Sari la conținut

KTM 1190 Adventure / R


Postări Recomandate

Va vinde fabrica BMW, nu un BMW :crack:

 

Deja văd că iar se transformă în thread de comparat toate nimicurile pe care le scot KTM, Yamaha, Triumph, Honda cu ultra supremele BMW 1200 GS Âşi GSA, care sunt cele mai bune motociclete concepute Âşi construite vreodată. Halal !

Fiecare motocicletă are avantaje la un anumit aspect al construcției Âşi performanțelor, dar până o să înțeleagă posesorii anumitor agregate asta ... Pardon, nu o să înțeleagă. Snobism!

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 382
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chuck Norris isi va vinde BMW-ul cand va fi disponibil KTM-ul asta nou ...

 

Gresit Chuck Norris a infiintat KTM. Deci nu-si bate capul cu BMW. Si oricum dpdv adventure 9x0 a fost intotdeauna muuuuult peste 1200 indiferent de incarnare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma, ca sa intram on topic, KTM-ul asta are ABS decuplabil in off, sau este doar reglabil, pentru a fi mai putin invaziv?

 

 

Din ce am citit (sa nu ma intrebati pe unde ca nu mai stiu, si spre supararea dlui Harea) se pare ca va fi decuplabil. La fel si CT-ul.

 

Furca fata, rezervor si protectie. Cam asta e diferenta.

 

Sincer, KTM-ul asta nu imi inspira nimic. 990 sau 950 arata a ... KTM.

 

Si vrei sa zici ca doar din furca rezervor si protectie iese ditamai diferenta de greutate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1348305287[/url]' post='3238620']

Sper ca nu faci si tu greseala sa crezi ca va concura direct cu GSA. In afara de unele accesorii standard (proiectoare, jante spitate etc) nu va avea nimic importatnt modificat fata de varianta de baza.

 

(Am postat pe topicul dedicat in urma cu doua saptamani despre XC)

 

Poate varianta de baza esta atat de performanta incat nu-i trebuie prea multe modificari sa concureze cu GSA si chiar sa-l bata.

 

1348309923[/url]' post='3238680']

Din ce am citit (sa nu ma intrebati pe unde ca nu mai stiu, si spre supararea dlui Harea) se pare ca va fi decuplabil. La fel si CT-ul.

 

 

 

Si vrei sa zici ca doar din furca rezervor si protectie iese ditamai diferenta de greutate?

 

Nu am de ce sa ma supar, ca nu este al meuburnout.gif. Un ABS care uneori trebuie decuplat, se chiama ca nu este destul de performant si nu face fata in anumite conditii, de altfel singurul motiv pt care ABS-ul ar trebui decuplat. Toti producatorii seriosi perfectioneaza ABS-urile pt ca din 2017 vor fi obligatorii si expres nedecuplabile. Unii dintre ei au reusit din 2010, altii inca studiaza.

 

1348311469[/url]' post='3238694']

Depinde ce cantaresti ;) Modulatorul ABS are vreo 5 kile :D. Stii tu alte diferente?

 

La tranvaie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate varianta de baza esta atat de performanta incat nu-i trebuie prea multe modificari sa concureze cu GSA si chiar sa-l bata.

 

 

 

Nu am de ce sa ma supar, ca nu este al meuburnout.gif. Un ABS care uneori trebuie decuplat, se chiama ca nu este destul de performant si nu face fata in anumite conditii, de altfel singurul motiv pt care ABS-ul ar trebui decuplat. Toti producatorii seriosi perfectioneaza ABS-urile pt ca din 2017 vor fi obligatorii si expres nedecuplabile. Unii dintre ei au reusit din 2010, altii inca studiaza.

 

 

 

La tranvaie?

 

 

ABS-ul este decuplabil din motive de "psihoze". Este impamantenita o conceptie generala la noi conform careia " In off ABS-ul te omoara ... frate ."

Al doilea tip de perceptie la fel de psihotica : " Frate io franez mai bine ca ABS-ul. " Personal cred ca am decuplat ABS-ul de vre-o 5 ori in viata mea pe vremea cand eram incepator si mi s-a spus ca o sa mor daca nu-l opresc pe off ..asa ca m-am conformat si l-am oprit evident ca el trebuie oprit dupa fiecare repornire a mobrei astfel incat de cele mai multe ori uitam. Dupa o vreme am constatat ca am mers destul de mult cu el activat si nu am patit nimic am inceput sa ignor " pericolul mortal " si l-am lasat in plata lui ...nu cred ca mai trebuie sa spun ca nu am avut niciodata nici o problema. Insa daca este un argument pentru vanzare o sa-i puna un rahat de intrerupator si deja devine un argument de vanzare : Io am ABS decuplabil fata de firma Z care nu-l are. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este psihoza, este purul adevar. Deja celebrul GS ce nu putea fi oprit la vale pe teren accidentat cu ABS-ul cuplat. Marketingul insa a transformat un neajuns intr-o mare gaselnita. Un banal intrerupator, prezentat ca o mare inginerie, pt cei care-si leaga sireturile numai la reprezentanta , la ghetele lor de firma.beer.gif

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este psihoza, este purul adevar. Deja celebrul GS ce nu putea fi oprit la vale pe teren accidentat cu ABS-ul cuplat. Marketingul insa a transformat un neajuns intr-o mare gaselnita. Un banal intrerupator, prezentat ca o mare inginerie, pt cei care-si leaga sireturile numai la reprezentanta , la ghetele lor de firma.beer.gif

 

 

Cum a spus colegul de mai sus nici un ABS nu functioneaza sun o anumita viteza. Nu sunt sigur ca e vb de 5 km/h sau poate difera intre dievrsele tipuri de ABS eu stiam ceva de 15 km/h dar nu as baga mana in foc pt asta. Nu stiu despre ce GS este vorba dar cu siguranta nu ABS-ul era problema lui. Am coborat pante pe care le cobori cu atentie si pe picioare cu GS-ul meu si nu am avut nici o problema . Tin sa mentionez ca nu am probleme locomotorii drept pt care nu ma sperie nici un fel de panta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Tot se vorbeste despre ABS la Regina Alpilor.. :grinbandit:

Sunt putin nelamurit, topcase-ul ala este de serie sau TT?

Gandesc ca-si merita banii cu prisosinta, la ce tumbe stie sa faca..bine ca n-a cazut vreunuia in cap.. :lol:

Asta inseamna mobra cu personalitate..regina-i regina..dau cu basca de pamant!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot se vorbeste despre ABS la Regina Alpilor.. :grinbandit:

Sunt putin nelamurit, topcase-ul ala este de serie sau TT?

Gandesc ca-si merita banii cu prisosinta, la ce tumbe stie sa faca..bine ca n-a cazut vreunuia in cap.. :lol:

Asta inseamna mobra cu personalitate..regina-i regina..dau cu basca de pamant!

 

Imi aduc aminte de filmul asta. L-ati scos de la naftalina iar ? Insa tot n-ati inteles nimic din el. Vedeti ca v-au mai explicat oamenii si prima data cand a fost postat ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS-ul este decuplabil din motive de "psihoze". Este impamantenita o conceptie generala la noi conform careia " In off ABS-ul te omoara ... frate ."

Al doilea tip de perceptie la fel de psihotica : " Frate io franez mai bine ca ABS-ul. " Personal cred ca am decuplat ABS-ul de vre-o 5 ori in viata mea pe vremea cand eram incepator si mi s-a spus ca o sa mor daca nu-l opresc pe off ..asa ca m-am conformat si l-am oprit evident ca el trebuie oprit dupa fiecare repornire a mobrei astfel incat de cele mai multe ori uitam. Dupa o vreme am constatat ca am mers destul de mult cu el activat si nu am patit nimic am inceput sa ignor " pericolul mortal " si l-am lasat in plata lui ...nu cred ca mai trebuie sa spun ca nu am avut niciodata nici o problema. Insa daca este un argument pentru vanzare o sa-i puna un rahat de intrerupator si deja devine un argument de vanzare : Io am ABS decuplabil fata de firma Z care nu-l are. :bigstar:

 

Nu este vorba de psihoze aici. Sunt motociclisti si motociclisti, unii, old fashion (ma numar si eu printre ei), nu vor sa foloseasca sau sa aiba pe motoare asa ceva si nici nu vor sa plateasca bani in plus pentru asa ceva, daca nu folosesc. In cazul in care totusi agregatul este livrat cu ABS in dotarea de serie, este firesc ca acesti motociclisti sa se intereseze daca este decuplabil. Asadar, folosirea sau nu a acestor sisteme este o chestiune de gust si nu neaparat de psihoza.

Cat priveste cealata problema, cea a utilitatii ABS-ului in off, ma intreb de ce motocicletele enduro, hard enduro sau de rally raid nu sunt echipate cu asa ceva, daca sunt atat de bune in off... Sa nu ma intelegi gresit, nu contest utilitatea ABS-ului sau MTC-ului, etc, pe sosea.. dar nu le vad rostul in off road.

Si pana la urma, unde mai este factorul funn??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La tranvaie?

Stai ashe ca mi-am mai amintit de o diferenta GS vs GSA. Parca suportul spate e diferit. Deci, concluzionand, poti sa-ti faci din GS un GSA (sau viceversa) insa cea mai tare chestie e tot o combinatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... nu am gasit un topic, pe acest forum, in care, daca cineva a facut macar o aluzie nefavorabila la adresa unui model BMW, sa nu se inflameze posesorii acestei marci. De asemenea, statistic vorbind, nu cred sa exista in tara asta o categorie de rideri mai plini de orgoliu si figuri in cap, decat posesorii de BMW. Un orgoliu exacerbat si nesustinut de nimic, comparabil doar cu frustrarea acelora dintre ei, ramasi in pana,...

Pt ca de obicei cei care fac aluzii nefavorabile sunt cei care stau pe margine, sparg semnite si nu ajung la struguri...ei ar vrea daca ar putea, sunt plini de talent, da uite domne ca n-are noroc.Uite ca si cei frustrati ramasi in pana asa cum zici tu,tot nu-si schimba mobra sa-si altceva..sau daca si-o schimba isi vor cumpara tot bmw(orgoliu si figuri?).Cat despre cei care confunda mersul pe un drum de tara sau prin ceva balti si pretind ca practica off'road'ul ..mai bine lasa(indiferent ca este bmw,ktm,africana sau mai stiu eu ce balena).Pt cei care nu inteleg la ce sunt bune mobrele astea..aici nu-i vorba de facut offroad cu o mobra de 250kg, este vorba de tinuta de drum, de confort,etc..si de ce nu,atunci cand este nevoie, pt un drum de munte sau de tara, fara asfalt.Atat.Restul sunt povesti.

 

... nu am gasit un topic, pe acest forum, in care, daca cineva a facut macar o aluzie nefavorabila la adresa unui model BMW, sa nu se inflameze posesorii acestei marci. De asemenea, statistic vorbind, nu cred sa exista in tara asta o categorie de rideri mai plini de orgoliu si figuri in cap, decat posesorii de BMW. Un orgoliu exacerbat si nesustinut de nimic, comparabil doar cu frustrarea acelora dintre ei, ramasi in pana,...

Pt ca de obicei cei care fac aluzii nefavorabile sunt cei care stau pe margine, sparg semnite si nu ajung la struguri...ei ar vrea daca ar putea, sunt plini de talent, da uite domne ca n-are noroc.Uite ca si cei frustrati ramasi in pana asa cum zici tu,tot nu-si schimba mobra sa-si altceva..sau daca si-o schimba isi vor cumpara tot bmw(orgoliu si figuri?).Cat despre cei care confunda mersul pe un drum de tara sau prin ceva balti si pretind ca practica off'road'ul ..mai bine lasa(indiferent ca este bmw,ktm,africana sau mai stiu eu ce balena).Pt cei care nu inteleg la ce sunt bune mobrele astea..aici nu-i vorba de facut offroad cu o mobra de 250kg, este vorba de tinuta de drum, de confort,etc..si de ce nu,atunci cand este nevoie, pt un drum de munte sau de tara, fara asfalt.Atat.Restul sunt povesti.Despre reactia posesorilor de bmw ...cand tu ai masina faina,injectie,abs,senzori,scaune incalzite,etc si vine vecinul posesor mandru de dacia 1310, sa-ti explice ca-i mai buna masina lui, ca daca se strica o repara cu o sarma, cum ai reactiona?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este vorba de psihoze aici. Sunt motociclisti si motociclisti, unii, old fashion (ma numar si eu printre ei), nu vor sa foloseasca sau sa aiba pe motoare asa ceva si nici nu vor sa plateasca bani in plus pentru asa ceva, daca nu folosesc. In cazul in care totusi agregatul este livrat cu ABS in dotarea de serie, este firesc ca acesti motociclisti sa se intereseze daca este decuplabil. Asadar, folosirea sau nu a acestor sisteme este o chestiune de gust si nu neaparat de psihoza.

Cat priveste cealata problema, cea a utilitatii ABS-ului in off, ma intreb de ce motocicletele enduro, hard enduro sau de rally raid nu sunt echipate cu asa ceva, daca sunt atat de bune in off... Sa nu ma intelegi gresit, nu contest utilitatea ABS-ului sau MTC-ului, etc, pe sosea.. dar nu le vad rostul in off road.

Si pana la urma, unde mai este factorul funn??

 

Am avut discutia asta de ulte ori, atat cu prieteni apropiati cat si cu oameni relativ necunoscuti. Printre chestiile cele mai nasty ii intreb pe toti ....asa deci, sa inteleg ca in niste ani de acu incolo, o sa te lasi de moto pt ca o sa fie numai mobre de cacao cu ABS si sa nu imi spui de nush ce mobra care o sa te tina o viata. Nimic nu mai tine o viata ...nici macar viata :D .

O alta chestie pe care am constatat-o, ca toti acesti puristi sau "old fashion" nu stiu ca nu o sa te deranjeze nicodata ABS-ul daca franezi ok. Pt ca in momentul in care el intra in actiune tu deja ai fi pierdut controlul mobrei [evident asta pe sosea], cat despre mobrele de hard enduro sa stii ca aia de la Husqy au scos sau urmeaza sa scoata primele mobre de hard enduro echipate cu ABS [o versiune speciala pt hard enduro]. Mai mult nu am spus ca ABS-ul e bun in off, am spus ca nu te omoara cum spun cei "old fashion" si cum utilitatea lui este evidenta pe sosea, avand in vedere ca suntem pe o sectiune a forumului unde se discuta despre mobre, sa le zicem duale care pot sa mearga si pe sosea dar si in afara ei, si ca la aproape orice tura de enduro am facut cel putin 50% din drum pe sosea nu mi se pare anormal sa existe ABS pe mobrele din categoria asta.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca de obicei cei care fac aluzii nefavorabile sunt cei care stau pe margine, sparg semnite si nu ajung la struguri...ei ar vrea daca ar putea, sunt plini de talent, da uite domne ca n-are noroc.

 

Vax.... a si cumva nu chiar pe topicul asta fanii BMW au scris cel mai mult? In afara de tine si cineva cu LC8 nu e nimeni care sa aiba in ograda macar un KTM...

 

asa deci, sa inteleg ca in niste ani de acu incolo, o sa te lasi de moto pt ca o sa fie numai mobre de cacao cu ABS si sa nu imi spui de nush ce mobra care o sa te tina o viata.

 

Lasa ma, ca toate ABS-urile sunt pe siguranta separata :P easy fix.

 

Da'.... plm... terminam si noi cu offtopicu'? Daca motoreta asta are success deja viitorii posesori o sa trebuiasca sa invete de BMW, Yamaha si Honda si de ce-s alea mai tari pana sa ajunga la chestii legate de motoreta lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin creierii muntilor pe unde am cutreierat am văzut destule dacii, în special pick-up. BMW-uri, nu :P

Ba, cu dacia nu se pune nimeni :crack: ..pe unde am mers eu cu dacia nu pot sa merg cu passatul.

 

In afara de tine si cineva cu LC8 nu e nimeni care sa aiba in ograda macar un KTM...

L-am luat in special pt iarna, cand este zapada si nu pot merge pe asfalt, dar il folosesc aproape in fiecare sambata prin paduri.Il iubesc :rolleyes: , un fier simplu si fara pretentii..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmmmm....am vrut sa ma intorc pe topicul cu KTM 1290 Adv, dar s-a sters intre timp.Acolo macar se vorbea despre KTM.....

 

Dupa comparatii 1190R e aproape ca si 990 simplu...

post-26723-0-87751600-1348385154_thumb.jpg

post-26723-0-23743300-1348385164_thumb.jpg

post-26723-0-07684200-1348385173_thumb.jpg

post-26723-0-68693800-1348385180_thumb.jpg

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tendinta este sa le faca tot mai stradale :( Cumperi un adventure 1190 pentru drumuri proaste si forestiere uscate si un exc pentru noroiala.

Poate nu vor scoate 990-ul din oferta sau va veni o varianta de 800 in curand.

990R este de departe cel mai reusit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este reusita ca design, mult mai reusit decat vechile modele prea ascutite. Imi place seaua lata si parbrizul prins pe suport, asta in ideea de turing. La 150 CP ar trebui sa aiba si o electronica performanta (ABS,TC) pt a-i tine in frau in conditii de siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...