelasi lucru.... in treptele 1-2-3 trage pana in limitare fara nici o problema , a 4 a trage asa si asa , a 5 a si a 6 a sunt moarte ... 6000RPM si cam atat stie !...nu vrea nici in ruptu capului sa treaca de 140 , ba mai mult daca ajung la 140 ii tai gazu brusc si trag de ea da in nas.... nu inteleg ce poate fi ...Aveti vre-o idee? (fortat de un accident am facut niste modificari la fata motocicletei, sa fie din cauza asta? Atasez o poza cu ea ! ) Multumesc anticipat !O zi cat mai placuta !

post-44511-0-19992400-1345538635_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descoperit o problema la batranica mea (honda cbr f2), De cand am motocicleta nu am iesit din Bucuresti si nu am tras de ea mai mult de 100-120km/h , acum 2-3 zile am plecat si eu pana la Urziceni, prind o bucata de drum drept si bun si trag putin de ea ... treapta 1-2-3-4-5-6 , ajung la 130-140km/h si nu mai vrea sa traga...ramane asa.. in orice treapta as trage de ea nu vrea sa mai urce, am crezut ca e benzina proasta, am bagat de la alta benzinarie , nici un rezultat . am fost la service cu ea . mi au facut carburatia curatat plus sincronizat carburatoare. nici un rezultat...am schimbat CDI ul cu unul de la alt F2, am modificat airboxu de la filtru crezand ca nu primeste suficient aer acelasi lucru.... in treptele 1-2-3 trage pana in limitare fara nici o problema , a 4 a trage asa si asa , a 5 a si a 6 a sunt moarte ... 6000RPM si cam atat stie !...nu vrea nici in ruptu capului sa treaca de 140 , ba mai mult daca ajung la 140 ii tai gazu brusc si trag de ea da in nas.... nu inteleg ce poate fi ...Aveti vre-o idee? (fortat de un accident am facut niste modificari la fata motocicletei, sa fie din cauza asta? Atasez o poza cu ea ! ) Multumesc anticipat !O zi cat mai placuta !

 

Scuze ca sunt off-topic dar vreau sa te intreb: Carena fata ai schimbat-o pur si simplu (bolt-on) sau a trebuit sa-i faci modificari (alte gauri, mai tai pe ici pe colo)?

 

On-topic: Oare sa fie de la cutia de viteze?

 

Sanatate :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate spun o prostie, fapt pentru care-mi cer scuze, dar toba ai încercat să o cureți până acum ?

 

Nu am pățit la motocicletă, dar la maÂşină după ce am curățat catalizatorul ( nu cunosc dacă F2 are ) Âşi toba merge cu viteza maximă, până atunci ajungea până la 3000rpm într-a 5-a după care tot aÂşa făcea ca Âşi în cazul tău, dădea în nas dar nici c-o mai puteai accelera, se limita la turații mai joase ( dar aici intervenea computerul via senzori ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, batranica mea avea aceasi problema , era doar din carburatoare, mai precis de la una din membranele de vacuum pe care am gasito pe jumate rupta. Eu am un Kawasaki z440a *83, pateam exact aceasi problema treptele 5 si 6 erau degeaba. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Admisia de aer! Daca zici ca ai facut carburatia, verifica si filtrul de aer si airiboxul. LA fel, mai verifica gurile pe unde-si trage aerul, sa nu ai ceva infundat pe acolo. Asa pateam si eu, ramanea lesinata la 120-130... filtrul de aer era muci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mananca ulei? Vin si eu cu aceeasi idee ca mai sus, mergi la service si verifica compresia. Nu cred ca e de la admisia de aer... poate cel mult de la membrane sa fie uzate si sa traga aer fals, dar in acest caz ar merge motorul prost si la viteze mai mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mananca ulei? Vin si eu cu aceeasi idee ca mai sus, mergi la service si verifica compresia. Nu cred ca e de la admisia de aer... poate cel mult de la membrane sa fie uzate si sa traga aer fals, dar in acest caz ar merge motorul prost si la viteze mai mici.

sfatul meu....10 ron benzina plus o bricheta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce spui tu poate avea mai multe cauze, dealtfel cele mai multe deja punctate in posturile anterioare.

 

Oricum, un lucru mi'a atras atentia, ce'ai vrut sa spui prin "modificat filtrul de aer" deoarece aveai senzatia ca nu primeste suficient aer? Adica i'ai dat niste gauri suplimentare... sau ce? Daca e asa, ai facut foarte, foarte rau. Carburatoarele sunt de tip "constant velocity", cuiele de dozaj fiind actionate (prin intermediul membranelor) tocmai de catre vacuumul creat de piston pe timpul de admisie. Prin "usurarea" admisiei de aer vacuumul scade, amestecul saraceste ... iar motorul pierde din putere.

 

Daca zici ca de cand o ai niciodata nu ai incercat sa tragi de ea... e posibil sa o fi luat deja cu aceasta problema. Verifica daca piesele sunt cele originale, CDI, carburatoare... etc.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand vreau sa va multumesc frumos pentru raspunsuri , sper sa rezolv problema asta fara ajutorul unui mecanic pentru ca momentan nu mi permit si de motocicleta am nevoie zi de zi ! Incerc sa raspund cat mai exact la fiecare post in parte ! O seara frumaosa in continuare !

 

 

 

FloRider , fata nu a fost bolt on, alte gauri plus niste modificari la laterale pentru a avea o oarecare continuitate cu carenele laterale ! Daca ai nevoie de mai multe poze imi dai un pm !

 

GoodKat : treptele 1-2-3 trag pana in limitare, ajung in 140 dar a 4 a a 5 a si a 6 a sunt lesinate !

 

bogdan192 : O sa o verific , momentan nu sunt finante , am ceva probleme urgente in familie ce necesita finante

 

Andry : Evacuarea este un full akrapovic din bucati 4-2-1 ... am desfacut bucata cu bucata... nu este nimic infundat

 

pixi : am curatat/sincronizat carburatoarele si mi a spus mecanicul ca totul este in regula !

 

Metal Heart , Straic : Am verificat airboxul este oki si filtrul de aer este unul sport K&N l am curatat si uns cu spray special de la ei !

 

Sharky66 : Nu este o diferenta sesizabila pe joja , deci nu mananca f mult ulei, nu completez de la schimb la schimb !

 

jhn05 : Nu pot decat sa zambesc ...ironic :) !

 

yo4hgx : Am verificat piesele , motocicleta a fost montata de mine bucata cu bucata (nu am cunostinte de mecanica excelente dar cu cartea in fata am reusit sa mi montez singur motorul pe ea , instalatia electrica , roti, carburatoare , bascula furca etc .... NU am desfacut motorul si nici carburatoarele , carburatia am facuto la un service )

Avand inca un airbox am decupat o bucata din capac pentru a permite aerului sa intre mai usor , dar am lasat filtrul acolo unde este intreg si la locul lui, tot aerul trece prin el ! Problema sa fie filtrul ? Este sport K&N si este prea permisiv ? (modificarea la airbox am facuto la sfatul unui "mecanic" el crezand ca este sugrumata admisia pentru filtrul care este pe ea .....)

Editat de slick89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GoodKat... ma gandesc asa : Daca patina ambreiajul se tura motorul, la mine in treptele 5-6 nu prea depaseste 7000 rpm :) Deci clar nu patineaza...si a 1 a se duce 100 km/h ... ! Eu aveam alt airbox si am taiat o bucata de la nari de acolo .. largind gaurile !

 

Crezi ca ar putea fi din cauza bujiilor ? Nu as vrea sa le schimb decat daca este nevoie , nu am banii necesari sa o iau prin incercari de genul asta :( , nu s foarte ieftine nu de alta !

Editat de slick89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GoodKat... ma gandesc asa : Daca patina ambreiajul se tura motorul, la mine in treptele 5-6 nu prea depaseste 7000 rpm :) Deci clar nu patineaza...si a 1 a se duce 100 km/h ... ! Eu aveam alt airbox si am taiat o bucata de la nari de acolo .. largind gaurile !

 

Crezi ca ar putea fi din cauza bujiilor ? Nu as vrea sa le schimb decat daca este nevoie , nu am banii necesari sa o iau prin incercari de genul asta :( , nu s foarte ieftine nu de alta !

 

F2 are pompa de benzina? sau e pe vacum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile dau o scanteie cu o anumita frecventa, daca se tureaza in primele trepte inseamna ca bujiile functioneaza ok. Bujiile nu "stiu" cu ce viteza mergi tu, stiu doar turatia motorului.

Viteza inseamna putere, mai ales ca nu depinde de treapta de viteza. Pur si simplu nu mai ai cei X cai/kW necesari pentru depasirea unei viteze.

Cum este o motocicleta veche, nu cred ca limitarea e din CDI.

Daca compresia este in limite normale, nici motorul nu are ce sa aiba, asa ca ramane doar partea de alimentare, sau vreo chestie stupido-banala gen cablu de acceleratie, choke sau mai stiu e ce minunatie nelalocul ei.

Mai mult decat ti-au zis ceilalti colegi nu pot sa iti zic. Cel mai simplu era daca puteai sa pui un al carburator de f2 pe ea, sa vezi daca e diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt curios de rezolvare, am un prieten cu aceeasi problema la un ZX6R 1998.... doar ca la el problema se manifesta din viteza a 3-a deja ... se simte si in primele 2 dar putin, iar la el problema a aparut dupa o ploaie serioasa, in care motorul statea pe loc. Am zis ca luand prin eliminare exista posibilitatea sa fie TPS-ul dar n-am apucat inca sa il schimb, si nici nu stiu exact comportamentul unui motor cu TPS bulit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ca mai ai un airbox .

Pune-l pe cel nemodificat si cu filtru stok.

Verifica daca ai debit de benzina prin supapa de vacum de la rezervor

Incearca sa mergi o proba cu busonul de la rezervor deschis

 

Incearca asta si mai vorbim... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

catas_him : Este prin cadere , robinet cu vacum (am verificat vacumul functioneaza bine si pe rezerva si pe normal )

 

mettal86: problema e ca in treptele 1-2-3 trage foarte bine si la rece si la cald , cand am cumparat motorul (doar motorul pt ca cealalta avea chiulasa sparta si a fost mai ieftin un motor decat alta chiulasa ) cel de la care l am cumparat a zis ca a masurat compresia , chiar a insistat sa o masuram am2 sa ma conving insa nu aveam timp sa mai pierd o zi prin botosani depinzand de o masina de marfa care mi a oferit transport gratuit !

 

GoodKat : In primele trepte dupa 7000 rpm trage foarte bine , pot spune ca se transforma, nici nu zici ca are 20 ani motorul

 

RedFox200 : daca rezolv, cu cea mai mare placere o sa postez aici , cine se mai intalneste cu problema asta sa nu stea ca mine sa se scarpine cu mana stanga la urechea dreapta

 

tng : Am montat airboxul nemodificat insa nu am un filtru stock, asa am luato cu filtru k&n , poate imprumut unul de la cineva pt o proba !

Supapa de vacum am verificato, functoneaza cum trebuie

Cu busonul de la rezervor deschis nu am mers pana acum , o sa fac o proba cat mai curand posibil

 

Multumesc frumos pt raspunsuri ! Cum reusesc sa rezolv cva o sa postez ! O zi frumaosa in continuare !

Editat de slick89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot pe admisia de aer mizez :)

 

Cand ti-ai montat carenele de 600RR, automat s-a modificat traseul admisiei de aer. Uita-te atent daca ram-air-urile sunt puse corect, pe unde isi trage motocicleta aer, daca intra corect in airbox.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatia am facuto la un service , demontat curatat si sincronizat toate carburatoarele, a desfacut tot din ele si a curatat fiecare piesa in parte , membrane jiglere etc

 

MetalHeart si eu ziceam la fel, admisia de aer, dar cand am modificat airboxu sa traga mia mult aer se plafona pe la 120-130 km/h , acum eu ma gandesc sa nu cumva sa fie prea permisiv filtru de aer si sa nu faca vacum cum trebuie si la viteze mari sa nu deschida robinetul la maxim ?

Editat de slick89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MetalHeart si eu ziceam la fel, admisia de aer, dar cand am modificat airboxu sa traga mia mult aer se plafona pe la 120-130 km/h , acum eu ma gandesc sa nu cumva sa fie prea permisiv filtru de aer si sa nu faca vacum cum trebuie si la viteze mari sa nu deschida robinetul la maxim ?

 

Pam-Pam :)

 

Pai, uite, cand amicii mei isi dadeau carenele jos de pe moto pentru diverse lucruri (vopsit, facut de stunt), si mergeau cu ele, asa dezbracate, mereu aveau problemele astea... mergeau cu bureti bagati in admisia de aer. La tine ori intra prea mult aer, ori prea putin.

 

Asadar, incearca sa astupi un ram-air cu un burete, dar nu de tot, ci atat cat sa permita si un flux de aer, si vezi daca se comporta altfel.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu din stiinta mea umila, stiu ca ram-air incepe sa conteze cu adevarat in viteze mari, gen peste 180-200. Si eu am vazut motoare fara carene si implicit ram-air, si la mers normal sau ma rog, undeva pana in 150, nu avea absolut nici o schimbare de comportament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine si cum ti'a reglat nivelul in carburatoare? Daca cutia filtrului de aer e fara "modificari", doar elementul in sine (K&N) nu face mare diferenta, cel putin nu justifica problemele pe care le reclami. Vezi cu nivelul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...