bogdan_harea Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Scuze ! Repet ! ..... e' urata cu flacari ! E cel mai frumos KTM din totdeauna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Uite ce mandru e 990-ul, urechile ciulite, pieptul in fata, spatele drept. 1190 e cu salele lasate, gatul e lungit in fata si urechile plostite-n spate... Cam garbovit, batranesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Cu saua aia ingusta si motorul acoperit de plastice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) Aduce oarecum a V-Strom KTMu asta nou As dori o schimbare de paradigma pe acest segment de piata, sa se renunte la lupta pentru cai putere si sa se treaca pe primul plan scaderea in greutate. Decat cu 150 de cai mai bine cu 150 de kile! Altfel astia de la Suzuki or sa puna roata fata de 21 si suspensii cu cursa marita pe Hayabusa si-o sa scoata enduro-touringul perfect. Editat Septembrie 25, 2012 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Scuze ! Repet ! ..... e' urata cu flacari ! + 1.. au stricat-o si pe asta...la design la refer.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 As dori o schimbare de paradigma pe acest segment de piata, sa se renunte la lupta pentru cai putere si sa se treaca pe primul plan scaderea in greutate. Decat cu 150 de cai mai bine cu 150 de kile! Altfel astia de la Suzuki or sa puna roata fata de 21 si suspensii cu cursa marita pe Hayabusa si-o sa scoata enduro-touringul perfect. Pai motorul cred ca e de pe RC8... cel putin mie imi pare acelasi... pana si evacuarea e adusa pe sub ca asa o are si ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 sigur e ala de pe rc8, altul n-au in ograda. doar ca e tunat pt mai putini CP si mai multi Nm. evacuarea e adusa pe sub pt ca nu prea au cum sa o aduca prin lateral. oricum au 22-24cm garda la sol. ce la mai trebuie este un skid plate pt cei care au de gand sa faca offroad serios. chiar era un topic pe adv cu un tip care isi monta motorul asta pe un 990 adv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 evacuarea e adusa pe sub pt ca nu prea au cum sa o aduca prin lateral. oricum au 22-24cm garda la sol. 21 parca e la ala normal garda. ref evacuare, drac stie, poate gaseau, vezi XTR si XTX cu ele pe sub ca sa le vina mintea la XTZ cu ea pe langa... ce la mai trebuie este un skid plate pt cei care au de gand sa faca offroad serios. care mai manaca vreo 2cm. chiar era un topic pe adv cu un tip care isi monta motorul asta pe un 990 adv... pe advrider sunt tot felu' de ciudati... nu inseamna ca daca Doug merge la Magadan de exemplu cu un Harley e foarte ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Ce-are? De departe asta-i cel mai misto KTM http://advrider.com/forums/showthread.php?t=635152 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Aduce oarecum a V-Strom KTMu asta nou As dori o schimbare de paradigma pe acest segment de piata, sa se renunte la lupta pentru cai putere si sa se treaca pe primul plan scaderea in greutate. Decat cu 150 de cai mai bine cu 150 de kile! Altfel astia de la Suzuki or sa puna roata fata de 21 si suspensii cu cursa marita pe Hayabusa si-o sa scoata enduro-touringul perfect. Nici o sansa! Asta este mersul, multi cai, dar controlati electronic. Nici nu-i simti daca TC este cuplat. Daca-l decuplezi o faci pe riscul tau, comportamentul motorului se schimba radical, devine fiara si ai sanse mari sa te dai deadura. Dar intradevar 150 CP intrece si cele mai pesimiste prognoze ale mele pt acest segment, desi parca pe acolo este si Multistrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Nici o sansa! Asta este mersul, multi cai, dar controlati electronic. Nici nu-i simti daca TC este cuplat. Daca-l decuplezi o faci pe riscul tau, comportamentul motorului se schimba radical, devine fiara si ai sanse mari sa te dai deadura. Dar intradevar 150 CP intrece si cele mai pesimiste prognoze ale mele pt acest segment, desi parca pe acolo este si Multistrada. Tot 150 are si multistrada dar are 17" pe fata. Sumt multi cai putere care pe off sunt greu de tinu in frau fara electronica, cine nu intelege asta e batut in cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 Ce-are? De departe asta-i cel mai misto KTM http://advrider.com/...ad.php?t=635152 Alta Marie cu alta palarie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) Inca cateva ore : http://www.youtube.com/watch?v=qsQD--sNrYI&feature=g-all-u Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=1Ee-SJMCBVU&feature=player_embedded#! Promo Adv R http://www.youtube.com/watch?v=iGe2JLbZkFc&feature=relmfu Cateva poze de la Intermot 2012: . . Editat Octombrie 2, 2012 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) In miscare este VStromul vechi, leit, dar cu un singur far. Primul KTM care-mi place si mie.S-au anuntat ceva date tehnice?,Greutatatea in special. ... hmm ! ... parca in miscare nu mai este asa hiduos ! Oricum daca trece pe langa tine prea repede nu stii ce a trecut, ori noul 1190Adv., ori 990SMT ! ... si DA, locul lui este pe drumurile din acel clip ! P.S. ... hai ca vine si BMW cu ,,ceva" similar ! Astia parca s-au vorbit ! La BMW treaba e clara, vine pe apa. Singura dilema tot greutatea care pana acum era in top. Va fi 220, 240,260,280? Editat Octombrie 2, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 http://www.ktm.com/gb/travel/1190-adventure-eu/highlights.html#.UGsS3o5LdMI 12.495,00 GBP * Cu 3.5 kg e mai grea decat 990 ADV.... hmmm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Toate caracteristicile sunt de top. Singura "scapare" pe care vor pedala fanii BMW este lantul. Destul de inalta, dar fara a fi exagerata. Intr-un cuvant superba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 15.000km interval intre rezervii. de vis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Asta ma enerveaza de fapt. Cardanul este clar optiunea numarul ZERO cand e vorba de asfalt. 100% de acord. Insa pe teren lantul e taticul tuturor FD. De ce trebuia KTM sa scoata o vaca de o mie doua sute si sa-i puna lant? Ce dracu' frate?!? A innebunit lumea? Sunt toti batuti in cap? Ce nu avea 990 si are 1190? CC? Atat? Doar pentru 200 cc + kile sa te bagi la atata chin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 1190 ADVENTURE: EVERYTHING AND MORE ENGINE Design 2-cylinder, 4-stroke, spark-ignition engine, 75° V arrangement, liquid-cooled Displacement 1,195 cm³ Bore 105 mm Stroke 69 mm Performance 110 kW (148 hp) Starting aid Electric starter Transmission 6-speed, claw shifted Engine lubrication Forced oil lubrication with 3 rotor pumps Primary gear ratio 40:76 Secondary gear ratio 17:42 Cooling system Liquid cooling system, continuous circulation of cooling liquid with water pump Clutch PASC™ anti-hopping clutch/ hydraulically operated Ignition system Contactless, controlled, fully electronic ignition system with digital ignition timing adjustment CHASSIS Frame Tubular space frame made from chrome molybdenum steel, powder-coated Forks WP Suspension Up Side Down Shock absorber WP Suspension monoshock Suspension travel Front 190 mm Suspension travel Rear 190 mm Brake system Front 2 x Brembo radially mounted four-piston brake calipers Brake system Rear Brembo fixed mounted two-piston brake calipers Brake system Bosch 9ME Combined-ABS Brake discs - diameter Front 320 mm Brake discs - diameter Rear 267 mm Chain 5/8 x 5/16” X‑Ring Steering head angle 64° Wheel base 1,560 mm Ground clearance (unloaded) 220 mm Seat height (unloaded) 860/875 mm Total fuel tank capacity approx. 23 l Unleaded premium fuel (95 RON) Weight without fuel approx. 212 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 http://www.ktm.com/gb/travel/1190-adventure-eu/highlights.html#.UGsS3o5LdMI 12.495,00 GBP * Cu 3.5 kg e mai grea decat 990 ADV.... hmmm... dupa site-ul lor, greutatea fara benzina este: 1190 - 212kg 1190R - 217kg 990 - 209kg 990R - 207kg deci 10kg diferenta intre variantele R. mi se pare rezonabila avand in vedere ca motorul este mai mare, suspensia mai avansata, Asta ma enerveaza de fapt. Cardanul este clar optiunea numarul ZERO cand e vorba de asfalt. 100% de acord. Insa pe teren lantul e taticul tuturor FD. De ce trebuia KTM sa scoata o vaca de o mie doua sute si sa-i puna lant? Ce dracu' frate?!? A innebunit lumea? Sunt toti batuti in cap? Ce nu avea 990 si are 1190? CC? Atat? Doar pentru 200 cc + kile sa te bagi la atata chin? pt ca nu au traditie cu cardanul si nu au experienta cu el. n-au vrut sa se riste si sa vina cu o mobra mai grea. totusi la ce ofera sunt clar sub toti concurentii. 212 kg in varianta de non-R fara carburant si 150kg, bate orice exista in piata. cred, ca si pe multistrada, dar ala nu este la fel de versatil si nici genul de bicicleta cu care te-ai baga la un drum in jurul lumii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 genul de bicicleta cu care te-ai baga la un drum in jurul lumii... Cu o echipa de filmare si 2 jeepuri de asistenta merg si cu mobra mea in jurul lumii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Cu o echipa de filmare si 2 jeepuri de asistenta merg si cu mobra mea in jurul lumii. vezi ca-s KTM-uri care fac asta fara asa ceva, confunzi cu BMW. erau niste polonezi care au mers pana la magadan si inapoi... muvi misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 vezi ca-s KTM-uri care fac asta fara asa ceva, confunzi cu BMW. erau niste polonezi care au mers pana la magadan si inapoi... like ... wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Daca bunica mea ar mai fi trait si ar fi fost interesata de fenomenul moto si ar fi vazut noul BMW si noul KTM ar fi spus : "-S-a intors lumea cu sus-n jos maica!" Primele poze pe care le vad cu noul BMW sunt cu cramponate iar primele poze cu noul KTM cu gume de strada WTF !!!! Si ce naiba au toti de au inceput sa faca tobele alea asa de mari si de turtite zici ca sunt arme SF! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Emission EU shit. Fac pariu ca au minim 5 kile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.