Sari la conținut

KTM 1190 Adventure / R


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 382
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

s-a dus si speranta unui 7-800 usor si mai enduristic de la ktm.....au facut-o sa se bata cu v-stromul de 1000 ???!!! :baldy:

daca or sa puna si motorul ala de 390 tot pe mobra asta am terminat-o si cu ktm. Tot 690 E ramane cea mai buna varianta pentru enduro si putin touring.

 

http://www.advpulse.com/adv-bikes/new-ktm-1050-adventure/


» Post actualizat in 25 Oct 2014 20:43


PS. iar creste pretul la 990 :crack:


» Post actualizat in 25 Oct 2014 21:05

probabil ar trebui schimbat titlul topicului in KTM 1050 / 1190 / 1290 and more to come :D

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca ar trebui sa-i faci un topic separat, desi cumva ma indoiesc ca Pierer a renuntat la cele 2 motoare despre care a vb al un moment dat 500 respectiv 800 paralel twin.

 

Off topic.

 

Cu mobra asta [daca se confirma] au ucis noul Vstrom-ul de 100 [cu ABS :haha: ] de nu-l mai resusciteaza nimeni nicodata.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar sunt invidios. Nu stiu cum sa fac sa-mi iau si eu un VStrom [cu abs].

 

Si mie, exact de faza aia cu Dacia mi-a adus aminte marketingul ala de 2 lei de la Zuzuki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Boris trains for Dakar 2016 with the KTM 1190 Adventure R, guided by the legendary Phil Lovett and Beatle Bailey. :))))))))))))))))))))))))

 

...un fel de visatori vs mobra

 

https://www.youtube.com/watch?v=A4UUIcLHWnM&feature=youtu.be

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 months later...

In urma uni accident grav produs recent in Germania cu un 1190 Adventure, aparent fara motiv (se presupune ca a fost voblaj la viteza pe autostrada) cei de la revista Motorrad aduc aminte ca au mai atras atentia in mai multe randuri, in urma testelor, ca atat 1190 cat si 1290 au sanse mari sa intre in voblaj la viteza mare. Iar sansele cresc odata cu viteza si cu kilogramele adunate in cutii si/sau rollbag.

 

Inteleg ca totusi KTM si-a luat masura de precautie si recomanda o viteza maxima de 150km/h cu bagaje. Mai ales in Germania cu multe autostrazi fara limite de viteza, si cum cei care isi iau astfel de motocicleta apreciaza calatoriile si implicit au nevoie de bagaje, se cam pune intrebarea la ce bun sa ai 150-160 cp daca tot nu poti sa te bucuri din plin de ei?

 

http://www.motorradonline.de/recht-und-verkehr/ktm-fahrer-stuerzt-kba-ermittelt/678762

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat... si eu am intrat in voblaj tot pe la 150 la ora, tot cu bagage, cu Tiger-ul. M-am gandit ca o fi fost din cauza ca n-am luat in mod special in vedere partea cu aerodinamica si ca oi fi pus eu bagajele asimetric. Totusi te face sa gandesti chestia asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand mi-am luat primul topcase, un H&B patrat de aluminiu, am citit de viteza maxima de 110 km/h pe el. L-am montat, fara sidecas-uri, si dai pe autostrada. Indreadevar, peste 110 km/h aparea ceva similar cu voblajul. Nu ala clasic din roata fata, dar la fel de incontrolabil. Dar, cand ma mutam pe locul pasagerului, disparea. Ma mutam la loc, in fata, aparea. Pur si simplu daca eliminam golul dintre mine si topcase si totul era OK. Deasemenea, am mers cu topcase si pasager peste 110 km/h fara probleme. Cu sidecase-urile n-am intampinat nici o problema, la nici o viteaza. In afara de consumul ridicat, bineinteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa fie clar, la mine era vorba de bagaje soft exclusiv, nu sidecase-uri de metal. De-aia am zis de asimetrie & shit. Sidecase-urile si/sau topcase ar trebui sa fie ceva mai aerodinamice dupa parerea mea, plus ca nu flutura in vant.

post-76698-0-50642500-1440015345_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@captain_obvious: Degeaba scriu tampitii aia de producatori de caseuri 120km/h viteza maxima?

 

la alea de la bemwe de pleu scrie 160 pe 800 si 180 pe 1200 ;)

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, totusi, cred ca e vorba despre turbulentele dintre rider si topcase.

E foarte probabil, desi eu aveam spatele lipit de tailbag si n-aveam cine stie ce morman vertical ca sa zic ca ar fi afectat la fel de mult ca un topcase. Cel mai simplu ar fi sa testam intr-un air tunnel :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am precizat mobrele. "160 pe [F]800[650/700][GS] si 180 pe [R]1200[GS/GSA]"

Asta am inteles. Bine, mai putin "de pleu". Dar eram curios daca cutiile BMW montate pe modelele corespunzatoare au limitele precizate de tine si, daca montate pe alte mobre, au alte limite de viteza. Daca pun o cutie de R1200GS pe un Minsk, pot merge linistit cu 180 km/h?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am inteles. Bine, mai putin "de pleu".

 

"de tabla"

 

Dar eram curios daca cutiile BMW montate pe modelele corespunzatoare au limitele precizate de tine

 

asa scrie pe interiorul lor.

 

si, daca montate pe alte mobre, au alte limite de viteza.

 

aia e cotzcarie oricum... de ce ai pune ceva scump de la TT, branduit bembe (adica si mai scump), pe alta mobra?

 

Daca pun o cutie de R1200GS pe un Minsk, pot merge linistit cu 180 km/h?

 

cu conditia sa ai destula liniste interioara :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Degeaba scriu tampitii aia de producatori de caseuri 120km/h viteza maxima?

 

Cred ca este mare diferenta intre niste cutii "ordinare", facute pentru orice tip de motocicleta, si eventual doar pe criteriul "cat mai mare", care se monteaza cu niste suporturi facute de producatorul respectiv doar cat sa se potriveasca si sa se poata monta, si niste cutii facute special pentru un anume tip de motocicleta, gandite sa se potriveasca cu motocicleta respectiva atat ca design dar mai ales si in conceptul aerorinamic al motocicletei.

Tocmai de aceea mi se pare cu atat mai surprinzator ceea ce se intampla la modelele KTM. Pe de alta parte nu ma mira, atat la KTM cat si la Tiger cutiile originale mi se pare ca arata ca naiba, ies foarte mult in afara.

 

La cutiile mele vario de GS parca este recomandat 180km/h. Luna trecuta am mers cu toate trei montatate, pline, cu 200+ linistit pe autostrada in Germania si n-am simtit nimic in neregula. Recunosc insa ca cel mai bine mi se pare ca se simte motocicleta la viteza mare doar cu sidecase-urile (pline), fara topcase, mi se pare foarte "asezata".

» Post actualizat in 20 Aug 2015 08:40

Dar eram curios daca cutiile BMW montate pe modelele corespunzatoare au limitele precizate de tine si, daca montate pe alte mobre, au alte limite de viteza.

 

Mi-e greu sa cred ca cei de la BMW s-au gandit ca altii or sa le cumpere cutiile... :)

» Post actualizat in 20 Aug 2015 08:49

de ce ai pune ceva scump de la TT, branduit bembe (adica si mai scump),

 

M-ai facut curios si m-am uitat la preturi la TT si cele de BMW (Adv, normal) si costa fix la fel (sidecases + sistem de prindere, cca 1000€). Iar daca tinem cont ca minim 90% de la BMW au de la vanzare sistemul de prindere, ramane o diferenta de cca 350€ in favoarea celor BMW. In plus, la BMW le ai si pe cheia motocicletei, lucru pe care personal il apreciez mult.

 

Daca vrei mai am un exemplu similar cu castile C3 si System 6, care desi conceptual sunt fix la fel, la BM, dupa ce au fost "tunate" dupa gustul lor, costa cu fix 100€ mai putin. Si singurii cunoscuti de care stiu ca au avut si C3 (cu si fara Pro) si S6 (cu si fara Evo) le considera pe cele de la BMW mai bune. Deci chestia asta ca le ia bembe si umfla pretul este total falsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...